Auteur Topic: Simon Cowell  (gelezen 3498 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Simon Cowell
« Gepost op: 15-01-2004, 17:20:04 »
 ;D ;D ;D
(bron = mediawatchers)

Een deelnemer in Amerika kon de negatieve kritiek en houding van Idols-jurylid Simon Cowell niet meer aan en daar bleef het niet bij. In de derde serie van American Idol was een kandidaat klaar met zijn liedje, Cowell was duidelijk niet onder de indruk van zijn zangkwaliteiten en had daar erg negatieve kritiek op. De deelnemer liep naar de jurytafel en deed alsof hij Cowells hand wilde schudden. In plaats daarvan greep de deelnemer het glas water dat op tafel stond en goot dit volledig over Simon Cowell heen. Dat zal hem leren. Cowell is absoluut niet geliefd in de VS. De politiek heeft recentelijk laten weten Cowell "onverantwoordelijk" te vinden in zijn harde commentaren over het uiterlijk van sommige deelnemers.

=====

Deze vind ik echt stoer ::ok:: ;)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Simon Cowell
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2004, 18:15:02 »
 ::ok:: ::ok:: die simon...een koekje van eigen deeg.  ;D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Simon Cowell
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2004, 21:15:46 »
Jammer, Ik vind Simon(believe it or not) Echt geweldig

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Simon Cowell
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2004, 21:28:33 »
Ik vind Simon echt geen sympathieke man. Nu hoeft dat eigenlijk ook niet voor 'n programma als Idols, maar ik vind dat hij toch wel echt meer bezig is om 'n bepaald image neer te zetten dan serieus mensen te jureren. Ik vind 't prima dat deelnemers gezegd worden dat ze niet kunnen zingen, maar volgens mij is die Simon gewoon soms echt niet fair. Bij World Idol heeft hij 'n hoop kritiek gegeven, die volgens mij echt niet op z'n plaats was. Je had daar wel te maken met 11 winnaars, die natuurlijk niet zomaar gewonnen hebben, en hij liet 't bij sommigen over komen alsof ze bij hem nog niet eens door de eerste auditie zouden zijn gekomen. Dat vind ik gewoon niet fair en ik kreeg dan ook 't idee dat hij alleen bezig was met z'n reputatie als 'horrible judge' te behouden.  >:(

Dus daarom vind ik deze actie van die deelnemer wel stoer.  ::ok::  Ik denk alleen niet dat ze 't voorval zullen uitzenden.  ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Simon Cowell
« Reactie #4 Gepost op: 16-01-2004, 12:21:36 »
Ik ben het eig wel met LC eens. Zo hoort een Idols-jurylid gewoon te zijn. Ik denk wel dat het echt z'n karakter is en dat vind ik wel een beetje zielig voor hem. Zelf zei hij ook in Idols dat hij niet nog een serie wil doen, omdat hij geen karikatuur wil worden 'like that Polish guy'. Ik denk dat het dus nog wel meevalt.