Auteur Topic: Hind  (gelezen 19496 keer)

maapie

  • Gast
Hind
« Gepost op: 3-03-2004, 19:51:49 »
o
« Laatst bewerkt op: 29-03-2004, 21:03:31 door Maapie »

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Hind
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2004, 21:57:39 »
ik ben niet zo'n grote hind-fan (sorry) ze heeft een paar keer niet zo gezellig gedaan bij ij (niet zozeer 'tegen' mij) dus ze heeft een beetje afgedaan bij mij, maar ik hoor van anderen weer hele positieve verhalen over haar!

Maja ik heb 'lekker' het adres van jamai en zijn mobiele nummer  :P hahahahha wat moet ik ermee LOL ;D ::rofl::
always look on the bright side of life

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Hind
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2004, 17:39:30 »
Ik ben ook fan van Hind, maar ik heb het niet zo op Idols(tenminste, de winnaar) Hind had gewoon moeten winnen(Jaja, ik heb het niet zo op de winnaar, maar voor Hind maak ik een uitozondering)

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Hind
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2004, 20:35:19 »
Hind  ::jaja::

kben een grote fan.. maar ben pas 2x naar een concert geweest  :(
 hind roeleert!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hind
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2004, 21:32:03 »
Ik vind Hind ook geweldig! Ik ben niet echt fan, maar haar nummers vind ik erg mooi!  ::ok::

Ik vond haar vorig jaar ook 't beste en had echt gehoopt dat ze zou gaan winnen. Ik kreeg ook 't idee dat zij er nog net effe uit moest voor de finale om die geruchten die er waren, dat zij zou moeten winnen, tegen te spreken.    :(

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Hind
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2004, 00:48:53 »
hmm kijk weet je ik ben al vanaf het begin 'jamaifan' hahaha, maar ik word een beetje moe van dat hind had moeten winnen. Ja ik geef toe, hind heeft betere capaciteiten wat bepaalde dingen betreft, maar dat wil niet zeggen dat zij had moeten winnen of bladiebla. Nederland heeft gestemd dat jamai won en nu een jaar later is het lullig om iets anders te zeggen...dat is mijn mening...hahaha
btw toen ik hind voor het eerst hoorde bij de audities met haar vertolking van fame dahct ik ja die gaat vast winnen en bij de theaterrondes vond ik haar ook steengoed en ik heb bij de workshops nog op haar gestemd, maar daarna stond haar persoonlijkheid me een beetje tegen, maar dat had ik al vertelt ::zwaai::

anyway ik heb jamai zijn adres wel eens gebruikt hahaha om krantenberichten uit de lokale krant aan jamai zijn moeder (bianca) te sturen  ::rofl::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hind
« Reactie #6 Gepost op: 5-03-2004, 10:25:03 »
hmm kijk weet je ik ben al vanaf het begin 'jamaifan' hahaha, maar ik word een beetje moe van dat hind had moeten winnen. Ja ik geef toe, hind heeft betere capaciteiten wat bepaalde dingen betreft, maar dat wil niet zeggen dat zij had moeten winnen of bladiebla. Nederland heeft gestemd dat jamai won en nu een jaar later is het lullig om iets anders te zeggen...dat is mijn mening...hahaha

Tuurlijk heeft Jamai terecht gewonnen, want hij heeft gewoon de meeste stemmen gekregen in de finale. Ik heb zelf ook op ‘m gestemd.   ::ok::

Ik wilde alleen zeggen dat ik erg verbaasd was dat Hind eruit vloog zo net voor de finale. Ik vond haar tot dan toe echt de meeste zangkwaliteiten hebben en had echt verwacht dat ze wel in de finale zou belanden. Ik had verwacht dat Jim af zou vallen, omdat die al een aantal liveshows maar net door was gegaan.

Maar in die tijd waren er dus die geruchten dat er al bepaald was dat Hind zou gaan winnen. Daarom vond ik ’t wel erg toevallig dat zij er nog net uitvloog voor de finale, terwijl ze mijn inziens echt die plek in de finale meer verdiende dan Jim afgaande op haar prestaties. Ik vond ’t toen net alsof Hind er nog snel effe uit moest om die geruchten over dat ze zou gaan winnen tegen te spreken. ’t was ook wel erg duidelijk dat ’t voor haarzelf ook totaal een verrassing was dat ze moest vertrekken.

