Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 160135 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #140 Gepost op: 7-05-2004, 12:43:12 »
BEAU: BORIS IS ACHTERBAKS
--------------------------------------------------------------------------------
 
De column van Beau van Erven Dorens is een beetje in de schaduw gezet door de Boris CD die Nieuwe Revu deze week al dan niet illegaal uitbracht. De inhoud van Beau's schrijfselen liegt er echter niet om.

Beau beschuldigd Boris van minachting voor Idols en de kandidaten. Tijdens de finale sloeg hij de arm van Maud af (waar Jim en Jamai elkaar vorig jaar omhelsden aan het begin van de show). Verder keek hij er geen seconde aan. Zijn stem is goed, maar zijn achterbakse karakter kon Boris niet wegpoetsen aldus Van Erven Dorens.

Het lijken allemaal de perfecte eigenschappen om in de showbizz te slagen. Gevoelloos en genadeloos. Tel daarbij op de meters die Boris al jaren maakte, in aftandse studio's, op straat en in polderdiscotheken. We voorspellen Boris een grote carriere...

bron: tvformats.web-log.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #141 Gepost op: 7-05-2004, 12:53:48 »
Eventjes 1 ding als reactie: ik vind Beau zelf achterbaks..  >:D ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #142 Gepost op: 7-05-2004, 12:58:06 »
Beau heeft bij mij echt afgedaan na 't schrijven van die column. Ik heb 'm echt met verbijstering zitten lezen. ::ohno::

En tegen Beau wil ik zeggen: kijk eerst 'ns naar hoe je zelf op televisie overkomt voordat je over anderen gaat oordelen!  >:(

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #143 Gepost op: 7-05-2004, 13:58:56 »
Downloadversie single Boris op nummer 1
De eerste single van Idols-winnaar Boris 'When you think of me' komt volgende week hoogstwaarschijnlijk op nummer 1 binnen in de Pepsi Chart. Dat is bijzonder, omdat het nummer tot nu toe alleen nog maar is te downloaden van internet. De single ligt pas vanaf dinsdag in de winkels.
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #144 Gepost op: 8-05-2004, 13:24:00 »
Ik heb het stukje van Beau niet gelezen, maar het kan me eik ook weinig schelen. Er zijn 16 miljoen mensen, dus iedereen heeft een eigen mening. En de uitspraken van Beau neem ik altijd met een grote korrel zout. Hij heeft wel eens toegegeven dat hij er wel van houdt om mensen op stang te jagen en daar zijn die columns een, voor hem, goed medium voor.  Net zoals Rtl boulevard, waar hij én Albert wel vaker van dit soort opmerkingen maken, maar het lang niet altijd zo serieus bedoelen...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #145 Gepost op: 8-05-2004, 21:12:01 »
Boris werd geimmiteerd bij kopspijkers!!!
Het was alleen een beetje flauw, hij schreeuwde constant KEEP THE SOUL ALIVE!!!
Smiling isn't a crime..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #146 Gepost op: 9-05-2004, 11:13:06 »
Hij was zo terecht, Boris doet dat immers zelf ook. Ik vond JJ van de Wal bij Dit was het nieuws nog beter  ::rofl::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #147 Gepost op: 10-05-2004, 13:00:04 »
Deze week is het idolsweek op tmf. Morgen is de nieuwe clip van Boris daar te zien (ik dacht om 16.00 bij ´Play´ en daarna bij ´babetrap´ om 18.00 uur) en wat interviews ed met Boris.
« Laatst bewerkt op: 10-05-2004, 13:15:34 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #148 Gepost op: 10-05-2004, 15:32:50 »
Morgen is de nieuwe clip van Boris daar te zien 
::tandpastasmiley:: ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #149 Gepost op: 12-05-2004, 20:16:13 »
ga ik naar de winkel voor de single van Boris had eerder geen tijd Is ie helemaal uitverkocht!!! Das op zich goed voor Boris, maar ik wil mn singletje...  :(
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #150 Gepost op: 12-05-2004, 20:47:48 »
Ik had 'm gereserveerd en hij lag netjes voor me klaar toen ik gisteren na 't werk bij de CD-winkel kwam.  8)

Maar hij zal vast wel weer komen yvje! Dus gewoon nog efkes geduld of 'n paar andere CD-winkels afgaan zou ik zeggen!  :)

