Poll

Wie wordt gekozen tot World Idol?

Alexander (Duitsland)
0 (0%)
Guy (Australie)
2 (10.5%)
Diana (De Arabische landen)
0 (0%)
Jamai (Nederland)
1 (5.3%)
Heinz (Zuid-Afrika)
0 (0%)
Alex (Polen)
0 (0%)
Ryan (Canada)
1 (5.3%)
Kelly (USA)
6 (31.6%)
Peter (Belgie)
0 (0%)
Will (UK)
1 (5.3%)
Kurt (Noorwegen)
8 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: World Idol  (gelezen 22281 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: World Idol
« Reactie #20 Gepost op: 30-12-2003, 11:20:16 »
Uiteindelijk zal het land met de grootste chauvinistische aanhang wel winnen

Wat bedoelen ze daarmee? Zoals ik het begrepen heb mag je niet op het idool van je eigen land stemmen, alleen op die van andere landen. Dus wat daar chauvinistisch aan is...?  ???
Geniet nooit met mate...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: World Idol
« Reactie #21 Gepost op: 30-12-2003, 11:55:34 »
Ik denk dat ze bedoelen dat bv. in Engeland, er jury-commentaar is uitgezonden over die gast uit Noorwegen of die gast uit Australië dat niet zo positief was, zoals het bij ons was. (Zo proberen ze ervoor te zorgen dat de mensen niet op die Noor/Aussie gaan stemmen en dat zo Will Young wint.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: World Idol
« Reactie #22 Gepost op: 30-12-2003, 12:35:15 »
 
Ik denk dat ze bedoelen dat bv. in Engeland, er jury-commentaar is uitgezonden over die gast uit Noorwegen of die gast uit Australië dat niet zo positief was, zoals het bij ons was. (Zo proberen ze ervoor te zorgen dat de mensen niet op die Noor/Aussie gaan stemmen en dat zo Will Young wint.

will sucks.......die heeft absoluut het wereldrecord verbroken <<hoe verander ik zo snel mogelijk van een gewone jongen in een arrogante kwal>>, maar goed zo denk ik erover..  :-\ :-X

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: World Idol
« Reactie #23 Gepost op: 1-01-2004, 12:50:52 »
Ik ben ook geen Will-fan. Ik denk ook niet dat hij wint, een beetje simpel om gewoon z'n single te doen. Bovendien getuigde z'n optreden niet echt van een goede performance. Hij stond er maar een beetje lullig bij. 

Kurt is absoluut m'n favoriet, maar Peter en Ryan vond ik ook wel goed. Alex heeft ook wel een mooie stem en uitstraling, maar een beetje erg hijgerig, kan met juiste begeleiding (en een wit gebit  ;D) ver komen. Jamai was imo de slechtste, hij zong dat nummer slechter dan dat hij in 'Idols' deed. Die Duitse jongen vond ik eerlijk gezegd niet eens zo heel slecht en de rest kan ik me niet meer echt herinneren. (Kelly Clarkson met zo'n cliche-nummer, jammer  :-\ )

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: World Idol
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2004, 12:32:33 »
amai jamai....  ;D laatste....oei.

ben blij dat kurt gewonnen heeft!! GO hobbit!!  ;)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2004, 12:39:45 »
Toch vind ik het wel een klein beetje sneu dat Jamai laatste is geworden, zo slechts was ie nou ook weer niet.

Ik ben ook wel blij dat Kurt gewonnen heeft, zo blijkt maar weer dat je zonder good looks het ook ver kunt schoppen als Idol  ;D

Overigens vind ik de hele opzet van world idol eigenlijk niet veel aan. De eerste aflevering veel gezien van de totaal nutteloze dingen die voorafgaand aan de uitzending zijn gedaan. Verder veel ingestudeerd, veel knip en plakwerk en onbeschofte juryleden waarvan de 1 nog ´cooler´ probeert te zijn dan de ander. Al met al vond ik het dus nogal tegenvallen  :(
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: World Idol
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2004, 13:22:48 »
idd...die duitse jongen zong veel beroerder dan Jamai...helemaal eens met N@ncy.

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: World Idol
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2004, 15:40:14 »
Ik vond Kelly Clarkson wel goed maar waarom moesten die eigenlijk meedoen dat is hetzelfde als met Will Young
Die zijn gewoon al Idols die hebben het al gemaakt
dus waarom doen die mee ???
maarja het hoorde allemaal zo...
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: World Idol
« Reactie #28 Gepost op: 24-02-2004, 10:13:28 »
Wow dit topic brings back funny memories, prijs winnen op yorin fm, voor het eerst vliegen, een supermooi engels hotel, opname (saai!) van worldidols, op de foto met de idols...w8 ik zal wat plaatsen  ;D

hahaha daar sta ik lekker debiel te doen:





Hier hebben we de worldidols kaartjes in onze handen (ik ben die zenuwachtige half wit weggetrokken, omdat ik voor het eerst ging vliegen, rechtse):

always look on the bright side of life

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #29 Gepost op: 24-02-2004, 10:18:34 »
 8) zeg! ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #30 Gepost op: 24-02-2004, 10:20:46 »
 ::oink:: Wow, wat leuk!
Hadden we dat maar eerder geweten, was leuk geweest voor backstage verslag  ;D
Mocht je hier nog naar de liveshows gaan, leuke plaatjes enzo zijn altijd welkom  ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #31 Gepost op: 24-02-2004, 10:24:58 »
Wat geweldig juul!  :D ::ok::

