Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200732 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #800 Gepost op: 8-03-2003, 18:55:04 »
Oeh, 'n gelijke stand nu! 6 tegen 6!  :)

Ik heb op Jamai gestemd, omdat ik echt denk dat hij gaat winnen. Alle polls op internet en tv wijzen dit uit en ik denk ook dat Nederland toch wat meer sympathie voor deze brildragende niet-alledaagse idool. Ik ga er hier dus wel vanuit dat de uitslag geen doorgestoken kaart is en deze keer wel 'n afspiegeling van de mening van 't Nederlandse volk is.

't maakt me trouwens niet zo veel uit wie er gaat winnen. Jim zou ik ook prima vinden....maar 't liefste had ik natuurlijk Hind als grote winnares gezien.   :'(

Iedereen vast veel plezier bij de finale! (en vergeet niet de videorecorder aan te zetten om WIDM op te nemen!  ;) )







« Laatst bewerkt op: 8-03-2003, 18:55:48 door Han13 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #801 Gepost op: 8-03-2003, 19:39:42 »
Ik heb op Jim gestemd, omdat hij zo'n lief koppie heeft  ::)  :P

Nee, natuurlijk niet. Jamai zingt me gewoon net iets te zoetsappig. Ik zie hem ooit nog weleens een soort Paul de Leeuw-achtig programma presenteren. Jim is gewoon net iets stoerder en ik denk dat je in een studio nog veel meer uit Jims stem kan halen. De echt mooie stemmen (Marieke, Dewi en Hind) zijn er toch al uit, dus dan maar Jimmus!!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #802 Gepost op: 8-03-2003, 20:09:47 »
Ik was geloof ik vergeten te melden hier dat die Daniel bij DSDS in Duitsland net voor de finale kon vertrekken vorige week. Helaas pindakaas.  ;D

Vanavond dus de finale tussen Juliette en Alexander. Ik ga voor Juliette. Die Alexander is me net iets te Duits.  ;)

Ik ga DSDS mooi volgen in de ongetwijfeld vele reclameblokken in Idols.  :)








Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #803 Gepost op: 8-03-2003, 20:54:41 »
Jamai moet winnen.

Jim gaat winnen.

Hind had moeten winnen.

Ik ben voor Jamai maar ik denk dat het een gelijk opgaande strijd wordt.
Alle Hind stemmers gaan op Jamai stemmen ( dit hoop ik tenminste ) en al die meisjes gaan natuurlijk een fortuin wegbellen aan Jim.









Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Het Idols topic
« Reactie #804 Gepost op: 8-03-2003, 22:38:28 »
Op basis van de vanavond prestaties van de finalisten denk ik dat JIM de winnaar wordt. Zeker in dat liedje van Elton John Sad Song die ze allebei moesten zingen vond ik Jim beter. Van beide gaan we waarschijnlijk wel wat meer horen in de toekomst , al zal ik nooit een CD van ze kopen , gewoon niet goed genoeg. Hind is en blijft mijn idol. Dewi ook om niet te vergeten.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #805 Gepost op: 8-03-2003, 23:40:26 »
[size=8]JAMAI!!!!![/size]

Erg leuk dat Jamai gewonnen heeft. Ik weet ik schreef dat 't mij niet uitmaakte wie er won, maar ik denk stiekem dat ik Jamai toch leuker als winnaar vind. Al is 't alleen maar om te bewijzen dat je niet altijd de perfecte looks hoeft te hebben om 'n idool te kunnen worden.  :)

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de single van Jim leuker vond als die van Jamai. Ik ben er van overtuigd dat 't allebei dikke hits gaan worden!







« Laatst bewerkt op: 8-03-2003, 23:41:39 door Han13 »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #806 Gepost op: 8-03-2003, 23:44:19 »
twas leuk :)

Echt schattig om te zien hoe Jamai's familie hemaal uit elkaar barstte van trots ;D en helemaal geweldig hoe lief Jim en Jamai waren tegen elkaar en hoe vrolijk ze de hele tijd waren enzow, kvond ze echt allebei supersympathiek overkomen.

Ik dacht ook net: wat zal Julia dit leuk vinden ;) (omdat zij al sinds Jamai voor het eerst in beeld is geweest of zow fan van m is).

Had het idee dat Jim het helemaal niet erg vond en dat vond ik echt heel erg leuk en heel goed van m :).








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #807 Gepost op: 8-03-2003, 23:51:11 »
Had het idee dat Jim het helemaal niet erg vond en dat vond ik echt heel erg leuk en heel goed van m :).

