ja had ik samen met een vriendin gewonnen die Meet&Greet, en t was echt super!... het stond eerst op internet maar is er sinds gisteren vanaf gehaalt maarik ben blij dat iig iemand van me aanneemt dat hij niet arrogant is!
kijk eens bij archief volgens mij is het dit verhaal:
Allebei fan van Idols èn Boris (Meike: "Ik zou van hem zo drie cd’s in de kast willen hebben!"), zijn ze nieuwsgierig naar het proces voor en achter de schermen. Yvet deed dit jaar zelf auditie voor Idols, maar kwam niet verder dan de eerste ronde. Geen idool, volgens de jury. Nu zitten ze tussen de negen aanstormende idolen die repeteren voor hun tweede finaleshow.
Idols op groot scherm
Ze beloven niets naar buiten te brengen van de nummers die ze horen en de kleding die de kandidaten dragen; dat is nog een verrassing voor morgen. Zijzelf zullen het dan herbeleven via het grote scherm; thuis kijken ze samen Idols via de beamer. En volgende week zijn ze bij de liveshow, maar nu…
Gek van muziek
Daar zitten ze op de tribune, achter de zangers en zangeressen die kijken naar hun collega op het podium. Ieder zingt zijn liedje zo’n driemaal dus Yvet en Meike zijn zeker drie uur zoet met kijken naar hun favorieten. En ze hebben zich al voorgesteld aan de idolen, maar nog leuker is het natuurlijk als ze een gesprekje met ze kunnen voeren… Boris stapt als eerste op ze af: “Ik kom even bij jullie zitten”.
Ook Alice sluit aan en later Marlies en anderen. “Ze zijn zo normaal!”, zeggen de meisjes achteraf. “We hebben gewoon heel gezellig met ze zitten kletsen. Boris is helemaal gek van muziek en vertelde daar heel enthousiast over. Ik ben drie keer zoveel fan als eerst”, aldus Meike. Ook Yvet die er eerst aan dacht Muziektheater te gaan studeren, vond het een leuk gesprek en heeft nu eens gezien hoe het er aan toegaat bij de show waar ze zelf ook wel aan mee had willen doen. Voldaan beginnen de vriendinnen aan hun terugreis naar Zutphen.
en deze foto's: