Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 161287 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #160 Gepost op: 16-05-2004, 21:19:28 »
Een vriendin van me had trouwens vandaag communie bij familie in Venlo (die familie woont paar deuren verder dan Boris  :o ), ben benieuwd of ze er wat van gemerkt heeft  ;D

Ik denk 't wel dan! Boris is namelijk met die open auto om 2 uur thuis opgehaald door de vervangende burgemeester en 'n cameraploeg van de Stadsomroep. Dat was dus net hier op televisie en er stonden bij z'n huis ook zo'n honderd mensen te kijken. Misschien stond je vriendin daar wel tussen!  :)


Net nog 'n keer de uitzending op de Stadsomroep bekeken en ik zag toch echt 'n communiekantje bij Boris voor de deur!  :o   Dus grote kans dat dat 't communiekantje was waar jouw vriendin heen was!  :D
« Laatst bewerkt op: 16-05-2004, 22:56:31 door Han13 »

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #161 Gepost op: 17-05-2004, 19:30:29 »
Net nog 'n keer de uitzending op de Stadsomroep bekeken en ik zag toch echt 'n communiekantje bij Boris voor de deur!  :o   Dus grote kans dat dat 't communiekantje was waar jouw vriendin heen was!  :D
:o
Ga het morgen meteen aan dīr vragen  ;D
Bij hart van Nederland hadden ze wat beelden, zag er leuk uit en druk zeg  :o (nou ja, niet echt verbaasd eik  ;D )
Verder nog niet veel beelden gezien, ga nu maar ff shownieuws kijken...

En ik las net op teletekst dat Boris bij maar liefst 5 van de 6 concerten met Marco Borsato als gast mag optreden ::uitjedakgaansmiley::
Joepie!!! Nou ben ik nog blijer dat ik kaartjes heb kunnen bemachtigen  ::jaja:: :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #162 Gepost op: 17-05-2004, 21:46:13 »
:o
Ga het morgen meteen aan dīr vragen  ;D

Ik was vergeten te melden dat dat communiekantje zelfs op de foto ging met Boris vlak voordat hij richting stadhuis vertrok!  :o

Citaat
Bij hart van Nederland hadden ze wat beelden, zag er leuk uit en druk zeg  :o (nou ja, niet echt verbaasd eik  ;D )
Verder nog niet veel beelden gezien, ga nu maar ff shownieuws kijken...

Ik heb 't gisteren wel bij 't NOS-journaal en idd bij Hart van Nederland gezien. Ik was net weg, maar heb m'n moeder bij de video klaar gezet om RTL Boulevard op te nemen, maar blijkbaar was daar niks bij over de huldiging. Echt vreemd vond ik dat.   :-\\

Maar misschien dadelijk nog bij Shownieuws...


Citaat
En ik las net op teletekst dat Boris bij maar liefst 5 van de 6 concerten met Marco Borsato als gast mag optreden ::uitjedakgaansmiley::
Joepie!!! Nou ben ik nog blijer dat ik kaartjes heb kunnen bemachtigen  ::jaja:: :D

Echt geweldig dat je gaat zeg!  :D  Ik wil ook!!!!! Maar ik moet 't doen met de beelden die er misschien wel van worden uitgezonden op tv.  :(

Maar iig vast veel plezier en ik hoop dat je uitgebreid verslag zult doen over hoe 't was!  :)


Ik was gisteren nog vergeten te vertellen dat Boris ook nog geinterviewd werd voor de Stadsomroep en 't ging niet alleen over de huldiging. Hij vertelde ook dat door 't gedoe met Gino z'n cd vertraging had opgelopen. 't wordt wel 'n echte retro-plaat, wat betekent dat hij vol soul en funk zal staan. Er zullen 12 nummers op komen te staan. En hij zei heel trots dat hij 'm helemaal zelf had mogen samenstellen! Dus dat wordt wel wat geloof ik!  :D

Hij zei verder dat 't 'gedoe' (zoals hij 't noemde, want hij noemde geloof ik liever niet Gino's naam) nu 'min of meer' opgelost is, dus ik denk dat er toch nog steeds wat strubbelingen zijn. De interviewer vroeg nog of hij er nu bij was, maar toen zei Boris resoluut 'nee', wat er echt zo uitkwam als 'echt niet! Die wil ik voorlopig effe niet in m'n buurt!' En terecht natuurlijk!