Maar goed dat blijft mijn mening. Jamai heeft gewoon gewonnen en dat is ook hartstikke terecht, want hij had gewoon de meeste stemmen! Maar ik ben blij dat Hind nu ook erg succesvol is en ik hoop voor haar dat ze ’t ook gaat maken in ’t buitenland.  :)

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Hind
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2004, 18:14:01 »
hmm kijk weet je ik ben al vanaf het begin 'jamaifan' hahaha, maar ik word een beetje moe van dat hind had moeten winnen. Ja ik geef toe, hind heeft betere capaciteiten wat bepaalde dingen betreft, maar dat wil niet zeggen dat zij had moeten winnen of bladiebla. Nederland heeft gestemd dat jamai won en nu een jaar later is het lullig om iets anders te zeggen...dat is mijn mening...hahaha
btw toen ik hind voor het eerst hoorde bij de audities met haar vertolking van fame dahct ik ja die gaat vast winnen en bij de theaterrondes vond ik haar ook steengoed en ik heb bij de workshops nog op haar gestemd, maar daarna stond haar persoonlijkheid me een beetje tegen, maar dat had ik al vertelt ::zwaai::

anyway ik heb jamai zijn adres wel eens gebruikt hahaha om krantenberichten uit de lokale krant aan jamai zijn moeder (bianca) te sturen  ::rofl::

nee ik denk niet dat hind had moeten winnen... ze zegt zelf dat ze heel blij is met een 3e plaats, dat ze tijd voor zichzelf had etc. en ik hoor tegenwoordig veel meer over haar dan over jamai

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Hind
« Reactie #8 Gepost op: 5-03-2004, 20:57:12 »
ik denk dat hind eruit lag omdat iedereen dacht dat iedereen op haar zou stemmen... ???
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hind
« Reactie #9 Gepost op: 5-03-2004, 21:15:04 »
ik denk dat hind eruit lag omdat iedereen dacht dat iedereen op haar zou stemmen... ???

Ja zou kunnen idd. Dat was 'n paar weken geleden ook bij 'Deutschland sucht den superstar'. De beste werd er toen uitgestemd (de jury zei steeds dat hij zeker in de finale zou komen), omdat iedereen dacht dat die 't wel zou redden. Echt stom is dat.  :-\\

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Hind
« Reactie #10 Gepost op: 14-03-2004, 14:47:32 »
Ik heb haar wel gezien in het echt. In Gouda aan het stappen en op de OranjeNacht kreeg ze de titel ereburger van Gouda. Tja, soms heeft in Gouda wonen voordelen.

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Hind
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2004, 14:55:59 »
ik denk dat hind eruit lag omdat iedereen dacht dat iedereen op haar zou stemmen... ???

nou, in de 8e liveshow kon ik, en ook veel andere heb ik gehoord, niet op dr stemmen omdat er een storing was opgetreden.. en jim & jamai hadden nergens last van. Nou hoeft dat er natuurlijk niets mee te maken te hebben, maar het kan dat daardoor... :-\\

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Hind
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2004, 16:02:54 »
Ze is verwaand en haar liedjes zijn écht bizar slecht... Ze kan wel mooi zingen, maar als je van die bagger nummers als Weak gaat uitbrengen....  ::oink::

Over 2 jaar kent niemand Hind nog...  ::tandpastasmiley::
Alice Hoes = 1337

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Hind
« Reactie #13 Gepost op: 16-03-2004, 09:58:46 »


pardon? *is hevig beledigd*  ::oink::
dat is dus echt jouw mening...

Hind is echt alles behalve verwaand. Dan heb je haar zeker nog nooit horen praten! En dat bizar slecht zal wel meevallen! ik geef toe, de clip van weak vind ik niet zo mooi, maar het nummer zelf is toch geweldig!!  ::oink::

 ::oink:: ::oink:: ::oink::


Oja, weet je wat henk jan smits gezegd heeft? nouja, dan moet je het idols nieuws op deze site maar volgen. nouja zeg...  >:(


Hehe, kom op man... Weak is qua tekst echt té triest voor woorden en dat vorige bagger product haalde niet eens de top 40 (dit zou fout kunnen zijn, hoorde het van een vriend, niet gecheckt ofzo).
En ze is trouwens ook nog wel een beetje steviger geworden he....
Alice Hoes = 1337

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Hind
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2004, 01:06:04 »
ze heeft een edison gewonnen he? super ::ok::
always look on the bright side of life

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Hind
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2004, 19:20:28 »
jaaah :D die van de beste nieuwkomer internationaal. Toch goed op je 19e al zo'n prijs gewonnen hebt! ::jaja::

Offline whgeraards

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hind
« Reactie #16 Gepost op: 1-12-2004, 15:37:32 »
HIND RULEZZZ ::ok:: ::ok::

ze kan echt heel goed zingen!!  ben echte fan!! en is in het echt ook supah-aardig!! alleen ....ik weet niet...ik vind bijna ELKE artiest beter zingen a-capella!! sommige artiesten hebben een slechtere reputatie..maar kunnne wel degelijk zingen.

ik denk dat het "probleem" bij hinmd is dat ze niet zo commercieel is..ze is soms TE perfect
groetjes wilma

Offline Essie-Hindfan

  • Forumlid
Re: Hind
« Reactie #17 Gepost op: 20-06-2005, 11:22:01 »
Hind is echt GEWELDIG ::tandpastasmiley:: ::ok::
Ik ben echt een super fan Hind!
Hind kan prachtig zingen, is áltijd lief tegen haar fans, tenminste tegen mij wel ::rofl::
Ik heb ook een site over Hind!
Ik weet niet of ik hem hier mag plaatsen?
Maar hij is www.onlyhind.tk
Kijk maar ff