Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 161272 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #100 Gepost op: 30-04-2004, 13:41:15 »
Leuke nieuwsberichten over Boris!  :D

Marco Borsato zat in de trein met Boris! 
 
30 april 2004 - Van de website van Marco Borsato:

In 1998 bracht ik mijn album ‘De Bestemming’ uit. We deden dat middels een treintour door Nederland waarbij ik mijn fans de gelegenheid gaf mee te reizen. In die trein ontmoette ik een leuke, jonge knul, die me vertelde dat hij zanger wilde worden…
 
We hebben een kort gesprekje gehouden en deze ontmoeting werd vastgelegd door fotograaf Chris van de Vooren.

Niet alleen schoot hij daarmee een uniek plaatje, ook is zijn geheugen fenomenaal dat hij na bijna zes jaar Boris uit Idols herkent als de jongen uit mijn Bestemmingstrein! Het weekblad Aktueel plaatste de foto in hun magazine.
 
Boris is wat mij betreft een ongekend talent, en precies de reden waarom het programma Idols is gestart. Het was een zoektocht naar verborgen talent, en in die zoektocht zijn ze met de ontdekking van Boris meer dan geslaagd! Maar daar vertel ik later deze week meer over in mijn column voor de Telegraaf!
 
Groetjes,
 
Marco.

(Bron: Marco Borsato website)
 


Madame Tussauds-bezoekers kiezen Boris

30 april 2004 - AMSTERDAM - Als het aan de bezoekers van wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds ligt, wordt Boris de winnaar van Idols 2004. Dat bleek donderdag uit een enquête van het museum in Amsterdam onder 20.000 bezoekers. Boris strijdt zaterdagavond met Maud om de eindoverwinning in het RTL4-programma Idols.
De gasten van het museum twijfelden niet. Volgens een woordvoerster kwam de Venlose zanger "overduidelijk" als winnaar uit de bus. De finalisten van de tv-talentenjacht van vorig jaar, Jim en Jamai, hebben in Madame Tussauds een wassen evenbeeld gekregen. Of dat ook met de huidige finalisten gebeurt, is nog niet bekend.

(Bron: Telegraaf)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #101 Gepost op: 30-04-2004, 15:21:50 »
Nieuwe artikelen over Boris:

NIEUW!!! Boris-kleding in de maak
Het Venlose bedrijf Leder International  treft alle voorbereidingen voor een Boris-kledinglijn, ontworpen door de moeder van Boris.
Dagblad De Limburger, 30 april 2004

NIEUW!!! Boris-gebakjes niet aan te slepen
Bakker Gommans aan de Koninginnesingel in Venlo krijgt de speciale Boris-gebakjes nauwelijks aangesleept. Alleen al voor zaterdag, wanneer de Idolsfinale plaatsvindt, zijn nu al meer dan zeshonderd gebakjes besteld.
Dagblad De Limburger, 30 april 2004

NIEUW!!! Verslag van een Meet & Greet met Boris
Tamara, een ernstig zieke fan van Boris, had een Meet & Greet met hem en vertelt over die ontmoeting, die volgens haar 'haar mooiste dag in haar leven' werd.
Clubs.nl fansite Boris, 30 april 2004

NIEUW!!! 'Dat Idols is toch zeker geen WK-finale?'
Met een gratis Boris t-shirt aan naar de Idolsfinale kijken. Meedoen aan een Boris Lookalike Contest. Happy hour als Boris wint. De Venlose horeca heeft van alles verzonnen voor zaterdagavond.
Dagblad de Limburger, 30 april 2004

NIEUW!!! Ook provincie Limburg gaat Boris huldigen
Of hij zaterdag nou de eerste of de tweede plaats behaalt; de Venlose Idols-finalist Boris wordt hoe dan ook in het zonnetje gezet door het provinciebestuur van Limburg.
Dagblad de Limburger, 30 april 2004

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #102 Gepost op: 30-04-2004, 16:23:43 »
Ahhhh die foto's wat geweldig! Daar kan geen idolsfinale tegen op hoor ::ok::
Door al die commotie begin ik me trouwens steeds meer af te vragen of je niet beter 2e kunt worden. Volgens mij komt Boris veel verder en gaat hij het toch wel maken. Tuurlijk je gaat voor de winst, maar toch...al dat gedoe eromheen begin ik me steeds meer aan te ergeren. :-\\
 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #103 Gepost op: 1-05-2004, 09:12:55 »
Het Marco Borsato verhaal is zelfs nog uitgebreid:

***********************
Ook ik ben benieuwd naar de grote Idols Finale vanavond. Hoewel de finale eigenlijk de meest spannende avond behoort te zijn, is het voor mij overduidelijk wie er zal winnen. Maud is een uitstekende zangeres, ze ziet er geweldig uit en ze is een hele leuke meid. Maar het kwaliteitsverschil met Boris is voor mij simpelweg te groot. Maud heeft alles in zich om een prima artieste te worden. Boris is die artiest al.
 
Tevens heeft hij alles in huis wat een idool nodig heeft. Hij heeft flair, timing, de looks, en een zeer eigen stemgeluid waarbij je het gevoel hebt dat het niet vals kán gaan. Het valt zelfs niet mee om een kritiekpunt te vinden, maar als ik toch een opbouwend puntje van kritiek mag geven, dan zou ik hem willen adviseren te blijven letten op de emotie. Hij zingt bijna té makkelijk. Blijf dat onderbuikengevoel in de gaten houden!

Boris is de reden dat Idols gestart is. Idols is een zoektocht naar Nederlands talent, en met Boris hebben ze die meer dan gevonden. Van alle Idolskandidaten tot nu toe, heeft hij wat mij betreft de meeste overlevingskans in de muziekindustrie.
Boris heeft zo onvoorstelbaar veel potentie, hij ademt muzikaliteit uit en heeft het vermogen om alle muziekstijlen naar zich toe te trekken.

Ik kan enorm genieten van iets wat zo goed is! Ja, ik eet mijn schoenzool op als Boris vanavond niet wint.
 
In 1998 bracht ik mijn album ‘De Bestemming’ uit. Ik deed dat met een treintour door Nederland waarbij ik mijn fans de gelegenheid gaf mee te reizen. Tijdens deze reis ontmoette ik Boris. Een leuke, jonge knul die me enthousiast vertelde dat hij zanger wilde worden.
Boris zijn eigen trein is inmiddels gestart en de eerste stations zijn reeds gepasseerd. Boris is hard op weg naar zijn bestemming, waarbij ik hoop dat hij de diverse stations niet zal overslaan op weg naar het succes. Voor mij is Boris een ruwe diamant met al heel veel glans, het zou me niets verbazen als we vanavond kijken naar de nieuwe recordbreker.
 
Sommige mensen worden artiesten. Sommige mensen zijn het al.
Boris en Maud, ik wens jullie alle succes vanavond!

Bron: www.borsato.nl
**************************

Was het trouwens niet zo dat Marco in de workshop heeft gezegd dat als in dat groepje de winnaar zat, hij/zij uitgenodigd was om op te treden in de kuip? Maud zat in dat groepje...ach, ff leuke anekdote  ;D (Ik denk dat de winnaar sowieso wel mag komen zingen als het aan Marco ligt...)

Ook staat er in de telegraaf een artikel. Maurice de Hond heeft weer eens een enquete gedaan onder maar liefst 800 mensen (zegt dus helemaal niks aangezien er misschien wel 100.000 gaan stemmen) en daaruit zou Boris al winnaar komen. Ik weet niet hoor, maar vandaag lijkt het ineens allemaal omgeslagen te zijn in Boris. Vind ik prima, maar daardoor gaan de Maud-fans nog meer stemmen op hun favoriet...
« Laatst bewerkt op: 1-05-2004, 09:15:06 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #104 Gepost op: 1-05-2004, 13:40:36 »
*****************
De Venlose horeca bereidt zich voor op een drukke zaterdagavond in verband met de finale van Idols. De 23-jarige Boris, die in de Limburgse stad woont, neemt het dan op tegen de Nijmeegse Maud. Bijna in elk jongerencafé in Venlo is de televisie-uitzending op een groot scherm te volgen.

