Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 160150 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #80 Gepost op: 21-04-2004, 18:00:54 »
Oh ja, de Boris-gekte is trouwens hier in Huize Han ook uitgebroken! M'n moeder kwam net terug met twee Boris-sjaaltjes, die ze bij de Kruidvat gekregen had. Dus die heb ik fijn voor de raam opgehangen, zodat iedereen ziet dat wij Boris steunen.  8)  ::ok::   ;D

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris
« Reactie #81 Gepost op: 21-04-2004, 18:53:38 »
M'n moeder kwam net terug met twee Boris-sjaaltjes, die ze bij de Kruidvat gekregen had.
Hoe krijg je die???
Die wil ik ook!!!!
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #82 Gepost op: 21-04-2004, 21:39:26 »

Hoe krijg je die???
Die wil ik ook!!!!

Ik wil geen reclame maken, maarre je krijgt 'n sjaaltje als je 2 producten van de sponser van Idols koopt. 't moge duidelijk zijn welke producten dit zijn.  ;D

M'n moeder had trouwens de laatste twee Boris-sjaaltjes hier. JK's en Maud's waren er nog genoeg. 't is wel duidelijk wie hier populair is in Venlo. Ik denk niet dat hier veel mensen liever Maud of JK willen hebben.  ;)

De actie loopt trouwens volgende week ook nog, maar dan kun je geen sjaaltjes meer krijgen van degene die nu zaterdag afvalt. En aangezien 't nog lang niet zeker is dat Boris zaterdag wel overleeft, zou ik je dus deze week nog maar spoeden naar de dichtsbijzijnde Kruidvat!  ::ok::

Deze actie is trouwens denk ik ipv de actie vorig jaar met de Jim en Jamai posters die je bij de Kruidvat kon ophalen.  :)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris
« Reactie #83 Gepost op: 21-04-2004, 22:03:46 »
Goh nu weet ik waar ik morgen heen moet als ik thuiskom...  ::tandpastasmiley::
Smiling isn't a crime..


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #85 Gepost op: 22-04-2004, 21:05:03 »
Weer 'n leuk artikel over Boris!

NIEUW!!! Fans belagen idool Boris
Het is weer 'spreekuur' bij Boris voor de deur en dit keer staan er zoveel meisjes te wachten op een handtekening dat de politie er aan te pas komt om het verkeer te regelen.
Telegraaf, 22 april 2004



't wordt dus steeds drukker bij hem voor de deur! Net was er ook weer iets over op de Stadsomroep hier. Daarin werd verteld dat de politie extra maatregelen gaat nemen, mocht het zo zijn dat Boris zaterdag door zal gaan en dus in de finale zou zitten. Ze verwachten dan namelijk nog meer drukte voor zijn deur. Irene, Boris' vriendin, vertelde nog even voor de camera dat ze 't heel leuk vond dat al die meisjes er waren voor Boris. Maar ze vonden 't wel 'n beetje jammer dat hun adres gewoon zo bij ons in de krant heeft gestaat. Daarom weet nu echt iedereen waar ze wonen en hebben ze dus echt helemaal geen rust meer. En omdat er dus de hele dag werd aangebeld voor fans hebben ze nu maar 'n soort van 'spreekuur' ingelast. En in die spreekuren komt Boris dan naar buiten voor handtekeningen, foto's en zoenen.  :)

Heel grappig was dat ik net bij de kapper in de Prive van 'n paar weken geleden las, dat Boris en Irene zo blij waren dat nog niemand wist waar ze woonden. Dat is nu wel effe anders.  ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #86 Gepost op: 22-04-2004, 21:38:08 »
M'n moeder had trouwens de laatste twee Boris-sjaaltjes hier. JK's en Maud's waren er nog genoeg. 't is wel duidelijk wie hier populair is in Venlo. Ik denk niet dat hier veel mensen liever Maud of JK willen hebben.  ;)
Ik wil je niet teleurstellen, maar volgens mij zijn er minder Boris-sjaaltjes in omloop dan Maud of JK. Ik ken iemand die bij Kruidvat werkt, en die hadden echt alleen maar Maud-sjaaltjes gekregen  :-\\
Beetje oneerlijk lijkt het dus, alsof ze al wisten dat Boris-sjaaltjes het meest storm zouden lopen ofzo  ::ohno::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #87 Gepost op: 22-04-2004, 22:47:09 »
Ik wil je niet teleurstellen, maar volgens mij zijn er minder Boris-sjaaltjes in omloop dan Maud of JK. Ik ken iemand die bij Kruidvat werkt, en die hadden echt alleen maar Maud-sjaaltjes gekregen  :-\\

