Auteur Topic: Wie is... de Idols-mol??  (gelezen 7061 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Wie is... de Idols-mol??
« Gepost op: 16-03-2004, 09:31:27 »
Ik hoor van alle kanten geruchten dat een of andere journalist een "mol" in Idols heeft 'geplaatst' om zo te zien of alles wel op een eerlijke manier gaat. Het gerucht wat ik hoorde was dat Boris die mol moest zijn, maar nu Robin eruit is, hoor ik weer van alle kanten dat hij die mol was.  ???

Wie weet hier meer van en wat is jullie mening?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2004, 09:43:21 »
Ik hoorde er ook al het een en ander over. Maar het zou om iemand gaan met een goede stem, en dat had Robin niet écht. Ik denk dat die journo gewoon ff in de picture wil staan :).
Alice Hoes = 1337

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2004, 09:53:38 »
Het is Nico Dijkshoorn (die van de erg grove columns over Big Brother enzo) die beweert dat hij 2 bekenden van hem heeft laten mee doen aan Idols. De bedoeling zou zijn om straks in een van de liveshows de jury uit te schelden, zodat ze te kijk zouden staan tegenover alle kijkers. Hij beweerde vorige week dus dat er nog steeds een van zijn 2 deelnemers in zou zitten en dus zou een van de laatste negen de mol moeten zijn.

Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niet in. Volgens mij is dit gewoon weer een van zijn publiciteitsstunts. Bovendien geloof ik er niet in dat een van de overgebleven kandidaten zo stom zou zijn om dit te gaan doen. Ze maken allemaal ontzettend veel kans op 'n platencontract en 'n zangcarriere, waarom zou je dat dan vergooien door de jury uit te gaan schelden? Want als je dat gaat doen, dan kun je 't denk ik wel vergeten verder.

Maar als 't iemand zou moeten zijn denk ik meer aan Marlies. Ik weet dat er veel gezegd en geschreven is dat 't Boris zou zijn, maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet in. M'n moeder heeft laatst zijn schoonmoeder (dus moeder van zijn vriendin gesproken) en daar haalde ik toch wel uit dat hij dit toch wel heel graag wil allemaal. Zijn intentie is echt om hiermee door te kunnen breken. Dan ga je niet de jury staan uitschelden lijkt me.

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2004, 09:56:01 »
Het is Nico Dijkshoorn (die van de erg grove columns over Big Brother enzo) die beweert dat hij 2 bekenden van hem heeft laten mee doen aan Idols. De bedoeling zou zijn om straks in een van de liveshows de jury uit te schelden, zodat ze te kijk zouden staan tegenover alle kijkers. Hij beweerde vorige week dus dat er nog steeds een van zijn 2 deelnemers in zou zitten en dus zou een van de laatste negen de mol moeten zijn.

Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niet in. Volgens mij is dit gewoon weer een van zijn publiciteitsstunts. Bovendien geloof ik er niet in dat een van de overgebleven kandidaten zo stom zou zijn om dit te gaan doen. Ze maken allemaal ontzettend veel kans op 'n platencontract en 'n zangcarriere, waarom zou je dat dan vergooien door de jury uit te gaan schelden? Want als je dat gaat doen, dan kun je 't denk ik wel vergeten verder.

Maar als 't iemand zou moeten zijn denk ik meer aan Marlies. Ik weet dat er veel gezegd en geschreven is dat 't Boris zou zijn, maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet in. M'n moeder heeft laatst zijn schoonmoeder (dus moeder van zijn vriendin gesproken) en daar haalde ik toch wel uit dat hij dit toch wel heel graag wil allemaal. Zijn intentie is echt om hiermee door te kunnen breken. Dan ga je niet de jury staan uitschelden lijkt me.

Marlies is idd mogelijk, das echt een attention whore en niet bang om negatief in het nieuws te komen( als ze maar in het nieuws komt, zie naakt foto's)...
Alice Hoes = 1337

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2004, 10:04:38 »


Marlies is idd mogelijk, das echt een attention whore en niet bang om negatief in het nieuws te komen( als ze maar in het nieuws komt, zie naakt foto's)...

Nou, nou... het mag ook wel iets minder hoor! Ik ben niet echt een Marlies-fan (al deed ze het wel heel goed, afgelopen liveshow), maar dat ze er nou alles aan doet om in het nieuws te komen... kweet het niet. Die foto's zijn toch vóór Idols gemaakt? Logisch dat ze dan nu pas worden geplaatst, nu weet iedereen wie zij is. Kan zij denk ik niets aan doen...

Anyways, ik denk ook aan een publiciteitsstunt, want, zoals Han al zei, ik kan me ook niet voorstellen dat een kandi nu de jury gaat uitschelden, nu ze zover zijn gekomen. Ze willen allemaal weer een ronde verder en zeker het idool worden.

