Auteur Topic: liveshow 8  (gelezen 10388 keer)

Offline joentje

  • Forumlid
liveshow 8
« Gepost op: 22-04-2004, 19:29:27 »
geef hier je mening of iets anders over liveshow 8

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: liveshow 8
« Reactie #1 Gepost op: 22-04-2004, 19:34:27 »
ik kan nog niet echt een mening geven, ik heb de liveshow nog niet gezien...  ::) :P ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 8
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2004, 21:57:44 »
Ik vond Maud tot nu toe wel redelijk en JK vond ik gewoon weer slecht. Dat tweede nummer vond ik echt 'n aanfluiting! Hij praatte gewoon ipv dat hij zong! Ja sorry hoor, maar dat vind ik dus gewoon echt niet kunnen. En bovendien mixte hij 't gewoon met 'n ander nummer en zong hij dus voor de helft helemaal niet 't nummer dat de kijkers voor 'm gekozen hadden. Ik zou dat eik als Idols-makers niet hebben toegestaan.   :(

Boris eerste nummer was top! Ik ben benieuwd hoe 't verder gaat...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 8
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2004, 22:03:38 »
Ik vond Maud en Boris echt goed, vooral Boris. Jk was gewoon 10x nix.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 8
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2004, 22:11:10 »
JK alles geweest: Tijd voor een stukjeL

JK 1: Eerste nummer, gewoon 3 x keer niks. Maar de achtergrond-zangeressen en zangers hadden geen goeie YEAH! in hun stem, wat is dat nou voor zeikerig stemmetje

JK 2: Stukken beter, ook al vind iedereen je niks, ik ben best een fan van je. Als je gewoon dit nummer helemaal maakt en net zo rustig speelt kan ik er lekker bij wegdromen

JK 3: Tja, Jou Sound sluit hier helemaal op aan. Alleen zoals Eric al zei. Hier kan je niet veel aan verpesten

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 8
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2004, 22:24:23 »
Als JK er nu nog niet uitvliegt dan weet ik 't ook niet meer. Ik denk dat ik dan de finale ga boycotten volgende week. Hij is gewoon echt verreweg de minste van de drie.  ::niet-ok::

Maud's laatste nummer was erg goed en ik vond 't enorm jammer dat Boris dat nummer niet heeft gekregen. Boris kan dat namelijk echt zo mooi zingen!

Maar goed, voor hem dus dadelijk waarschijnlijk 'Beat it' of 'Billy Jean' van Michael Jackson. Ook leuk, maar niet helemaal mijn muziek. Maar ik hoop dat hij 't weer zo goed brengt dat hij samen met Maud in de finale staat volgende week!  ::ok::

Ik heb iig al voor Boris gestemd!  :D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 8
« Reactie #6 Gepost op: 24-04-2004, 22:27:42 »
Toen was Maud ook klaar, Kleine impressie van mij:


Maud 1: Bagger, kvond het gewoonweg vals, kon niet geloven dat ze en goed woordje voor je over hadden

Maud 2: Oeh!!! Heel goed, kben een groot Sugababes-fan en je hebt er een hele moeie eigen draai aan gegeven

Maud 3: Ja, heerlijk!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Liveshow 8
« Reactie #7 Gepost op: 24-04-2004, 22:33:42 »
Dat was Boris:

Boris 1. .........; geen woorden voor.  ::ok::

Boris 2: .........; Geen woor.. oh, dat stond er al

Boris 3: Toch deze keer wat commentaar, ietsje minder dan de rest, maar ook gewoon hart-stik-ke! Goed!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 8
« Reactie #8 Gepost op: 24-04-2004, 22:56:48 »
Nou ondanks dat ik niet zo van Michael Jackson houd, vond ik 't bij Boris echt leuk klinken! Ik vond dat hij 't ook heel erg goed gebracht heeft! Veel beter dan Michael Jackson zelf en dan begint de jury zo'n commentaar te geven! Ik begrijp dat echt niet.  ::ohno::

Maar zoals ik al zei, hoop ik echt dat de kijkers nu inzien dat JK niet thuishoort in die finale. Maar misschien vind iedereen hem weer zo zielig door dat slechtere commentaar en krijgt hij weer sympathiestemmen.  ::niet-ok::