Wat dom! Je zou haast gaan denken dat ze Maud meer willen promoten als de anderen door gewoon alleen die sjaaltjes aan de mensen mee te geven. Of zelfs aan doorgestoken kaart en dat Maud dus winnaar gaat worden.  :o >:(

Citaat
Beetje oneerlijk lijkt het dus, alsof ze al wisten dat Boris-sjaaltjes het meest storm zouden lopen ofzo  ::ohno::

Echt heel stom! Ik vind dat iedereen die 'n Boris-sjaaltje wilt, daar recht op heeft! Boris-fans willen geen Maud- of JK-sjaaltjes!  >:(

Trouwens...gelukkig heb ik de mijne al binnen dan!  ;)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris
« Reactie #88 Gepost op: 23-04-2004, 18:11:42 »
Ze hadden geen Boris sjaaltjes meer!!!  ::oink:: :(
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #89 Gepost op: 23-04-2004, 18:20:25 »
Ze hadden geen Boris sjaaltjes meer!!!  ::oink:: :(

Wat jammer voor je yvje!  :-\\  ::niet-ok::

Maar heel misschien zit er toch 'n positief randje aan: dat betekent misschien dat er veel vraag naar Boris-sjaaltjes is wat weer positief voor hem zou kunnen zijn!  :D    Maar dan moet 't dus niet zo zijn dat ze bij die Kruidvat gewoon veel meer JK- en Maud-sjaaljes dan Boris-sjaaltjes hebben gekregen.  >:(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #90 Gepost op: 23-04-2004, 18:51:09 »
Ik wilde nog effe vermelden dat ze er hier in Venlo alles aan doen om ervoor te zorgen dat alle Boris-fans 'n handtekening kunnen krijgen, ook al is Boris niet hier vanwege Idols. Vanmiddag hebben ze namelijk honderden door Boris zelf gesigneerde foto's uitgedeeld bij 'n cafe. Vind ik echt leuk dat Boris aan zulke dingen meewerkt.  :)   ::ok::

M'n buurmeisje van 11 heeft deze week trouwens ook voor de deur bij Boris gestaan. Ze heeft 'n paar handtekeningen en liet die me gisteren zien. Ze verzamelt ook allemaal kaarten van de laatste 27 deelnemers (ze had er echt honderden...). Blijkbaar zijn alle kinderen daar nu gek op en ruilen ze die onderling op school enzo. Ik had er nog niks van gehoord, maar 't is dus echt wel 'n hype op de basisscholen blijkbaar.  :)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Boris
« Reactie #91 Gepost op: 24-04-2004, 23:16:09 »
Ik wil geen reclame maken, maarre je krijgt bij de dichtsbijzijnde Kruidvat!  ::ok::

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::





beetje laat maar goed ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #92 Gepost op: 26-04-2004, 22:21:26 »
Nieuwe artikelen over Boris!

