Auteur Topic: Maud  (gelezen 61434 keer)

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #60 Gepost op: 12-06-2004, 12:35:16 »
Tijdens kopspijkers:








Tijdens idolsconcert:







Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Maud
« Reactie #61 Gepost op: 12-06-2004, 14:51:37 »
leuke foto's  ::ok:: waarneer is eigenlijk het concert waar alle tien idols op gaan treden? En wordt het ook uitgezonden?  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #62 Gepost op: 12-06-2004, 23:56:12 »
leuke foto's  ::ok:: waarneer is eigenlijk het concert waar alle tien idols op gaan treden? En wordt het ook uitgezonden?  ::)

Dat was donderdag in de Ahoy, of bedoel je dat niet... ??? En of t uitgezonden word weet ik niet?

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Maud
« Reactie #63 Gepost op: 13-06-2004, 20:30:40 »
Dat was donderdag in de Ahoy, of bedoel je dat niet... ???
Ik weet het ook niet, waarschijnlijk wel  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #64 Gepost op: 21-09-2004, 09:10:25 »
Wat vinden jullie eik van de nieuwe single van Maud? Ik zag haar optreden afgelopen zondag bij life and cooking. Vind het wel een leuk nr. en Nederlandstalig past erg goed bij haar, je kon alleen wel merken aan haar zang dat ze een klein beetje zenuwachtig was...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #65 Gepost op: 21-09-2004, 12:14:48 »
Wat vinden jullie eik van de nieuwe single van Maud? Ik zag haar optreden afgelopen zondag bij life and cooking. Vind het wel een leuk nr. en Nederlandstalig past erg goed bij haar, je kon alleen wel merken aan haar zang dat ze een klein beetje zenuwachtig was...

Ja dat had ik dus ook. Ze zong minder mooi als bij Idols vond ik en ik denk idd dat dat door de zenuwen kwam.  :-\\

Ik hoorde 't nummer zondag voor 't eerst en 't was idd wel 'n leuk nummer. Volgens mij is de clip ook wel grappig met haar in die Floris-kleding, maar ik heb 'm nog niet gezien. De stukjes die onder haar optreden te zien waren, zagen er iig leuk uit! 

Trouwens, ze vertelde dat 't nummer op 3 is binnengekomen dus dat is erg goed!  ::ok::  (Zal er ook wel mee te maken hebben dat je bij Etos 'n bon krijgt waarmee je de single heel goedkoop kan krijgen.)
« Laatst bewerkt op: 21-09-2004, 12:17:20 door Han13 »

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Maud
« Reactie #66 Gepost op: 23-10-2004, 15:29:12 »
vandaag om een uurtje of twee was ze in Amsterdam, bij de Mediamarkt, de Villa Arena en zo. Ze zong daar een nummer van trijntje. ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Maud-Power

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #67 Gepost op: 14-11-2004, 11:33:37 »
Haaj Mensen k ben nieuw hier en ben kei erg Maud fan..!
Ze is echt zoooo leuk! Alleen heb dr nog maar 2x ontmoet maar binnenkort komt de 3e x ::tandpastasmiley::

Maarja leuk dit kopje Maud! Want Maud Rulez!

Xx Maud fan..(Jolanda) xX ::bravo::

Offline sa+br!in*a

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music lives in you
Re: Maud
« Reactie #68 Gepost op: 18-11-2004, 15:33:45 »
   sa+br!in*a schrijft:

Ze zingt wel redelijk, vind ik. ;).Maar het kon volgens mij toch wel wat beter, vinden jullie niet??  :). Als er iemand hiermee eens is, kan je mij een bericht terugsturen. Dit betekent niet dat ik Boris beter vond zingen, hoor. Hij is wel oke. Ron moest het worden, vind ik.

Greetzz,
Tanyared
Tanyared

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #69 Gepost op: 12-12-2005, 22:07:03 »
Maud is gaaf (H) ze doet mee aan het songfestival 2006. Stemmen!!!!!!