Auteur Topic: Maud  (gelezen 61824 keer)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Maud
« Reactie #40 Gepost op: 6-05-2004, 11:29:53 »
Heeft Rene haar gevraagd ofzo?  ???

Ja  ::jaja:: Ik heb het gehoord in Hart van Nederland of Shownieuws Maud mag echt met Rene gaan zingen, en hij heeft haar gevraagd.
Smiling isn't a crime..

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #41 Gepost op: 9-05-2004, 19:19:01 »
echt cool voor dr ::jaja::
zelfs al is t met rené froger, het is in de arena met veel mensen ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #42 Gepost op: 10-05-2004, 13:01:11 »
Deze week is het idolsweek bij TMF. Dat begint vandaag met Maud die om 16.00 uur bij Play is en daarna babetrap om 18.00uur.
« Laatst bewerkt op: 10-05-2004, 13:14:55 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #43 Gepost op: 15-05-2004, 13:50:27 »
Maud Mulder 'zit er even doorheen'
Door JACQUELINE DE BEKKER


NIJMEGEN - DE NIJMEEGSE IDOLS - finaliste Maud Mulder zit er 'even helemaal doorheen'. Ze doet even helemaal niets meer. Jammer voor de gemeente Nijmegen, want zo komt het niet van een officiële huldiging.


De plotselinge roem is Maud Mulder slecht bekomen. De Nijmeegse finaliste van Idols zit er volgens haar manager 'even helemaal doorheen'; ze houdt zich gedeisd om op krachten te komen.

Dat laatste valt niet mee, geeft de woordvoerder van managementbureau AT Productions toe. Zo viel een korte buitenlandse vakantie afgelopen week nagenoeg in het water, 'omdat half Nederland vrij was en in hetzelfde oord vertoefde'. Het gevolg laat zich raden: veel handtekeningenjagers en weinig rust

bron: de Gelderlander


-----

ze hebben er alleen niet bij gemeld dat behalve moe ze ook erg ziek is

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #44 Gepost op: 16-05-2004, 13:03:24 »
ze hebben er alleen niet bij gemeld dat behalve moe ze ook erg ziek is

Oh? Vertel? Wel zielig voor d´r. Hoe had dat gemoeten als ze had gewonnen  :-X 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #45 Gepost op: 17-05-2004, 23:09:52 »
Mmmm, ik begrijp er nu echt niks meer van hoor. Maud is te moe om gisterenmiddag bij die huldiging van (die misschien 'n half uurtje duurt) in Nijmegen te zijn, maar ze kan wel dezelfde avond naar de Coiffure-award uitreiking.  ???

Ik zag haar net bij Shownieuws bij die Coiffure-awards (of hoe je dat ook schrijft), die gisterenavond plaats vonden. Ze leek niet echt ziek of moe, maar dat wil op zich niks zeggen natuurlijk ('n beetje make-up kan 'n hoop doen...). Maar ik vind 't uberhaupt vreemd dat ze wel 'n hele avond naar zo'n award-uitreiking kan gaan, maar 's middags niet effe in haar eigen stad kon komen opdagen voor haar huldiging. Ik begrijp er echt niks van. :-\\

Misschien is er wel 'n goede verklaring voor, maar hoe ik 't nu zie, vind ik 't vrij stom van haar om haar plaatsgenoten, die speciaal voor haar iets organiseren, zo teleur te stellen om vervolgens wel leuk vrolijk op zo'n nietszeggend kappersfeestje te verschijnen.  ::niet-ok::   ::ohno::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #46 Gepost op: 18-05-2004, 13:40:27 »
Ik begrijp het dus ook niet echt meer, volgens mij is er meer aan de hand ofzo...

Ik vond namelijk vooral haar reactie bij Shownieuws nogal raar. Ze had die awardsavond al eerder gepland, en ze vond het eik helemaaal niet erg... zoals ze zelf zei met een iets te grote big smile.

