Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
343 gasten en 18 vaste bezoekers (Marisa, ItsAnne, Merlijne, Convans, Newbie2, Fabiann, clld, Kaaasje, Lo, Heinz, radjon, FBR, Pac, ruben67, Jcw, Brtdm, kleinknollegie, Nigel)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
18 januari einde finale
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Dit Voorjaar
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  
Auteur Topic: Serge  (gelezen 69481 keer)
MaartJ_ee

Geslacht: Vrouw

SerGe;; Mijn Idol 2006!

« Antwoord #120 Gepost op: 12.02.2006, 16:46:16 »

Die MaartJ_ee zien we hier vast ook nooit meer terug! Hoeft er niks meer vertaald te worden door jou, Faabjuh!!
 Duimen omhoog! Duimen omhoog!

HIER BEN IK!! Grin.. ik zal gewoon type hoor,, typ wel helemaal geen hoofdletters meer.. sorry.. god zeg Angry.. allemaal in een haat tegen mij?
Ik vind het een beetje onterecht.. ik had eerst ook nooit gedacht dat serge in de finale zou komen, maar hij ging toch weer elke keer een show verder. nouja,, ik vind het jammer dat hij eruit ligt ja. Ellen heeft al 3 of 4 keer op dr kruk gezeten, en is steeds net door. Serge heeft nog nooit op de kruk gezeten, en zingt een avond wat minder *al vond ik het nog wel meevallen(A)*, maar hij ligt er opeens uit.
Hij komt er wel hoor.. hij heeft zeker de looks Love

KusJee_xXx MaartJee
Stormpie

« Antwoord #121 Gepost op: 12.02.2006, 17:06:29 »

Jij bent net zo welkom als ieder ander hoor Maartje! Smiley Tis alleen dat breezertaal zo moeilijk leest en dat is toch wat je wilt denk ik. Dat anderen lezen wat jij te vertellen hebt. Tenminste, dat hoop ik altijd wel van mijn berichten.

Eerlijk gezegd vond ik Serge al een tijdje qua zang de zwakste van het hele stel. Maar een lekker koppie heeft ie zeker!! Misschien een boysband zoals Bakkertje al zei? Of als nieuwe ster in GTST ofzo. Duimen omhoog!

er was eens......
v1ncent

Geslacht: Man

« Antwoord #122 Gepost op: 12.02.2006, 19:16:46 »

Misschien een boysband zoals Bakkertje al zei? Of als nieuwe ster in GTST ofzo. Duimen omhoog!

Boyband vind ik hem ook wel een type voor !
Maar niet in gtst joh, dat zou ik dus heel dom vinden, soaps moeten gaan voor mensen die leuk kunnen acteren, niet die bekend zijn of die er leuk uitzien.. (jim in baantjer sloeg ook nergens op, misschien dat hij in Grease beter is) Erik (idolsII) doet het wel goed in Onderweg Naar Morgen vind ik, die ene afl. per week die ik zie als ik terugkom van werk en mn zusje kijkt het Smiley  Vind ik hem wel oke Volmondig Ja

Da Vincie
Fossiel

Ben jij niet gewoon de mol?

« Antwoord #123 Gepost op: 12.02.2006, 21:15:32 »

HIER BEN IK!! Grin.. ik zal gewoon type hoor,, typ wel helemaal geen hoofdletters meer.. sorry.. god zeg Angry.. allemaal in een haat tegen mij?
Ik vind het een beetje onterecht.. ik had eerst ook nooit gedacht dat serge in de finale zou komen, maar hij ging toch weer elke keer een show verder. nouja,, ik vind het jammer dat hij eruit ligt ja. Ellen heeft al 3 of 4 keer op dr kruk gezeten, en is steeds net door. Serge heeft nog nooit op de kruk gezeten, en zingt een avond wat minder *al vond ik het nog wel meevallen(A)*, maar hij ligt er opeens uit.
Hij komt er wel hoor.. hij heeft zeker de looks Love
Ach ja.. Zonder hoofdletters mag ik jou wel Wink

Nee sorry, dit is hypo
lord menno

Oranje is de bomp

« Antwoord #124 Gepost op: 13.02.2006, 11:12:17 »

~~feest~~ ~~feest~~ eindelijk  Duimen omhoog!

Menno is gek
Hoosh

« Antwoord #125 Gepost op: 13.02.2006, 20:22:19 »

Ben eindelijk terug op mijn stoel gekomen. Eindelijk is hij eruit. Wat een schok, wel goeie tv zo.

