Poll

Wat vind je van 't setje Irma-Eric?

Ontzettend leuk! Ik hoop dat ze heel gelukkig worden samen!
9 (60%)
Leuk, maar wel sneu voor hun exen.
4 (26.7%)
Ik vind ze niet bij elkaar passen.
1 (6.7%)
Iets anders, namelijk....
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: Idols-setjes  (gelezen 19197 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Idols-setjes
« Reactie #40 Gepost op: 12-04-2004, 11:03:17 »
Ach, het zijn stressvolle tijden voor relatief onervaren sterren. Give them some credit ::tandpastasmiley::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Idols-setjes
« Reactie #41 Gepost op: 12-04-2004, 12:14:13 »
Ik denk dat die eric volledig met zijn gevoelens in de knoop zit. Hij wil zijn 2 jaar niet opgeven maar is ook verliefd op Irma. arme jongen dat al die camera's en heel nederland zich daarmee bemoeien dan.  ::oink::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Idols-setjes
« Reactie #42 Gepost op: 12-04-2004, 14:05:04 »
Ik denk ook dat hij in de knoop zit met z'n gevoelens juul en ik denk dat hij daarom misschien ook wel echt aan Irma heeft verklaard verliefd op haar te zijn. Dat zou dan ook Irma's verwarring verklaren. Deze week heeft ze van Eric gehoord dat hij verliefd op haar is, maar in Life & Cooking hoort ze ineens dat Eric toch verder gaat met Marie-Claire. Daarom natuurlijk dat ze gisterenavond weer iets anders verklaarde in de Day After.

Ik had 't trouwens weer fout neergezet wat Eric in Life & Cooking gezegd had. Carlo vroeg: 'wie is nu je vriendin? Marie-Claire of Irma?' en toen antwoordde Eric: 'Nu? Nu is 't Marie-Claire'. Dat klinkt toch 'n beetje alsof hij toch nog wel erg twijfelt en 't niet uitsluit dat 't over 'n paar dagen weer anders is.

En dan blijf ik 't toch erg zielig vinden voor die Marie-Claire. Die weet onderhand ook niet meer waar ze aan toe is. Ze denkt dat er niks aan de hand is, hoort dan in de liveshow zaterdagavond dat haar vriend 'n nieuwe vriendin heeft en vervolgens verklaard Eric toch weer dat er niks aan de hand is tussen hen tweeen. Hoe zielig 't dan ook is voor Eric dat hij in de knoop zit met z'n gevoelens en dat dit allemaal op televisie wordt uitgezonden, voor haar is dit ook niet echt 'n pretje.  ::ohno::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Idols-setjes
« Reactie #43 Gepost op: 13-04-2004, 13:39:36 »
Ik vond het ook vreemd dat Irma zei dat ze heel erg verliefd zijn op elkaar en vervolgens Eric hoor zeggen dat ze alleen maar maatjes zijn en dat ze elkaar tijdens Idols nodig hadden. Misschien heeft Eric nog niet de tijd gehad om het aan Marie-Claire te vertellen en was hij stomverbaasd dat Irma het in de Backstage al 'aan de grote klok' hing. Conclusie: hij heeft haar gebeld en gevraagd of ze het wilde terugdraaien omdat hij nog niets aan M-C heeft kunnen vertellen. OF: hij voelt alleen vriendschap voor haar en heeft zij zijn gevoelens verkeerd geïnterpreteerd.

Anyways, het blijft een raar verhaal. :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: Idols-setjes
« Reactie #44 Gepost op: 14-04-2004, 16:35:52 »
Ik vind dat Irma en Eric niet zo goed bij elkaar passen !!!
ik vind ze beter als beste vrienden :) dan kunnen ze beter met elkaar opschieten
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Idols-setjes
« Reactie #45 Gepost op: 14-04-2004, 19:11:37 »
Ik denk dat die eric volledig met zijn gevoelens in de knoop zit. Hij wil zijn 2 jaar niet opgeven maar is ook verliefd op Irma. arme jongen dat al die camera's en heel nederland zich daarmee bemoeien dan.  ::oink::

 ::jaja:: Dat denk ik nou ook.  ::jaja::
Smiling isn't a crime..