De Stadsomroep meldde vandaag overigens dat z'n dc over 'n paar weken al zal uitkomen. Ik gok dus begin of halverwegen juni.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #163 Gepost op: 17-05-2004, 22:58:22 »
Voor de belangstellenden hebben we effe wat beelden van de huldiging van L1 online gezet!  :D

Reportage van de huldiging van Boris op 16 mei 2004 in Venlo
Filmpje breedband
Filmpje smalband
L1, 16 mei 2004

Radiofragment van de huldiging van Boris op 16 mei 2004 in Venlo
Radiofragment
L1, 16 mei 2004

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #164 Gepost op: 18-05-2004, 13:52:48 »
Net nog 'n keer de uitzending op de Stadsomroep bekeken en ik zag toch echt 'n communiekantje bij Boris voor de deur!  :o   Dus grote kans dat dat 't communiekantje was waar jouw vriendin heen was!  :D
Dat fragment is zeker nergens te bekijken  :( De familie had idd voor de deur van hun eigen huis gestaan met microfoon in de hand om īm aan te moedigen en zijn single hard op de achtergrond. En mīn vriendin had verder geen communikantje in de straat gezien, maar het scheen nogal druk te zijn  ;D Alleen hij was niet die dag op de foto geweest met Boris...(dat hadden ze eerder die week al gedaan, hele familie onderhand, en Boris vond het allemaal prima). Dus ik twijfel toch of hij het was  :-\\

maar heb m'n moeder bij de video klaar gezet om RTL Boulevard op te nemen, maar blijkbaar was daar niks bij over de huldiging. Echt vreemd vond ik dat.   :-\\
Daar zat ik ook op te wachten en vond het ook al vreemd dat er geen aandacht aan besteed werd  ::niet-ok::

Echt geweldig dat je gaat zeg!  :D  Ik wil ook!!!!! Maar ik moet 't doen met de beelden die er misschien wel van worden uitgezonden op tv.  :(

Maar iig vast veel plezier en ik hoop dat je uitgebreid verslag zult doen over hoe 't was!  :)
Mocht mīn vriendin niet mee kunnen ofzo, dan laat ik het wel weten  :D (Maar ze is net zoals ik: īmaak niet uit hoe of wat, maar 12 juni zitten we in de kuip!ī)
Maar ik laat anders zeker weten hoe het was!
De Stadsomroep meldde vandaag overigens dat z'n dc over 'n paar weken al zal uitkomen. Ik gok dus begin of halverwegen juni.  :)
Ik dacht dat ik gelezen had dat de planning 1 juni was  ??? Is zeker veranderd dan...En 12 nummers, wel weinig hoor  :( Ik wil meer, meer  ;D

Die beelden van L1 zijn leuk, vooral lachu om Boris eens echt Limburgs te horen praten  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #165 Gepost op: 21-05-2004, 11:26:05 »
Is er eigelijk al bekend waarneer de hele cd van Boris uitkomt?
Snel hopelijk  ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #166 Gepost op: 21-05-2004, 14:42:25 »
Is er eigelijk al bekend waarneer de hele cd van Boris uitkomt?
Snel hopelijk  ;D

Ik was net toevallig in 'n CD-winkel en daar stond dat hij vanaf 4 juni verkrijgbaar is. Al heel snel dus!  :D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #167 Gepost op: 21-05-2004, 14:45:49 »
Ik zie dat ik helemaal vergeten ben hier op te reageren:


Dat fragment is zeker nergens te bekijken  :( De familie had idd voor de deur van hun eigen huis gestaan met microfoon in de hand om īm aan te moedigen en zijn single hard op de achtergrond. En mīn vriendin had verder geen communikantje in de straat gezien, maar het scheen nogal druk te zijn  ;D Alleen hij was niet die dag op de foto geweest met Boris...(dat hadden ze eerder die week al gedaan, hele familie onderhand, en Boris vond het allemaal prima). Dus ik twijfel toch of hij het was  :-\\

't communiekantje op de Stadsomroep was 'n meisje, dus 't is zeker niet diegene die jij bedoeld geweest.  ;D

Gisterenavond werd 't op tv weer herhaald en heb nog goed gekeken. Ik zag 'n hoop mensen, maar ik kon geen ander communiekantje ontdekken. Maar wellicht dat je vriendin er toch ergens bij stond.  :)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #168 Gepost op: 21-05-2004, 14:54:49 »


Ik was net toevallig in 'n CD-winkel en daar stond dat hij vanaf 4 juni verkrijgbaar is. Al heel snel dus!  :D

Heel mooi  ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #169 Gepost op: 23-05-2004, 20:52:15 »
Geldt dat eigelijk overal?
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #170 Gepost op: 24-05-2004, 18:27:03 »
dat zal wel waarschijnlijk, maar ik kan het nog nergens vinden
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #171 Gepost op: 28-05-2004, 13:07:56 »
******************
Boris vrijdagavond te gast in Pulse
Den Haag | 27-05-2004 | By: AT Productions 
 
 Aanstaande vrijdag 28 mei zal Boris te gast zijn in het programma Pulse. Reinout Oerlemans is naar de studio gekomen om Boris te interviewen en om te horen waar hij mee bezig is op dit moment. Pulse wordt op rtl4 uitgezonden om 21.30 uur 

