Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200640 keer)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #120 Gepost op: 9-12-2002, 10:49:23 »
neehoor Jamai is dr niet uit!  :) (go Jamai and Hind! 8) ) heb net de opgenomen aflevering gesien en vont et weer zeer cool! ;) enne.... Roger was ook wel stoer, kwa uiterlijk doe ie me denken aan zo'n gast bij Within Temptation  :) niet echt un popidol, maar hij is iig wel cool!
enne, ik vont et idd ook leuk dat dat dikke meisjuh door is! zo'n hele discussie om haar  ;D







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
VERPLAATST: test
« Reactie #121 Gepost op: 9-12-2002, 12:58:13 »
Is Roger die met 't sikje en 'n veel te grote broek? Die zong idd wel erg mooi! Hij heeft wel niet bepaald 'n popsterrenuiterlijk, dus dat kan nog wel 'ns 'n nadeel voor 'm zijn vrees ik.


hij kan zo in de red hot chili peppers! :P








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #122 Gepost op: 10-12-2002, 20:29:03 »
Van Fok! Dit zijn de 10 van a.s. vrijdag

1 Jamai
2 Hind
3 July
4 Vanessa
5 Tialda
6 Elton
7 Ester
8 Jelleke
9 Winne
10 Leonie

Dit moeten Jamai en Hind wel kunnen halen, maar daarna, pff...








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #123 Gepost op: 12-12-2002, 12:09:44 »
Hier zitten dus minstens 5 namen bij, waarvan ik nog nooit gehoord heb tijdens de afgelopen uitzendingen! Die halen 't dus nooit....

Ik ga voor Jamai, Hind en Winne in dit rijtje!  :)

Ik kwam er trouwens dit weekend achter dat er nog 'n Venloos meisje bij de laatste 30 zit: Charlotte. Ik had al gehoord dat ze 'n Limburgs accent had, maar ik wist niet dat ze van hier kwam!

Ik ga niet nu ineens fan van haar worden, want ze moet niet echt aardig zijn. D'r wordt hier gezegd dat 't 'n verwend nest is met hele rijke ouders. Ik ken haar niet persoonlijk, dus ik kan er niet over oordelen. Maar als je van 4 verschillende mensen al dezelfde verhalen over haar hoort, dan belooft dat niet veel goeds!  ;)

Ik vond trouwens ook niet dat ze mooi zong (zij was diegene die klaagde dat ze 't liedje 'niet ingezet kreeg') en was erg verbaasd dat ze doorging.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #124 Gepost op: 12-12-2002, 12:20:52 »
* Kenner hoopt dat winne ook doorgaat a.s. vrijdag, '' Livin da vida loca '' klonk erg goed uit zijn mond...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #125 Gepost op: 12-12-2002, 14:44:17 »
* Kenner hoopt dat winne ook doorgaat a.s. vrijdag, '' Livin da vida loca '' klonk erg goed uit zijn mond...
Uhmmmmm, wie is Winne?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #126 Gepost op: 12-12-2002, 14:55:49 »
Winne:












Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #127 Gepost op: 12-12-2002, 14:57:33 »
Ooohja die! Thnx Han :).








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #128 Gepost op: 12-12-2002, 15:03:08 »
Ik heb ook effe de anderen die vrijdag gaan zingen opgezocht.

Jamai:



Hind:



Yuli:



Venessa:



Tialda:



Elton:



Hester:



Jelleke:



Leonie:



Nu weten we tenminste wie er allemaal gaan optreden in de aflevering van Idols morgen.  :)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #129 Gepost op: 12-12-2002, 15:07:14 »
Dankje han! Oooh ik zie dat Leonie ook meedoet, die vond ik ook echt prachtig zingen! Benieuwd wat er gaat gebeuren hoor vrijdag, gaat spannnend worden!







