Poll

Welke auditie was 't meest hilarisch?

Berber (met zaklantaarn!)
0 (0%)
Guido (met eigen tekst op 'Yesterday')
1 (8.3%)
Jim (zonder uitstraling, maar met make-up en 'n nieuw kapsel)
3 (25%)
Josua (Enrique Eglisias - Maybe)
2 (16.7%)
Klaudia (Cher - Strond enough)
1 (8.3%)
Marlies
0 (0%)
Marlon (de danser)
0 (0%)
Monique (Krezip - That 'll be me)
0 (0%)
Roy (broer van Jim zonder uitstraling)
0 (0%)
Stefan (lange van vorig jaar die beweerde nu 'n andere stem te hebben)
3 (25%)
Steve (broer nr. 2 van Jim zonder uitstraling)
0 (0%)
Thekla ("Ik ben al 2 keer gevraagd voor de schoolband")
2 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 11

Auteur Topic: Voorronde 6  (gelezen 6713 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Voorronde 6
« Gepost op: 11-01-2004, 08:58:44 »
In dit topic kun je weer alles kwijt over aflevering 6 van de audities van Idols.  :)

Geheugensteuntje voor de poll:

Berber


Guido


Jim


Josua


Klaudia


Marlies


Marlon


Monique


Roy


Stefan


Steve


Thekla

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 6
« Reactie #1 Gepost op: 11-01-2004, 09:00:44 »
Deze deelnemers zijn wel door naar 't theater:

Anis


Dannas


Krystle


Sarina


Stefano



Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 6
« Reactie #2 Gepost op: 11-01-2004, 09:09:40 »
Ik vond 't gisteren wel weer 'n leuke uitzending. De afgelopen 2 weken vond ik 't wat tegenvallen, maar gisteren heb ik toch wel weer hard kunnen lachen bij 'n aantal audities. De meesten die ze lieten zien waren zo slecht, dat ik onderhand m'n oren ging bedekken omdat ik er niet naar kon luisteren.  ;D

Ik vond Jim wel erg grappig. Hij had zoveel moeite gedaan om meer uitstraling te krijgen: naar de kapper, nieuwe kleren en zelfs make-up op gedaan! Maar niemand had 'm effe van te voren gezegd dat uitstraling iets anders is dan uiterlijk. Zelfs nadat de jury hem dit duielijk had proberen te maken, bleef hij maar denken "maar ik heb toch speciaal make-up op gedaan?" Ook grappig dat die vader ook nog 2 andere broers had meegenomen, die zogenaamd ook goed konden zingen.   ::) ;D

Verder heb ik echt enorm moeten lachen om die acht deelnemers, die in dat stadion mochten zingen. Ze hielden allemaal echt hun eigen stijl (die we al bij de audities zagen) aan tijdens 't zingen. Echt geweldig was dat.  ;D

Ik vond de mensen die door gingen allemaal niet zo heel geweldig eigenlijk. Er zat niet iemand bij waarvan ik dacht: 'die gaat 't ver schoppen'. Dat viel dus wel weer 'n beetje tegen.  :-\

Ik ben verder heel erg benieuwd naar volgende aflevering in 't theater!  :D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Voorronde 6
« Reactie #3 Gepost op: 11-01-2004, 11:22:53 »
Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat het nu voorbij was. Ik vond het vooral lachen om die 8 weer terug te zien, al vond ik het wel zielig voor Joyce, da's zo eentje die echt enorm lief is en te naief om te zien dat ze alleen maar gekozen is omdat ze zo slecht is. Herman bewees zichzelf opnieuw, maar of je daar blij mee moet zijn?

Ik denk na de 6 voorrondes dat we dit jaar een vrouwelijke 'Idol' krijgen, de vrouwen hebben me meer kunnen overtuigen dan de mannen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 6
« Reactie #4 Gepost op: 11-01-2004, 12:37:57 »
Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat het nu voorbij was.

Ik ook hoor. Ik kreeg nu wel 'n beetje genoeg van de audities en ik kijk er echt naar uit om mensen te zien die echt talent hebben.  :)

Citaat
Ik denk na de 6 voorrondes dat we dit jaar een vrouwelijke 'Idol' krijgen, de vrouwen hebben me meer kunnen overtuigen dan de mannen.

Ik weet 't nog niet. Volgens mij hebben we lang niet iedereen gezien die door is naar 't theater, dus kan ik niet beoordelen wat daar nog voor mensen bijzitten. Ik heb trouwens zelf, in tegenstelling tot wat Edwin gisteren verklaarde, 'n beetje 't idee dat 't niveau wat minder is dan vorig jaar, maar dat kan ook wel aan mij liggen. Volgende week zullen we iig beter kunnen zien wat voor vlees we dit jaar in de kuip hebben. Ik ben benieuwd of er nu ook al gelijk de mensen uit te pikken zijn die 't ver gaan schoppen. ('t was vorig jaar bij 'n hoop in 't theater al duidelijk dat ze wel bij de laatste 10 zouden belanden, zoals Jim, Jamai, Hind, Dewi)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 6
« Reactie #5 Gepost op: 11-01-2004, 19:24:11 »
Ik ben ook wel blij dat het nu echt gaat beginnen! 6 afleveringen was wat mij betreft toch te lang...Deze aflevering was op zich wel leuk, maar niet 1 die er echt uitsprong. Die Jim met z'n wenkbrouwen en makeup was wel lachu.
Eigenlijk moest ik nog het meest lachen om die 8 kansloze kandidaten in het Gelredome. Tooske was zojuist te gast bij Life and Cooking. Carlo en Irene vonden het ook wel een beetje zielig voor die 8 deelnemers, maar Tooske gaf aan dat de kandidaten dit echt zagen als 'een kans die ze nooit meer zullen krijgen'. En ze hoefden geen 'ja' te zeggen...en daar heeft ze wel gelijk in. 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 6
« Reactie #6 Gepost op: 12-01-2004, 10:11:59 »
moest idd lachen omdat gelredome...  ;D ;D ;D heb nog nooit een heel voetbalstadium zo stil zien worden..

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 6
« Reactie #7 Gepost op: 12-01-2004, 17:36:04 »

 
V Ze hielden allemaal echt hun eigen stijl (die we al bij de audities zagen) aan tijdens 't zingen.


volgens mij is dat gewoon omdat dat moet van de productie hoor..zoveel mogelijk net zo lelijk  zingen en raar doen als bij de audities dan is t het grappigst. Daarom hadden ze ook allemaal dezelfde kleren aan als toen bij de audities. Dat zag je vorig jaar ook met dat nummer van abba wat toen ook alle slechten mochten zingen

Groenenman

  • Gast
Re: Voorronde 6
« Reactie #8 Gepost op: 12-01-2004, 18:24:17 »
De reacties van het publiek in het Geldredome was ook leuk om te zien. Wat zullen die een vreselijke avond hebben gehad (muhahahaha)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Voorronde 6
« Reactie #9 Gepost op: 14-01-2004, 12:49:44 »
Is het de moeite om vanavond de herhaling op te nemen?  ???
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Voorronde 6
« Reactie #10 Gepost op: 14-01-2004, 12:55:46 »
Stefan en 'in het stadion' was erg leuk, maar ja, ik kan me voorstellen dat de 'IQ Test' ook belangrijk kan zijn.  ;)