Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200564 keer)

Offline AlexF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #900 Gepost op: 16-10-2003, 14:07:17 »
Tja zou ik het zeggen


of zou ik het niet zeggen hihihi

Alexander
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #901 Gepost op: 18-10-2003, 13:10:40 »
Ik ken trouwens nog iemand die meedoet aan Idols, namelijk mijn trainer/coach (van de hockey) Jody. Hij moest vandaag naar Dordrecht om daar zijn zangtalent te laten horen. Hij vindt zelf dat hij goed kan zingen (ik heb hem nog niet horen zingen, dus ik zou het niet weten). Vorig jaar had hij ookal mee gedaan, maar toen mocht hij niet naar de volgende ronde. Nu wilde hij dan ook heel graag minimaal tot de theaterronde komen. Hij was alleen een beetje dom geweest door donderdag tot 6:30u uit te gaan (dus tot vrijdagochtend). Hij was daardoor namelijk wat schor geworden en kon nu dus niet alle noten meer halen. Ik zal later wel ff melden of hij verder is gekomen.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Het Idols topic
« Reactie #902 Gepost op: 18-10-2003, 17:48:17 »
Echt hoor, die Idols'sterretjes' worden niet compleet geleid door hun manager(s) hoor...wat een orginaliteit in hun nummers! 

::)
No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #903 Gepost op: 29-10-2003, 08:50:46 »
Idols is er klaar voor

De laatste auditie van het programma Idols zit erop. Veel kandidaten hebben de afgelopen twee maanden op de stip gestaan om de jury te overtuigen van hun talent. Er waren weer veel kandidaten bij waarmee de jury vreselijk om heeft moeten lachen, ook zijn kandidaten boos geweest over hoe ze werden behandeld, dat alles zullen we helaas niet zien. Deze Idols versie is verknipt tot de betere zangers. Het laatste weekend van oktober streek het Idols-circus nogmaals neer in Schiphol zodat de laatste deelnemers auditie konden doen. Op 6 december is de eerste uitzending.

(Bron: Mediawatchers)

Betekent dit dat we geen slechte zangers en aandachttrekkers meer zullen zien?  :'(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #904 Gepost op: 29-10-2003, 08:53:11 »
Trouwens, dit nieuwtje is al 'n week bekend, maar 't is toch de moeite waard om hier neer te zetten:

Jamai naar Top Idols

Gisteren maakte Henk- Jan Smits tijdens de uitzending van RTL Boulevard bekend dat Jamai 24 December, op kerstavond dus, het op gaat nemen tegen de Idols-sterren uit twaalf landen. Het evenement met de naam 'Top Idols' speelt zich af in Londen en word live uitgezonden op RTL4. Henk Jan zal zelf deel uitmaken van de internationale jury. Jamai is door het nederlands publiek wat minder populair aan het worden, wie weet stijgt hij weer wat in aanzien als hij in Engeland goed zijn best doet en een prestatie neerzet.

(Bron: Mediawatchers)


Ik vrees eerlijk gezegd dat hij 'n beetje zal afgaan tegenover kandidaten als Will Young en Kelly Clarkson.  :-X

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #905 Gepost op: 29-10-2003, 08:55:46 »
Betekent dit dat we geen slechte zangers en aandachttrekkers meer zullen zien?  :'(

Dat haal ik ook een beetje uit het bericht. Waarom zou ik dan nog naar Idols gaan kijken, de waardeloze zangers en zangeressen waren vorig jaar het leukste om naar te kijken!  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #906 Gepost op: 29-10-2003, 09:01:31 »
Dat haal ik ook een beetje uit het bericht. Waarom zou ik dan nog naar Idols gaan kijken, de waardeloze zangers en zangeressen waren vorig jaar het leukste om naar te kijken!  :)

Ja precies! Daarom kan ik me ook maar moeilijk voorstellen dat de makers die er juist uit gaan knippen. Die slechte zangers waren immers de reden waarom iedereen begon met kijken. Dat die kijkers daarna bleven hangen om te zien wie er uiteindelijk dat platencontract zou winnen, is eigenlijk maar bijzaak.  ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #907 Gepost op: 29-10-2003, 09:08:47 »
Jamai naar Top Idols

