Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
405 gasten en 0 vaste bezoekers ()
Activiteitenagenda
6 Juli
Forum Zomersoap
9 September
Tweestrijd Online
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Auditie 4 (Zwolle)  (gelezen 11489 keer)
Nîcky
Winnaar pool De Farm 2005

Geslacht: Man

Wie is de .... Mol???

« Gepost op: 12.11.2005, 10:19:11 »

De laatste Auditie ronde is in Zwolle.
Duizenden hoopvolle kandidaten trotseerden de laatste weken de vakkundige en kritische juryleden in Eindhoven, Amsterdam en Dordrecht. De Idols-karavaan vertrok voor de vierde en laatste auditieronde naar Zwolle, waar de overgebleven sterren in spé hun talenten mochten tonen.

Onder hen was een echte Idols-veteraan, die jullie nog kennen uit Idols 1 en 2. Weten jullie wie dit is?

Alvast veel plezier met kijken!

* 3h1gahxtcsxfohv2.jpg (16.85 KB, 234x186 - bekeken 513 keer.)
Cynneke

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 12.11.2005, 11:49:44 »

Veel kijkplezier vanavond iedereen!

En ik heb geen idee wie bovenstaande deelnemers is Tongue

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #2 Gepost op: 12.11.2005, 20:45:37 »

Haha wat een gek wijf van die ene die baby's na kan doen! Hahaha ze lijkt me wel koel! Hoop dat ze goed kan zingen!! =)
Die zometeen weer opnieuw moet is ook lekker spontaan! =D
Han13
Forum Moderator
winnaar WIDM-pool 2007

« Antwoord #3 Gepost op: 12.11.2005, 21:17:04 »

't was weer 'n hele leuke aflevering!  Cheesy Duimen omhoog!

Die familie Hendriks! Alle hoop op de oudste gevestigd is 't juist de jongste die door mag.  Grin

En dan dat meisje dat verliefd was op Henkjan! "Hij is echt 'n lekker ding!" Ik kwam echt niet meer bij.  Hilarisch

Maar zingen kon ze zeker! En er kwamen vanavond veel talenten voorbij. Dat beloofd veel goeds voor 't theater. Daar heb er echt enorm veel zin in.  Volmondig Ja
-Lieke-
Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06

« Antwoord #4 Gepost op: 12.11.2005, 21:19:24 »

En dan dat meisje dat verliefd was op Henkjan! "Hij is echt 'n lekker ding!" Ik kwam echt niet meer bij.  Hilarisch
ja ik dacht eerst echt dat het een grapje was  Hilarisch
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #5 Gepost op: 12.11.2005, 21:20:58 »

ja ik dacht eerst echt dat het een grapje was  Hilarisch
Dacht ik eerst ook! Maar ze is echt koel!! Ik hoop dat ze nog ver gaat komen!! Duimen omhoog!
Cynneke

« Antwoord #6 Gepost op: 12.11.2005, 21:26:24 »

Ik vond dat meisje met de krukken ook heel leuk!

Overigens vond ik het jongste lid van de Hendriks-familie ook niet zo goed zingen hoor. Uiterlijk was het wel een lekker ding, maar qua zang zijn er veel betere kandidaten langs gekomen.

Joepie, nu op naar het theater!  Cheesy

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.
Nîcky
Winnaar pool De Farm 2005

Wie is de .... Mol???

« Antwoord #7 Gepost op: 12.11.2005, 22:11:54 »

Ik vond Ariél ook goed zingen het meisje met de krukken inderdaad, en vond de jongste van de Familie Hendriks Neil juist wel goed zingen, en ik vond dit ook een leuke Auditie Ronde in Zwolle overgens  Smiley
Cynneke

« Antwoord #8 Gepost op: 12.11.2005, 22:49:19 »

Ik vond Ariél ook goed zingen het meisje met de krukken inderdaad, en vond de jongste van de Familie Hendriks Neil juist wel goed zingen, en ik vond dit ook een leuke Auditie Ronde in Zwolle overgens  Smiley

Ja idd, die heette Ariel. Ze heeft een hele leuke uitstraling en best een goeie stem. Dus ik ben wel benieuwd hoe ze het er vanaf gaat brengen in het theater.
Die Neil vond ik qua zang echt niets Wink Maar gelukkig verschillen smaken  Grin

n@ncy
Forum Moderator

« Antwoord #9 Gepost op: 13.11.2005, 14:09:25 »

Ik vond het een aflevering met aardig wat grappige momenten.
Idd Raffaella die verliefd is op henk jan, met het nr ´I just can´t stop loving you´ op de achtergrond  Hilarisch En ze lieten best veel mensen zien die goed konden zingen.

