Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200640 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #100 Gepost op: 1-12-2002, 18:12:36 »
Die jongen haalt de laatste 10 wel, trust me  8)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #101 Gepost op: 1-12-2002, 18:59:23 »
njah, die bril gast kon wel super zingen, maar hij heeft z'n uiterlijk zwaar tegen zich
nou zoooooo lelijk vond ik hem nu ook weer niet hoor! Hijs tenminste niet zo standaard zeg maar (hoewel ik dat 'standaard knap' meestal ook wel het knapste vind maar ik vond hem iig niet echt lelijk of zo).

Tja Wayne... dat was idd wel vrij arrogant en zo maar hij is wel al heel erg bekend, door al die interviewtjes met hem, en het is toch zo dat later de kijkers bepalen wie doorgaat? Dan ist handig als je iig al je naam kennen.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #102 Gepost op: 1-12-2002, 19:01:10 »
Ik kon gisteren toch niet de verleiding weerstaan en heb Idols nog 'n keer gekeken.  :D

En ik weet nu eindelijk de naam van brillemans. 't is Jamai. Niet 'n naam die bij 'm past, vind ik zelf.   :-\








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #103 Gepost op: 1-12-2002, 19:34:28 »
Citaat
Die jongen haalt de laatste 10 wel, trust me  
ja dat geloof ik best hoor. maar ik vond em bij die auditie gewoon super enzo echt zo'n vrolijke gast en nou nie meer  :'( maar hij schopt het wel ver ja, denk t wel.

en jamai past m idd niet, klinkt best als een vooroordeel en ist misschien ook wel, maar ik vind het meer een naam voor een neger ofzo (niet rascistisch bedoeld! maareh ik vind dat gewoon meer een beetje een reggae naam zeg maar).







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #104 Gepost op: 1-12-2002, 19:39:42 »
ja dat geloof ik best hoor. maar ik vond em bij die auditie gewoon super enzo echt zo'n vrolijke gast en nou nie meer  :'( maar hij schopt het wel ver ja, denk t wel.

Als hij doorgaat dan zal hij nog ver kunnen komen. Maar 't is dus nog niet zeker of hij wel door is! Hij zat iig niet in de kamer met mensen die direct doormochten.

Ik vond 'm bij deze audities ook niet vrolijk en heel serieus terwijl hij aan 't zingen was. Daarnaast vond ik z'n stem 'n stuk minder als bij de audities.

Maar ik denk eigenlijk dat ze de eerste auditie toch ook wel 'n beetje mee laten wegen. Hij heeft toen 'n hele goede indruk gemaakt en zal daarom nu wel met de hakken over de sloot door zijn gegaan. Maar als hij bij de volgende auditie weer zo tegenvalt, vrees ik 't ergste voor 'm.....








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #105 Gepost op: 1-12-2002, 19:50:10 »
als hij bij de volgende auditie weer zo tegenvalt, vrees ik 't ergste voor 'm.....
zolang Hind maar doorgaat :P ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #106 Gepost op: 1-12-2002, 20:03:44 »
zolang Hind maar doorgaat :P ;D

Ja precies! Wie wil nou 'n poster van die stomme Wayne aan de muur! Geef ons maar Hind!  ;)

Give me a H, give me a I, give me a N, give me a D. Goooooo Hind!







« Laatst bewerkt op: 1-12-2002, 20:05:14 door Han13 »

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #107 Gepost op: 1-12-2002, 21:12:18 »
nou zoooooo lelijk vond ik hem nu ook weer niet hoor! Hijs tenminste niet zo standaard zeg maar (hoewel ik dat 'standaard knap' meestal ook wel het knapste vind maar ik vond hem iig niet echt lelijk of zo).
mwah, hij is idd niet super lelijk, hij heeft wel wat, vin ik  :)
maar we gaan iig voor Hind!! gooo Hind!  :)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #108 Gepost op: 6-12-2002, 20:49:22 »
Ik lees net in de tvgids van volgende week dat er dan nog maar 3 'talenten' overblijven bij Idols. Zal 't dan al in 'n paar afleveringen afgelopen zijn?  :-\








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #109 Gepost op: 6-12-2002, 22:36:01 »
Oke, mijn fout dus. Blijkbaar moeten er nu volgende week 10 van de 30 overgebleven talenten zingen en dan kunnen we stemmen welke 3 daarvan doorgaan naar de volgende ronde.

