hmm kijk weet je ik ben al vanaf het begin 'jamaifan' hahaha, maar ik word een beetje moe van dat hind had moeten winnen. Ja ik geef toe, hind heeft betere capaciteiten wat bepaalde dingen betreft, maar dat wil niet zeggen dat zij had moeten winnen of bladiebla. Nederland heeft gestemd dat jamai won en nu een jaar later is het lullig om iets anders te zeggen...dat is mijn mening...hahaha
Tuurlijk heeft Jamai terecht gewonnen, want hij heeft gewoon de meeste stemmen gekregen in de finale. Ik heb zelf ook op ‘m gestemd.
Ik wilde alleen zeggen dat ik erg verbaasd was dat Hind eruit vloog zo net voor de finale. Ik vond haar tot dan toe echt de meeste zangkwaliteiten hebben en had echt verwacht dat ze wel in de finale zou belanden. Ik had verwacht dat Jim af zou vallen, omdat die al een aantal liveshows maar net door was gegaan.
Maar in die tijd waren er dus die geruchten dat er al bepaald was dat Hind zou gaan winnen. Daarom vond ik ’t wel erg toevallig dat zij er nog net uitvloog voor de finale, terwijl ze mijn inziens echt die plek in de finale meer verdiende dan Jim afgaande op haar prestaties. Ik vond ’t toen net alsof Hind er nog snel effe uit moest om die geruchten over dat ze zou gaan winnen tegen te spreken. ’t was ook wel erg duidelijk dat ’t voor haarzelf ook totaal een verrassing was dat ze moest vertrekken.
Maar goed dat blijft mijn mening. Jamai heeft gewoon gewonnen en dat is ook hartstikke terecht, want hij had gewoon de meeste stemmen! Maar ik ben blij dat Hind nu ook erg succesvol is en ik hoop voor haar dat ze ’t ook gaat maken in ’t buitenland.