Zondag is hier in Venlo dus de huldiging van Boris en 't belooft erg druk te worden! Maar er kunnen maar 3000 mensen op 't Stadhuisplein, dus dat wordt denk ik erg vroeg er al heen gaan.  :-\\  Ik verwacht namelijk dat er ook veel mensen van buiten de stad op af komen, die er al vanaf 's morgens vroeg gaan staan. Nou ja, ik ga er echt niet uren staan, dus ik kijk 's middags wel of er nog plaats is en anders ga ik vast naar 't plein waar hij gaat optreden.  :)

't wordt hier trouwens allemaal live uitgezonden op de Stadsomroep, dus voor alle mensen die geen zin hebben om tussen de gillende tieners te staan is 't toch ook te volgen! En ik neem 't ook maar op, voor als ik zelf helemaal niks kan zien of verdrukt wordt door de tieners.  ;)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #151 Gepost op: 13-05-2004, 12:22:58 »
Daar wil ik ook wel heen!!! Aleen jammer dat het zo ver weg is...
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #152 Gepost op: 13-05-2004, 12:40:28 »
Ik ben benieuwd, Han laat ff weten hoe het was  :D
Jammer dat mensen buiten Venlo het niet kunnen volgen, maar miss zien we het ergens nog op tv.

Ik had trouwens vandeweek nog bij tmf gekeken, jeetje wat flut zeg  >:( 3 uur lang eik alleen maar videoclips en tussendoor zag je af en toe Jeroen en Silvie met Boris (maar vaak alleen Jeroen en Silvie alleen). Dan werden er 2 vragen gesteld en vervolgens riep Jeroen standaard elke keer: ´straks weer meer Boris, hier bij tmf, dus blijf zeker kijken´ Echt om moe van te worden. En de regie had ook liggen slapen, want op een gegeven moment mocht Boris zijn eigen clip aankondigen en prompt kreeg je een totaal andere clip te zien   ::niet-ok::
Gelukkig had ik ´m al eerder gezien. Wat vinden jullie eik van de clip? Ik vind het wel een beetje makkelijk gemaakt en niks bijzonders  :-\\  Toch past het op de een of andere manier wel bij het liedje, alhoewel het liedje veel mooier is (en ach daar gaat het eik om  ;) )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #153 Gepost op: 13-05-2004, 12:54:20 »
Ik ben benieuwd, Han laat ff weten hoe het was  :D
Jammer dat mensen buiten Venlo het niet kunnen volgen, maar miss zien we het ergens nog op tv.

Ik ga er wel vanuit dat 't bij RTL Boulevard en Shownieuws op SBS6 komt, dus dan krijgen jullie 't toch ook 'n beetje mee allemaal.  :)

Ik zie er wel steeds meer tegenop trouwens, want ik denk echt dat 't enorm druk wordt. Bovendien voel ik me toch niet helemaal thuis tussen gillende tienermeisjes. Maar we zullen wel zien hoe 't gaat allemaal...

Citaat
Ik had trouwens vandeweek nog bij tmf gekeken, jeetje wat flut zeg  >:( 3 uur lang eik alleen maar videoclips en tussendoor zag je af en toe Jeroen en Silvie met Boris (maar vaak alleen Jeroen en Silvie alleen). Dan werden er 2 vragen gesteld en vervolgens riep Jeroen standaard elke keer: ´straks weer meer Boris, hier bij tmf, dus blijf zeker kijken´ Echt om moe van te worden. En de regie had ook liggen slapen, want op een gegeven moment mocht Boris zijn eigen clip aankondigen en prompt kreeg je een totaal andere clip te zien   ::niet-ok::
Gelukkig had ik ´m al eerder gezien.

Ik had dat op TMF opgenomen dinsdag, dus dan hoef ik alleen de stukjes met Boris te zien en kan ik de rest fijn doorspoelen.  :)

Maud was er trouwens maandag en toen zij 'n clip aankondigde kwam er ook 'n hele andere clip.  :-\\

Citaat
Wat vinden jullie eik van de clip? Ik vind het wel een beetje makkelijk gemaakt en niks bijzonders  :-\\  Toch past het op de een of andere manier wel bij het liedje, alhoewel het liedje veel mooier is (en ach daar gaat het eik om  ;) )

Ik vind de clip ook niet zo geweldig, maar op zich past 't wel aardig bij 't nummer ja. De clip moest gewoon snel gemaakt worden en daarvoor was zoiets natuurlijk perfect. Gewoon Boris gevolgd tijdens de twee dagen na z'n overwinning en klaar was de clip.

