Auteur Topic: Liveshow 2  (gelezen 13095 keer)

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Liveshow 2
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2004, 16:04:47 »
Ze is écht niet verwaand. Haar motoriek is een beetje vreemd af en toe en daardoor komt het af en toe over alsof ze verwaand is. Maar ze is volgens mij écht een enorm lief meisje met alleen maar goede bedoelingen...
Alice Hoes = 1337

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2004, 16:10:53 »
Meningen verschillen.
Wat niet weg neemt dat Alice buiten alle schoonheidsfoutjes best wel een aarduige stem heeft, waarschijnlijk is ze wakker geschrokken van het jurycommentaar en gaat ze daar dus hard aan werken! Alhoewel ik niet weet of dat zin heeft want ik lees net ergens dat de jury (mocht ze Idols gaan winnen) haar geen contract willen geven.
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Liveshow 2
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2004, 16:16:51 »
Ik denk ook dat Alice best een aardig meisje is diep van binnen, toch komt ze ook arrogant over en vreselijk overdreven, nep en irritant. Maar ze kan gewoon niet zingen, daarom had ze eruit gemoeten.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2004, 16:20:36 »
Wat ik irritant vind aan haar is dat ze steeds maar zo overdreven doet als de camera bij haar in de buurt is en als ze het heeft over haar fans  ::ohno::  (waar ze het heel vaak over heeft)!
That's all

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 2
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2004, 18:51:21 »
Ik vond de manier waarop de jury haar oordeel over Alice bracht ongeoorloofd hard. Eerlijk zijn is één ding, maar dit was gewoon onnodig afbranden. En haar strijdbare reactie daarop vond ik een teken dat ze het idool-zijn meer in zich heeft dan veel van de andere kandidaten.

En wat betreft de X-factor, die had al een flinke knauw opgelopen, maar nu hij in deze show is toegekend aan (naar mijn mening) de slechtste performance van de avond, begin ik de jury te verdenken van het op zoek zijn naar een flutidool (eentje die weer als laatste zal eindigen bij de World Idols).
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2004, 20:01:35 »
Ik denk ook dat Alice best een aardig meisje is diep van binnen, toch komt ze ook arrogant over en vreselijk overdreven, nep en irritant. Maar ze kan gewoon niet zingen, daarom had ze eruit gemoeten.
Helemaal mee eens, niets meer aan toe te voegen!
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

maapie

  • Gast
Re: Liveshow 2
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2004, 20:16:35 »
Ze is écht niet verwaand. Haar motoriek is een beetje vreemd af en toe en daardoor komt het af en toe over alsof ze verwaand is. Maar ze is volgens mij écht een enorm lief meisje met alleen maar goede bedoelingen...

Dat vind ik dus echt niet. Ik vind haar echt heel erg arrogant en ze heeft het over haar fans. Dat  in de pocket   ben ik nou ook wel eens beu! Gisteren zong ze ook heel erg slecht... Helemaal geen medelijden en de jury heeft haar nu eens goed op haar plek gezet. Trouwens, jij vond hind toch arrogant? daar snap ik echt helemaal niks van  ::ohno::

BORIS!!  8) ::tandpastasmiley:: ::love::

Offline Toodlesnot1

  • Forumlid
Re: Liveshow 2
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2004, 21:53:31 »
Hoezo ben je dat in the pocket gedoe zat. Dat doet ze al twee shows niet meer. Ik zou willen dat ze dat weer een keer deed. Alice is ok, ze hoeft er nog niet uit. Eerst Eric nog. Daarna is het, hoe leuk ik r ook vind, tijd.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Liveshow 2
« Reactie #28 Gepost op: 15-03-2004, 11:23:21 »
Ik vond dat Robin, Alice en Eric op de kruk hadden moeten zitten. Irma iig niet, ik vind haar best wel goed. Maud zingt ook goed maar ik mis iets bij haar. Af en toe denk ik haal eens uit ofzo maar ze blijft 'gewoon' zingen. Dat is jammer. Misschien passen die liedjes idd niet zo bij haar.
Ik was iig wel verrast (en niet aangenaam :-X) maar dat Robin eruit ligt was op zich wel terecht hoewel ik liever Alice zag vertrekken. Eric kan níet zingen maar is wel erug lekker ;D Mag ook nog wel ff blijven van mij 8) maar moet na Alice naar huis.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Liveshow 2
« Reactie #29 Gepost op: 15-03-2004, 13:33:49 »
Ik vond ook dat Alice eruit had gemoeten, maar ik denk doordat de jury zo hard tegen haar was, dat ze daardoor sympathie gekregen heeft van het publiek. Wel vreemd, want iedereen die ik hoor vindt dat zij eruit had gemoeten. Wie heeft er dan in godsnaam op haar gestemd???

Ik vond Eric ook niet goed zingen. Het was net of hij de hele tijd stond te basketballen  ::rofl::. Qua zang had hij eruit gemoeten, maar qua performance, leukheid en uitstraling mag hij nog wel eventjes blijven.

Dat Robin eruit moest was voor mij een shock. Maar, hij komt er wel denk ik. Echt, ik had Alice eruit willen hebben (laat ik het anders zeggen: ze had van mij niet eens bij de laatste 10 mogen zitten).

Mijn favo is Ron. Leuke stem, lekker bekkie... toppertje!!  :-*
I got that tunnel vision going through my  head

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Liveshow 2
« Reactie #30 Gepost op: 16-03-2004, 09:53:45 »
Meningen verschillen.
Wat niet weg neemt dat Alice buiten alle schoonheidsfoutjes best wel een aarduige stem heeft, waarschijnlijk is ze wakker geschrokken van het jurycommentaar en gaat ze daar dus hard aan werken! Alhoewel ik niet weet of dat zin heeft want ik lees net ergens dat de jury (mocht ze Idols gaan winnen) haar geen contract willen geven.

Is toch te belachelijk voor woorden? De prijs is een platencontract, punt uit. Als Alice verstandig is stapt ze gewoon uit Idols, ze heeft dat programma helemaal niet nodig om een ster te zijn! 8)

En idd, dat In de pocket zinnetje moet terug  ::trots::.
Alice Hoes = 1337