Auteur Topic: JK  (gelezen 29291 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: JK
« Reactie #20 Gepost op: 25-04-2004, 08:58:07 »
JK heeft het voor mij nou echt af gedaan. Het schijnt dus dat hij toen hij vorige week bij dat amerikaanse liedje een stukje in het spaans zong, gezongen heeft: " Nu voor alle Latino's hier. Ik voel me vandaag niet zo lekker, maar ik ga ervoor, en stem allemaal op mij, dus stem op JK."

Bron: Kopspijkers

Ik heb de uitzending gezien en volgens een tolk zei hij dat idd. Er wordt natuurlijk door anderen vaker 'promotie' gemaakt voor een bepaalde kandidaat, maar dat hij het nu op deze manier zelf gaat doen vind ik echt belachelijk  ::ohno::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline i-love-jk

  • Forumlid
Re: JK
« Reactie #21 Gepost op: 15-05-2004, 16:59:43 »
 ::love:: jk I LOVE YOU ik wil je zien al je shows zij tegek ik  ::love:: helemaal weg voor you ik wil niey opscheppen ovzo maar ik moest huilen toen je er uit wert gestemt ::bravo::

en je kleeren zijn tegen en als je dit leest voeg me iemail aderes dan ff toe als je dat wilt doen :-* en je kleeren zijn  ::ok::

en ija allen goed met mij wel ik weet van blijdschap niey wat ik met tippen nou ik ga weer eens doewi  ::bravo:: :-* love ya

Offline birke_duccie

  • Forumlid
Re: JK
« Reactie #22 Gepost op: 23-05-2004, 16:45:10 »
23-05-04

hallow ::tandpastasmiley::

ik was vandaag in de dierentuin (blijdorp)en raad is wie ik tegen kwam ik moet eerlijk zeggen dat ik je helemaal niej herkende J.K. ::oink:: maar wel leuk ik stond bij de krokodillen en jij naast mij.
en heb je een vriendin? jah denk

xxjes birke ::trots::

Offline naomi

  • Forumlid
Re: JK
« Reactie #23 Gepost op: 23-08-2004, 14:18:51 »
eej ik vind het eg super vet de jk site ik ben helemaal gek van jk ::love::

Offline SuPeR-AnTi

  • Forumlid
Re: JK
« Reactie #24 Gepost op: 1-10-2004, 22:31:20 »
 ::bravo::maakt nie uit dat hij het nie heeft gehaald toch ver gekomen ik vind het gewoon  :-*SuPeR :-*ik heb geen andere woord voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::tandpastasmiley::
 ::tandpastasmiley::IK BEN OOK ANTILANNS!!!!!!!::bravo::

Offline YAM FM

  • Forumlid
4 oktober 2005 Interview JK op de radio
« Reactie #25 Gepost op: 28-09-2005, 10:44:56 »


Interview met JK op YAM FM


YAM FM, het echte jongeren station, gaat JK interviewen! De van oorsprong Zuid-Amerikaan werd in Nederland bekend door het succesvolle programma Idols. 

Naast het maken van muziek, is JK bezig met het maken van zijn eigen kledinglijn. Reden genoeg om aan JK te vragen hoe het nu met hem gaat. Op 4 oktober 2005 is een interview met JK te beluisteren tussen 20.00 uur en 21.00 uur in het programma Code Herbert op YAM FM. Het jongerenstation is te ontvangen via www.YAM.nl


               Einde Persbericht

Noot voor de redactie
Voor meer informatie kunt u terecht bij Johan Blom
General manager YAM FM, Berkenweg 46, 3818 LB Amersfoort
Tel: (033) 4798030, fax: (033) 4481104, e-mail: j.blom@yam.nl

Offline YAM FM

  • Forumlid
Re: JK
« Reactie #26 Gepost op: 28-09-2005, 10:49:48 »
 

Interview met JK op YAM FM


YAM FM, het echte jongeren station, gaat JK interviewen! De van oorsprong Zuid-Amerikaan werd in Nederland bekend door het succesvolle programma Idols. 

Naast het maken van muziek, is JK bezig met het maken van zijn eigen kledinglijn. Reden genoeg om aan JK te vragen hoe het nu met hem gaat. Op 4 oktober 2005 is een interview met JK te beluisteren tussen 20.00 uur en 21.00 uur in het programma Code Herbert op YAM FM. Het jongerenstation is te ontvangen via www.YAM.nl