Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200627 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #80 Gepost op: 29-11-2002, 22:52:10 »
Wayne heette ie dus :).

Ik vond het ontzettend onduidelijk welke kamer nou wat was! Echt irritant. De kamer die nu al aan het juichen was, was dat nou de 'net door' of de 'zeker door'? En dan bleven er nog twee kamers over: Sunny zat in de ene en Wayne in de andere.......... wie van die twee is nou door? Wayne toch wel zeker??

Ik heb idd niet kunnen zien in welke kamer Hind nou zat, maar ja goed ik weet dat ze door is.

Twas idd weer een leuke afl, khad alleen gehoopt dat Hind iets meer te horen/zien zou zijn maar ja eigenlijk viel het ook wel weer mee. Kvond het erg leuk dat Marieke en Wayne 'maatjes' werden :)!

Btw Han, wie was Imke nou precies? :-\







« Laatst bewerkt op: 29-11-2002, 22:53:47 door e »

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #81 Gepost op: 29-11-2002, 22:54:05 »
jaa, t was echt een leuke aflevering!  :)
en we weten nu tenminste hoe die ene jongen heet:, Wayne! :D hij is echt goed, wie ik ook goed vont trouwens, is die ene niet zo knappe jongen met un bril maar die wel een hele goeie stem heeft!  ::)
wel beje lullig met die 3 kamers, de andere 2 kamers hoorden het gejuich al enz...








The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #82 Gepost op: 29-11-2002, 22:59:47 »
Wayne zat dus niet in de kamer met mensen die zeker door mochten. Hij zal wel in de twijfelkamer hebben gezeten, dus dat zou betekenen dat Sunny naar huis moet. Gelukkig, wat 'n vreselijk mens is dat! ('Jij bent donker, dus jij moet in 't midden!')

Ik vond Wayne ook niet zo goed zingen als bij de auditie, dus 't zou ook kunnen dat hij eruit ligt.

Hoe heette die jongen met die bril ook alweer? Hij zong wel goed, maar ik vond 't verder 'n vreselijk figuur. ('Robbie Williams, pack your bags!') Ik zou z'n kop toch echt niet overal op tv willen tegenkomen.  :-[

Btw Han, wie was Imke nou precies? :-

Donkere krullen en 'n beige truitje zonder mouwen. Ze stond rechts naast Hind, toen we haar 'I'm so excited' hoorden zingen. Verder kwam ze zo tussendoor veel in beeld. Ze is jammergenoeg niet geinterviewd.  :-\










Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #83 Gepost op: 30-11-2002, 14:13:05 »
sunny of wayne d'r uit... ik weet niet maar wayne deed het niet zo goed hoor, gister. sunny vind ik trouwens echt zo'n enorme doos bah! idd, dat van jij bent donker dus jij gaat in t midden, blegh. wel koel dat die anderen begonnen over dat roze behang en dat ze toen ging janken :) ik denk eigelijk wel dat zij dr uit gaat, njah ik hoop het iig maar. ik vond wayne trouwens zowiezo leuker bij de audities, toen was ie ook veel vrolijker enzo, nu was ie n beetje depressed... iig wel een superleuke aflevering!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #84 Gepost op: 30-11-2002, 14:24:18 »
Kamer 2 was zeker door, daar zaten ook de meeste mensen. Ik denk dat Wayne net aan door is, volgens mij sloeg die quote van Henk-Jan Smits ("Ik vond hem nogal tegenvallen vandaag") op Wayne. Hij kan zeker goed zingen, maar ik hoef hem niet als Idol, hij heeft nu al steralures, geef me dan nog maar Joël, alhoewel dat meer een boyband type is. Sunny zal ik ook niet missen, ik ben iig blij dat onze brillemans door is, die is goed  :)








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #85 Gepost op: 30-11-2002, 14:54:37 »
ja, Wayne viel best tegen in deze aflev.hij kan wel goed zingen, maar met dat groepjuh ging idd nie sow goed Hoop wel dat ie net doorgaat, alhoewel hij wel beje aso deed. Sunny is idd echt un doos  >:( ze zal idd (hoop ik) wel nie doorgaan.
brillemans is best tof, alleen hij heeft zn uiterlijk echt nie mee, best jmmr...  ::) ik vont et ook tof om te zien dat de jury de 2e 'afvalronde' ging bepalen, zovan: die is goed, is hij niet te dik? ja nu ff serieus graag  ;D
Joel vint ik eerlijk gezegd echt zo'n sukkeltje, bleh. hij is wel door tog? verbaasd me echt wel,eik, vint em nie sow super goed zinge  :-X








« Laatst bewerkt op: 30-11-2002, 15:04:10 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #86 Gepost op: 30-11-2002, 16:02:37 »
Hoe heette die jongen met die bril ook alweer? Hij zong wel goed, maar ik vond 't verder 'n vreselijk figuur. ('Robbie Williams, pack your bags!') Ik zou z'n kop toch echt niet overal op tv willen tegenkomen.  :-[
ik vond hem wel aardig juist, ja idd niet heel knap, maja, eigenlijk leuker dan die Joël, die doet zo overdreven vind ik. Ja dat zal misschien wel moeten maar hm kweetniet.