NIEUW!!! Fans trillen bij bezoek van 'Idol' Boris
Boris heeft gistermiddag een kort bezoek gebracht aan het Haagse Spuiplein. Hoewel zijn komst van tevoren maar nauwelijks bekend was gemaakt, kwam hij maar met moeite weer weg.
Haagse Courant, 26 april 2004

NIEUW!!! 'Ik was mijn buik never nooit meer'
Gisteren begon de promotietour van de twee Idols-finalisten. Boris blijkt een hoop fans te hebben, die graag een handtekening en een foto van de Venlonaar hebben.
Dagblad De Limburger, 26 april 2004

NIEUW!!! Boris is blij, maar vooral ook heel erg moe
Verslag van liveshow 8, waarbij ook Boris zelf aan het woord komt. Hij vertelt over zijn ervaringen in het afgelopen halve jaar.
Dagblad De Limburger, 26 april 2004

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #93 Gepost op: 27-04-2004, 22:47:27 »
Nog twee artikelen over Boris!  :D

NIEUW!!! Een muur van camera's voor Maud en Boris
Verslag van de persconferentie van Maud en Venlonaar Boris in Utrecht.
Dagblad De Limburger, 27 april 2004

NIEUW!!! Venlo wil Boris groots gaan huldigen
Of Boris eerste of tweede wordt bij Idols, Venlo wil zijn succesvolle 'zoon' groots inhalen.
Dagblad De Limburger, 27 april 2004

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris
« Reactie #94 Gepost op: 28-04-2004, 17:28:55 »
Boris MOET gewoon winnen!!!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Boris is helemaal  ::love:: ::bravo:: ::love::
en zingen kan hij ook heeeeel goed  ::trots::
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #95 Gepost op: 28-04-2004, 21:25:06 »
Ik heb net 'n Boris-gebakje gehad! En 't was heerlijk!  ::tandpastasmiley::

M'n moeder is echt hartstikke Boris-fan geworden en had vier van die gebakjes bij de bakker gehaald, omdat ze daar dan ook 'n poster van Boris bij kreeg. En eik komt ze dus nooit bij andere bakkers dan waar ik zelf werk op zaterdags, maar nu dus wel extra voor die gebakjes.  ;D

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Boris
« Reactie #96 Gepost op: 29-04-2004, 16:41:27 »
weer een artikeltje van het net (http://tvformats.web-log.nl/)

BORIS: IDOLS TE COMMERCIEEL
--------------------------------------------------------------------------------
 
In de Nieuwe Revu van deze week vragen ze zich af wie Idol Boris Titulaer wel denkt dat ie is. Zijn zus Judith zegt dat Boris vorig jaar naar Idols keek en het veel te commercieel vond voor hem zelf.

Echter na een paar schoenen te hebben versleten door bezoeken aan vele platenbonzen, die het neefje van Chriet op hun beurt te weinig commercieel vonden, zat er niets anders op dan de weg van Idols toch te volgen.

En met succes, want zaterdag gaat hij zijn overwinning binnenslepen inclusief een 3-jarig contract met RTL, Henk Jan Smits en consorten. Ondanks noeste arbeid van de producent die info laat lekken over het vermeende feit dat Maud meer stemmen zou hebben gescoord dan Boris afgelopen week. Een verwoede poging om de finale toch spannend te maken.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #97 Gepost op: 29-04-2004, 16:45:29 »
En nog wat artikelen over Boris:

NIEUW!!! Datum huldiging Idolswinnaars nog steeds ongewis
De gemeentebesturen van Venlo en Nijmegen zitten met hun handen in het haar nu een van hun ingezetene is doorgedrongen tot de finale van Idols.
Dagblad De Limburger, 29 april 2004

NIEUW!!! BorisTown Venlo blij met Idolseffect
Venlo timmert graag aan de weg om het imago van de stad te verbeteren. Na de uitverkiezing tot Groenste stad van Europa zorgt nu de 23-jarige Venlose Idolsfinalist dat 'het stedje van lol en plezier' positief in het nieuws komt.Dagblad De Limburger, 29 april 2004

NIEUW!!! Het beste van Boris
Uitgebreide biografie van Boris.
Idols website, 29 april 2004

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #98 Gepost op: 29-04-2004, 22:15:33 »
Kijk 'ns wat 'n schattige foto's....







Als je dit gezinnetje nu nog niet al 't geluk van de wereld zou wensen, dan weet ik 't ook niet meer.  :)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris
« Reactie #99 Gepost op: 30-04-2004, 11:09:22 »
 ::love:: ::love:: smelt weg  ::love:: ::love::
Smiling isn't a crime..