* Han is erg jaloers op juultjuh 
 

Mocht je hier nog naar de liveshows gaan, leuke plaatjes enzo zijn altijd welkom  ::ok::

Idd! Mocht je naar de liveshows gaan, dan zouden we 't erg leuk vinden als je voor ons 'n verslagje zou kunnen schrijven en wat fotootjes zou kunnen knippen.  :D

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: World Idol
« Reactie #32 Gepost op: 24-02-2004, 10:30:32 »
8) zeg! ::ok::

 ;)

ik was superblij daar joh ik moet gewoon foto's showen! hahaha sta met de helft van die mensen daar op de foto hahaha er was zo'n ventje die het publeik tussendoor moest bezighouden, en die was grappiger dan heel ant en dec bij elkaar. die lazen alles voor en meosten dan nog lachen om hun eigen grappen, niet tof dus. En will young was echt dom, we vroegn mogen we op de foto en hij zei nee. Dus ik zei, we zijn helemaal uit nederland gekomen alleen voor jou, zegt ie echt niet! dus toen zei ik inderdaad niet en toen liep ik weg. Was niet grappig :S

ff showen weer hoor hahaha trrrots LOL
Ryan malcolm:


Heinz:

Peter:

Kelly (sorry niet zo duidelijk die foto ik zal de duidelijke versie straks eens opzoeken hahaha)


always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: World Idol
« Reactie #33 Gepost op: 24-02-2004, 10:31:51 »
Citaat
Idd! Mocht je naar de liveshows gaan, dan zouden we 't erg leuk vinden als je voor ons 'n verslagje zou kunnen schrijven en wat fotootjes zou kunnen knippen.  :D

liveshow 1  ::ok::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: World Idol
« Reactie #34 Gepost op: 24-02-2004, 10:37:49 »
Wat geweldig allemaal die foto's juul!  :D  Je weet wel hoe je anderen jaloers moet maken!  ;)


liveshow 1  ::ok::

Fantastisch! ::ok::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: World Idol
« Reactie #35 Gepost op: 24-02-2004, 10:54:59 »
Wat geweldig allemaal die foto's juul!  :D  Je weet wel hoe je anderen jaloers moet maken!  ;)


Fantastisch! ::ok::
neeeeee dat is mee laten genieten! ;)
always look on the bright side of life

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: World Idol
« Reactie #36 Gepost op: 24-02-2004, 12:23:48 »
Cool!!! Wie vond je zelf het beste, Juultjuh? en een backstage-verslag kan altijd nog toch?  ::tandpastasmiley:: Dat van Will Young was juist wel grappig, zet die eikel maar eens flink op zijn plaats.  ::rofl::



(En weet je wat zo grappig is? Al die knappe Idols-mensen zijn nog lang niet zo knap als Juultjuh zelf)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: World Idol
« Reactie #37 Gepost op: 24-02-2004, 12:52:26 »
Cool!!! Wie vond je zelf het beste, Juultjuh? en een backstage-verslag kan altijd nog toch?  ::tandpastasmiley:: Dat van Will Young was juist wel grappig, zet die eikel maar eens flink op zijn plaats.  ::rofl::



(En weet je wat zo grappig is? Al die knappe Idols-mensen zijn nog lang niet zo knap als Juultjuh zelf)

hahahaha bedankt he 8)

wie ik de beste vond? Hmm ik vond dat ze allemaal wel wat hadden en ik zag en hoorde ook dat er een heleboel heel zenuwachtig waren. Ik zat daar en vond jamai het slecht doen, ik hoorde meteen de zenuwen, alleen het eind deed ie goed. Toen Guy was geweest had ik echt zoiets van, jee, die is goed, maar op tv kwam dat gewoon heel anders over. en Kurt vond ik ook wel goed maar het is niet echt mijn smaak zijn stem, maar vond wel dat hij het goed had gedaan. Diegene die ik super vond, maar dat kwam eigenlijk doordat we hem backstage hebben ontmoet en een hele tijd hebben staan kleppen (en ja hij had mooie ogen en eigenlijk oke ik beken ik had een beetje een crush hahaha) was Ryan Malcolm. Heel leuk, want hij heeft een eigen site en daar komt hij ook heel vaak en dan klep ik ook nog wel eens met hem, maar daardoor ben ik meer optredens tegengekomen en heb ik nu ook van een canadeze fan de cd toegestuurd gekregen. En weet je wat leuk is? Jamai viel bij Canada en de VS echt in goede aarde! Ik stuur haar binnenkort jamai zijn cd op en er zijn er meer die hem willen!

dus Ryan Malcolm is me het meeste bij gebleven...
always look on the bright side of life

Offline Marismai

  • Forumlid
Re: World Idol
« Reactie #38 Gepost op: 26-02-2004, 21:18:40 »
Jaah World Idols ik was met Juul mee Juul won de eerste x en ik de 2x dus we zijn naar allebei de shows geweest.
Het was echt super leuk om het mee te maken toch wel iets unieks en ook nog eens iedereen ontmoet de een is wat leuker dan de ander.
Kelly dacht ik altijd uhmm maar ze was echt een leuke meid die tijd nam voor der fans dat is wat anders dan Guy die meteen wegdook en zelfde geld voor Will Bah, gelukkig was de rest wel gezellie en namen de tijd.
Ik vond Jamai wel goed maar zenuwachtig en ik denk dat ie een ander nummer had moeten doen maar jah de keuze lag niet bij jamai maar Simon.
Heinz vond ik wel gaan kwa zang maar hij is echt super tof net als Ryan.
Heb er een super tijd beleeft en erg gelachen met Juul.

 ::zwaai::