Poll

idols 1 was leuker dan idols 2

Ja, absoluut!
2 (15.4%)
Nee, zeker niet!
1 (7.7%)
Ik vind ze allebei even leuk
2 (15.4%)
Dat kunnen we nu toch nog niet zeggen? Idols 2 is nog niet afgelopen!
5 (38.5%)
Ik heb idols 1 niet gevolgd...
3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: idols 1 of idols 2?  (gelezen 6553 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
idols 1 of idols 2?
« Gepost op: 29-02-2004, 10:38:44 »
Ja, ik vond idols 1 leuker, maar dat komt omdat het de eerste was en ik toen een favoriet had vanaf de theaterronde...
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #1 Gepost op: 29-02-2004, 10:58:15 »
Ik heb gekozen voor de optie 'Dat kunnen we nu toch nog niet zeggen? Idols 2 is nog niet afgelopen!'

Ik vond de eerste Idols echt geweldig om te zien en heb ik ook actief gevolgd, maar Idols 2 vind ik ook erg leuk en volg ik ook actief. Nog wel actiever denk ik nu ik ook bezig ben om Idolsweb.org mee te onderhouden enzo. Bovendien had ik vorig jaar niet echt 'n favoriet en dit jaar dus wel (Boris!), dus dat maakt deze serie ook weer 'n stuk leuker. En 't is natuurlijk ook wel erg leuk als de vriend van iemand die je kent meedoet!  :D

Maar of ik deze serie leuker vind als de eerste ligt er helemaal aan hoe de liveshows nu gaan verlopen. Vorig jaar vond ik die echt geweldig om te zien (misschien wel 't leukste onderdeel van Idols!), dus ik ben zeer benieuwd hoe ze dit jaar gaan worden. Dat ze voortaan anderhalf uur duren begint iig al goed!  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #2 Gepost op: 29-02-2004, 11:22:15 »
Ik heb ook 'Dat kun je nu nog niet zeggen' Het nieuwtje is er wel af, maar toch moest ik nog hard lachen om de audities. Bovendien denk ik dat de aankomende live-shows spannender worden en leuker omdat er nu wat volwassener mensen inzitten en niet meer kindersterretjes als Jim en Jamai (sorry, Jamaifans  :-X )

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #3 Gepost op: 29-02-2004, 12:15:03 »
Ik heb ook 'Dat kun je nu nog niet zeggen' Het nieuwtje is er wel af, maar toch moest ik nog hard lachen om de audities. Bovendien denk ik dat de aankomende live-shows spannender worden en leuker omdat er nu wat volwassener mensen inzitten en niet meer kindersterretjes als Jim en Jamai (sorry, Jamaifans  :-X )
hahaha geeft niks >:D

LOL

ja maar ik was een beetje teleurgesteld in de dingen die ik vorig jaar wel machtig vond en dat geeft een domper op het hele programma...
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #4 Gepost op: 29-02-2004, 13:25:40 »
ja maar ik was een beetje teleurgesteld in de dingen die ik vorig jaar wel machtig vond en dat geeft een domper op het hele programma...

Welke dingen bedoel je precies juul?

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #5 Gepost op: 29-02-2004, 17:52:05 »

Welke dingen bedoel je precies juul?

ik had geen favoriet in de theaterronde en had dat wel verw8 en toen was het meteen minder leuk dan dat ik ged8 had...:s
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #6 Gepost op: 29-02-2004, 18:01:20 »
Oh op die manier. Maar wie weet krijg je dadelijk wel 'n favoriet bij de liveshows en ga je 't toch nog helemaal leuk vinden!  :D

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #7 Gepost op: 29-02-2004, 18:20:48 »
Oh op die manier. Maar wie weet krijg je dadelijk wel 'n favoriet bij de liveshows en ga je 't toch nog helemaal leuk vinden!  :D
dan wijzig ik mijn antwoord wel, goed?  ::trots::
always look on the bright side of life

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #8 Gepost op: 29-02-2004, 21:05:31 »
Ik heb Idols 1 niet gevolgd en vond de workshops van Idols 2 helemaal niet boeiend. Daarvoor was het nog wel leuk, maar nu niet meer. Volgende week eens kijken bij de live-show...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #9 Gepost op: 29-02-2004, 21:08:23 »
Ik heb Idols 1 niet gevolgd en vond de workshops van Idols 2 helemaal niet boeiend. Daarvoor was het nog wel leuk, maar nu niet meer. Volgende week eens kijken bij de live-show...

De liveshows zijn ook echt 'n heel stuk leuker dan de workshops, dus ik weet zeker dat je 't vanaf volgende week weer leuk gaat vinden! Dus gewoon de televisie op RTL4 afstemmen zaterdag om 21.00 uur zou ik zeggen!  :D

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #10 Gepost op: 29-02-2004, 22:48:52 »

 Dus gewoon de televisie op RTL4 afstemmen zaterdag om 21.00 uur zou ik zeggen!  :D

en zoeken of je mij ziet zitten  ::zwaai::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #11 Gepost op: 29-02-2004, 22:55:37 »

en zoeken of je mij ziet zitten  ::zwaai::

Haha dat ook natuurlijk! Waarschijnlijk horen we je wel 'n paar keer heel hard Jamai roepen!  ;D Oh nee, die deed vorig jaar mee.  ;)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: idols 1 of idols 2?
« Reactie #12 Gepost op: 29-02-2004, 22:59:12 »

Haha dat ook natuurlijk! Waarschijnlijk horen we je wel 'n paar keer heel hard Jamai roepen!  ;D Oh nee, die deed vorig jaar mee.  ;)
hahahaha weet je dat we dat wel van plan waren hahahaha vorig jaar vroegen ze toch van voor wie komen jullie hahaha we roepen gewoon jamai LOLOLOL
always look on the bright side of life