Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200522 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #20 Gepost op: 15-11-2002, 19:35:11 »
Nee, je stuurt ze in een hawai shirt met dito broek en afgrijselijke sneakers naar een studio vol camera's waar de arme jongen voor heel Nederland voor lul wordt gezet, daar heeft zo iemand veel aan....







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #21 Gepost op: 15-11-2002, 20:20:35 »
Ik denk dat ik als ouder m'n dochter of zoon zou willen behoeden voor zo'n vernedering. En dan zou ik toch eerlijk vertellen, wel voorzichtig (lees: niet zoals die jury van Idols keihard zeggen dat hij/zij 'n NOOIT 'n carriere als zanger(es) zal krijgen), dat hij/zij beter niet mee kan doen. En dan maar hopen dat m'n zoon/dochter hier naar zal luisteren....








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #22 Gepost op: 15-11-2002, 20:24:36 »
Mja, maar denk aan de positieve dingen he : er zitten ook enorm goede talenten bij, ik persoonlijk ben al helemaal fan geworden van die jongen die Waterfalls van TLC zong, klonk enorm goed, en had ik nie verwacht toen ik hem van tevoren in dat kleine interview zag ....

Die was idd goed. Die Nick Carter achtige jongen was ook wel goed, alleen moet ie z'n pa lozen, wat een vreselijke vend  ::)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #23 Gepost op: 15-11-2002, 20:38:47 »
vend ja  ;D kan echt niet meer wachten tot het hier ook uitgezonden wordt







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #24 Gepost op: 15-11-2002, 20:58:22 »
niet vergeten te kijken zo allemaal he, en dat meisje dat Hind heet en iets zingt als 'don't you know... who I am...', die heeft bij mij op de basisschool en op cabaret gezeten! :D (en ik heb inmiddels al gehoord dat ze idd door is tot de laatste 100)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #25 Gepost op: 15-11-2002, 22:39:20 »
Die was wel goed die Hind. Ze had ook 'n hele leuke uitstraling.  :)

Maar heeft ze bij jou in de klas gezeten e? Ik schat haar toch wel wat ouder in, 'n jaar of 20 of zo. Of bedoel je dat ze op dezelfde basisschool als jou zat?

'n erg leuke aflevering van Idols weer. Die Sarah (of zoiets) die kwaad wegliep en de jury 'sukkels' noemden. Zat ze later huilend bij 't vrouwelijke jurylid op de schoot. Echt wel 'n gehele gedaanteverandering! In 't begin super grote mond, en uiteindelijk blijkt ze toch 'n klein hartje te hebben.

Dat meisje net met die glitterjurk zong ook wel goed moet ik zeggen. Maar ik vond haar 'n beetje erg overdressed. En verder: wat is die lang zeg! Jemig, ze kon nog maar net door de deur! En dat die vriend net zo hard begon te huilen!

Korton: ik heb weer hard moeten lachen bij deze aflevering!  :D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #26 Gepost op: 15-11-2002, 22:43:24 »
nou zeg niemand nog gereageerd... hoe vonden jullie 't vandaag? Ik vond t erg leuk, mn vader keek nu ook niet mee (alleen als Hind in beeld kwam ;D) dus dat scheelde al een hoop! En Hind deed t goed he??

*Annemieke is trots dat ze haar kent ;D*

en om even op te scheppen, ik heb in groep 8 bij de audities voor de eindmusical van haar gewonnen ;D

Oh sorry, nu zie ik dat Han toch wel net heeft gereageerd. Jahoor, Hind zat wel degelijk bij mij in de klas, dus ze is echt nog maar 17!

Ja idd ook veel leuke anderen, die Vincent!! hahahaha!!! En ook zo leuk dat ie zelf ook dubbel lag!

En die Gareth Gates (toch?) tussendoor... mennnnnn.... ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #27 Gepost op: 15-11-2002, 22:46:34 »
Oh sorry, nu zie ik dat Han toch wel net heeft gereageerd. Jahoor, Hind zat wel degelijk bij mij in de klas, dus ze is echt nog maar 17!

Dat had ik dus echt niet verwacht, ze lijkt 'n stuk ouder! Wel goed dat je van haar gewonnen hebt in groep 8 e! Je kan trots zijn op jezelf.  :)

Citaat
Ja idd ook veel leuke anderen, die Vincent!! hahahaha!!! En ook zo leuk dat ie zelf ook dubbel lag!

