Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200726 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #840 Gepost op: 21-03-2003, 22:41:16 »
Ik zal morgen of zondag wel 'ns de filmpjes bekijken als ik tijd heb. Ik ben wel benieuwd hoe dat dat geklonken heeft.  :-\

Brahim is idd wel 'n idool, maar ik vind 'm ook meer 'n rapper dan 'n zanger. Maar ik meende dat hij bij jullie in Belgie al heel erg populair was en dat onderhand al bijna vast stond dat hij zou gaan winnen?

Cindy vond ik eerlijk gezegd vorige week ook al niet zo goed. Ze lijkt me enorm verlegen en dat is toch wat lastig als idool zijnde.

Ik ben 'ns benieuwd wie eruit moet....








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #841 Gepost op: 22-03-2003, 01:15:22 »
nou ik was niet echt benieuwd zou tussen cindy en tabitha gaan. weet niet wie er op de bank zat, maar zag dat tabitha weg is.

Vond cindy vorige keer la slecht, nu weer.
Tabitha was vandaag erg slecht. Vond chris ook maar mager.

Brahim vond ik ook niet zo goed, Tom daarentegen wel weer erg sterk, Caroline en Natalia ook.

Volgens mij was de bank dus Cindy, Tabitha en Wim(verkeerd shirt, verkeerde song)(eerste 2 vrij zeker, laatste gokje)

Voor mij zeker in de finale Natalia en Tom..








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #842 Gepost op: 22-03-2003, 01:18:12 »
wow lees net dat mijn gokje voor derde bankzitter echt verkeerd was, het bleek dus zwangere caroline te zijn, nou ja smaken verschillen. Ik vond dat een van de beteren vandaag.

Matige aflevering vandaag







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #843 Gepost op: 22-03-2003, 14:51:17 »
Ja ik snapte ook niet echt goed wat Caroline op de bank deed  :-\ en ik vond Tabitha ook niet zo goed, maar Cindy haar refrein ging toch erger de mist in hoor  :-\ en Han: het staat niet vast hoor dat Brahim wint, maar hij is gewoon meer het raptype dan zangtype, zolang hij liedjes kan vinden die goed gaan, zal hij wel bij de laatste belanden







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #844 Gepost op: 22-03-2003, 15:43:10 »
eh alive niet met je eens. Brahim redt het in mijn ogen echt niet, jammer zeg ik dan want heeft echt wel een hele hoge x factor, maar kan echt niet geweldig zingen.Maar ja het gaat erom wat bart in iemand ziet he, want het volk bepaalt wie er wint, maar bart bepaalt wie een ster wordt.

Tom daarentegen vind ik geen hoge x factor hebben, maar als die op het podium gaat staan, mijn god.

maar hoop wel dat het nivo terug omhoog gaat, want gister was erg triest. en als het volk dan ook nog eens Caroline op de bank zet????









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #845 Gepost op: 22-03-2003, 16:50:29 »
ik ben het compleeet met je eens hoor mollemans ! ik bedoelde dus van Brahim dat hij naar mijn mening niet kan zingen (of toch minder dan de anderen) maar dat hij probably bij de laatste gaat belanden omwille van zijn x-factor. Net zoals in Nederland de meisjes voor Jim gingen, zou dit in België ook wel eens kunnen gebeuren. We zullen wel zien.

En idd, bij Tom heb ik keer op keer zoiets van: help, jij bent/ziet er niet uit als een idool, maar zet hem op een podium en echt fantastisch wat hij daar gisteren deed !!
en tenslotte snapte ik ook langs geen kanten wat Caroline op de bank deed hoor...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #846 Gepost op: 29-03-2003, 15:22:13 »
en de derde afvaller is Caroline geworden. Nou wat die gisteren bracht was idd niet goed. Maar wat Cindy deed was een slecht nummer, zo slecht zingen dat je het enkel verkrachten kunt noemen(sorry voor de abel fans).

Brahim had weer een leuke floorshow, maar zong echt gortslecht, Chirz was onder alle maat.

Wim was super, Natalia is gewoon de winnares en dat van elke week, Peter overtuigde mij van zijn kunnen(in een genre wat hem niet ligt).

En dan was er nog onze TOm, amaaaaaaaiiii.

De finale 3, Tom, Natalia en Peter(of Wim)







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #847 Gepost op: 29-03-2003, 18:09:27 »
kheb het niet gezien , maar kheb gehoord dat wat je zegt idd helemaal juist is. Vraag me af wanneer Cindy eruit gaat  :-\







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #848 Gepost op: 29-03-2003, 19:09:00 »
next week, next week.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #849 Gepost op: 2-04-2003, 21:35:10 »
Ik heb de filmpjes van afgelopen week effe bekeken. Cindy vond ik idd weer erg zwakjes. Ik heb haar vanaf 't begin niet zo goed gevonden en te verlegen en stil voor op 't podium. Ik was 't dan ook met de jury eens dat ze vrij kleurloos is.

Brahim vond ik vreselijk slecht! Ongelooflijk hoe slecht dat hij zong! Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom hij toch nog zo'n goed commentaar kreeg van de jury.  :-\

Tom, Wim, Natalia en Peter vond ik allevier heel erg goed. Die eerste drie mogen wat mij betrefd in de finale komen.  :)

Ik ben benieuwd hoe ze 't er vrijdag vanaf gaan brengen met 't thema 'film'. 't is erg leuk dat ik 't programma hier in Nederland toch 'n beetje kan volgen door middel van de filmpjes op internet.  :)








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #850 Gepost op: 2-04-2003, 21:36:38 »
Cindy : Alabama van Jewel uit de film Sweet Home Alabama
Wim : Iris van de GooGoo Dolls uit City Of Angels
Brahim : My Girl van The Temptations uit de film My Girl
Natalia : Think van Aretha Franklin uit The Blues Brothers
Peter : Hero van Nickelback uit Spiderman
Chris : Ice Ice Baby van Vanilla Ice uit Ice Age
Tom : Kiss from a rose van Seal uit Batman Forever







When God created man, she was only joking!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #851 Gepost op: 2-04-2003, 21:49:57 »
Ik had deze keuzes gelezen op de site ja. Ik vind vooral 'My girl' voor Brahim wel 'n erg interessante keuze. Ik ben ook zeer benieuwd hoe hij dit wil gaan brengen. Als hij dit weer op z'n gewoonlijke rap-achtige manier gaat brengen, denk ik dat 't best 'n afgang gaat worden.  :-\

Wim, Natalia, Peter en Tom hebben mijns inziens weer 'n goede keuze gemaakt. Ik ben erg benieuwd.  :)








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #852 Gepost op: 13-04-2003, 00:48:37 »
We zien inmiddels alweer een weekske verder.

Cindy is weg en ook caroline al..

Gisteren thema disco en mijn god wat was het erg.
Tom trapte af en miste het eerste stuk van het nr veel noten, de uitstraling was er niet. Tweede deel veel beter, maar niet het beste van Tom.

Natalia, ja wat kan ik ervan zeggen Super.

Chris, mijn god, tempo was er niet, stem was er niet, Looks moeten hem redden.

Peter, ja niet zijn genre en dat merkte men zeer duidelijk aan hem. Stem blijft lekker om naar te luisteren.

Wim zong weer sterk en ik vond hem na Natalia vandaag de beste.

Brahim, wat kan ik daarvan zeggen Afgrijselijk verkeerd, verkeerde trui, verkeerde pet, verkeerde stem, bewegingen, nr. Alles was verkeer. Thema disco, nou dit swingde niet eens. Sanp echt niet wat de jury met Brahim heeft.(het genre wat ie normaal brnegt rap en hiphop dat verkoopt oke). Maar vooraf zochten ze (en Jan beaamde dat vandaag weer eens) iemand met uitoznderlijke zangkwalitieiten in een breed scala. Nou daar voldoet Brahim niet aan.

Dat Tom weg moest sloeg in mijn ogen nergens op








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #853 Gepost op: 13-04-2003, 12:12:24 »
mollemans doet een openlijke sollicitatie om volgend jaar te worden opgenomen in de jury?

Ik kan er niet over meepraten, ik kan die zender niet ontvangen.  

Het is wachten op volgend jaar de Nederlandse reeks, waarin Chriz gaat schitteren.  ;D








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Het Idols topic
« Reactie #854 Gepost op: 13-04-2003, 12:17:07 »
hahaha ga je meedoen dan?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #855 Gepost op: 13-04-2003, 12:21:34 »
wie weet, maar ik heb mezelf nog nooit terug gehoord op een bandrecorder, dus ik ga eerst Jerneys advies maar eens opvolgen. Ik ga me in ieder geval dit jaar wel inschrijven voor de Mol.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Het Idols topic
« Reactie #856 Gepost op: 13-04-2003, 12:54:37 »
als dr nog n nieuwe komt dan he...

n paar gasten die ik ken gaan wel meedoen aan de nieuwe idols, om afgezeken te worden ( ::) ) dat vinden ze nl. heel erg stoer... t zijn echt van die nerdjes, en dr waren n paar anderen die tegen ze gezegd hadden dat dat wel stoer zou zijn, en dan doen ze het ook maar gelijk. ik denk dat dr de komende reeks zowiezo veel meer onserieuze deelnames zullen zijn dan afgelopen reeks.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #857 Gepost op: 13-04-2003, 13:33:33 »
Is Tom eruit?  :o

Ik had de filmpjes van vorige week wel al gezien en vond 't terecht dat Cindy moest vertrekken. Maar nu Tom? Dat vind ik echt heel jammer.  :'(

Maar ik heb de filmpjes van deze week natuurlijk nog niet bekeken, dus ik kan eigenlijk niet beoordelen of 't terecht is. Straks maar 'ns kijken dan...


Ik kan er niet over meepraten, ik kan die zender niet ontvangen.  

Je kunt de filmpjes van de optredens gewoon op de Internetsite van Idool bekijken. Prima kwaliteit, dus zo kun je 't ook 'n beetje volgen.  :)








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #858 Gepost op: 13-04-2003, 14:42:31 »
Ik volg het als ik in Antwerpen ben op de tv en anders idd via de site die han noemt








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #859 Gepost op: 13-04-2003, 19:42:15 »
ik moest het horen van de nicht van Brahim waarmee ik op cursus was en geloof me, ik viel bijna van mijn stoel ! ik stond zo :  :o en kheb enkele minuten zo gestaan. 'k Heb het fragment bekeken en je moet ten eerste al lef hebben om dat nummer met die hoge tonen te gaan zingen en ten tweede vliegt hij er dus uit op basis van 1 mindere prestatie. Hij was voor mij zo goed als de beste man dusja, ik vind het echt onterecht







banaan begint met een b, soms met een s