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #154 Gepost op: 14-05-2004, 14:11:17 »
Ik heb de single van Boris!!!  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ;D ::trots::

En hij is  ::bravo:: ::bravo::
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #155 Gepost op: 16-05-2004, 18:08:21 »
Ik ben vanmiddag naar de huldiging geweest en 't was leuk!  :D

We waren goed op tijd (rond half 2) naar 't stadhuisplein gegaan en konden 'n mooi plekje uitkiezen. Er werden liedjes van Boris gedraaid en 't plein stroomde snel vol. (ik waren 'n paar duizend mensen schat ik) Zowel jong als oud had zich verzameld om Boris te verwelkomen. Familie en vrienden van Boris arriveerden ook en mochten 't stadhuis in. Om half 3 kwam dan eindelijk Boris zelf samen met vriendin Irene, vader en moeder en z'n twee zussen. Hij zwaaide even, maar moest toen eerst 't stadhuis in voor wat officieel gepraat. Tijdens 't gedeelte in 't stadhuis, vond hij wel effe de tijd om door 'n raam naar buiten te zwaaien. Om 3 uur kwam hij dan eindelijk op 't bordes van 't stadhuis. Hij werd toegesproken door de plaatsvervangende burgemeester van Venlo of Boristown, zoals ze Venlo nu noemen  ;D  (onze echte burgemeester vond z'n vakantie trouwens belangrijker dan Boris  >:( ). Boris werd benoemd tot ereburger en kreeg 'n oorkonde. Voor Irene was er 'n enorm boeket bloemen. Toen mocht Boris zelf ook nog effe wat zeggen. Hij bedankte alle inwoners van Venlo voor de steun tijdens Idols en hij vertelde dat hij 't geweldig vond dat iedereen gekomen was vandaag. Hij wilde z'n inmiddels ontzettend veel gepersifleerde slogan niet nog 'ns noemen en riep daarom 'keep the mmmmm alive!'  ;D

Boris en Irene vertrokken vervolgens in 'n open auto richting Nolensplein begeleid door de fanfare. Wij (de mensen die op 't stadhuisplein stonden) werden via 'n andere route naar 't Nolensplein geleid. Daar stonden ook al enkele duizenden mensen te wachten. (de eerste fans zouden er zelfs al om zes uur 's morgens hebben gestaan!  :o ) Zij hadden alles op 't stadhuis kunnen volgen door middel van twee grote schermen. 't was echt enorm druk op 't plein en ook op de balkons van flats aan de rand van 't plein verdrongen mensen om alles te kunnen zien. Er hongen ook veel spandoeken voor Boris uit de ramen. Na aankomst van Boris op 't Nolensplein, zou dan 't optreden van hem beginnen. Maar eerst mocht hij op 't bordes van 't politiegebouw aan 't plein nog 'n nieuwe tulp, die naar hem vernoemd is, dopen met champagne. Toen werd de band, onder leiding van Glenn Corneile (bekende Nederlandse pianist, die ook uit Venlo komt en bekende van Boris is), voorgesteld en begon 't optreden. Boris zong uiteindelijk drie nummers: 'Hard to handle', dat ook op de Sofuja-cd bij de Nieuwe Revu staat, 'Ain't no sunshine' en natuurlijk z'n single 'When you think of me'. Jammergenoeg was 't geluid niet zo geweldig en stonden we vrij ver weg. Maar via de schermen was 't toch wel goed te volgen. En ik hoorde toch wel dat Boris wel goed zong.

Alles is dus gefilmd door de stadsomroep hier en zal straks uitgebreid uitgezonden worden. Ik zag ook 'n paar andere camera's dus wellicht dat 't ook bij Hart van Nederland, Shownieuws of RTL Boulevard komt. Ook waren er 'n hoop fotografen, dus ik denk dat er wel wat in de kranten hierover zal verschijnen morgen.

Ik heb ook foto's geknipt, maar ik stond eigenlijk te ver weg om mooie foto's te kunnen knippen. Maar hier toch 'n fotootje, zodat jullie 'n idee krijgen van hoe 't op 't stadhuis was.  :)
« Laatst bewerkt op: 16-05-2004, 18:11:28 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #156 Gepost op: 16-05-2004, 18:33:55 »
Nog maar 'n paar foto's.  :)

Op de eerste is duidelijk te zien dat Boris 'n hoop trotse familie en vrienden had meegenomen. Die knipten trouwens allemaal ook volop foto's van de mensen die stonden te kijken.

Op de tweede foto is 't optreden van Boris te zien. Omdat Boris dus erg ver weg was (hij staat daar echt in 't midden op 't bordes, maar dat is dus echt niet goed te zien), hongen die twee schermen op. Hierop was hij dus 'n stuk duidelijker te zien.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #157 Gepost op: 16-05-2004, 19:11:20 »
Boris groots onthaald in Venlo

16 mei 2004, Algemeen Dagblad

Boris is zondagmiddag groots onthaald in zijn woonplaats Venlo, dat voor eventjes werd omgedoopt in 'Boris-town'.

Ruim 10.000 uitzinnige fans kwamen bijeen om de Idols-winnaar te huldigen. Boris Titulaer kreeg de 'waarderingsonderscheiding' van de gemeente Venlo.

Ook wordt er een tulp naar hem vernoemd, de tulipa Boris. Met een miniconcert bedankte hij zijn fans, die uren hadden gewacht om een glimp van hun idool op te vangen. De eerste supporters nestelden zich 's morgens al om 05.45 uur op de eerste rij.

De laatste keer dat Venlo massaal uitliep, was voor de stille tocht ter nagedachtenis aan René Steegmans, die in oktober 2002 het slachtoffer werd van willekeurig geweld. De dodelijke mishandeling vond vlakbij het huis van Boris plaats, die als eerbetoon een nummer wijdde aan Steegmans.

,,Ik kende hem, ik weet nog dat ik enorm schrok van zijn dood. De stille tocht destijds was indrukwekkend. Vijf dagen later moest ik optreden voor een tv-zender. Toen heb ik een nummer speciaal aan hem opgedragen.''

Indrukwekkend, maar van een geheel andere orde, was zondag het onthaal dat Boris in zijn woonplaats kreeg. De 23-jarige zanger kreeg een officiële huldiging op het bordes van het stadhuis, hield in een open auto al rijdend receptie en trad vervolgens met een gelegenheidsband onder leiding van plaatsgenoot Glenn Corneille op.

,,Dit is de eerste keer dat ik echt van mijn succes kan genieten. Sinds mijn overwinning twee weken geleden, ben ik door iedereen geleefd. Zoveel verplichtingen, zoveel gesprekken, zoveel persconferenties, ik heb in een roes geleefd. Naar het onthaal in Venlo heb ik echt uitgekeken'', zei het idool.

Boris kondigde aan dat hij binnenkort uit Venlo vertrekt. ,,Wonen in Venlo en werken in het westen van het land is niet te doen. Dan sloop ik mezelf. Door de afstand heb ik mijn gezin de laatste weken amper gezien. Mijn vriendin en ons zoontje waren in Venlo, ik veelal in het westen. Dat wil ik niet meer. Ook ik wil 's avonds gewoon thuiskomen.''



Hij gaat dus hier vertrekken.  :\'( :\'( :\'(  Maar ik begrijp 't wel goed. 't lijkt me idd voor hem erg lastig om steeds op en neer te rijden. En 't is ook heel begrijpelijk dat hij 't liefste zo veel mogelijk bij z'n gezinnetje wil zijn.  :)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #158 Gepost op: 16-05-2004, 19:31:16 »
Het was net ook op het jeugdjournaal. Het was daar echt druk ::oink::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #159 Gepost op: 16-05-2004, 21:08:23 »
Hartstikke leuk verslag Han en leuke foto's hoor, juist omdat ze veraf zijn, kun je de sfeer een beetje 'voelen'.  ::ok::
Ga nog wel letten op de showprogrammas hoor  ;D

En dat Boris gaat verhuizen, was laatst ook al bij rtl boulevard geloof ik. Wel jammer voor Venlo, maar wel begrijpelijk. Anders ziet hij z'n gezin zeer waarschijnlijk nog minder...

Een vriendin van me had trouwens vandaag communie bij familie in Venlo (die familie woont paar deuren verder dan Boris  :o ), ben benieuwd of ze er wat van gemerkt heeft  ;D





je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...