Auteur Topic: Marlies  (gelezen 27453 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Marlies
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2004, 23:00:10 »
Ik was net bij de day after van Marlies en ik snap er nu dus nog minder van. Het was drukker dan ooit en er werd meer geduwd dan ooit. Iedereen wilde op de foto en er werd echt veel geblerd voor marlies, vooral in de pauze...
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #21 Gepost op: 20-04-2004, 19:35:59 »
Nieuwe artikelen over Marlies!

Marlies exit, Boris lijkt niet te stoppen
Verslag van het verloop van de zevende liveshow, waarin Maud het weer net redde te koste van Marlies. Irma tipt nu Boris als winnaar.
Brabants Dagblad, 19 april 2004

Marlies: verlost van de teugels van Idols
Opgelucht verschijnt Marlies zaterdagavond na afloop achter de schermen. Met haar vertrek uit Idols is er zichtbaar een last van haar tengere schouders gevallen.
Telegraaf, 19 april 2004

Idols-afvaller Marlies: 'Ik kom knallend terug'
Verslag van het verloop van de zevende liveshow, waarin Marlies afviel.
Dagblad De Limburger, 19 april 2004

Idols: Dag Marlies!
Verslag van het verloop van liveshow 7, waarin Marlies de minste stemmen kreeg. Inclusief beoordeling van de 8 Big Band optredens en een kort interview met Marlies.
Algemeen Dagblad, 17 april 2004

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Marlies
« Reactie #22 Gepost op: 22-04-2004, 20:29:36 »
Beetje late reactie misschien, maar ik vond het bij de day after van Marlies echt grappig dat ze een knuffelgans kado kreeg...  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Smiling isn't a crime..

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marlies
« Reactie #23 Gepost op: 22-04-2004, 20:35:07 »
Beetje late reactie misschien, maar ik vond het bij de day after van Marlies echt grappig dat ze een knuffelgans kado kreeg...  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

dat vond ik ook  ::rofl::

en dat ze zo ging kijken wat tooske daar had, en tooske zei toen: niet spieken ::rofl:: ::rofl::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Zuleste

  • Forumlid
Re: Marlies
« Reactie #24 Gepost op: 3-05-2004, 17:09:14 »
Marlies zat niet in de finale!! :o heeft dus niet gewonnen :\'(  Marlies is Stoer! ::bravo:: Kus mij... ::zwaai:: [Ik kom er wel!  (Pcies!  marlies, toen ze er uit ging :P)]