Ja dat vond ik ook erg sympathiek van 'm. Ik geloofde 't ook echt dat Jim en Jamai elkaar de overwinning hadden gegund en dat Jim al vond dat hij gewonnen had door in de finale te staan.  :)

't is 'n beetje Juuls feestje idd! Is ze eigenlijk naar de finale? Juul, proficiat met Jamai als nieuwe Idol!  :-*








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #808 Gepost op: 8-03-2003, 23:55:25 »
Nog effe 'n nieuwtje van FOK! afgeplukt:

Idols toch doorgestoken kaart?

De afgelopen weken waren er hardnekkige geruchten dat Idols doorgestoken kaart zou zijn. De winnaar zou in de vorm van Hind al weken vaststaan, de stemmingen waren vals. Dit was, zo bleek uit de laatste uitzending op 1 maart, niet het geval, want Hind viel daarin af. Tenminste, alles leek goed.

MrCaBLeGuY, een gebruiker van FOK! nam echter een kijkje bij de stichting SIDN, waar domeinnamen voor websites kunnen worden geregistreerd. Hij bekeek de registraties van de persoonlijke pagina's www.jimmusic.nl en www.jamaimusic.nl. En hij kwam daarbij tot een verbijsterende conclusie. De domeinnamen van de finalisten blijken al op 27 februari te zijn geregisteerd. Nu is dat op zich niet vreemd, maar wel als blijkt dat de domeinnaam www.hindmusic.nl niet is geregistreerd. Daar de registratie is gedaan voordat de finalisten bekend werden en dus ook hindmusic.nl zou moeten zijn geregistreerd lijkt het alsof er toch met de stemmen is gesjoemeld.

Inmiddels blijkt Hind.nl wel te verwijzen naar het IP-adres waar ook bovenstaande domeinen staan. Echter, waarom wordt, als inmiddels voor de opzet met music achter de naam is gekozen, deze niet voor Hind geregistreerd?

.nl domeinen zijn op te zeggen en kunnen dan voor de volgende verlening worden opgeven. Providers zelf hanteren meestal jaarcontracten. Maar het behoort niet tot de opties een .nl domein na 1 week weer te laten verdwijnen.









Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #809 Gepost op: 9-03-2003, 00:14:51 »
Jamaiii

Moewahahaha, egt koel dat ie gewonnen heeft! 8) Had het wel beetjuh verwacht, hij verdiende het al en het zou tog erg onwaarschijnlijk zijn als Jim tog ging winnen. Vont Jim idd, overigens toch wel errug sympathiek! :) En hij is egt gegroeid afgelopen tijd, maar niet goed genoeg... Zijn stem vink nog steeds sooo saai...

Vont de single van Jim egt vreselijk irritant en die van Jamai juist lekker in het gehoor liggen enzoo. Gewoon, vrolijk liedjuh ;D

Waar ik me wel v-r-e-s-e-l-i-j-k aan ergerde is Reinier Oerlewappppper >:( Bah, Jamai en Jim zo lkkr dat het hun nix uit maakte en dat ze gewoon relax waren enzoo, probeerde Reinoud het de hele tijd uit hun te trekken, vanne: Het draait tog wel allemaal om het contract he? En: Jaaa, jullie zeggen wel dat jullie het elkaar gunnen maaaaar.....

Grrr, maarja, van hem zijn we ook weer af! :) k hoop nu maar dat ze Jamai niet al te veel gaan uitbuiten en dat ie lkkr zichzelf blijft! :) Egt koel trouwens om Zosja weer te zien, Zosjah: You Go Girl! 8)  Ik hoorde trouwens vandaag van mn pianoleraar dat Zosja meerdere malen bij hem thuis heeft gelogeerd omdat Zosja vriendinnetje was van zijn zoontjuh ;D Wel grappig om te horuh...

Oja, van dat FOK berichtjuh geloof ik tog niet denk ik, zou tog wel beetjuh onwaarschijnlijk zijn... :-\ Maar weet ut niet zeker...

let niet op mij vandaag, ben beetje in een praattype-bui ;)







« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 00:15:52 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #810 Gepost op: 9-03-2003, 10:37:37 »
let niet op mij vandaag, ben beetje in een praattype-bui ;)
haha, cool toch?! :D