Ja die was echt hilarisch! Ik lag te rollen op de grond van 't lachen!   ;D

Citaat
En die Gareth Gates (toch?) tussendoor... mennnnnn.... ;D

Ja die is wel leuk die Gareth Gates. En dat stotteren is best schattig.  :)








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #28 Gepost op: 15-11-2002, 22:47:49 »
ja idols was weer errug leuk vandaag!
wat leuk dat je Hind kent e, ze is idd erg goed!
Die sarah, pff dat was wel komisch, wel vaag maar oke  :D
oej, die gareth gates, wat 'n schatje~!~  :-* :-[
en dat meisje in die glitterjurk, was ook wel tof, wat schattig dat hr vriend moest huilen  :)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
LET OP: VERHUISD
« Reactie #29 Gepost op: 16-11-2002, 08:39:12 »
Mijn van-de-bank-rol-moment kwam helemaal aan het eind. Je zit eerst een uur naar zich in het zweet gestresste, uitslovende mensjes te kijken en dan:

"Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door rexona".....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #30 Gepost op: 16-11-2002, 10:53:26 »
Dat had ik dus echt niet verwacht, ze lijkt 'n stuk ouder! Wel goed dat je van haar gewonnen hebt in groep 8 e! Je kan trots zijn op jezelf.  :)
Ik heb het opgezocht in oude vriendenboekjes ;D, en ze wordt idd op 3 december pas 18. Maar die auditie in groep 8 was natuurlijk geen zingen he, dat kan ik echt niet, dat was alleen toneelspelen ;).

Rexona als sponsor is idd grappig, maar ja dat stond dr vorige week toch ook echt al hoor :P

Welke was ook weer die Sarah waar jij het over hebt @miesh? Was dat die No Doubt in het Nederlands zong zeg maar?








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #31 Gepost op: 16-11-2002, 10:57:27 »
Sarah zo heet ze tog, die een stuk uit een musical zong, en die eerst een grote mond had en die toen later weer terug geroepen werd door de jury  8) en toen letterlijk moest uithuilen bij zo'n jurylid...  ::)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #32 Gepost op: 16-11-2002, 13:49:04 »
[size=8]HIND[/size]

ÉEN WOORD : GE-WEL-DIG







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Zaartje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #33 Gepost op: 16-11-2002, 15:51:19 »
das duidelijk  8)
haha jah, da meisje wat terug moest komen was errug funny... vonnet trouwens nie helemaal eerlijk dat dat 'maatje' van Sunny zo afgekraakt werd, vonnet wel mooi klinken  :-X
Maar wat vonden jullie van die Sunny?







In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #34 Gepost op: 16-11-2002, 16:02:49 »
Zingen was wel okay, ego iets minder, mental coaching gewoon irritant! En der vriendje...... tsjah  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #35 Gepost op: 16-11-2002, 16:41:12 »
k vont Sunny wel leuk!  :) Ze kan best goe zingen alleen als ze de volgende x nou wat vlotte kleren aan doet  ;)  ::) dat 'maatje' van Sunny vont ik eik ook wel goed, best sneu dat ie zo werd afgekraakt... dat hr vriend ging huilen was wel lief  :D







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #36 Gepost op: 16-11-2002, 19:45:36 »
Ik vond die Sunny eerlijk gezegd 'n beetje erg  overdreven. Ze was wel heel erg overtuigd van zichzelf en bemoeide zich met iedereen om haar heen. Oke, ze zong best mooi, maar die jurk en zo dat hoeft van mij toch niet zo.

En wat dat vriendje betrefd dat vond ik eerlijk gezegd ook 'n beetje belachelijk. Ze hadden pas 3 weken iets met elkaar en dan gaat hij huilen, omdat zij door is! Ik zag eerder in de uitzending (dus voor haar auditie) al dat hij helemaal onder de indruk van zijn vriendin was. Volgens mij is hij al jaren verliefd op haar en heeft ze nu eindelijk toegegeven.  ;)

Ik hoorde vandaag trouwens dat dat meisje wat ik kende eruit ligt. De 60 die overgebleven waren, en waar zij dus ook bij zat, hadden deze week allerlei workshops. Na afloop daarvan werden er 30 uitgekozen die door mochten. Zij heeft 't dus niet gered, waarschijnlijk omdat ze per ongeluk 2 keer 't zelfde couplet zong toen ze weer moest zingen voor de jury. Dat arme kind zal wel zo zenuwachtig zijn geweest dat ze 't effe niet meer wist.

Och, ik vind 't eigenlijk al erg goed van haar dat ze bij de laatste 60 zat. Ik ga nu helemaal fan worden van Hind en van Wayne (van de tweede aflevering).  :)

e, weet jij toevallig of Hind wel door is? Ik denk dat deze workshops pas over twee weken op tv komen......








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #37 Gepost op: 16-11-2002, 22:12:32 »
e, weet jij toevallig of Hind wel door is? Ik denk dat deze workshops pas over twee weken op tv komen......
nee weet ik niet, ik had alleen van iemand die bij haar op school zit gehoord dat ze dus bij de laatste 100 zat, maar ja dat weten we inmiddels allemaal, of zit daar nog een ronde tussen? nee toch? Nou ja we zien het wel zouk zeggen... Ik zat te denken of ik haar een emailtje zou sturen om dr te feliciteren, maar ja, zo goed ken ik dr ook weer niet... hmm... kweet ook niet zeker of dat emailadres nog klopt maar ja... is dat nou leuk of staat het zo van 'nu je bekend bent wil ik wel weer contact' zeg maar? Das natuurlijk ook weer niet de bedoeling...

Dat vriendje van Sunny, hahahaha!! Ik vond het echt onwijs grappig toen ie, voor haar auditie, terwijl zij een heel verhaal aan het vertellen was over hoeveel zelfvertrouwen ze wel niet had, de hele tijd alleen maar stond te knikken en 'ja, ja, ja' aan het zeggen was! ;D

Maar als ik die vriend van me nog op msn spreek die bij Hind op school zit, zal ik eens vragen of hij weet hoe ver ze door is. (of als ik hem toch nog een mailtje stuur...)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #38 Gepost op: 17-11-2002, 12:18:54 »
nee weet ik niet, ik had alleen van iemand die bij haar op school zit gehoord dat ze dus bij de laatste 100 zat, maar ja dat weten we inmiddels allemaal, of zit daar nog een ronde tussen? nee toch?

Dat is 'n beetje vaag ja. Ik hoorde van 'n vriendin van dat meisje wat ik ken, dat iedere voorronde 2 dagen duurde. Op de eerste dag moest iedereen zingen en mochten er best veel door. Op de tweede dag werd er 'n strengere selectie gemaakt tussen de mensen die door waren op de eerste dag.

Die vriendin vertelde mij verder dat er toen ongeveer 60 door zijn gegaan naar die twee dagen met workshops deze week. Maar ik heb van iemand anders weer gehoord dat er 100 overwaren.

Beetje vaag dus allemaal, maar we zullen 't wel zien in de komende afleveringen van Idols lijkt me zo.  :)

Citaat
Ik zat te denken of ik haar een emailtje zou sturen om dr te feliciteren, maar ja, zo goed ken ik dr ook weer niet... hmm... kweet ook niet zeker of dat emailadres nog klopt maar ja... is dat nou leuk of staat het zo van 'nu je bekend bent wil ik wel weer contact' zeg maar? Das natuurlijk ook weer niet de bedoeling...

Ik weet niet hoe goed je contact met haar was op de basisschool. Als je er best veel mee omging, is 't niet raar als je haar 'n email stuurt. Je toont dat interesse in haar en dat is toch niet verkeerd? Als ik haar was zou ik 't alleen maar leuk vinden om complimenterende mailtjes te krijgen van mensen die bij me op de basisschool hadden gezeten.  :)

Citaat
Dat vriendje van Sunny, hahahaha!! Ik vond het echt onwijs grappig toen ie, voor haar auditie, terwijl zij een heel verhaal aan het vertellen was over hoeveel zelfvertrouwen ze wel niet had, de hele tijd alleen maar stond te knikken en 'ja, ja, ja' aan het zeggen was! ;D

Ze heeft 'm echt helemaal ingepalmd.  ;D










Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #39 Gepost op: 17-11-2002, 13:25:49 »
Hehe ja, afgericht schoothondje is het, die schrikt volgens mij enorm als ie zich terugziet op televisie, en zal behoorlijk uitgelachen worden door zijn vrienden ( als ie die überhaupt nog heeft na deze uitzending  ;D )







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner