Auteur Topic: Welke thema's moeten er komen?  (gelezen 6105 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Welke thema's moeten er komen?
« Gepost op: 3-03-2004, 15:44:01 »
Jaren tachtig? Nederlandstalig? Rock? Top 1 hits?

Laat het hier weten welk thema jij graat ziet!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2004, 15:54:59 »
Ik zie iig graag: swing-muziek met Big Band, jaren 80, jaren 60 en Nederlandstalig. Voor de rest maakt 't me eik niet zo veel uit, als we maar goed kunnen zien dat de deelnemers ook verschillende genres aankunnen.  :)

Oh ja, bij minstens een van de liveshows zou ik graag wat dans of iig 'n soort van choreografie zien zoals dat vorig jaar was bij de jaren 80 liveshow geloof ik. 't optreden wordt altijd wat leuker als er 'n hele show met dansers enzo omheen zit vind ik. Maar misschien vind ik dit ook wel heel leuk om te zien, omdat ik zelf ook aan dansen doe.  ;)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2004, 22:00:14 »
Wat ik leuk zou vinden ( en dat is niet een echt thema dus) als alle akndidaten samen nummers zouden zingen, heb het gezien van canada en uit amerika en het is gewoon supergezellig en leuk! en daar herken je ook je favo 'voice' meestal wel uit! (net zoals vorig jaar bij de intro van de jaren 80 shows)
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #3 Gepost op: 3-03-2004, 22:20:44 »
Wat ik leuk zou vinden ( en dat is niet een echt thema dus) als alle akndidaten samen nummers zouden zingen, heb het gezien van canada en uit amerika en het is gewoon supergezellig en leuk! en daar herken je ook je favo 'voice' meestal wel uit! (net zoals vorig jaar bij de intro van de jaren 80 shows)

Kijk 'ns hier. Ze hebben dus al 'n single opgenomen samen en die komt deze week uit. Ik vermoed zo dat ze die zaterdag wel gaan zingen samen.  :)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2004, 13:51:17 »
Ik ga voor een songfestival thema  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2004, 21:23:05 »
Ik ga voor een songfestival thema  ::tandpastasmiley::

Jaaaaaa! Die vind ik ook leuk!  :D

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #6 Gepost op: 5-03-2004, 00:52:16 »

Kijk 'ns hier. Ze hebben dus al 'n single opgenomen samen en die komt deze week uit. Ik vermoed zo dat ze die zaterdag wel gaan zingen samen.  :)
whaaaaah dat is een cool lied! zongen ze in belgie altijd aan het eind van de notenkraker ofzoiets hahaha
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2004, 08:49:56 »
whaaaaah dat is een cool lied! zongen ze in belgie altijd aan het eind van de notenkraker ofzoiets hahaha

Ja daar keek ik ook altijd naar! Ik vind 't ook 'n leuk lied! Ik ben erg benieuwd hoe de Idols 't gaan brengen. Ik hoop dat ze 't morgen gaan zingen.  :D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #8 Gepost op: 5-03-2004, 13:04:54 »
Ik hoop dat ze 't morgen gaan zingen.  :D

Mijn gebeden zijn verhoord  ;D  :

Idols-single maandag in winkel

5 maart 2004 - De single 'I've got the music in me' van de tien Idols-finalisten wordt maandag uitgebracht. In de Idols-uitzending van zaterdagavond zullen de finalisten het nummer, een cover van de hit van Kiki Dee uit 1974, voor het eerst ten gehore brengen. Op 22 maart komt een plaat uit met tien nummers.

(Bron: Mediawatchers)


Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #9 Gepost op: 5-03-2004, 16:06:34 »
Ben erg benieuwd morgen naar de eerste live show.....

*Grace is nog meer benieuwd of haar voorspelling voor de pool klopt  ::tandpastasmiley::[/size][/color]
That's all

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2004, 13:16:03 »
Even voor de goede orde: SVP GEEN SONGFESTIVALTHEMA!!! ::niet-ok:: Nee, dan liever een thema waar Irma, Marlies en Robin in uitblinken; let it rock!!! Volgens mij komt Ron dan ook beter tot zijn recht dan in de eerste uitzending ;)
Thank U

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke thema's moeten er komen?
« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2004, 16:02:41 »
Even voor de goede orde: SVP GEEN SONGFESTIVALTHEMA!!! ::niet-ok:: Nee, dan liever een thema waar Irma, Marlies en Robin in uitblinken; let it rock!!! Volgens mij komt Ron dan ook beter tot zijn recht dan in de eerste uitzending ;)


Robin en Rock  ???  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2004, 16:43:37 door Grace »
That's all