Idd Reinoud was errug irritant, zo deed ie vorige week ook zo van "degene die nu afvalt staat met lege handen" en dan zegt ie dat duizend keer, lekker leuk om te horen als je dan die afvaller bent... :-\ en dat terwijl er over eerdere afvallers werd gezegd dat ze helemaal niet met lege handen zouden staan!
Ik vind sowieso dat Tooske het veel beter presenteerde dan Reinoud, dus ik vond dat zij dan ook de eer moest hebben om de naam van de winnaar op te lezen en niet Reinoud >:(. Maar ja helaas. En och dat oplezen van die naam deed ie deze keer wel erg goed ;). (ik verbaasde me er echt over dat ie niet minutenlang wachtte voor ie de naam zei... ;D)








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Het Idols topic
« Reactie #811 Gepost op: 9-03-2003, 11:43:00 »
Nou, heel goed, heel goed...
Hij zei wel 6 keer... en diegene die zich winnaar van idols 2003 mag noemen.... blasblabla.....








Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Het Idols topic
« Reactie #812 Gepost op: 9-03-2003, 12:22:38 »
heeej mensen,

whaaaaah JAMAI heeft gewonnen!
het was echt supercool gisteren, had idd een kaartje weten te bemachtigen, dus ik zat weeeeer in de zaal. Hele zaal ging uit zijn dak! En wij liepen natuurlijk meteen op familie jamai af om te feliciteren! maar paps en mams loman waren naar jamai toe, maar kwamen even later toch via gewone deur naar buiten, dus niet met jamai mee. Hebben ze even gefeliciteerd. Wat ik het leuke vond was dat ze zeiden: jullie ook gefeliciteerd met jullie idool, hahahahha

maar idd we hadden ff een feestje gisteren

gooooo jamai  ;D ;D







always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #813 Gepost op: 9-03-2003, 13:03:10 »
Wat geweldig Juul! Hoe ben je toch telkens aan die kaartjes gekomen?

Ik heb gisterenavond ook de Duitse versie van Idols, DSDS zeg maar, 'n beetje gevolgd. Daar zeiden de presentatoren dat er kaartjes in 't zwarte circuit verkocht werden voor 10.000 euro!  :o

En wat kunnen ze 't daar lang uitstellen de uitslag. Ik zat al de hele avond te zappen, maar om 0.30 uur werd dan eindelijk bekend wie er gewonnen had.

En der Deutsche Superstar is geworden: ALEXANDER!



En wel met 71% van de stemmen. (eigenlijk jammer dat dit percentage bij ons niet bekend werd gemaakt)

Zoals ik al schreef hoopte ik op Juliete, maar helaas mocht 't niet zo zijn.  :-[








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #814 Gepost op: 9-03-2003, 13:43:45 »
Wat, had Alexander gewonnen? Dat had ik niet verwacht. Ik had Juliette de meeste kansen gegeven. Alexander ismij iets te glad en te Duits, maar dat vinden Duitsers misschien wel weer leuk  ;D.
Juliette vond ik een beetje een aanstelster en haar kledingkeuze ook niet altijd even smaakvol (hoewel mijn vriend het wel leuk vond  ::), MANNEN).
Ik dacht dat ze de finale in Duitsland met drie kanididaten zouden doen. Ik was de hele tijd aan het wachten op Daniel, maar die kwam maar niet... >:(

Idols was wel weer leuk. Ze zongen allebei goed. Bij het tweede liedje vond ik Jim zelfs iets beter, maar Jamai was altijd al mijn favoriet (op Hind na dan).
Ik denk dat als Jim nog wat zanglessen gaat volgens, hij veel meer met zijn stem kan doen. Hij zei ook dat hij in het begin nog wat onzeker was over zn stem enzo...Ik ben in ieder geval ook heel benieuwd naar wat we nog van hen zullen gaan horen.

Ik vond dat liedje strouwens heel stom van die 'mislukte' kandidaten. Dat sloeg echt nergens op. En dan die Sunny die zo met haar lichaam staat te pronken...(ik wilde het eigenlijk anders zeggen maar dat is niet zo netjes geloof ik  ;D). Bah, ik vond het echt niet leuk.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #815 Gepost op: 9-03-2003, 13:51:55 »
Wat, had Alexander gewonnen? Dat had ik niet verwacht. Ik had Juliette de meeste kansen gegeven. Alexander ismij iets te glad en te Duits, maar dat vinden Duitsers misschien wel weer leuk  ;D.