Bron: www.borismusic.nl
*******************

Misschien īverklaptī hij wel wanneer de cd uitkomt  :)

je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #172 Gepost op: 28-05-2004, 18:10:35 »
Leuk! Ik ben benieuwd wat hij allemaal te zeggen heeft!  :D

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #173 Gepost op: 29-05-2004, 13:02:40 »
Niet gezien gister! Helemaal vergeten  :o Kan iemand vertellen wat er allemaal was in Pulse?
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #174 Gepost op: 29-05-2004, 19:02:27 »
AMERICAN IDOL WINNAAR BEKEND 
Fantasia Barrino is - zoals verwacht - de winnares geworden van American Idol 3Barrino, een 19-jarige single moeder- won overtuigend met haar krachtige gospel-achtige stem van opponent DeGarmo (16). 70.000 kandidaten schreven dit jaar in voor American Idol 3.Host Ryan Seacrest maakte bekend dat er een record aantal telefoon stemmen van 65 miljoen op de teller stond. Vergeleken met 24 miljoen voor de finale van vorig jaar.Barrino ontvangt een platencontract en stapt in de voetsporen van de eerdere winnaars Kelly Clarkson en Ruben Studdard Tijdens de twee uur durende live uitzending van de finale op Fox zongen de twee finalisten onder andere een feel-good version van het George Michael en Aretha Franklin duet, "I Knew You Were Waiting For Me.Jurylid Simon Cowell besloot nog met een treffende samenvatting van waar American Idol nu om draait: "Fame, stardom, a ton of money."

bron: tvformats.web-log.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #175 Gepost op: 30-05-2004, 13:46:18 »
Niet gezien gister! Helemaal vergeten  :o Kan iemand vertellen wat er allemaal was in Pulse?
Ik meldde het, maar ben het ook helemaal vergeten  :o >:(
Han heb jij het nog gezien?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #176 Gepost op: 30-05-2004, 20:29:07 »
Ik heb 't zeker gezien en ook opgenomen!  :D

Reinoud ging samen met de vader van Boris, Ge Titulaer, 'n bezoekje aan Boris in de studio brengen. Boris' vader vertelde dat z'n zoon zo volwassen is geworden door Idols. Hij vindt dat Boris fantastisch gegroeid is. Hij vertelde ook nog dat hij zelf zeker niet zou hebben meegedaan aan Idols, omdat 't voor hem veel te commercieel is. 't pas niet bij hem. Ze vertelden ook effe over de jazz-carriere van Ge Titulaer.

Boris kwam er toen dus bij en hij vertelde dat hij niet graag praat over 't gedoe met Gino. Hij zei wel dat hij met hem 'n geweldige tijd heeft gehad en dat hij 't erg jammer vindt dat 't zo heeft moeten aflopen. Verder vertelde hij dat hij denkt dat Henkjan Smits z'n cd niet meer meeproduceerd, omdat 't met hem samen misschien niet helemaal gewerkt zou hebben. Ik denk dat hij er op doelde dat Henkjan vindt dat al die Idols-sterren maar gewoon moeten zingen wat zij ze opdragen en niet zelf nummers moeten gaan schrijven. Die mening heeft hij al vaker uitgesproken over de deelnemers van vorig jaar (oa over Hind) en ik meen me te herinneren dat hij dit ook 'n keer op de radio over Boris heeft gezegd 'n paar maanden geleden. Boris wil dus zelf wel nummers schrijven en omdat BMG daarmee ingestemd heeft, hebben ze besloten dat Henkjan daarom maar beter niet bij de productie van de cd betrokken kan zijn.

Boris vertelde dat hij helemaal zelf mee de cd heeft mogen samenstellen en dat hij drie nummers erop geschreven heeft. Toen lieten ze ook nog effe 'n stukje van 'n nummer horen (weet niet of dit een van z'n eigen nummers was...). 't klonk iig erg leuk!  ::ok::

Dat was 't wel zo ongeveer geloof ik. Oh ja, er waren ook nog wat beelden van Boris in de studio met Gino 'n paar jaar geleden, die ook al bij RTL Boulevard 'n keer zijn uitgezonden.

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #177 Gepost op: 30-05-2004, 20:33:49 »
Klinkt leuk, jammer dat ik et gemist heb...
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #178 Gepost op: 31-05-2004, 12:54:09 »
Bedankt Han, leuk om ff te lezen  ::ok::
En dat van HenkJan had ik al zoīn idee van, zou me op zich niks verbazen als hij bijv. wel met Maud gaat werken...Wel goed dat Boris toch is gegaan voor het schrijven van eigen nummers.
Ik ben echt benieuwd naar zijn cd  ::jaja::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #179 Gepost op: 31-05-2004, 20:20:27 »
Ik ben echt benieuwd naar zijn cd  ::jaja::
Ik ook ::trots::
Smiling isn't a crime..