Bij enkele kroegen zijn T-shirts met een portret van Boris te koop en er vindt een Boris-look-alike-wedstrijd plaats. Verder is zaterdagmiddag in de Venlose binnenstad weinig te merken van een Boris-manie. Achter slechts enkele ramen is een poster met het portret van het idool geplakt.

Wel heeft de gemeente aangegeven dat Boris, of hij nu wint of verliest, wordt gehuldigd. Wanneer dat gebeurt, is nog onduidelijk. Het programma van de twee Idols-finalisten is de eerste dagen bomvol met afspraken die in hun contract staan.

bron: algemeen dagblad
******************

En Han, is het een gekkenhuis daar  :D ;)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #105 Gepost op: 1-05-2004, 13:43:07 »
*******************
Boris

Hoe is het met de zenuwen?
,,Gaat best eigenlijk. Alle drukte en randverschijnselen van de afgelopen dagen hebben m'n aandacht een beetje van de finale afgeleid. Was ik vijf dagen vrij geweest, was ik waarschijnlijk alleen maar met vanavond bezig geweest.''

Wie heeft de beste papieren vanavond?

,,Dat is zó lastig te zeggen. Veel mensen zijn de afgelopen weken erg positief over me geweest. Ik zit lekker in m'n vel en heb vaak gehoord dat ik favoriet ben. Maar ook sympathiestemmen kunnen een rol spelen. Dus blijft het fifty fifty. Ja, ik hoorde dat Maud vorige week meer stemmen had dan ik. Vreemd dat dat uitlekt, maar ik denk alleen aan vanavond. Ik wil m'n favorietenrol niet weggeven.''

Wat is je sterkste punt?

,,Absoluut mijn muzikaliteit: mijn zang en m'n performance. Als ik niet meer mag optreden, word ik gek. Die bezieling wil ik overbrengen. De mensen moeten me geloven als ik zing.''

En je zwakste punt?

,,Dat ik soms een beetje te stil en terughoudend ben. Ik lijk soms afwezig. Achter de schermen word ik wel aangemoedigd om meer van mezelf te laten zien en meer te lachen, maar ik ben gewoon een dromertje.''

Wat is Mauds sterkste punt?

,,Maud is iemand die overal haar tanden in zet. Als ze iets wil, gaat ze er helemaal voor.''

En haar zwakste?

,,Ze heeft moeite om met de druk om te gaan. Vorige week werd alle hectiek haar een beetje te veel. Logisch natuurlijk, maar het zou beter zijn als je hard voor je zelf kan zijn en je niet laat afleiden door je emoties.''

Hoogtepunt tot nu toe

,,De Big Band-show. Geen twijfel over mogelijk. Die interactie met een live band: gewoon kicken! We voelden elkaar zó goed aan. Veel leuker dan zingen met een tape; daar is eigenlijk niets aan.''

Wat is je grootste angst voor vanavond?

,,Dat de zenuwen me te veel worden. En dat de mensen denken: die Boris komt er wel, ik hoef niet op hem te stemmen. Want ik wil echt graag winnen!''

Wat wil je na Idols?

,,Ik heb maar om één reden aan Idols meegedaan: straks lekker spelen met een geweldige band, écht zanger zijn. Die band hoeft niet per se mijn oude groep Sofuja te zijn. Ik ken inmiddels heel veel muzikanten met wie ik te gekke dingen wil gaan doen

Dit bericht is overgenomen van de website van het Algemeen Dagblad en is geschreven door Mark Langeslag en Stefan Raatgever
*************************
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #106 Gepost op: 1-05-2004, 20:16:53 »
Voor mij is Boris een ruwe diamant met al heel veel glans, het zou me niets verbazen als we vanavond kijken naar de nieuwe recordbreker.

