Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200709 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #820 Gepost op: 9-03-2003, 15:10:48 »
Ben blij dat Jamai heeft gewonnen :)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #821 Gepost op: 9-03-2003, 16:15:46 »
Wat jij zei over dat liedje van de mislukkelingen zei ik eerst ook. Ze zijn toch al genoeg uitgelachen. Maar ik denk dat ze nou zoiets hebben van wij hebben toch maar mooir een liedje mogen opnemen.. Denken ze dadelijk ook nog dat ze echt goed zijn.

't is natuurlijk wel 'n hele leuke ervaring voor deze mensen om 'ns in 'n echte studio te komen en zo en ik denk dat ze ook wel 'n hele leuke dag hebben gehad. Alleen zou ik zelf hier nooit aan meegewerkt hebben na al zo te kijk te hebben gestaan voor heel Nederland.

Trouwens volgens mij moesten ze allemaal dezelfde kleding aan als met de audities. Alleen Sunny had nu niet meer haar glitterjurk aan, maar 'n hele alledaagse outfit.  :-\

Ik vond Tim ('My way') de grote afwezige. Die had er ook zeker tussen moeten zitten. Misschien dat ze hem ook gevraagd hebben, maar dat hij niet z'n medewerking wilde verlenen.


Citaat
Trouwens iemand die reclame gezien van die Vincent (die jongen op die klompen). Zie je hem auditie doen voor Idols. Het klinkt echt nergens naar. Het publiek heeft allemaal spandoeken voor hem gemaakt en de meisjes zijn uitzinnig. Na zijn optreden gaat de jury staan en applaudiseert voor hem. Niets dan lof blablabla. Dan heel droog, 'helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid...' Echt dubbel gelegen...

Ja echt geweldig die reclame! Ik heb 'm gisteren 'n paar keer voorbij zien komen, terwijl ik toch DSDS aan 't volgen was in de reclameblokken. Die Vincent is echt grappig en heeft zelf volgens mij ook goed in de gaten dat hij niet goed kan zingen, maar meer 'n gangmaker is. Maar iig 'n geweldig idee voor 'n reclame!  :)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #822 Gepost op: 9-03-2003, 18:04:18 »




Ik vond Tim ('My way') de grote afwezige. Die had er ook zeker tussen moeten zitten. Misschien dat ze hem ook gevraagd hebben, maar dat hij niet z'n medewerking wilde verlenen.

Volgens mij was hij op vakantie. Dat zei Renout in Backstage.

Btw: Reinout en Tooske zijn niet echt een goed presentatieduo. Reinout wou elke keer het woord hebben en praatte vaak erdoor heen en toen later kwam Tooske er heel bitchy doorheen: 'Ja, mag ik nu eens ook wat zeggen.'








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Idols topic
« Reactie #823 Gepost op: 10-03-2003, 09:04:47 »
mijn dochter is boos!!  >:(  :D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #824 Gepost op: 10-03-2003, 09:49:53 »
mijn dochter is boos!!  >:(  :D

Omdat Jamai gewonnen heeft en niet Jim?  ???








Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #825 Gepost op: 10-03-2003, 15:06:43 »
Dat zal wel zo zijn denk waarom anders ??
 ??? ??? ???








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Idols topic
« Reactie #826 Gepost op: 10-03-2003, 15:14:01 »
ja zij was voor jim!  ;D








Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #827 Gepost op: 10-03-2003, 15:50:07 »
Zie je wel








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #828 Gepost op: 10-03-2003, 16:31:39 »
Nou, heel goed, heel goed...
Hij zei wel 6 keer... en diegene die zich winnaar van idols 2003 mag noemen.... blasblabla.....
sinds wanneer kijk jij Idols?! ???

Die reclame was idd suuuuuupergrappig, en ik kwam hem tegen net op het moment dat ik die zender aanzette dus ik wist helemaal niet dat er reclame bezig was, dus ik was echt suuuuperverbaasd ;D ;D echt zo van huhhhh wat is dit nou?! haha.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het Idols topic
« Reactie #829 Gepost op: 10-03-2003, 16:41:58 »
Ik dacht dat hij gewoon een soort van optreden deed, de opvallendste idols ofzo. Tot ik het publiek zag, toen werd het iets minder geloofwaardig ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #830 Gepost op: 10-03-2003, 16:50:19 »
'n jongen op mijn opleiding lijkt heel veel op Jamai, zelfde haar en ook zo'n moderne bril op en meestal ook gestreepte blousen, maar dan gewoon 'n tikkeltje ouder (21 jaar). Vertelde hij vandaag dat hij de laatste week constant door meisjes achterna wordt gezeten die denken dat hij Jamai is.  ;D

Hij merkt gewoon dat groepen meisjes beginnen te smiezen als hij voorbij loopt en er had zelfs al 'n meisje om 'n handtekening gevraagd. Ik kwam gewoon echt niet meer bij toen ik dit hoorde. Hij lijkt er ook wel echt op, maar 't is gewoon duidelijk dat hij 5 jaar ouder is.  ;)

