Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 160136 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #60 Gepost op: 23-03-2004, 19:35:13 »
Gisteren was er ’n heel uitgebreid interview met Boris op de Limburgse nieuwszender hier. De verslaggever was aanwezig bij de liveshow afgelopen zaterdag en sprak met wat Boris-fans, met zijn vriendin en met Boris zelf. Op zich was dit wel uniek, omdat de deelnemers dus vrij veel afgeschermd worden van de pers. Boris was duidelijk teleurgesteld in zijn eigen prestatie zaterdag. Hij vertelde dat hij vond dat hij niet slecht gezongen had, maar ‘t er helemaal met de jury mee eens was dat ’t liedje niet bij ‘m paste. Hij vertelde wederom dat hij zelf maar de keuze had uit ’n paar nummers en eik alleen dit nummer geschikt was om te zingen. Hij voelde zich er helemaal niet happy mee, maar er zat niks anders op dan proberen er ’t beste van te maken. Maar toen hij dus aan ’t optreden was, dacht hij echt bij zichzelf “sta ik hier ’n beetje te headbangen op ’t podium, omdat ze me gezegd hebben dat ik dat moest doen. Maar dit ben ik niet!”  Blijkt dus maar weer dat ze heel erg gestuurd worden ook bij hun bewegingen tijdens de performance. Hij baalde er echt zichtbaar van dat hij door dat nummer niet zo goed had kunnen presteren en vindt dat hij volgende liveshow nu echt iets goed te maken heeft. Hij zegt dan ook iets te kiezen dat beter bij ‘m past.

Hij vertelde ook dat alle druk ook op zijn stem geslagen was afgelopen week. Hij maakt zich erg druk om dingen als mensen die achter zijn rug om nu CD’s en dergelijke van hem gaan verkopen. Iedereen zegt hem wel dat hij zich daar niet druk over moet maken, maar ‘t blijft toch steeds in zijn hoofd zitten. Dat heeft ook wel degelijk invloed op zijn stem zegt hij.

Z’n vriendin Irene (die dus vroeger mijn vriendin was) vertelde dat ze de hele dag fans voor de deur hebben staan. Ze wil ze liever niet over de vloer, maar ze mogen wel allemaal ’n handtekening en kus van Boris en foto’s knippen. Ik kreeg wel ’n beetje ’t idee dat ze er nu al gek van wordt van al die aandacht voor Boris en nu dus ook voor haar en hun kindje. Maar ze heeft ’t zichtbaar over voor de carriere van haar vriend. Ze gunt ‘t ‘m wel om nu eindelijk ‘ns door te breken. Ze weet dat zijn hele leven om muziek draait en steunt hem daarin.

Aan Boris werd ook nog gevraagd waarom hij nu ineens wel zo de commercie opzocht, terwijl hij daar altijd erg tegen leek te zijn. Boris legt dan uit dat hij al zo vaak bij platenmaatschappijen is gaan praten, die allemaal wel wat in ‘m zien en ‘m goede muziek vinden maken, maar die vonden ’t allemaal niet commercieel genoeg. Hij is er wel achter gekomen dat platenmaatschappijen heel veel geld in PR en dergelijke moeten stoppen om ’n bekendheid zoals ze nu bij Idols krijgen te vergaren en dat hebben ze er gewoon niet meer voor over. Vandaar dat hij Idols nu toch ziet als ’n grote kans om door te kunnen breken. Hij wil er nu ook echt helemaal voor gaan en hoopt dat hij de kans krijgt om straks in de finale te staan.

Edwin en Eric werden trouwens ook nog geinterviewd vlak voor de liveshow. Eric vertelt dat hij Boris heel goed vindt en dat hij 'n grote toekomst voor hem voorspelt ook al wint hij niet of gaat hij er vroegtijdig uit. Hij heeft volgens hem erg veel talent. Ook Edwin lijt enthousiast en geeft eerlijk toe dat Boris 'n goede kans maakt om te winnen.

Erg leuk interview dus!  :D

En speciaal voor jullie hebben we 'n verkorte versie ervan (van de website van L1) op onze site gezet!