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #130 Gepost op: 12-12-2002, 15:11:42 »
e, ik lees net dat Hind ook al in de finale van de soundmixshow zat als Vanessa Williams. Wist jij dat?  :-\








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #131 Gepost op: 12-12-2002, 15:13:42 »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #132 Gepost op: 13-12-2002, 20:33:26 »
Nu we hier toch over bezig zijn...

Marieke ( die van '' wayne en ik zijn maatjes '' ) blijkt dus de zus van Aukje van Ginneken ( actrice uit Goede tijden Slechte tijden ) te zijn  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #133 Gepost op: 13-12-2002, 21:27:06 »
jaa? wat komisch!! :) nu je et zegt, ze lijkt dr wel een beetjuh op :D
maar nu begint et bijna gloof ik! ben benieuwd!







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #134 Gepost op: 13-12-2002, 22:36:46 »
Nou, Winne deed 't dus niet bepaald goed.  :(

Ik ga voor Jamai, Hind en Yuli of Vanessa ipv Yuli, daar ben ik nog niet helemaal uit.

En de juryleden hebben denk ik wel erg veel invloed op de keuze van 't Nederlandse publiek. Ze lieten zo goed doorschemeren wie ze wel en niet goed vonden, dat 't erg duidelijk is wie zij wel of wie niet als popster zien. En of we 't nou willen of niet, dat heeft toch invloed op ons.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #135 Gepost op: 13-12-2002, 22:37:32 »
Marieke ( die van '' wayne en ik zijn maatjes '' ) blijkt dus de zus van Aukje van Ginneken ( actrice uit Goede tijden Slechte tijden ) te zijn  ;D

Wat????  :o :o :o

Dat meen je niet! Hoe weet je dat?  ???








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #136 Gepost op: 13-12-2002, 22:51:15 »
nee idd, Winne was nie sow super vandaag :( maar tog blijft ut un schatje :)
Ik ga iig voor Jamai en Hind, en dan nog: Yuli of Tialda, die vont ik ook errug goed!
en de jury heeft idd (volgens mij) veel invloed op de kijkers, maar dat is ook wel goed denk ik! anders krijg je mss allemaal van die mensjus die alleen op uiterlijk enz afgaan...







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #137 Gepost op: 13-12-2002, 22:53:16 »
e, ik lees net dat Hind ook al in de finale van de soundmixshow zat als Vanessa Williams. Wist jij dat?  :-\
nee joh geen idee, ik kijk ook niezoveel tv weet je nog ;)

En?? Wat vonden jullie?? Ik vond t een erg leuke afl en ik heb zowel gebeld als gesmst voor onze Hind! Jeeej go Hind! Geweldig dat de jury dr zo tof vond!

Jullie hebben toch ook wel gestemd he??

btw Han, kweetniet of het aan mij ligt maar de foto's van Jamai en Hester in jouw post worden rode kruisjes bij mij... nm hoor







« Laatst bewerkt op: 13-12-2002, 23:01:07 door e »

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #138 Gepost op: 13-12-2002, 23:14:19 »
ik heb nie op Hind gestemd :-[ :-X wel 1 x op Jamai, maar voorderest mag k verder nie belle of smse. Heb geen eigen mob ::) eerlijk gesegt vont ik deze aflevering de minste die ik heb gesien, tenminste het is natuurlijk wel erg leuk om deze 10 mensen te zien, dat wel, alleen in het theater vont ik leuker! :) ben benieuwd naar de uitslag, gaat nog best spannend worden denk ik 8)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #139 Gepost op: 13-12-2002, 23:37:26 »
btw Han, kweetniet of het aan mij ligt maar de foto's van Jamai en Hester in jouw post worden rode kruisjes bij mij... nm hoor

Bij mij zijn ze die foto's gewoon zichtbaar.......

Ik vond trouwens wel dat de jury weer erg hard was bij 'n paar, vooral bij Hester geloof ik. Ik weet ook eerlijk gezegd echt niet zo goed waarom ze die uitgekozen hebben.

't gaat weer beginnen geloof ik.....oh nee eerst nog reclame. (wat duurt dit laaaaaaaaaang!) Spannend!  :)