Ik vond 't trouwens wel echt erg dat sommigen er echt 'n potje van maakten van die performance. 't zullen wel de zenuwen geweest zijn, maar bij sommige ging echt niks goed. Dat was toch wel erg sneu......

Maar gelukkig, Hind is door!  :)  (maar dat wisten we stiekem al!  ;) )








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #110 Gepost op: 6-12-2002, 23:13:56 »
Maar gelukkig, Hind is door!  :)  (maar dat wisten we stiekem al!  ;) )
haha, idd :)

kvind het toch wel jammer dat Wayne nu afgevallen is. En zielig voor Marieke, of althans, voor hem meer natuurlijk, haha, beetje vaag maargoe, kvond ze wel schattig.

Maar had Kenner niet iets anders voorspeld...? ::)

EDIT: waar ik echt dubbel om heb gelegen: Arzenio met "ik was vet schor" ;D!







« Laatst bewerkt op: 7-12-2002, 09:15:02 door e »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
LET OP: VERHUISD
« Reactie #111 Gepost op: 7-12-2002, 13:43:26 »
Oke, ik ben om.
Vanaf heden ben ik ook een Hind-fan.

Bij de voorrondes vond ik haar er prachtig uitzien en heel mooi zingen in de gang, maar haar versie van Fame vond ik maar matig.
Maar wat ze sindsdien heeft laten zien en horen heeft mij overtuigd!
Ik ga echter niet zeggen dat ze bij de laatste tien gaat eindigen want dat schijnt ongeluk te brengen... ;D







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #112 Gepost op: 8-12-2002, 11:24:19 »
Ik vind het wel jammer dat nu opeens het publiek moet gaan stemmen. Laat die deskundigen maar uitmaken wie Idol moet worden.

Verder vond ik het een beetje raar dat ze een liedje moesten gaan zingen waar ze geen tekst van kregen en geen band en dat de jury het vervolgens raar vindt dat de helft de tekst niet kent, niet op het goeie moment invalt of van een briefje zingt. En dan zeggen ze ook nog: 'Jullie hadden 12 uur de tijd'. Ja 's nachts. Mogen ze ook nog slapen? Lijkt me wel zo goed voor de stem....

Verder was het een leuke aflevering hoor  ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #113 Gepost op: 8-12-2002, 12:26:06 »
Ik vind het wel jammer dat nu opeens het publiek moet gaan stemmen. Laat die deskundigen maar uitmaken wie Idol moet worden.

Ik denk stiekem dat de jury toch veel invloed heeft op de uiteindelijke keuze. In de afgelopen afleveringen zijn we allemaal al heel erg beinvloed en dat zal doorwerken op de keuze van 't publiek in de komende weken. We hebben namelijk sommige talenten heel erg veel in beeld gezien en zij zijn ook veel geinterviewd. Aan anderen werd nauwelijks aandacht besteedt. 't viel me op dat ik sommige talenten voor 't eerst zag in de aflevering van afgelopen vrijdag.

Ik weet trouwens ook niet of 't publiek ook de uiteindelijk winnaar zal gaan kiezen of dat dat de jury zal doen. We moeten er nu iedere week 3 uit 10 kiezen, dus dan hebben we er over 3 weken nog 9 over. Hoe dat aantal dan nog kleiner wordt gemaakt is nog onduidelijk......