Ik heb effe 'n poll toegevoegd met dit onderwerp. Dus laat allemaal weten wat je er van denkt!  :)

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Het Idols topic
« Reactie #908 Gepost op: 29-10-2003, 09:46:09 »
de internationale finale is maar een momentopname. Wij hebben Jamai leren kennen in de loop van een programma. In eerste instantie dacht iedereen 'wat doet die daar, hij maakt geen schijn van kans'
Hetzelfde zal gebeuren bij dit internationale event, omdat hij niet de kans heeft om te laten zien dat hij erg muzikaal enzo is.
we're back :(

Offline AlexF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Idols topic
« Reactie #909 Gepost op: 29-10-2003, 20:59:21 »
Tja of het weer copyrights bestand heeft
Om idols internationale uitzending van te maken

is de vraag he

Ik hoop dat Endemol wel aan gedacht heeft !?!??!?!??!?!!!?!

Alexander
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #910 Gepost op: 12-11-2003, 19:25:43 »
Grapjassen ongewenst

Het lijkt erop dat ook het nieuwe Idols-seizoen de nodige rare snuiters aantrekt. Zoals de 28-jarige Anton Stuurs. Hij kreeg het voor elkaar eruit te worden gegooid te worden door beveiligingsmedewerkers. Stuurs had zich opgeworpen als comediant en een compleet toneelstuk opgevoerd. Volgens RTL was hij stierlijk vervelend, en is na langdurig irriteren verwijderd. Zelf meent de kandidaat dat daar niets van waar is: 'Ik zag dit als mijn grote doorbraak en dan wordt op zo'n manier je hoop in de grond gestampt. Een schande!

(Bron: Mediawatchers)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Het Idols topic
« Reactie #911 Gepost op: 13-11-2003, 14:36:33 »
Jamai.. liever dat we hem afvaardigen dan not-capable-of-singing-Jim. Maar ach, hij is ook al in de ban van de managers, Jamai is echt niet meer zoals in Idols.
En ik denk dat ie niet veel kans maakt eigenlijk.
No Milk today???

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #912 Gepost op: 14-11-2003, 00:10:35 »
In belgie is de winnaar van Idols ook al minder bekend als de ster van Idols in Belgie Wim. IK denk dat Idols Belgie ook liever Wim zou sturen dan peter, maar ja wie zou nederland dan moeten sturen want helaas er zat weinig soeps bij in onze finale. Mijn mening dan
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #913 Gepost op: 14-11-2003, 08:21:44 »
Nou, ik zou Hind of Dewi al 'n vele betere keuze vinden als Jamai. Zij hebben 'n meer internationaal geluid en ik denk dat dat beter aan zou slaan bij Top Idols. Maar helaas, 't is niet anders. Ik hoop alleen maar dat Jamai 't er toch 'n beetje goed vanaf gaat brengen, want ik zou 't echt 'n beetje 'n afgang vinden als hij laatste zou worden.  :-\ Ik denk trouwens ook niet dat dat dan z'n carriere ten goede zou komen. Niet dat die carriere momenteel 'n beetje goed loopt.  :-X

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #914 Gepost op: 22-11-2003, 21:45:33 »
Idols audities op internet

Planet meldt dat bijna de helft van de ruim 16.500 audities voor Idols voor het eind van het jaar zullen verschijnen op het internet. RTL4 gaat internet dit jaar intensiever betrekken bij de uitzendingen. Dus alle Idolsfans maak je borst maar nat, we zullen alle grappige, lelijke, mooie en emotionele momenten kunnen zien via internet. De eerste tv-uitzending van Idols is op zaterdagavond 6 december. De presentatie is in handen van Tooske Breugem, die ook de voorrondes heeft begeleid.
(Bron: Mediawatchers)

Dat belooft dus veel uurtjes kijkplezier via internet!  ::ok::  
Nu maar hopen dat ze niet zoals bij de Duitse Idols ( oftewel 'Deutschland sucht den Superstar'  ::)) geld gaan vragen om naar de filmpjes te mogen kijken.  >:(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #915 Gepost op: 23-11-2003, 11:38:56 »
Van www.idols.nl afgeplukt:

Strijd om prestigieuze titel ‘World Idol’

21-11-03 - Onder het motto ‘één wereld, één winnaar’ nemen binnenkort de verschillende nationale winnaars van het televisieprogramma ‘Idols’ het tegen elkaar op in een ultieme internationale wedstrijd.

