Auteur Topic: Liveshow 2  (gelezen 13096 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 2
« Gepost op: 13-03-2004, 21:03:49 »
In dit topic kun je alles kwijt over de tweede liveshow, die binnen nu en 'n paar minuten gaat beginnen!  :D

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Liveshow 2
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2004, 21:56:44 »
Boris, de absolute nummer 1! Kan ik nu al zeggen, wat mij betreft is ie al World Idol! Wat een geweldige stem heeft die gast!

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 2
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2004, 22:39:44 »
Boris zong echt goed ja  :o

Maar Ron heeft me ook wel beetje verrast. Wist niet dat hij dit ook zo goed kon  :D

Maud en Eric vielen tegen deze keer en Irma helaas ook.  :(

Robin zeg ik niks over, want die zong zoals altijd slecht, vind ik dan he. Trouwens wel heeel klein beetje beter dan vorige keer.

Alice valt denk ik af.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2004, 22:44:58 »
Ik zit weer te genieten!  :D

Boris was zoals gewoonlijk weer helemaal top!  8)

Ook Marlies en ron vond ik erg goed vanavond. En Alice en Eric zijn dus definitief door de mand gevallen. Beiden zongen gewoon echt te slecht. Alice valt af denk ik, want Eric zal door zijn leuke uitstraling nog meer stemmen krijgen. Dus ik denk dat 't bye bye Alice wordt vanavond. Ze had eik al kunnen inpakken na 't commentaar op haar performance door de jury.  :-X

Maar ik ga weer verder kijken!   :)

Oh ja, ik ben trouwens ook de finale in Duitsland tussendoor aan 't volgen. Is ook erg leuk!  :D

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Liveshow 2
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2004, 22:45:35 »
Wat mij betreft ligt Robin er ook uit. Die gast kan echt niet zingen. Hij heeft erg veel mazzel dat ie er goed uit ziet. En ik denk dat ie daarom er in blijft aangezien de meeste "smsers" jonge meisjes zijn van 13-17 jaar.

Ron was inderdaad ontzettend goed! Hij staat sinds vandaag op de tweede plaats (bij mij). ::ok::

Edit:
Eric zingt inderdaad niet geweldig om het maar zacht uit te drukken, maar hij maakt een vrolijke indruk en is gewoon onwijs leuk om naar 'm te kijken.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2004, 22:47:45 door mwh »

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 2
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2004, 22:47:00 »
Haha bij mij de eerste hoor en boris tweede :P

Marlies vond ik trouwens beetje tegenvallen en JK wel redelijk  ::)

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Liveshow 2
« Reactie #6 Gepost op: 13-03-2004, 22:52:07 »
Inderdaad, Marlies gaf een erg saaie performance en ik vind het een vaag wijf hoor. Jay Kay was ook erg goed. Stem goed, en kleding was niet zo overdreven tenminste, maar dat zal volgende keer wel weer anders worden.

Zo, nu kan ik net zo goed mij top 10 geven met commentaar erbij:

1. Boris, de onbetwiste nummer 1, van mijn part al World Idol! Wat een geweldige stem, alleen daarmee vind ik hem idol.
2. Ron, erg goede stem, lekker vrij op het podium.
3. Jay Kay, goed uiterlijk, goede performance, goede stem, aardige gozer.
4. Irma, lekkere stem, goeie performance, prettig om naar te luisteren, wel een beetje wazig iemand.
5. Marlies, goede zang, saaie performance, leuke uiterlijk, maar beetje wazig toch
6. Eric, goede stem, maar kan er niet echt veel mee. Geweldige performance! Zeer vrolijk.
7. Maud, goede stem, leuke meid, maar verkeerde muziek. Kan beter nummers a la Celine Dion of Do gaan zingen.
8. Alice, erg (te) zelfverzekerd, aardige stem, af en toe er tegen aan
9. Robin, goede stem maar erg vals en heeft te veel moeite om zijn tonen te halen. Hij heeft erg veel geluk met z'n uiterlijk. En aangezien ik een jongen ben ;)



« Laatst bewerkt op: 13-03-2004, 22:54:08 door mwh »

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 2
« Reactie #7 Gepost op: 13-03-2004, 23:45:55 »
en ik het het WEER niet kunnen zien omdat ik WEER naar een verjaardag moest, kan momenteel ook niet kijken want de tv is bezet...grrrrr
wie is eruit?
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #8 Gepost op: 14-03-2004, 00:01:11 »
Robin eruit!  :o :o :o~
Alice niet eens op een van de drie krukken!  :o :o :o


Dat had ik echt niet verwacht!   ::ohno::

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Liveshow 2
« Reactie #9 Gepost op: 14-03-2004, 00:01:18 »

Robin is eruit! ::ok::


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #10 Gepost op: 14-03-2004, 00:01:35 »
Hier is maar een woord voor: belachelijk! ::ohno:: Ik ben geen Robin fan en ik vond 'm zeker niet de beste, maar Alice en Eric waren gewoon zo slecht vandaag en ze belandden beidden niet eens op de kruk, onbegrijpelijk.