Ik ben echt benieuwd hoe 't gaat lopen dadelijk bij de uitslag. Ik verwacht eik dat ze van Maud eerst gaan zeggen dat ze door gaat en dat ze dan doen alsof 't tussen JK en Boris gaat. En dan maar hopen dat JK moet vertrekken.  :-\\

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Liveshow 8
« Reactie #9 Gepost op: 24-04-2004, 23:03:35 »
Boris was zoals gewoonlijk weer erg goed. Hij is de enige terechte winnaar van Idols.
Maud vond ik vanavond, net als vorige week, gewoon erg goed. Klonk lekker, vooral het laatste liedje. De jury heeft goed gekozen ::jaja:: Maar Idols winnen... nee, dat is voor haar nét iets te hoog gegrepen :-X
JK. Tsja, wat moet ik zeggen. Ik vind hem leuk en zijn 'shows' vind ik ook altijd erg leuk om te zien maar vanavond moet hij gewoon naar huis gaan. Jammer maar goed, het zou absoluut niet terecht zijn als hij nu door zou gaan :-\\
JK voor Bob ::rofl::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Liveshow 8
« Reactie #10 Gepost op: 24-04-2004, 23:07:10 »
Dat tweede nummer vond ik echt 'n aanfluiting! Hij praatte gewoon ipv dat hij zong! Ja sorry hoor, maar dat vind ik dus gewoon echt niet kunnen.
Dat hoort toch ook zo of ben ik nou helemaal in de war?
Maar goed, dat andere nummer erdoor heen vond ik ook erg raar. Het is eigenlijk een heel triest nummer (Joe die een pistool koopt om zijn vrouw neer te schieten omdat ze is vreemd gegaan) en dan ineens zo'n refrein :o ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 8
« Reactie #11 Gepost op: 24-04-2004, 23:55:02 »
En JK is eruit. De finale gaat tussen Maud en Boris ::bravo::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 8
« Reactie #12 Gepost op: 25-04-2004, 00:02:03 »
Gelukkig heeft Nederland verstandig gestemd!  ::ok::

'n finale tussen Maud en Boris, dat gaat echt enorm spannend worden volgende week! Maar ik hoop natuurlijk op Boris als winnaar!  :D ::bravo::

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: liveshow 8
« Reactie #13 Gepost op: 25-04-2004, 08:24:54 »
Nou, vlak voor de finale was het weer genieten.
JK: niet goed genoeg voor de finale. Kan zich nu volledig richten op zijn kledinglijn(eerste pak nieuwe brandweerpak??)
Maud: ontsteeg zichzelf en verraste mij zeer.
Boris:subliem, gewoon de beste en was leider van die superband.Kreeg wel het moeilijkste nummer van de jury!!!

Boris wordt Idol 2004 omdat hij gewoon de beste is en er waarschijnlijk vele jonge meisjes op hem gaan stemmen. Hoe zit het dan met hun kiesrecht?  ::rofl::

KEEP THE SOUL ALIVE, SOFUJA!!!!!!!!!!!!!!!

Suc6 volgende week in the finale.

Offline Nivek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maud is de beste!
Re: liveshow 8
« Reactie #14 Gepost op: 25-04-2004, 11:53:46 »
Maud was zoals Henk-Jan al zei, de beste van de avond. Gaat Maud zo door, dan heeft ze een grote kans om de finale te winnen!! Al 2 polls voorspellen Maud als winnares!! Ik ben heel blij dat JK er uit ligt, Boris was goed, maar zoals ik vaker zeg: eentonig!

Succes Maud!!! ::tandpastasmiley::

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Liveshow 8
« Reactie #15 Gepost op: 25-04-2004, 12:00:30 »

Maud 1: Bagger, kvond het gewoonweg vals, kon niet geloven dat ze en goed woordje voor je over hadden

::jaja:: ::jaja:: Dat vond ik dus ook  ::jaja:: ::jaja:: Ik kreeg er kippenvel van, en het was niet positief  ::ohno::
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 8
« Reactie #16 Gepost op: 25-04-2004, 21:01:21 »
Ik vond het een leuke uitzending  :D Bij het nummer 'ain't no sunshine' van Maud kreeg ik echt kippenvel, vond het een erg goede performance. JK vond ik echt de slechtste vanavond. Terechte verliezer, en ik denk dat het volgende week nog best spannend kan worden hoor. Boris was vanavond natuurlijk ook weer briljant!