Bekijk 't filmpje Breedband
Bekijk 't filmpje ISDN

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #61 Gepost op: 10-04-2004, 17:48:57 »
misschien vinden mensen het leuk om hier te kijken die heeft iemand gemaakt met hulp van ons

www.borisonline.nl.tt

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #62 Gepost op: 10-04-2004, 18:08:21 »
Hoe vinden jullie mijn foto met boris?

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #63 Gepost op: 13-04-2004, 11:02:53 »
Om maar voor de zoveelste keer op mezelf te reageren, boris gaat vooruit in het brengen van de liedjes! Het doet me eindelijk wat! ::ok:: ::ok:: ::ok::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #64 Gepost op: 13-04-2004, 21:45:42 »
Leuke foto van jou en Boris juul!  ::ok:: :D

* Han is jaloers  :-[  ;)

Om maar voor de zoveelste keer op mezelf te reageren, boris gaat vooruit in het brengen van de liedjes! Het doet me eindelijk wat! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Geweldig! Dus Boris kan ook op jouw stem rekenen vanaf nu? Dat is fijn!  ::ok:: ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #65 Gepost op: 13-04-2004, 21:53:00 »
Boris spant de kroon! Op onze Idols in de media-pagina staan nu al maar liefst 8 artikelen over Boris online!  :D

Boris, het onaantastbare idool
De schrijver van dit artikel denkt dat "multitalent Boris" Idols op zijn sloffen gaat winnen.
Algemeen Dagblad, 13 april 2004

Elke week pieken
Vijf mensen geven hun mening over Boris en vertellen over hun band met hem, waaronder zijn trotse oma.
Dagblad De Limburger, 9 april 2004

Boris is weer die innemende jongen
Interview met zanger Gé Titulaer, vader van finalist Boris, over het Idols-avontuur van zijn zoon.
Dagblad De Limburger, 5 april 2004

Boris blijft twijfelen
Boris is niet zo tevreden over zijn optreden in de derde liveshow en blijkt onzeker te zijn.
Algemeen Dagblad, 22 maart 2004

Boris: "Irene is mijn grote liefde"
Boris vertelt over zijn vriendin Irene en het gerucht dat hij een mol zou zijn.
Story, 18 maart 2004

Net-niet idolen willen cd van Boris
Bas & Joël vertellen over hun carriere en hun favoriet Boris.
Dagblad De Limburger, 17 maart 2004

Is Boris hét nieuwe idool?
De uit Venlo afkomstige Boris zit bij de laatste 10! Hoe ver zal hij komen?
Zondags Nieuws Editie Venlo, 7 maart 2004

Zelfs Jerney Kaagman is fan van Boris
Portret van het verlegen supertalent Boris Titulaer uit Venlo, naar aanleiding van zijn overtuigende optreden in de workshop.
Dagblad De Limburger, 16 februari 2004


En dit zijn ook alweer de filmpjes die van Boris te bekijken zijn:

Interview met Boris na de derde liveshow bij de Limburgse zender L1
Filmpje breedband
Filmpje ISDN
L1, 24 maart 2004

Interview met de zus van Boris bij de Limburgse zender L1
Filmpje breedband
Filmpje ISDN
L1, 16 februari 2004

Boris bij het Nationaal Songfestival 2003
(let op: het kan even duren voordat het filmpje geladen is!)
Nationaal Songfestival, 2003

Offline liez

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #66 Gepost op: 16-04-2004, 14:15:19 »
ik heb nog geen een keer gestemd, maar vanaf morgen begin ik echt met stemmen op Boris!!! Hij moet echt winnen! Dan maken we misschien ook een kans bij world idols... wat denken jullie?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #67 Gepost op: 16-04-2004, 16:22:27 »
Helemaal goed dat je op 'm gaat stemmen liez!  ::ok::

Hij heeft onze steun hard nodig, want ik ben echt bang dat men 'n beetje zal vergeten om op hem te stemmen. Veel mensen denken dat hij 't zowiezo wel redt en dus geen stemmen meer nodig heeft. Maar dat is dus niet zo! Hij kan er dan net zo goed uitvliegen zoals vorig jaar met Hind gebeurde vlak voor de finale! En 't zou echt 'n ramp zijn als dit ook met Boris zal gebeuren!  :(