Trouwens ik zag vrijdag ook ineens 'n jongen die ook bij Staracademy (weten jullie nog? De opvolger van Starmaker, dat naar 'n aantal weken al gestopt is vanwege hele lage kijkcijfers) heeft meegedaan: Ettiene, die op Craig David lijkt. Ik had 'm nog niet eerder in Idols gezien, maar nu bleek ineens dat hij bij de laatste 50 zat. Hij viel wel af nu en zit dus niet bij de laatste 30.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #114 Gepost op: 8-12-2002, 13:29:37 »
Trouwens ik zag vrijdag ook ineens 'n jongen die ook bij Staracademy (weten jullie nog? De opvolger van Starmaker, dat naar 'n aantal weken al gestopt is vanwege hele lage kijkcijfers) heeft meegedaan: Ettiene, die op Craig David lijkt. Ik had 'm nog niet eerder in Idols gezien, maar nu bleek ineens dat hij bij de laatste 50 zat. Hij viel wel af nu en zit dus niet bij de laatste 30.
ja die heb ik ook gezien, echt sprekend Craig David! Maar ik ken Staracademy en dus hem verder niet of zo... ::)
Ja je hebt zeker gelijk dat sommige mensen nauwelijks in beeld zijn geweest. Hind gelukkig nog wel af en toe, maar in de afgelopen afl heeft ze geloof ik helemaal niets gezegd, toch...? Das wel jammer. Maar ja er zijn nu eenmaal te veel mensen, ze moeten toch kiezen tussen al die interviewtjes he. En och, nu zal het wel veranderen, want er zijn nu toch nog maar 10 mensen per afl? Dan komen die vast wel allemaal prominent in beeld.

Ik vond het trouwens wel goed dat dat vrij dikke meisje nu ook door is (niet beledigend bedoeld, maar ik weet haar naam niet :-\). Ze kiezen dus niet alleen maar fotomodellen, dat vind ik wel goed. En kvond dr wel schattig, vooral toen ze te horen kreeg dat ze door was, hoe ze over het podium hupste :).








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #115 Gepost op: 8-12-2002, 21:47:38 »
Mijn favoriet is nog steeds Jamai, alhoewel ik Roger (die kleine kale) ook wel erg goed vind. Van de dames vind ik Dewi de beste, kort gevolgd door Hind.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #116 Gepost op: 8-12-2002, 21:52:19 »
Is Roger die met 't sikje en 'n veel te grote broek? Die zong idd wel erg mooi! Hij heeft wel niet bepaald 'n popsterrenuiterlijk, dus dat kan nog wel 'ns 'n nadeel voor 'm zijn vrees ik.

Je moet me effe helpen met Dewi: wie is dat ook alweer? Ik kan de naam niet bij 'n gezicht plaatsen....

Gelukkig heb ik de uitzending weer opgenomen en kan ik 't een dezer dagen nog 'ns nakijken.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #117 Gepost op: 8-12-2002, 22:18:00 »
Altijd lachen met Arsenio '' ik ging VET vals man , shit shit shit shit shit ''  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #118 Gepost op: 8-12-2002, 22:26:17 »
haha, idd :)

kvind het toch wel jammer dat Wayne nu afgevallen is. En zielig voor Marieke, of althans, voor hem meer natuurlijk, haha, beetje vaag maargoe, kvond ze wel schattig.

Maar had Kenner niet iets anders voorspeld...? ::)

EDIT: waar ik echt dubbel om heb gelegen: Arzenio met "ik was vet schor" ;D!

Euhhhhhhh,  :o Ja ik was in big shock hoor, hij was nog wel zo happy, maar eerlijk is eerlijk, na zijn laaste auditie heeft ie alleen nog maar teleurgesteld....... En alleen de beste blijven over ( Hind  8) )

Over Roger, die stem is echt fenomenaal goed, maar alleen dat uiterlijk he, ik heb al mensen gehoord die hem Kabouter Plop noemden  :o







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #119 Gepost op: 8-12-2002, 22:52:16 »
Mijn favoriet is nog steeds Jamai,
Jamai is dr toch uit of heb ik dat verkeerd gezien...??