Wordt vervolgd denk ik?!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2004, 10:07:00 »


Nou, nou... het mag ook wel iets minder hoor! Ik ben niet echt een Marlies-fan (al deed ze het wel heel goed, afgelopen liveshow), maar dat ze er nou alles aan doet om in het nieuws te komen... kweet het niet. Die foto's zijn toch vóór Idols gemaakt? Logisch dat ze dan nu pas worden geplaatst, nu weet iedereen wie zij is. Kan zij denk ik niets aan doen...

Foto's waren slechts voorbeeld. Ik vind het een naar persoon en ze is imho ook verradelijk en giftig genoeg om het te doen.  ::niet-ok::
Alice Hoes = 1337

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2004, 10:10:07 »
Achja, zo heeft iedereen zijn/haar eigen mening. Zoals ik al zei, ik ben geen Marlies-fan, maar toch denk ik niet dat zij hiertoe in staat kan zijn.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline 1337

  • Forumlid
  • In de pocket!
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2004, 10:13:28 »
Achja, zo heeft iedereen zijn/haar eigen mening. Zoals ik al zei, ik ben geen Marlies-fan, maar toch denk ik niet dat zij hiertoe in staat kan zijn.

Ik zie niet in waarom ze dat niet zou kunnen doen...?
Alice Hoes = 1337

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2004, 10:17:48 »
Waarom zou er een kandi als mol fungeren? Dan ben je als persoon toch niet goed bij je hoofd? Je bent als 1 van de beste 10 personen in Idols en dan zou je het gaan verknallen omdat een journalist wil zien of het wel allemaal eerlijk gaat? Het is gewoon te zot voor woorden.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2004, 16:45:57 »
Alice is de mol (too obvious, maar toch)..... hebben we toch nog een beetje WIDM dit jaar  ::tandpastasmiley::


Edit: lees op fok.nl het volgende: Volgens RTL Boulevard zojuist, was Robin niet de mol. Dijkshoorn zou tegen RTL Boulevard gezegd hebben dat het ook niet per sé een van de kandidaten hoeft te zijn.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2004, 18:18:27 door Grace »
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2004, 18:32:07 »
Edit: lees op fok.nl het volgende: Volgens RTL Boulevard zojuist, was Robin niet de mol. Dijkshoorn zou tegen RTL Boulevard gezegd hebben dat het ook niet per sé een van de kandidaten hoeft te zijn.

Dat heb ik ook net gelezen!  :)

Die Dijkshoorn laat ons eerst maanden geloven dat hij 2 deelnemers heeft laten meedoen en nu zegt hij ineens dat 't ook 'n medewerker aan 't programma kan zijn ofzo?  :-\\

Volgens mij is dat hele verhaal echt alleen maar 'n publiciteitsstunt.  >:(

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2004, 18:55:29 »

Wat een ontzettende flauwe publiciteitsstunt...slechte actie  ::niet-ok::

« Laatst bewerkt op: 26-04-2004, 21:18:47 door Grace »
That's all

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #12 Gepost op: 17-03-2004, 14:06:33 »
Ach, 't is dit soort schandaaltjes dat Idols leuk houdt. Die Dijkshoorn is denk ik een beetje mediageil, maarja, daar hebben sommige juryleden ook wel eens last van. Houdt de spanning er een beetje in vin ik

Schandaaltjes + Idols gaan iig prima samen ::ok::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #13 Gepost op: 26-04-2004, 15:43:40 »
Het hele Idols-mol verhaal blijkt helemaal niet waar te zijn en dus verzonnen te zijn door Nico Dijkshoorn. Dat heeft hij nu op zijn eigen website toegegeven. Hij geeft verder nog wat kritiek op de uitzending van afgelopen zaterdag.

Ik denk niet dat de Idols-makers 't erg kunnen waarderen wat hij gedaan heeft. Volgens mij zijn die toch wel 'n tijdje op hun hoede geweest, omdat ze denk ik toch dachten dat 't misschien wel waar zou kunnen zijn.

Hoewel ik nooit echt in 't verhaal geloofd heb (gewoonweg omdat ik me niet kon voorstellen dat 'n deelnemer de jury nog zou gaan uitschelden als die de laatste 10 had bereikt, dat was immers dankzij de jury!), maar ik vind 't nu wel 'n beetje stom aflopen allemaal. Die Nico had op zich wel wat meer uitleg mogen geven, over waarom hij dat zo bedacht heeft allemaal. Dat blijft namelijk nog onduidelijk vind ik.  :-\\

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de Idols-mol??
« Reactie #14 Gepost op: 26-04-2004, 21:19:48 »
Zoals ik al eerder zei......slechte actie  ::ohno::

Die Dijkshoorn heeft zijn 5 minutes of fame ook weer gehad  ::zwaai::
That's all