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Liveshow 2
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2004, 00:04:14 »
Eric gaf gewoon een geweldige performance en Alice zag er leuk uit en heeft een leuke stem.

Robin kan echt niet zingen en gaf ook niet zo'n geweldige performance.

Ik begrijp niet dat Irma op de kruk is belandt, ze heeft een erg goede stem, vind ik.

edit:
Het leuke is dat Robin het zelf echt niet verwacht had. Hij zat er behoorlijk zelfverzekerd bij en ging er denk ik niet eens van uit dat hij bij de slechtste drie hoorde.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2004, 00:07:25 door mwh »

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Liveshow 2
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2004, 00:08:57 »
Hier is maar een woord voor: belachelijk! ::ohno:: Ik ben geen Robin fan en ik vond 'm zeker niet de beste, maar Alice en Eric waren gewoon zo slecht vandaag en ze belandden beidden niet eens op de kruk, onbegrijpelijk.

alice heeft ws fans 'in the pocket' en eric is gewoon een schatje... ::oink::
always look on the bright side of life

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #13 Gepost op: 14-03-2004, 00:10:16 »
ik snap ook echt niet waarom robin eruit is... :\'( . En ook vreemd dat Alice niet op de kruk zat. volgens mij hebben de mensen gewoon op haar gestemd omdat ze zo zielig was vanwege dat jurycommentaar. Ik word echt gek van haar, hoe ze doet. Als volgende week ron er ook nog uit gaat, ga k niet meer kijken  ::ohno::

Offline zandztormz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 2
« Reactie #14 Gepost op: 14-03-2004, 00:19:44 »
Ik vond het zeer terecht

Alice was vandaag gewoon echt goed  ::jaja::
Robin vond ik altijd al slecht
Irma vind ik top, maar vanovond minder
Eric vind ik belachelijk slecht zingen  ::ohno::
Maud vind ik doodsaai  ::jaja::

Greetz!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #15 Gepost op: 14-03-2004, 00:22:37 »
Alice goed :o

* Daisy loopt naar haar TV om het geluid te checken.

Sorry, maar ik vond het echt afschuwelijk.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 2
« Reactie #16 Gepost op: 14-03-2004, 11:52:50 »
Hoe stom het ook klinkt, het slechte jurycommentaar van Eric en Alice heeft ze gered. Mensen vonden ze zielig en gingen stemmen voor hen. Ik vind het zo stem, dat mensen op Eric gaan stemmen omdat het zo'n schatje is. Ja so? Ik ga toch ook geen platen van Britney Spears kopen omdat ik het zo'n schatje vind. Die Eric klinkt alsof er roest op zijn stembanden zit, vreselijk! Alice is niks bijzonders en iedereen weet dat zij nooit echt een ZANGidool gaat worden. Maud wordt afgeslacht door de styling. Elke week halen ze een stukje 'x-factor' weg en toveren haar verder om naar een standaard-popidooltje. Ron en Boris waren heel goed!  ::ok::

BTW: Gisteren toen Maud, Irma en Robin op de bank zaten en Eric, Alice en JK niet, schaamde ik me een Nederlander te zijn.  >:(
« Laatst bewerkt op: 14-03-2004, 11:55:20 door Chriz »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #17 Gepost op: 14-03-2004, 12:12:07 »
Ik schaamde me nog net niet om 'n Nederlander te zijn gisterenavond, maar ik was net zo verbijsterd als jij. Ik ben 't verder volledig met je eens dat 't echt jammer is dat er blijkbaar veel sympathie-stemmen zijn uitgebracht. Juist omdat ze zo'n slecht commentaar kregen, vind Nederland ze zielig en krijgen ze stemmen. Eik is dat gewoon te gek voor woorden! Laten we dan ook hopen dat alle smsende kijkers iets geleerd hebben van gisterenavond en volgende week verstandiger stemmen.

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Liveshow 2
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2004, 15:57:08 »
Alice zong gewoon fokking goed. Lekker vrolijk en het klonk goed, de jury moet niet zo zeiken, die willen haat gewoon weg hebben om andere redenen.

Maud is gewoon niet meer zichzelf dus die mag er van mij uit. Erik ook, zingt echt alsof hij net de baard in zun keel krijgt.

En Marlies zingt gewoon week na week bagger, wanneer ziet NL dat nou eens...
Alice Hoes = 1337

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2004, 16:02:38 »
Alice's jurycommentaar was terecht, ze viel bijna het hele liedje verkeerd in en ze zong veel te gehaast. Tel daar het grote ego bij op en voilà : geen idool!  ::jaja::
That's all