Dit lijkt me echt 'n geweldig compliment voor Boris. Zoals Marco over 'm praat, is gewoon echt zo leuk! En ik hoop dat hij gelijk krijgt en dat Boris dus idd gaat winnen vanavond!  :D

Citaat
Ook staat er in de telegraaf een artikel. Maurice de Hond heeft weer eens een enquete gedaan onder maar liefst 800 mensen (zegt dus helemaal niks aangezien er misschien wel 100.000 gaan stemmen) en daaruit zou Boris al winnaar komen. Ik weet niet hoor, maar vandaag lijkt het ineens allemaal omgeslagen te zijn in Boris. Vind ik prima, maar daardoor gaan de Maud-fans nog meer stemmen op hun favoriet...

Mmm, er zijn 'n aantal internetpolls anders vandaag ineens omgeslagen naar Maud. Ik weet 't echt niet meer voor vanavond. Ik hoop zo erg voor Boris, dat ik tegelijkertijd heel bang ben dat 't 'n enorme teleurstelling voor me gaat worden.  :-[

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #107 Gepost op: 1-05-2004, 20:21:57 »
Ah joh, zoals ik ergens anders ook al schreef, zou het echt zo erg zijn als hij 2e wordt? Tuurlijk, winnen is leuker (en daar gaan we ook voor....go Boris!)  maar ik denk echt dat het voor hem althans niet zo erg is als hij 2e wordt...dus wees niet bang voor een evt. teleurstelling hoor  ;)


Nog voor de echt borisfans die het willen weten, wat regeltjes uit de chat van gisteren:
"Ja, ik spreek JK nog heel veel, wij zijn echte soul-brothers."
"Deze week vond ik het in Rotterdam het leukste, vooral toen iedereen 'Keep the Soul Alive' met mij meeschreeuwde."
"Django betekent in het Spaans 'De God van de Conga', en mijn vriendin komt uit Honduras"

je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #108 Gepost op: 2-05-2004, 00:52:28 »
Lang gehoopt, maar nu is 't dan zover: Boris is Idol 2004!   :D ::ok::

Gefeliciteerd jongen! Dat je maar 'n mooie carriere mag gaan opbouwen en dat we nog maar veel van je zullen horen! ::bravo::

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #109 Gepost op: 2-05-2004, 08:22:14 »
Yes Boris!!!!!!!!!!!!
Het is zover. Gerechtigheid bestaat nog. De beste zanger gedurende de hele Idols sessie is de winnaar. Fantastisch de reactie van je vriendin op het podium zoals je die eigenlijk zelden ziet. KEEP THE SOUL ALIVE MAN!!!!!
Je hebt de kroon op je werk gezet. Nu mag je professioneel aan de weg timmeren.
SUCCES BORIS, THE NEWEST KING OF SOUL!!!!!!! ::bravo:: ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #110 Gepost op: 2-05-2004, 10:59:29 »
Boris won dus met 61% van de stemmen gisteren!  :D

En zo ziet z'n singel, die deze week in de winkel ligt, eruit:


Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #111 Gepost op: 2-05-2004, 12:11:00 »
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: Boris gewonnen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Ik ga echt wel de single kopen als ie in de winkel ligt  ::jaja::

Boris was en is weer  ::love:: ::bravo:: ::love::
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #112 Gepost op: 2-05-2004, 12:54:40 »
Kijk 'ns wat 'n leuk artikel.  :)


'Lieverd, je hebt het!'

Boris' vriendin Irene kon de emoties bijna niet meer aan. Uitzinnig van vreugde sprong ze Boris in zijn armen en klampte zich huilend van geluk aan hem vast. "Lieverd, je hebt het!" vatte zij acht maanden strijd samen. Boris had zo op winst gehoopt en zoals Tooske het heel mooi onder woorden bracht: "Het publiek heeft zijn unieke talent herkend." Veel troost was er voor Maud. Edwin Jansen voorspelde dat haar eerste single niet lang na die van Boris op de markt zal komen. "Zij is een hardwerkende meid met een prachtstem. Daar gaan we niet mee wachten."