Hij zong deze show echt slecht. De liedjeskeuze was weer zo uitgekiend dat zijn zang niet op zou vallen, helaas was hij zo slecht dat het echt op moest vallen. Zijn tweede nummer sloeg nergens op, hij heeft de halve tijd in de camera gekeken. Viel me toen pas op dat ie verdacht veel lijkt op een breedbekkikkertje.

Zijn kleding was ook verschrikkelijk. Wie die had uitgezocht moet nodig bijgeschoold worden. Die "badmuts" die hij vanaf zijn tweede nummer droeg maakte het er niet beter op. Sterker nog, die maakte de boel lachwekkend.

Ben iig blij dat ie pleite is.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!
v1ncent

« Antwoord #126 Gepost op: 14.02.2006, 16:50:44 »

Hahaha ik hoorde dat ze em op de radio helemaal zaten af te kraken :p (met henkjan smits er ook bij, want die heeft een soort hekel aan Serge)  Want hij kon niet in de studio zijn om half 9 en dat vonden ze onproffesioneel en ze zeiden:

'ja deze week staat die nog in de publiciteit, daarna veel minder, dit is echt niet goed voor je carriere..' en hij zou dan uiteindelijk bellen en toen zei die:

'ja als ik om half 9 bij jullie had willen zijn, had ik de trein moeten nemen van half 6'
-ja en ?
'dan rijden er nog geen treinen hier bij ons'
-nou das niet erg handig voor je carriere, wat nou als je je cd moet promoten ? dan kun je ineens wel komen?
-'dan woon ik niet meer in limburg he'

Haha Hilarisch hij liet dus niet zomaar over zich heen komen, das dan wel weer goed..maar de moooiste opmerking was nog wel:

Als je zo Serge aan de telefoon krijgt.. vraag dan gelijk even waarom die er zaterdag moest bijlopen als Calimero !!
hahahahaha  Tandpasta Smiley Tandpasta Smiley
leukleuk

Da Vincie
Evenstar
Winnaar pool ER 2006

Viva La Vida Or Death And All His Friends

« Antwoord #127 Gepost op: 14.02.2006, 19:32:04 »

Vind het een beetje laag als je zo iemand af gaat kraken met z'n tweeen.

First you go backwards, but then forwards again
Stormpie

« Antwoord #128 Gepost op: 14.02.2006, 19:42:00 »

ben het met je eens evenstar.. Dat afkraken is gewoon nergens voor nodig. Serge ligt er uit, zeker terecht en einde Idolsverhaal. Maar laat iemand in zijn of haar waarde.

er was eens......
Evenstar
Winnaar pool ER 2006

Viva La Vida Or Death And All His Friends

« Antwoord #129 Gepost op: 14.02.2006, 20:23:33 »

ben het met je eens evenstar.. Dat afkraken is gewoon nergens voor nodig. Serge ligt er uit, zeker terecht en einde Idolsverhaal. Maar laat iemand in zijn of haar waarde.
Ja idd.

Echt kinderachtig als je diegene daarna nog maar eens flink uit gaat lachen en af zitten kraken. Dat deden ze bij de andere Idols-kandidaten ook niet.

Erg zielig zo'n trap nageven..
« Laatste verandering: 14.02.2006, 20:25:28 door Evenstar » Gelogd

First you go backwards, but then forwards again
Fossiel

Ben jij niet gewoon de mol?

« Antwoord #130 Gepost op: 14.02.2006, 20:59:16 »

Sorry hoor, maar dan moet hij niet zo arrogant doen
v1ncent

« Antwoord #131 Gepost op: 14.02.2006, 22:43:58 »

Juist, henkjan vond hem ook arrogant, en ze zeiden alleen maar dat het een beetje flauw en niet proffesioneel was om niet op te komen dagen en zeggen dat je een week rust wilt om tot jezelf te komen...

De andere kandidaten kwamen toch ook gewoon... ik vond persoonlijk die grap over Calimero wel errug leuk :p

Da Vincie
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #132 Gepost op: 15.02.2006, 08:08:32 »

Naja ik vind het wel kinderachtig. Hij is eruit. Nou dat is toch al genoeg. Undecided
AaPje16

▐ ●▼■

« Antwoord #133 Gepost op: 8.12.2013, 19:40:25 »

Ik heb laatst best gezellig met hem staan kletsen  Hilarisch 

Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

I won't worry my life away. I choose to be happy!
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005