Auteur Topic: Thema liveshow 4: disco!!!  (gelezen 3842 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Thema liveshow 4: disco!!!
« Gepost op: 21-03-2004, 21:46:36 »
Zoals we gehoord hebben van Tooske is 't thema van de vierde liveshow disco! In dit topic kunnen we de hele week al speculeren over dit thema. Wie ligt dit thema wel en wie juist niet? En nog belangrijker: bij wie vind je welk nummer passen?  :)

Offline Promiss

  • Forumlid
Re: Thema liveshow 4: disco!!!
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2004, 21:51:11 »
Hoi!  ::zwaai:: Dan vraag ik me allereerst af wat nu precies het thema disco omhelst.. Zijn het alleen de gouwe ouwe uit de jaren 70 (en 80) of gaat het ook om hedendaagse floorfillers??

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 4: disco!!!
« Reactie #2 Gepost op: 22-03-2004, 13:43:14 »
Ja dat weet ik eik niet precies. Ik ga er eik vanuit dat ze echt de disco-muziek uit de jaren 70 bedoelen, omdat ze dus ook zo gekleed zullen gaan.  :)  Maar zeker weten doe ik 't dus niet.  :-\\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 4: disco!!!
« Reactie #3 Gepost op: 25-03-2004, 12:38:31 »
Ik zat 'n beetje na te denken over dit thema en ik denk dat 'Disco Inferno' (denkend aan Carlo Boshard z'n uitvoering in Saturday Night Fever) wel wat voor Eric is.  ;D  En voor Maud lijkt me dan 'If I can't have you' wel iets.  :)

Maarre, juul, ken jij niet weer iemand die morgen naar de repetities gaat zodat we weer 'n beetje vroeger weten wie wat gaat doen?   ;)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Thema liveshow 4: disco!!!
« Reactie #4 Gepost op: 6-04-2004, 11:11:02 »
Ik zat 'n beetje na te denken over dit thema en ik denk dat 'Disco Inferno' (denkend aan Carlo Boshard z'n uitvoering in Saturday Night Fever) wel wat voor Eric is.  ;D  En voor Maud lijkt me dan 'If I can't have you' wel iets.  :)

Maarre, juul, ken jij niet weer iemand die morgen naar de repetities gaat zodat we weer 'n beetje vroeger weten wie wat gaat doen?   ;)

ik lees dit nu pas he, maar zal ik je nou eens iets heel erg vervelends vertellen, iemand die mij had opgegeven voor de meet en greet is 3 keer opgebeld door HMG maar ze heeft drie keer het egsprek gemist! waarschijnlijk had ik dus gewoon die meet en greet gewonnen, maar dat kan deze week dus niet meer omdat eric eruit is. Erg he? ik baal er echt verschrikkelijk van!
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thema liveshow 4: disco!!!
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2004, 12:33:41 »
Wat jammer zeg juul! Ik begrijp goed dat je hiervan baalt.  :-[

Gelukkig heb je Eric wel nog kunnen ontmoeten bij de Day After show.  :)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Thema liveshow 4: disco!!!
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2004, 14:03:16 »
Wat jammer zeg juul! Ik begrijp goed dat je hiervan baalt.  :-[

Gelukkig heb je Eric wel nog kunnen ontmoeten bij de Day After show.  :)

ja maar de foto is niet tof :'( en er waren honderden anderen bij :s
always look on the bright side of life