Daarom ga ik morgen ook weer voor Boris stemmen!  :)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris
« Reactie #68 Gepost op: 16-04-2004, 17:09:11 »
Hij moet echt winnen! Dan maken we misschien ook een kans bij world idols...
::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Helemaal mee eens. Boris moet winnen!!!! Boris is geweldig!!!  ::bravo::
En we maken meer kans bij world idols als hij meedoet.  ::jaja::
Dan worden we tenminste niet laatste, net als vorige keer met Jamai.  ;)
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #69 Gepost op: 16-04-2004, 19:03:26 »
Zojuist was hier op de stadsomroep 'n uitgebreide reportage over Boris met daarin interviews met bekenden waarin z'n vader, moeder en z'n vriendin Irene. En Irene had dus mooi Django in haar armen. En geloof me of niet, maar ik heb zelden zo'n schattig kindje gezien! Echt heel erg leuk! Ik was echt helemaal vertederd toen ik dat kindje zag.  :)  ::love::

Maar z'n familie en bekenden werden dus geinterviewd over Boris z'n kansen enzo. Iedereen verklaarde eik dat hij wel 'n grote kans maakt, maar ze zijn er allemaal niet zo zeker van dat hij gaat winnen. Ze begonnen namelijk allemaal over 't feit dat er zo onvoorspelbaar gestemd wordt en dat ze niet weten waar de tienermeisjes, die toch 't meeste stemmen, nu precies naar op zoek zijn. Z'n vader, die docent is op 't conservatorium, verklaarde trouwens dat hij niet echt achter 't idee van Idols stond. Maar hij vindt dat z'n zoon 't geweldig doet en steunt hem erin dat hij zo bekendheid wil vergaren. Z'n moeder woont eik in Spanje (ouders zijn gescheiden), maar ze is nu sinds 2 weken terug in Nederland om 't Idols-avontuur van haar zoon mee te kunnen maken. Ze blijft waarschijnlijk hier totdat hij afgevallen is.

Irene verklaarde trouwens dat zij Boris heeft gezegd dat hij maar mee moest doen met Idols. Ze zegt dat ze vond dat hij iets commercieels moest gaan doen, omdat hij anders nooit zou kunnen doorbreken. Hij voelde zich in 't begin van Idols er blijkbaar helemaal niet goed op z'n plaats, maar nu is hij helemaal gewend en is hij 't leuk gaan vinden. 't heeft volgens Irene ook heel erg geholpen dat hij in JK 'n hele goede vriend heeft gevonden.

Verder was er nog 'n interview met 'n bakker hier in Venlo, die Boris-gebakjes verkoopt. Boris was daar 'n taart komen kopen voor de 1-jarige verjaardag van Django en toen heeft de bakker voorgesteld om Boris-gebakjes te gaan maken. En ze lopen volgens de bakker erg goed, vooral op zaterdag. Mensen willen naar Idols kijken, terwijl ze 'n Boris-gebakje eten. Haha! Er werd ook 'n dame geinterviewd, die vier Boris-gebakjes kocht voor haar kleinkinderen in Eindhoven. Die waren helemaal gek van Boris en ze nam alles over hem mee wat ze maar kon vinden.

Oh ja, ze lieten trouwens ook 'n briefje zien dat Boris geschreven had en aan z'n deur had gehangen. Daarop verzocht hij z'n fans vriendelijk om tussen bepaalde tijden niet aan te bellen, omdat Django dan sliep. Echt schattig.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #70 Gepost op: 16-04-2004, 22:04:08 »
Weer 'n mooi nieuw artikel over Boris!   :)

Boris als papa vertedert
Pagina Privé sprak met vriendin Irene, psychologe Monique Schouten en Boris zelf over Idols, familie en het vaderschap.
Telegraaf. 16 april 2004

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris
« Reactie #71 Gepost op: 19-04-2004, 19:13:58 »
Boris zijn nieuwe haar is leuk!!!  ::jaja::
Hij was zaterdag weer helemaal  ::love:: ::bravo:: ::love::
Hij moet echt winnen hoor!! 
Smiling isn't a crime..