Volgens de kranten hier is de gemeente erg teleurgesteld, vooral omdat ze het pas 1 dag vantevoren te horen kregen en niet eens rechtstreeks via Maud, maar via haar manager (alhoewel ik dat laatste dan wel kan begrijpen, daar heb je managers tenslotte voor)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #47 Gepost op: 25-05-2004, 22:22:45 »
Hmm de laatste berichten:
Maud was 1 dag ziek, zoals andere mensen ook wel es ziek zijn
Ze is níet oververmoeid
Ze wist pas kort dat de huldiging op zondag was, en toen moest Ze al naar een awardshow samen met jk.
De kranten hebben geen gelijk en haar manager, Leon heet-ie, schijnt ook helemaal niet gezegd te hebben dat ze oververmoeid is...

Dit komt allemaal uit emails van Maud aan Milou en Tim, die regelmatig contact met haar hebben.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #48 Gepost op: 28-05-2004, 13:09:08 »
Heeft iemand eik gehoord of ergens gelezen hoe het Maud is vergaan bij het concert van Rene Froger?? Was wel benieuwd...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #49 Gepost op: 28-05-2004, 18:08:23 »
Nee ik heb er eik nergens iets over gehoord.  :-\\

D'r zal wel allicht iets over die concerten in die soap van Rene komen, dus ik denk dat we dat maar moeten afwachten.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #50 Gepost op: 29-05-2004, 19:10:30 »
Hoera Hoera....Maud is niet meer 'vermoeid'. Gisteren heeft ze bij ons in de buurt (Raamsdonksveer om precies te zijn, bij het Toyota hoofdkantoor) de prijswinnaars van de Toyota Yaris de sleutel overhandigd met bijbehorende zoenen en bosje bloemen!

Stond vandaag een artikeltje met foto van in onze regionale krant, zal eens kijken of ik het ook van internet kan halen!
« Laatst bewerkt op: 29-05-2004, 19:30:31 door Grace »
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #51 Gepost op: 30-05-2004, 13:48:08 »
Heeft iemand eik gehoord of ergens gelezen hoe het Maud is vergaan bij het concert van Rene Froger?? Was wel benieuwd...
toevallig sprak ik gisteren iemand die bij het concert is geweest, en die vond dat Maud erg goed zong, veel beter als tijdens de liveshows van Idols...

D'r zal wel allicht iets over die concerten in die soap van Rene komen, dus ik denk dat we dat maar moeten afwachten.
Oh tuurlijk ja. Weet iemand wanneer die soap op tv komt?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #52 Gepost op: 30-05-2004, 20:31:09 »
Oh tuurlijk ja. Weet iemand wanneer die soap op tv komt?

Volgens mij vanavond al, maar ik weet niet of dat 'n herhaling is.  :-\\

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #53 Gepost op: 31-05-2004, 13:52:32 »
gister was ie op tv.. puur froger. Maud was er ook ja :D

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: Maud
« Reactie #54 Gepost op: 1-06-2004, 15:07:50 »
Maud was inderdaad goed bij Froger. Zowel met stem als verschijning.
Greetings

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #55 Gepost op: 2-06-2004, 20:56:42 »
Wiieeej Maud heeft een platencontract!!! :D :D :D

*is vet blij nu* ;)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Maud
« Reactie #56 Gepost op: 3-06-2004, 07:20:12 »
Ja  ::jaja:: terwijl ze hadden gezegd alleen de winnaar te nemen  :D Maar ze is dan ook de enige
Smiling isn't a crime..

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #57 Gepost op: 5-06-2004, 21:15:13 »
Maud had het kopspijkerspel gewonnen ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Maud
« Reactie #58 Gepost op: 5-06-2004, 21:39:36 »
zij kan de spijker hard in het blok slaan zeg!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Maud
« Reactie #59 Gepost op: 6-06-2004, 16:47:38 »
Ik had het ook gister gezien ja. Ik vond het grappig dat ze nog won ook.
Smiling isn't a crime..