Auteur Topic: Thema liveshow 6: party!  (gelezen 10207 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Thema liveshow 6: party!
« Gepost op: 6-04-2004, 09:19:17 »
Als we de geruchten mogen geloven komt hij er dan eindelijk aan: ‘t thema Big Band! :D

Dus hier kunnen we weer gaan speculeren wie welk nummer gaan doen.  :)

Ik vind  ‘It’s oh so quiet’  van Bjork wel wat voor Marlies. Dat nummer was vorig jaar in Belgie ook ‘n groot succes tijdens dit thema en ik denk dat Marlies er ook wel wat moois van kan maken.

Verder vind ik ‘Big Spender’ wel wat voor Irma.

En ik hoop dat Boris wat leuks van Frank Sinatra gaat doen, ‘ I’ve got you under my skin’  ofzo.

Verder ben ik benieuwd of ze zaterdag al allemaal 2 nummers mogen doen. Ze zijn immers nog maar met 5 en ze hebben wel anderhalf uur. Zou dus wel goed kunnen!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-04-2004, 18:00:42 door Han13 »

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #1 Gepost op: 6-04-2004, 11:01:58 »
ik denk wel 2 nummers, want anders krijg je nooit 1,5 uur vol met 5 man... en ik ahd ergens een prijsvraag gelezen waar de vraga was hoeveel numemrs zingen de 5 finalisten aanstaande zaterdag of zoiets
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #2 Gepost op: 6-04-2004, 11:02:44 »
Ik hoop dat iemand 'route 66' gaat doen en dan net zo goed als justin dat deed in america!
always look on the bright side of life

Offline Promiss

  • Forumlid
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #3 Gepost op: 6-04-2004, 22:31:17 »
Bij mijn weten is zaterdag aangekondigd dat het thema 'party' zou zijn.. Dit hoeft dus geen Big band te zijn (maar sluit het niet uit...)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2004, 09:02:16 »
Bij mijn weten is zaterdag aangekondigd dat het thema 'party' zou zijn.. Dit hoeft dus geen Big band te zijn (maar sluit het niet uit...)

Wanneer en door wie is dat zaterdag dan aangekondigd? Heb ik weer helemaal niks van meegekregen.  :-\\

Maar ik vraag me toch af wat precies onder 't thema party valt. Ik vind dat eik 'n beetje weer overeenkomen met Motown en Disco.  :-\\

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2004, 09:24:05 »
Ik hoorde dat henkjan had gezegd dat het zaterdag 1 grote party zou zijn of zoiets...
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2004, 09:29:57 »
Ik hoorde dat henkjan had gezegd dat het zaterdag 1 grote party zou zijn of zoiets...

Dat is al heel wat anders dan 't thema party! Dan kan hij natuurlijk ook duiden op 'n liveband in de studio! Dus misschien toch Big Band! :D  (Lijkt mij iig 'n stuk geslaagder als party  :-\\ )

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2004, 13:11:57 »
Misschien een rare vraag, maar wat houdt het thema ´Big Band´ in eik  :-[ Gewoon een liveband in de studio? Daar kunnen dan toch alle liedjes onder vallen die jij zelf maar wilt zingen of niet?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #8 Gepost op: 7-04-2004, 13:14:05 »
Misschien een rare vraag, maar wat houdt het thema ´Big Band´ in eik  :-[ Gewoon een liveband in de studio? Daar kunnen dan toch alle liedjes onder vallen die jij zelf maar wilt zingen of niet?

Eik wel, maar volgens mij gaat 't toch meer om liedjes in de swing-muziek sfeer. Zoals de liedjes van Frank Sinatra en anderen die Robbie Williams allemaal heeft uitgebracht op zijn CD 'Swing when you're winning".  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2004, 22:34:24 »
Ik lees nu net ergens dat op Yorin.fm gezegd zou zijn dat 't thema iets te maken zou hebben met cocktails, dansers en bikini's. Iets van zomerhits misschien dan? Ik weet niet of ik dat zo leuk ga vinden.  :-[

Maar iig wordt duidelijk dat we nog alle kanten op kunnen deze week.  :-\\

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band!
« Reactie #10 Gepost op: 8-04-2004, 00:03:57 »
Ik lees nu net ergens dat op Yorin.fm gezegd zou zijn dat 't thema iets te maken zou hebben met cocktails, dansers en bikini's. Iets van zomerhits misschien dan? Ik weet niet of ik dat zo leuk ga vinden.  :-[
Of Latin... :-\ Ook niet iets om naar uit te kijken geloof ik...

Jenifer Lopez, Ricky Martin ::ohno::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band/ party/ ...?
« Reactie #11 Gepost op: 8-04-2004, 12:27:50 »
Het thema op zaterdag 17 april aanstaande zal Big Band zijn.
Dus aankomende zaterdag NIET!!
Je zal o.a. horen: Big Spender en Conga.
Dit heb ik zojuist gehoord op Radio Noord ( 8 april 12:20 uur). Er was een interview met een Big Band schrijver op deze zender. 

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band/ party/ ...?
« Reactie #12 Gepost op: 8-04-2004, 12:42:35 »
Ik hoop dat je gelijk hebt japlo en dat we dus toch nog Big Band krijgen dit jaar!  :D

Verder is 't laatste gerucht nu dat 't deze week iets van beach of party gaat worden. De deelnemers zouden deze week voor hun filmpjes naar 't strand zijn gegaan. Er wordt echter ook rondverteld dat er deze zaterdag ook 'n band bij zal zijn, dus dan lijkt 't me onwaarschijnlijk dat er volgende week weer 'n zal zijn voor 't Big Band thema. Laten dan maar hopen dat er zaterdag geen band bij is.  :-\\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Big Band/ party/ ...?
« Reactie #13 Gepost op: 8-04-2004, 16:38:09 »
’t thema is dus zeer waarschijnlijk Beach Party!

En waarschijnlijk zit daar ’n liveband bij, dus ik denk niet dat we er vanuit kunnen gaan dat we dan nog Big Band krijgen. 

Maar Beach Party dus. Ik vind ’t in eerste instantie niks, maar misschien kan ’t toch leuk worden. Ik verwacht iig veel swingende vrolijke nummers, misschien wat latin erbij. Perfect thema voor JK lijkt me, gaat misschien wel wat in ’t Spaans zingen. Voor alle andere finalisten vind ik ’t eik niks dit thema, maar wie weet komen die toch heel verrassend uit de hoek.  :)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Beachparty!
« Reactie #14 Gepost op: 8-04-2004, 20:03:51 »
Tsja...beachparty. Ik hoop maar dat we geen "we're going to Ibiza" taferelen krijgen.  ::ohno::
That's all

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Gerucht thema liveshow 6: Beachparty!
« Reactie #15 Gepost op: 9-04-2004, 12:04:48 »
Ik denk meteen aan 'aruba jamaica oew I wanna take ya to bermuda bahama's come on pretty mama lalalala'

de beach boys toch?
always look on the bright side of life

Offline liez

  • Forumlid
Re: Gerucht thema liveshow 6: Beachparty!
« Reactie #16 Gepost op: 9-04-2004, 12:16:22 »
jaaaaah!!! The're my favorites!!

Nooit gedacht dat de Beach Boys nog eens kans maakten op het idols podium ten gehore gebracht te worden! Het is trouwens wel lastig, omdat de Beach Boys bijna alles meerstemmig doen. Maar misschien dat het Boris lukt om Surfin' USA te doen?

Offline liez

  • Forumlid
Re: Gerucht thema liveshow 6: Beachparty!
« Reactie #17 Gepost op: 9-04-2004, 12:17:08 »
toch wel jammer dat Erik er niet meer bij is. Dit leek me nou echt zijn thema!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gerucht thema liveshow 6: Beachparty!
« Reactie #18 Gepost op: 9-04-2004, 12:57:23 »
't thema Beachparty lijkt toch weer onzeker!  :-\\

Nu gaan er weer geruchten dat 't jazz gaat worden. Dat stond trouwens vanmorgen ook in onze krant. (zie ook dit artikel over Boris). 't lijkt er iig op dat er toch morgen al 'n band bij is en dat vind ik persoonlijk toch niet zo logisch bij 't thema Beachparty.

't ziet er naar uit dat we pas morgenavond zekerheid over 't thema krijgen. Moeten we nog zo lang in spanning zitten.  :-[ ;)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Gerucht thema liveshow 6: Beachparty!
« Reactie #19 Gepost op: 9-04-2004, 13:37:05 »
Henkjan heeft in zijn gastenboek gezet dat ze gaan performen met een live band! dat is dus WEL zeker! ::tandpastasmiley::
always look on the bright side of life