Maud werd door iedereen getroost. En dat hielp. Zij droeg het verlies als een winnares. "Ik ben in elk geval de beste van de meisjes", merkte ze al heel snel na de bekendmaking van de Idol 2004 op. Maud had zich grote zorgen gemaakt om haar stem: "De afgelopen weken ging het perfect, steeds beter eigenlijk. Uitgerekend tijdens de finale had ik problemen. Mijn vriend Frank, die ik tijdens Idols heb ontmoet, troostte me heel lief. 'Schat', zo beurde hij me op, 'al heb je helemaal geen stem meer, wat mij betreft zing jij het allermooist'. Is dat niet romantisch?"

Hoe blij Boris ook was met de titel, vannacht heel laat gaf hij met een zucht toe het ook wel fijn te vinden dat het drukste deel van het Idols-circus achter de rug is. "Het is allemaal prachtig hoor en ik had dit voor geen goud van de wereld willen missen, maar jongens wat een heksenketel. Al die gillende meisjes hier voor de deur. Alleen al om een glimp van hun Idol op te vangen, zijn ze zaterdagmorgen vroeg naar Hilversum vertrokken. Het is allemaal zo onwerkelijk. Ik vond het vreselijk moeilijk om me in dit gekkenhuis voor de volle honderd procent te kunnen concentreren."

Midden in het feestgewoel werd Boris opeens heel sentimenteel. "Weet je waar ik naar uitkijk? Om mijn eenjarige zoontje Django heel lang in mijn armen te houden. Ik heb hem, omdat we voornamelijk in een hotel verbleven, de afgelopen tijd veel te weinig gezien. Soms moest mijn vriendin Irene me gewoon tegenhouden. Dan was ik, als ik 's avonds laat thuis kwam, bijna in staat om hem uit z'n bedje te halen. Dat kan natuurlijk niet, maar oh wat verlang ik naar dat heerlijke mannetje."
Veel tijd voor huiselijk geluk zal er vandaag echter niet zijn. Boris treedt met zijn negen collega-finalisten twee keer op tijdens Fox Kids Planet Live in Ahoy. En daarna zal hij ongetwijfeld nog weken worden geleefd. Vader Gé Titulaer: "Boris zingt de sterren van de hemel. Idols heeft ervoor gezorgd dat heel Nederland daar nu van kan genieten. En daar heeft hij alles voor over."

(Bron: Telegraaf)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #113 Gepost op: 2-05-2004, 13:24:37 »
Midden in het feestgewoel werd Boris opeens heel sentimenteel. "Weet je waar ik naar uitkijk? Om mijn eenjarige zoontje Django heel lang in mijn armen te houden. Ik heb hem, omdat we voornamelijk in een hotel verbleven, de afgelopen tijd veel te weinig gezien. Soms moest mijn vriendin Irene me gewoon tegenhouden. Dan was ik, als ik 's avonds laat thuis kwam, bijna in staat om hem uit z'n bedje te halen. Dat kan natuurlijk niet, maar oh wat verlang ik naar dat heerlijke mannetje."
Ahhhhhh, snik. Maar dat zal de komende periode alleen nog maar moeilijker worden ben ik bang  :-\\

Ik hoop echt dat Boris het nu echt gaat maken en dat we nog lang van hem mogen horen. Er stond ook nog een stukje in de telegraaf dat een psycholoog had gezegd dat Boris al een ster was voordat hij aan Idols begon, maar nu echt naam kan gaan maken (ofzoiets) en dat dat voor Maud toch een stuk moeilijker was geweest. Zij was ineens van niks naar glamour en net zoals met Jamai breek dat snel op.
Boris is denk ik ook nu al professioneler, serieuzer en kan denk ik idd beter met roem e.d. omgaan. Ik hoop alleen dat hij zijn ogen ook blijft richten op zijn fans, want die zijn zeker niet onbelangrijk  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #114 Gepost op: 2-05-2004, 14:10:51 »
Jeej, Boris ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Laat World Idols maar komen ;D ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #115 Gepost op: 2-05-2004, 14:50:29 »
Tsja.....wat kan ik hier nog over zeggen  ::)