Offline evret1992

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #72 Gepost op: 19-04-2004, 20:46:41 »
Boris gaat zeker winne!!! Boris kan heel erg goed zingen. En zijn   zoontje Django is echt een heel lief kindje!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #73 Gepost op: 20-04-2004, 19:36:50 »
Weer 'n nieuw artikel over Boris!

Boris steunen vanuit de kroeg
Zolang Venlonaar Boris nog in de race is, kijken plaatsgenoten samen naar zijn verrichtingen op een groot tv-scherm in een Venlose kroeg.
Dagblad De Limburger, 19 april 2004

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #74 Gepost op: 21-04-2004, 14:55:38 »
Nieuw filmmateriaal over Boris online!  :D

Venlo is in de ban van Boris! Reportage van de Limburgse zender L1 van zomaar een doordeweekse middag, waarin er tientallen meisjes bij Boris voor de deur staan op jacht naar een handtekening en een foto. Ook worden Ge Titulaer, trotse vader van Boris, en een Venlose bakker, die een Boris-gebakje verkoopt, geinterviewd. (20-04-2004)

Bekijk 't filmpje Breedband
Bekijk 't filmpje ISDN
Luister naar het radio-verslag van de gekte voor het huis van Boris

Enne: schrik niet van 't vreemde taalgebruik hier en daar: dat is echt Venloos dialect (wat ik zelf ook spreek)!  ;D


Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #75 Gepost op: 21-04-2004, 16:38:58 »
Ik heb het net op tv gezien, bij NL Net, en ik vond het wel een grappige reportage, en dat dialect was wel te verstaan hoor.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #76 Gepost op: 21-04-2004, 16:45:01 »
Ik heb het net op tv gezien, bij NL Net, en ik vond het wel een grappige reportage, en dat dialect was wel te verstaan hoor.

Ons dialect valt ook wel mee. Maar hoe zuidelijker je komt in Limburger, hoe Duitser 't klinkt en ook hoe onverstaanbaarder voor mensen die niet uit Limburg komen.  ::ohno::

Ik vond trouwens vooral die oudere mevrouw in de reportage erg grappig. Ze zegt over Boris: "Als ik 'm 'n keer tussen m'n lakens zou vinden, zou ik helemaal niet erg vinden!"  ;D

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #77 Gepost op: 21-04-2004, 16:50:06 »


Ons dialect valt ook wel mee. Maar hoe zuidelijker je komt in Limburger, hoe Duitser 't klinkt en ook hoe onverstaanbaarder voor mensen die niet uit Limburg komen.  ::ohno::

Duits versta ik ook nog wel hoor :)

Ik vond trouwens vooral die oudere mevrouw in de reportage erg grappig. Ze zegt over Boris: "Als ik 'm 'n keer tussen m'n lakens zou vinden, zou ik helemaal niet erg vinden!"  ;D

Die was inderdaad echt grappig  :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Boris
« Reactie #78 Gepost op: 21-04-2004, 17:44:48 »
en kijk nou eens wat ik vond:

Idol Boris is om op te eten

Dat Idol Boris populair is blijkt wel uit het feit dat de nieuwe 'Boris Gebakjes' als warme broodjes over de toonbank vliegen. Banketbakker Gommans uit Venlo heeft de 'Boris Gebakjes' met eetbare foto van de Idols-ster gemaakt omdat hij daar vaste klant is. Een paar weken geleden kwam Boris bij de banketbakker een taart kopen voor de verjaardag van zijn zoontje Django, die één jaar oud werd. Toen onstond het idee om met speciale 'Boris Gebakjes' hem een hart onder de riem te steken in zijn Idols-strijd. Dagelijks blijken er rijen mensen te staan die 'Boris Gebakjes' willen kopen. Boris behoort samen met JK en Maud tot de drie overgebleven finalisten van deze tweede serie Idols. Op 1 mei wordt bekend of de steun met speciale gebakjes heeft geholpen want dan is de finale van Idols 2.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #79 Gepost op: 21-04-2004, 17:58:40 »
en kijk nou eens wat ik vond:

Idol Boris is om op te eten

Ik had 'm ook al gevonden, maar nog geen kans gehad om 'm op onze media-pagina te zetten. Maar bij deze vast 'n mooi plaatje van zo'n Boris-gebakje.  ;D