Al met al vind ik wel dat het nu pas echt gaat beginnen  Cheesy

je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...
Cynneke

« Antwoord #10 Gepost op: 13.11.2005, 14:42:25 »

Ik vond het een aflevering met aardig wat grappige momenten.
Idd Raffaella die verliefd is op henk jan, met het nr ´I just can´t stop loving you´ op de achtergrond  Hilarisch En ze lieten best veel mensen zien die goed konden zingen.

Al met al vind ik wel dat het nu pas echt gaat beginnen  Cheesy

Jaaaaaa, volgende week de theaterrondes alweer. Leuk!!

Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014

« Antwoord #11 Gepost op: 14.11.2005, 10:53:51 »

Ik vond ook Neil niet zo heel goed, z'n stem was wel ok, maar z'n Engelse uitspraak was vrij slecht (al waren die van Jim en Steve nog slechter). Hard aan werken dus. Zaten zeker een hoop goede kandidaten tussen deze week ... en ook weer een hoop slechte. Volgende week de theaterrondes, die vind ik altijd erg leuk! Bravo!

Stormpie

« Antwoord #12 Gepost op: 26.11.2005, 15:02:11 »

Die Ben (papa Hendriks) komt me ook heel bekend voor. Zo'n jaar of 15? terug had je in Volendam het duo Ben en Tamara. Volgens mij is dat diezelfde Ben.

er was eens......
Test
Realitynet.nl Administrator

« Antwoord #13 Gepost op: 26.11.2005, 15:09:30 »

Volgens mij ook... Grin

Citaat
Ben Hendriks
Ben is begonnen als zanger in diverse bands en duo's maar zijn landelijke doorbraak kwam met het duo Ben en Tamara met wie hij diverse hits scoorde o.a. Love is the only way, Summer wine en I need You. In diverse tv programmas was hij toen te zien waaronder Koffietijd 5 uur show de soundmix show van Hennie Huisman. Nu treedt Ben solo op en dat gaat hem heel goed af, overal waar hij komt is het een groot feest met zijn repertoire varierend van Frans Bauer tot Tom Jones en van Andre Hazes tot Lionel Richie maar ook het nodige Apres-ski repertoire wordt niet vergeten. Onlangs was Ben nog op TV met zijn 3 zonen die meededen met het populaire programma Idols. Soms treedt een (of allen) van zijn zoons op tijdens zijn optreden. Het is de bedoeling dat er binnenkort weer een cd uitgebracht zal gaan worden.
Repertoire: Van Frans Bauer tot Tom Jones en van Andre Hazes tot Lionel Richie maar ook het nodige Apres-ski repertoire wordt niet vergeten.

bron: http://www.yankeedoodle.nl

Geniet nooit met mate...
lord menno

Oranje is de bomp

« Antwoord #14 Gepost op: 13.03.2006, 19:34:36 »

Haha wat een gek wijf van die ene die baby's na kan doen!

faabjuh wat zeg je me nou? Tongue

Menno is gek
Fossiel

Ben jij niet gewoon de mol?

« Antwoord #15 Gepost op: 13.03.2006, 19:41:22 »

Trouwens, die foto aan het begin, is dat niet Michael?
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #16 Gepost op: 13.03.2006, 21:24:05 »

faabjuh wat zeg je me nou? Tongue
Ja je moet wel verder lezen hè.  Roll Eyes En trouwens gek betekend niet altijd gek in de trant van gestoord, psychopaatachtig, ofzo. Tongue
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005