Ik heb precies 't zelfde gevoel bij die Alexander. Ik vergelijk 'm de hele tijd met Michael Schumacher....daar heb ik ook echt zo'n Duits-gladjakker gevoel bij.  :-\


Citaat
Ik dacht dat ze de finale in Duitsland met drie kanididaten zouden doen. Ik was de hele tijd aan het wachten op Daniel, maar die kwam maar niet... >:(

Noop, Daniel was er vorige week al uit gevlogen! Hij was trouwens later wel effe daar. Mochten ze weer dat nummer zingen dat ze uit hebben gebracht, maar dit keer samen met de andere 7 uit de liveshows.


Citaat
Ik vond dat liedje strouwens heel stom van die 'mislukte' kandidaten. Dat sloeg echt nergens op. En dan die Sunny die zo met haar lichaam staat te pronken...(ik wilde het eigenlijk anders zeggen maar dat is niet zo netjes geloof ik  ;D). Bah, ik vond het echt niet leuk.

Ik vond 't ook niet leuk dat nummer. Ik begrijp ook niet dat die mensen daaraan mee wilden werken nadat ze door heel Nederland uitgelachen zijn.

BTW, ze gaan dat nummer toch niet uitbrengen of zo?  ???








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #816 Gepost op: 9-03-2003, 14:23:55 »
Ik had inderdaad dat liedje gezien gisteren bij DSDS. Ik had het al eens eerder gezien. Ik moest wel weer erg lachen. Dieter Bohlen achter de piano als zo'n soort pooier. Echt lachen.

Wat jij zei over dat liedje van de mislukkelingen zei ik eerst ook. Ze zijn toch al genoeg uitgelachen. Maar ik denk dat ze nou zoiets hebben van wij hebben toch maar mooir een liedje mogen opnemen.. Denken ze dadelijk ook nog dat ze echt goed zijn.

Trouwens iemand die reclame gezien van die Vincent (die jongen op die klompen). Zie je hem auditie doen voor Idols. Het klinkt echt nergens naar. Het publiek heeft allemaal spandoeken voor hem gemaakt en de meisjes zijn uitzinnig. Na zijn optreden gaat de jury staan en applaudiseert voor hem. Niets dan lof blablabla. Dan heel droog, 'helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid...' Echt dubbel gelegen...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Het Idols topic
« Reactie #817 Gepost op: 9-03-2003, 14:32:55 »
jah idd, die reclame is echt heel erg leuk hahaha :D

ik ben dr trouwens nog steeds niet uit of dat liedje van die mensen die niet kunnen zingen serieus bedoeld is of niet... ze klinken allemaal nog erger dan op die auditie.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #818 Gepost op: 9-03-2003, 14:44:58 »


Wat jij zei over dat liedje van de mislukkelingen zei ik eerst ook. Ze zijn toch al genoeg uitgelachen. Maar ik denk dat ze nou zoiets hebben van wij hebben toch maar mooir een liedje mogen opnemen.. Denken ze dadelijk ook nog dat ze echt goed zijn.



Volgens mij denken echt meer dan de helft van die mensen die dat liedje zongen, dat ze echt goed zijn. Vorige week was er zo'n meisje in backstage en die zei zoiets van: 'Ja, de vorige keer bij de audities ging het niet helemaal goed enzo.' en toen ging ze nog een keer dat stukje zingen en het klonk weer helemaal nergens na en toen zei ze: 'Kijk, zo moest het dus eigenlijk.'  ::)

Die reclame was echt goed. Die Vincent weet in ieder geval dat ie het met een korreltje zout moet nemen. In het liedje waren hij en Martin ook de enige twee die het echt zongen als een 'parodie'.  

Ik heb trouwens ook 'De Audities-DVD' gezien. Dat was echt goed. Het hele stukje van Martin. Ik moet niet vaak huilen van het lachen, maar elke keer als ik Martin weer hoor zingen...., maar ook die gast met die staart is cool (tsjew-tsjew-tsjew) en die zwarte jongen met 'Spreid je vleugels'  ;D

Ik vind het trouwens wel leuk voor Jamai dat hij heeft gewonnen en Jim (en niet Djim) is echt een goede gast, hij gunde Jamai echt de overwinning. Ik heb het nummer van Jamai al opgezocht op KAZAA en gedunloodt.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #819 Gepost op: 9-03-2003, 14:48:33 »
Er was vorige week ook een meisje dat zei dat ze haar eigen fanclub had. Mensen die haar altijd opwachtten en ze had zelfs een handtekening uitgedeeld. Toen kwam ik echt niet meer bij. Dat meisje kon punt 1 helemaal niet zingen en punt 2 zag ze er niet echt uit als iemand die je boven je bed zou willen hebben hangen (en dan ben ik in een erg aardige bui!).







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!