Kerstavond
Op RTL 4 strijden in een twee uur durende show op kerstavond in totaal elf deelnemers uit evenzoveel landen om de prestigieuze titel ‘World Idol’. Nederlandse afgevaardigde is Jamai. Concurrenten in deze mondiale zangcompetitie zijn onder andere Kelly Clarkson, winnares uit de Verenigde Staten, Will Young winnaar uit Groot-Brittannië, maar ook de ‘Idols’-kampioenen van België, Zuid-Afrika, Polen, Duitsland, Noorwegen, Jordanië, Canada en Australië.

Ant en Dec
De opnames van ‘World Idol’ vinden plaats in London. De internationale presentatie van de show is in handen van de heren Ant en Dec, het bekende presentatieduo van het Britse ‘Idols’. Tooske Breugem neemt de Nederlandse presentatie voor haar rekening en brengt tegelijk verslag uit van de belevenissen van ‘onze delegatie’ en opvallende gebeurtenissen achter de schermen.

Internationale jury
Een internationale jury met een afgevaardigde uit elk land geeft commentaar bij de optredens. Nederland is vertegenwoordigd door Henkjan Smits. De jury bepaalt echter niet wie er uiteindelijk op het erepodium mogen plaatsnemen. Deze taak is weggelegd voor de kijker; na afloop van de show krijgen de kijkers van alle deelnemende landen de gelegenheid om een stem uit te brengen op hun favoriete deelnemer. Ruim een week later, op donderdag 1 januari, wordt in aparte (resultaten)show bekend gemaakt wie zich in ieder geval één jaar lang ‘World Idol’ mag noemen.

Uitzending: ‘World Idol’ woensdag 24 december tussen 21.00 en 23.00 uur.
Donderdag 1 januari ‘World Idol: De Finale’ tussen 20.30 en 21.30 uur.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Het Idols topic
« Reactie #916 Gepost op: 24-11-2003, 14:24:15 »
nou dat zal dus gaan tussen Kelly Clarkson en Will Young.
we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #917 Gepost op: 24-11-2003, 15:49:37 »
Dat lijkt me ook ja. En aangezien er meer vrouwelijke kijkers zullen zijn als mannelijke (dat gok ik zo), zal Will Young dan winnen. Jammer dat 't al zo voorspelbaar is.  :-\

Ik ga wel kijken (of 't iig opnemen op Kerstavond), want ik ben toch wel benieuwd hoe onze Jamai 't er vanaf gaat brengen. Ik hoop dat we ons als Nederlanders niet voor hem hoeven te gaan 'schamen'. Ik denk namelijk dat zijn humor, die 't hier in Nederland zo goed deed, internationaal gezien juist averechts gaat werken.  :-[ 

Ik ben trouwens ook erg benieuwd of de winnaar uit Belgie aan zal slaan bij de andere landen. Hij is toch weer heel anders als alle 'standaard' winnaars en dat vond ik er juist leuk aan. Maar zal de rest van de wereld daar ook zo over denken? Ik weet 't nog zo net niet.  :-\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het Idols topic
« Reactie #918 Gepost op: 29-11-2003, 23:39:22 »
binnenkort op realitynet.nl: IDOLS!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Idols topic
« Reactie #919 Gepost op: 1-12-2003, 18:11:06 »
Jamai neemt even time-out

Gisteren was Henkjan Smits te gast bij Life & Cooking en daar ging het uiteraard ook over Idols. Over de nieuwe versie maar ook over Jim en Jamai. Henkjan vertelde dat de nieuwste single van Jamai is uitgesteld tot begin 2004 omdat Jamai behoefte heeft om even rustig aan te doen zodat hij wel kan blijven genieten van zijn jonge loopbaan en het niet eindigd in een stressig geheel. Jamai zijn single die volgens Henkjan een absoluut hit kan worden komt in Januari uit en heet "Wango Tango"

(Bron: Mediawatchers)