Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200567 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #880 Gepost op: 26-04-2003, 17:41:06 »
Heee Brahim eruit!  :D

't klinkt heel stom, maar ik ben er echt blij om. Hij was gewoon van deze vier overgebleven kandidaten de slechtste zanger. Erg terecht dus dat 't publiek hem eruit gestemd heeft.

Ik ga straks weer 'ns de filmpjes bekijken, want ik ben erg benieuwd hoe 't nu weer allemaal klonk.  :)

Oh ja, ik denk ook dat de finale tussen Wim en Natalia zal gaan, maar ik denk dat Wim uiteindelijk zal winnen. Niet om 't feit dat hij 'n betere zanger is (wat ik trouwens niet zou durven te beweren), maar om 't feit dat de Belgische kijkers die stemmen (waarschijnlijk voor 't overgrote deel bestaande uit jonge meisjes) denk ik voor 'n mannelijke winnaar gaan.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #881 Gepost op: 12-05-2003, 21:37:13 »
Big suprise: vrijdagavond is peter verkozen tot idool 2003, boven natalia, met 51% van de stemmen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #882 Gepost op: 12-05-2003, 21:42:51 »
Ik had 't op de Idool-site al gelezen en bekeken Debbie! Ik had echt verwacht dat Natalia ging winnen, maar ik vind 't toch wel erg leuk dat jullie nu 'n winnaar hebben die niet zo steriotype popster is.  :)

Natalia zal denk ik zowiezo ook veel hits gaan scoren.

Wat ik trouwens niet zo heel goed begreep: gaat Peter dat liedje 'For you' nu uitbrengen? Dat paste op zich eigenlijk wat beter bij Natalia vond ik zelf.  :-\








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #883 Gepost op: 12-05-2003, 22:04:20 »
kwete het zelf niet goed om eerlijk te zijn, ik vermoed van wel. Maar naar mijn mening is dat eerder een 'verplichte' single (ze hadden mss verwacht dat natalia ging winnen) en zal er nadien wel eerder meer 'peter-materiaal' uitkomen.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #884 Gepost op: 9-09-2003, 16:23:43 »
Afgelopen weekend zijn de audities begonnen voor Idols 2003/2004. Maar liefst ongeveer 17.000 jongeren doen 'n poging om ontdekt te worden als de nieuwe Jim of Hind. (en dit is 10.000 meer dan vorig jaar!  :o ) Kent iemand toevallig iemand die zich aangemeld heeft voor de audities? Of doet een van onze users toevallig mee?

Ik denk zelf dat er dit jaar ontzettend veel deelnemers zullen zijn, die niet echt serieus zanger(es) willen worden, maar gewoon effe op televisie willen komen. Waarschijnlijk zullen deze audities dus nog gekker zijn als die van vorig jaar.

Dat zag ik vorige week wel bij 'Deutschland sucht den Superstar', wat ook weer begonnen is. In navolging van Daniel, moeten de nieuwe deelnemers daar echt gedacht hebben 'hoe gekker hoe beter', want d'r zaten weer hele vreemde types bij. En natuurlijk konden ze bijna allemaal voor geen kanten zingen. 't was iig wel leuk om te zien! (iedere woensdag om 20.15 uur op RTL)  ;D

En voor een van onze Belgische users (Debbie?): zijn de deelnemers van Idols bij jullie ook 'n beetje populair geworden? Hebben ze veel hits gehad? En komt er bij jullie ook 'n nieuwe serie?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het Idols topic
« Reactie #885 Gepost op: 9-09-2003, 16:31:28 »
Zolang Idols, waar ik dus bang voor ben, de Televizierring niet voor de neus van Angela wegkaapt, vind ik het prima. Nou ja: prima, ik heb me dus niet aangemeld, zou het ook niet hebben gedaan als ik er de leeftijd voor had.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Het Idols topic
« Reactie #886 Gepost op: 9-09-2003, 16:55:13 »
Heeft hind nou al een single uitgebracht? Als ze niet opschieten daarmee mag het weer niet omdat de nieuwe lichting aan de beurt is...

we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #887 Gepost op: 9-09-2003, 16:58:31 »
Die single van Hind komt zeer binnenkort. Ze zijn er geloof ik nog niet helemaal uit welk liedje 't moet worden, omdat ze niet kunnen kiezen tussen 2 verschillende nummers die ze heeft opgenomen. Maar ik vind idd ook dat 't wel erg lang geduurt heeft voordat zij 'ns met 'n single komt.  :-\

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #888 Gepost op: 9-09-2003, 17:51:50 »
Jaha, ik ken wel iemand die meedoet ;D . Ze is 19 jaar en kan (vind ik) heel goed zingen. Ze wist er alleen zelf niets van, haar buurmeisje had haar opgegeven ;D . Ik natuurlijk kei lol toen ik dat hoorde, maar ik vind het wel terecht, omdat ze gewoon goed is volgens mij. Verder heb ik van niemand gehoord of ze meedoen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #889 Gepost op: 9-09-2003, 18:14:15 »
Ik wou wel meedoen, maar toch maar niet gedaan. Ik heb het niet in me en ik vind sowieso de Idol-producten niet slecht, maar de liedjes verschrikkelijk. Roger is de enige die het slim heeft aangepakt. Volgens mij hebben Jim en Jamai totaal geen vrijheid en ik verwacht niet dat we ooit echte 'klassiekers' van ze kunnen verwachten, het is echt van hoppa flats nog maar een plaatje in elkaar. Kassa!

Toch verheug ik me er weer op (vooral de voorrondes)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #890 Gepost op: 12-09-2003, 15:55:33 »
Ik wou wel meedoen, maar toch maar niet gedaan.
Ha, weten we weer ietsje meer van onze Grote Onbekende: hij kan zingen! ;) Het zou toch wat zijn zeg, als jij mee had gedaan Chriz, en wie weet nog ver doorgekomen was ook, en dan hadden we allemaal gekeken en niet geweten dat jij het was...! :P

Ik ken ook iemand die zich zou opgeven, maar kweetniet of ze het uiteindelijk gedaan heeft. Zij kan ook wel echt goed zingen, dus wel een serieuze deelneemster.

maapie

  • Gast
Re:Het Idols topic
« Reactie #891 Gepost op: 12-09-2003, 15:59:43 »
Heeft hind nou al een single uitgebracht? Als ze niet opschieten daarmee mag het weer niet omdat de nieuwe lichting aan de beurt is...



Zie deze site

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #892 Gepost op: 12-09-2003, 16:00:07 »
Ha, weten we weer ietsje meer van onze Grote Onbekende: hij kan zingen! ;) Het zou toch wat zijn zeg, als jij mee had gedaan Chriz, en wie weet nog ver doorgekomen was ook, en dan hadden we allemaal gekeken en niet geweten dat jij het was...! :P
Haha.. zie het al voor me. ;D Iedereen zo over Chriz praten: 'jaah diej ene jongen diej door is... die ziet er egt vaag uit en kan nou niet supergoed zingen..' ;D Whaha...

Ken niemand geloof ik die meedoet... ben wel benieuwd of 't weer zo'n 'rage' word... en hoe de kwaliteit isjj
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Het Idols topic
« Reactie #893 Gepost op: 12-09-2003, 16:03:18 »
wordt dit jaar denk ik weer een rage, maar er moet idd wel kwaliteit bij zitten
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #894 Gepost op: 12-09-2003, 16:21:11 »
Haha.. zie het al voor me. ;D Iedereen zo over Chriz praten: 'jaah diej ene jongen diej door is... die ziet er egt vaag uit en kan nou niet supergoed zingen..' ;D Whaha...

Ken niemand geloof ik die meedoet... ben wel benieuwd of 't weer zo'n 'rage' word... en hoe de kwaliteit isjj

Chriz deed vorig jaar mee als  'Tim Vicious'  :-X  :o  :P

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #895 Gepost op: 12-09-2003, 20:01:00 »
Chriz deed vorig jaar mee als  'Tim Vicious'  :-X  :o  :P
Oehj... vandaar dat je niet durfde te vertellen wie je echt was.! :o :P
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #896 Gepost op: 12-09-2003, 20:33:56 »
Ik ken ook twee mensen die mee gaan doen aan Idols. Ik ken ze van school ze kunnen absoluut niet zingen en gaan dus ook voor de lol meedoen. Ik zal ff hun namen melden Ruben en Robbie.
Een tijdje geleden was Hind trouwens bij mij op school. Mij school wordt namelijk verbouwd en het hoogstepunt  :) was bereikt. Het was daarom tijd voor een feestje. Wij hebben de bouwers twee grote tonen bier aangeboden en zij boden ons dus een mini concert van Hind aan.

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #897 Gepost op: 13-09-2003, 14:04:03 »
Ik doe niet mee met Idols, ik zou namelijk afgaan als een gieter!  ;D
Maar bij mij op school doen er wel weer een paar mee (en ik zie het somber voor hen in...).
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #898 Gepost op: 28-09-2003, 10:33:31 »
En voor een van onze Belgische users (Debbie?): zijn de deelnemers van Idols bij jullie ook 'n beetje populair geworden? Hebben ze veel hits gehad? En komt er bij jullie ook 'n nieuwe serie?

Degene die bij ons populair geworden zijn, zijn: Peter (idool) , Wim (derde), Brahim (vierde dacht ik) en Natalia. 'For you' heeft een tijdje op 1 gestaan en nu staat z'n tweede single 'Loserman' ook hoog genoteerd. 'Allemaal' van Wim was en is nog steeds een superhit, als je die ergens kan downen ofzo, zeker eens doen, heel aanstekelijk. Het liedje van Brahim (titel ontsnapt me, maar het refrein gaat zo: 'Brahiiiiiiiim, that's the name I wanna hear you say, Brahiiiiim') is wat recenter dan dat van Wim en doet het ook uitstekend want Wim en Brahim wisselen elkaar af op de plaatsen 1 en 2 in de top 50. Natalia heeft een nummer 2 hitje gehad met 'Without you' (cover) en werkt nu aan een nieuwe single.

Chris heeft ook een single uit, maar dat is nog maar een week of 2 dus ik weet nog niet of die gaat scoren. En Tom is nog bezig met onderhandelen enzo.
banaan begint met een b, soms met een s

maapie

  • Gast
Re:Het Idols topic
« Reactie #899 Gepost op: 29-09-2003, 15:38:02 »
Ik heb in dit topic nog niet zo veel gepost, maar ik ben echt super fan van hind.

ging ik vandaag om haar single (die ligt vandaag in de winkel volgens www.hind.nl hier niet dus. woensdag komtie pas binnen bij de music store  >:(