Sunny is wel verwaand en zo ja, maar dat is natuurlijk wel leuk om naar te kijken! Zonder haar zou het toch wel weer een stukje saaier worden :). Maar ik hoop toch idd niet dat zij wint, en dan niet alleen omdat ik uiteraard Hind als favoriet heb!

Hoe heette jongen-met-bril nou ook weer?? Nu hebben we weer iemand waarvan we de naam niet weten... ::)








Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #87 Gepost op: 30-11-2002, 16:37:17 »
nou van mij mag die lelijke bril smurf oprotte!!
tsk een beetje robbie williams de weg wijze he???! nou dan krijgt hij met robbie fans te make! ;D :o








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #88 Gepost op: 30-11-2002, 17:35:22 »
k vond t wel goed dat die joel ff zei dat ie z'n pa irri vond (dat zei ie toch of heb ik em verkeerd begrepen?). njah, die bril gast kon wel super zingen, maar hij heeft z'n uiterlijk zwaar tegen zich en dat moet je als idol wel mee hebben natuurlijk, en hij moet niet gaan lopen zeiken over robbie williams. whahaha pack ur bags, i don't think so! en dat gebaar d'r dan ook bij, prachtig maar hij graaft z'n eigen graf.

wayne mag d'r van mij wel uit trouwens. de eerste keer vond ik em echt super, maar nu, na gister... blegh wat een irrimannetje is dat zeg! hijs wel knap en enigszins getalenteerd maar daar is dan ook alles mee gezegd.

ow ja, en dan was d'r nog die donkere jongen die in ieder stukje dat hij in beeld kwam minimaal een keer vet zei. echt koel :)

ow ja en dat donkere meisje die bij sunny in het groepje zat kon ook goed zingen vond ik, alleen ze ziet dr niet uit. en dan was dr nog die andere donkere gast, best wel lekker ook maar ook supergoed! weet alleen ff niet meer hoe ie heet enzo...

nja, ik vond het gister gewoon een superaflevering echt leuk :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #89 Gepost op: 30-11-2002, 17:42:11 »
k vond t wel goed dat die joel ff zei dat ie z'n pa irri vond (dat zei ie toch of heb ik em verkeerd begrepen?).
ow ja, en dan was d'r nog die donkere jongen die in ieder stukje dat hij in beeld kwam minimaal een keer vet zei. echt koel :)

ow ja en dat donkere meisje die bij sunny in het groepje zat kon ook goed zingen vond ik, alleen ze ziet dr niet uit. en dan was dr nog die andere donkere gast, best wel lekker ook maar ook supergoed! weet alleen ff niet meer hoe ie heet enzo...
zei joel dat ie zn pa irri vont?  :o ik dacht ut eerlijk gesegd niet, hij zei volgens mij dat zn pa en hij goede maatjes waren en dat zn vader hem zo goed vont... blablabla, dat d8 ik hoor, ::)
die donkere jongen die steeds vet zei, heet Arzenio deze bedoel je tog?
en dat meisje die bij sunny zat heet Rashida, (als je die ene met dat beetje rode haar bedoeld)
en die andere donkere jongen (met dat regenboog shirtje?)heet david  :D

ammel van www.idols.nl, is wel coole site :)







« Laatst bewerkt op: 30-11-2002, 17:43:08 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #90 Gepost op: 30-11-2002, 18:16:04 »
jah hij zei ook niet dat ie em irri vond, maar meer zo van jammer dat het zo over kwam, en volgens mij voegde ie dr ook iets aan toe dat er op neer kwam dat z'n vader wel een beetje ver ging ofzo.
ik bedoel idd arzenio ofzo, en rashida, maar ik geloof niet david. volgens mij had die gast een strak overhemd aan, een beetje rozig ofzo... maar toen ik die david zag wist ik ook niet meer of hij het nou was of niet... dus ik weet zelf ook niet himmel wie ik bedoel :)

ik ben trouwens vanmiddag ook op idols.nl geweest, en als je dan kijkt bij het filmpje van volgende week zie je dat ene meisje echt heeeeel erg goed fallin' van alicia keys zingen. dat klinkt echt zo goed, ik vind eigenlijk dat zij wel het nieuwe idool moet worden want ze heeft voor zover ik gezien heb wel echt een beetje een andere persoonlijkheid dan de meeste mensen. ze zei zelf gloof ik ook dat een idol iets nieuws moet toevoegen en ik denk dat zij dat wel kan. ik weet alleen niet hoe ze heet, maar ze had twee van die grote staarten en vlechtjes... njah het was iig echt heel erg goed.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #91 Gepost op: 30-11-2002, 19:41:08 »
Joel vint ik eerlijk gezegd echt zo'n sukkeltje, bleh. hij is wel door tog? verbaasd me echt wel,eik, vint em nie sow super goed zinge  :-X

Ik vind 't 'm ook niet zo goed zingen. Hij heeft echt zo'n stem als Nick Carter. 't is ook echt zo'n boybandtypje en dat is wat mij betrefd 'n groot minpunt. Z'n uiterlijk bevalt me eigenlijk helemaal niet. Hopenlijk valt hij volgende week alsnog af.

Citaat
Hoe heette jongen-met-bril nou ook weer?? Nu hebben we weer iemand waarvan we de naam niet weten...

Ik heb 't gisteren opgenomen vanwege Imke. Ik zal misschien straks nog effe nakijken hoe hij ook alweer heet, want ik kan 't niet hebben dat ik 't me niet meer kan herinneren!  :-[

Citaat
tsk een beetje robbie williams de weg wijze he???! nou dan krijgt hij met robbie fans te make!

Door die opmerking (die trouwens ook al in de voorfilmpjes te horen was) vond ik 't ook al gelijk 'n vreselijk figuur.  ;D

Han kan de muziek van Robbie toch ook wel heel erg waarderen.  :)

Citaat
maar ik geloof niet david. volgens mij had die gast een strak overhemd aan, een beetje rozig ofzo... maar toen ik die david zag wist ik ook niet meer of hij het nou was of niet... dus ik weet zelf ook niet himmel wie ik bedoel

Zal ik dan effe voor opheldering zorgen. Dit is David:

 

Dus is 't David die je bedoeld, Doris? (niet bepaald 'n roze overhemd op die linkerfoto.....)

Ik wil nog effe zeggen dat hij hier dezelfde regenboogtrui aan heeft als Judith in BB.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #92 Gepost op: 30-11-2002, 21:15:44 »
ow zijn et dezelfde :) okee, die bedoelde ik dus. ik vind echt wel dat hij goed kan zingen enzo. idd geen roze overhemd, maar ik zag et best wel kort en zo op het eerste gezicht leek het best roze... maar het was dus doorzichtig. idd dezelfde trui als judith... ik vind het hem eigenlijk niet zo goed staan, hij kan beter die bloes aan doen.
dat ene meisje was trouwens wel superveel afgevallen... 13 kilo in een maand is dus echt superongezond, zelfs bij een privékliniek...

oh ja, ik vind dit meisje eecht heel erg goed, alleen beetje vage foto









Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #93 Gepost op: 30-11-2002, 21:28:35 »
Oh ja, die met die dreads. Die heeft idd ook wel 'n mooie stem. Ik kan me niet herinneren in welke kamer ze zat op 't laatst van de aflevering, dus ik weet eerlijk gezegd niet of ze wel door is.

13 kilo lijkt me ook wat veel. Dat is zo'n 3 kilo per week! Oftewel 1/2 kilo per dag! Dat kan idd niet gezond zijn, maar we zullen er maar op vertrouwen dat die dokters van die kliniek weten waar ze mee bezig zijn.....







« Laatst bewerkt op: 30-11-2002, 21:29:00 door Han13 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #94 Gepost op: 30-11-2002, 21:33:40 »
ze is wel door, kijk maar bij het filmpje van volgende week op idols.nl dan zie je haar steeds als een soort rode draad d'r liedje zingen... volgens mij maakt zij best wel kans.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #95 Gepost op: 1-12-2002, 12:45:23 »
Ik vind haar alleen niet zo leuk/aardig uitzien, maar dat kan aan mij liggen.
Ik vind het sowieso een beetje een vleeskeuring worden. Ze kunnen allemaal goed zingen. Nu gat het erom wie er het leukste uitziet enzo. Dan roep je dus op dat mensen rare dingen gaan doen als 13 kilo afvallen in een maand...Sowieso reageren die mensen allemaal een beetje heftig naat mijn smaak. Het lijkt bijna alsof het hun laatste kans is om ooit wat voor baan dan ooit te krijgen, terwijl ze van tevoren weten dat maar een persoon gaat winnen.
Het zal wel aan mij liggen, ik vind het een beetje massahysterie ::)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #96 Gepost op: 1-12-2002, 13:30:45 »
nou ik vind nog steeds dat Hind moet winnen hoor ;D








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #97 Gepost op: 1-12-2002, 13:38:53 »
ja hind mag van mij ook wel winnen, die zou ook wel wat toevoegen aan de idols van nu... maar ik vind het wel super jammer hoor dat ze een popidol zoeken, want die muziek wordt toch echt wel een beetje saai, luister maar naar gareth gates.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #98 Gepost op: 1-12-2002, 14:26:34 »
Ik lag echt over de grond toen Wayne over het uitbrengen van eigwen materiaal '' nee ik bedoel complete albums '' begon  ;D Alleen daarvoor zou die van mij al mogen winnen  8)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #99 Gepost op: 1-12-2002, 16:49:05 »
hahaha k vond dat juist echt superlomp! echt zo arro stond dat en iedereen keek ook zo van whatever :D was idd wel lache maar wel een beetje domme zet van onze wayne lijkt mij zo.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!