Z'n vrienden houden 'm er ook mee voor de gek. Zaterdagavond hadden ze 'm allemaal gebeld of gesmst om 't te feliciteren met de overwinning. Ook in de collegezaal waren medestudenten 'm aan 't vragen of hij niet effe 'n stukje wilde zingen. Gelukkig vindt hij 't zelf nog allemaal wel grappig.  :)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het Idols topic
« Reactie #831 Gepost op: 10-03-2003, 17:58:01 »
Gelukkig vindt hij 't zelf nog allemaal wel grappig.  :)
Nu nog wel ja ::) ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #832 Gepost op: 10-03-2003, 18:02:17 »
Nu nog wel ja ::) ;D
Wanneer zal dat afgelopen zijn.
Ik schat het op zo'n 654 dagen ofzo
Dan moet de idols gekte toch weer wat afgelopen zijn of niet ??








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #833 Gepost op: 10-03-2003, 18:57:30 »
Nog 'n nieuwsberichtje van FOK!:

Single van Jamai gestolen op afterparty

Op de afterparty van Idols zaterdagavond is de CD-single van Jamai's toekomstige hit "Step Right Up" gestolen. De debuutsingle zou pas woensdag gereleased worden, maar door de diefstal is de single vermoedelijk al te downloaden op het Internet. Om die reden heeft juryvoorzitter Henkjan Smits aangifte gedaan bij de politie.

Smits zegt dat vermoedelijk een jongedame van een productiemaatschappij uit Vinkeveen de CD heeft gestolen. Ze kreeg het cd-tje zaterdagavond per ongeluk van de DJ in haar handen. Toen Smits haar daar op aansprak ontkende ze echter dat ze het cd-tje had, en stond niet toe om haar tas te controleren.

Toen Smits de beveiliging er bij haalde is ze via de garderobe naar buiten gevlucht. De jongedame is verschillende keren gebeld, maar Smits kreeg iedere keer haar voicemail. De zaak is aan de politie overdragen die een onderzoek instelt.









Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #834 Gepost op: 10-03-2003, 19:49:01 »
Ja, ik heb het nummer al gedownload. Maar alle liedjes die de kandi's hebben gezongen de afgelopen tijd staan daar ongeveer.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het Idols topic
« Reactie #835 Gepost op: 10-03-2003, 19:50:16 »
Ik hoef het niet te downloaden, ik hoor het al de hele tijd op de radio.







« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 19:50:32 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #836 Gepost op: 10-03-2003, 19:50:49 »
Ja, ik heb het nummer al gedownload. Maar alle liedjes die de kandi's hebben gezongen de afgelopen tijd staan daar ongeveer.

Klopt, ik heb ze ook allemaal. Maar 't gaat dus hier niet om de live versie van Jamai in de finale, maar om de afgemixte versie die op single gaat uitkomen. En die is inmiddels ook al te vinden op Kazaa.  ;)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #837 Gepost op: 21-03-2003, 20:58:40 »
btw: vanavond 2e finale van Idool hier in België, dus nu nog met 9, straks met 8

voor degene die geïnteresseerd zijn: de site werkt nog steeds  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #838 Gepost op: 21-03-2003, 21:10:41 »
Ik heb vorige week nog gekeken naar de filmpjes. Ik vond de kwaliteit van de zang eerlijk gezegd niet zo geweldig en de gekozen liedjes ook niet zo. Wat was eigenlijk 't thema? Daar kwam ik eigenlijk niet zo uit.  :-\

Nou ja, hopenlijk vanavond wat betere zang. D'r zitten wel 'n paar leuke mensen bij, waarvan ik in de voorrondes ook gehoord heb dat ze goed kunnen zingen.  :)

Ik ben benieuwd hoe ver die zwangere vrouw komt. 't ziet wel grappig uit als ze daar zo staat te zingen met die dikke buik. Is ze niet al bijna uitgeteld? Dadelijk breken haar vliezen terwijl ze aan 't zingen is....  :o ;)

Ik kreeg trouwens 't idee dat de studio maar heel erg klein was en dat er maar heel weinig mensen in 't publiek zaten. Maar misschien komt dat omdat ik van bij ons gewend was dat er iedere week 1000 mensen op de tribune zaten.  :-\








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #839 Gepost op: 21-03-2003, 22:32:06 »
vorige week kon ik het niet zien maar ik heb het daarnet gezien en der zaten er enkele tussen die compleet de mist ingingen  :-\ Cindy bv zong de strofes echt heel zacht maar het refrein  :-\ :-\ en Brahim heeft hét uiterlijk en de uitstraling om idool te worden (hij past perfect op een poster) maar ik heb zo het gevoel dat zang niet echt bij hem past, maar dat hij eerder zo een eminem-type is, als je me snapt... je zal het wel zien aan het filmpje. Tom heeft het uitstekend gedaan, goed ambiancenummer enzo. Vraag me af wie er uitgaat, maar ik vermoed Cindy







banaan begint met een b, soms met een s