Het is een welverdiende overwinning voor Boris  ::bravo::  ::bravo::

En....wanneer komt die single eigenlijk uit?? Die is zooooo mooi, door hem gezongen  ;D. Wow.....we waren thuis allemaal stil en we hadden een kippevelmoment  ::jaja:: ::tandpastasmiley::

That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #116 Gepost op: 2-05-2004, 14:58:45 »
Voor de Borisfans effe 'n lijstje van programma's waarin hij vandaag en morgen te horen/zien is:

vandaag Fox Kids Planet Live (begint om 16.00 uur, maar Boris is rond 17.30 uur pas aan de beurt als 't goed is): hij zingt als 't goed is de singel en doet samen met Maud 't duet. Verder zingen ze ook met de overige 8 finalisten 'I've got the music in me'

vandaag in Life & Cooking (17.00 - 19.00): Irene en Carlo hebben Boris aan de telefoon

morgen in Barend & Van Dorp (22.30): Boris zit aan tafel om te praten over zijn Idols-avontuur. Ik denk niet dat hij hier gaat zingen.


En hij zal ongetwijfeld in nog veel meer programma's verschijnen!  :D

Hier is op de Stadsomroep vanavond 'n hele special over de finale op met backstage-beelden enzovoorts. Bovendien zit er morgen bij onze krant 'n special van 16 pagina's over Boris. Dat wordt smullen!  ;)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #117 Gepost op: 2-05-2004, 15:01:35 »
Hier is op de Stadsomroep vanavond 'n hele special over de finale op met backstage-beelden enzovoorts. Bovendien zit er morgen bij onze krant 'n special van 16 pagina's over Boris. Dat wordt smullen!  ;)

16 pagina's  :o wow, lucky Han!!  ::ok::
That's all

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #118 Gepost op: 2-05-2004, 16:18:46 »
via ene fox kids planet live webcast ben ik hetvolgende te weten gekomen:

17.36 maud en boris (when you think of me)
17.40 maud en boris (tweede single winnaar)
17.44 maud en boris (duet)
17.48 (10 idols)
17.52 (alle artiesten van fox kids planet live komen op podium)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #119 Gepost op: 2-05-2004, 18:36:04 »
via ene fox kids planet live webcast ben ik hetvolgende te weten gekomen:

17.36 maud en boris (when you think of me)
17.40 maud en boris (tweede single winnaar)
17.44 maud en boris (duet)
17.48 (10 idols)
17.52 (alle artiesten van fox kids planet live komen op podium)


Klopt helemaal!  ::ok::

Boris deed zijn single en 'Papa was a rolling stone'. Daarna idd samen met Maud het duet. En tot slot 2x  ??? I've got the music in me....maar dat was wel weer leuk om te zien!

Ik heb alleen het idee dat Boris niet echt de jeugd aanspreekt die naar dat Fox Kids spektakel komen. Toen 'ie namelijk 'Papa was a rolling stone' aan het zingen was, stonden de kinderen erbij en keken er naar, terwijl de meegekomen vaders en moeders nog enigzins meezongen. Ze gillen wel de longen uit hun lijf wanneer hij opkomt enzo....maar toch is het anders dan bij Jamai vorig jaar. Dat was wel echt een soort van Fox-Kids doelgroep idool! Mijn nichtjes en neefjes van 8 die vonden hem ook helemaal geweldig en hebben stuk voor stuk zijn cd. Terwijl ze Boris eigenlijk helemaal niet zoveel aan vinden. Maar dat is  eigenlijk helemaal niet erg.....want het lijkt me voor Boris nu ook niet echt de doelgroep die hij aan wil spreken.

Maar goed,daarna even het NOS journaal gekeken en daarin uiteraard weer even plaats voor Boris' zijn overwinning!  ::tandpastasmiley::
That's all