(Overigens vond ik die opmerking van HenkJan over het vals zingen van the sugababes vreemd. Ik heb ze laatst gezien en gehoord op tv bij TMF awards, en vond ze juist erg goed live zingen  :-[ )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: liveshow 8
« Reactie #17 Gepost op: 25-04-2004, 22:34:01 »
maud ::bravo:: ::bravo::
boris ::pinokkio::
jk ::rofl:: ::niet-ok:: daaaaag ::trots::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: liveshow 8
« Reactie #18 Gepost op: 27-04-2004, 09:21:38 »
Ik heb genoten van de liveshow! Maud, waar ik geen fan van ben/was, vond ik erg goed! JK viel idd tegen (jammer joh!) en Boris... SUBLIEM!!! Wat ik hier zo lees zijn er denk ik meer Boris-fans dan Maud-fans, of klopt dat niet??

Ik heb afgelopen donderdag iets heel raars gelezen in een Privé van een paar weken terug (1e privé na begrafenis Juliana). Daar stond in dat er iemand van 'achter de schermen' vertelde dat het allemaal doorgestoken kaart is, Idols. Hij kon toen al vertellen wie er elke show zou afvallen (en dat klopte ook!!) en dat de halve finale tussen Maud, Boris en JK zou gaan en dat JK zou afvallen. Verder zei hij ook dat Maud de finale zou winnen, want 'het werd tijd dat een meisje het wint!' (zijn woorden). Helaas kan ik het stuk niet inscannen omdat het blad bij de garage lag, maar misschien heeft iemand die Prive nog ergens thuis liggen??

Ik was iig heel verbaasd dat ik achteraf las dat hij toch gelijk heeft gekregen   ::oink::

Maar mensen, als we willen dat Boris wint: STEMMEN zaterdag!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: liveshow 8
« Reactie #19 Gepost op: 27-04-2004, 12:38:19 »
Ik heb genoten van de liveshow! Maud, waar ik geen fan van ben/was, vond ik erg goed! JK viel idd tegen (jammer joh!) en Boris... SUBLIEM!!! Wat ik hier zo lees zijn er denk ik meer Boris-fans dan Maud-fans, of klopt dat niet??

Hier wel ja. Maar dat is niet overal zo jammergenoeg.  :-[

Citaat
Ik heb afgelopen donderdag iets heel raars gelezen in een Privé van een paar weken terug (1e privé na begrafenis Juliana). Daar stond in dat er iemand van 'achter de schermen' vertelde dat het allemaal doorgestoken kaart is, Idols. Hij kon toen al vertellen wie er elke show zou afvallen (en dat klopte ook!!) en dat de halve finale tussen Maud, Boris en JK zou gaan en dat JK zou afvallen. Verder zei hij ook dat Maud de finale zou winnen, want 'het werd tijd dat een meisje het wint!' (zijn woorden). Helaas kan ik het stuk niet inscannen omdat het blad bij de garage lag, maar misschien heeft iemand die Prive nog ergens thuis liggen??

Ik was iig heel verbaasd dat ik achteraf las dat hij toch gelijk heeft gekregen   ::oink::

Ik word toch wel erg benieuwd naar dit stuk, want ik heb er ook al ergens anders iets over gelezen. ’t is natuurlijk wel heel opvallend dat hij tot nu toe alles goed heeft gehad en dat is vrijwel onmogelijk als je gewoon gokt natuurlijk.   :-\\

Ik word hier toch wel wat akelig van eik. Ik heb altijd al m’n twijfels gehad over hoe ’t daar allemaal ging, maar ik ging er eik wel vanuit dat ze niet zo tot in detail zouden uitstippelen wie er wanneer zou moeten afvallen. Ik ging er vanuit dat ze wel probeerden de stemmingen te beïnvloeden door deelnemers op ’n bepaalde manier neer te zetten door bijvoorbeeld ’t jurycommentaar en de filmpjes. Maar dat ze zover zouden gaan en zelfs gewoon al helemaal van te voren zouden bepalen wie de winnaar zou worden en in welke volgorde de anderen zouden afvallen, dat had ik toch eik niet verwacht. Je weet toch nooit hoe de liveshows zich gaan ontwikkelen en misschien wordt degene die volgens hen zou moeten winnen, na ’n tijd wel zo onpopulair dat ’t echt ongeloofwaardig zou worden om die te laten winnen.

Bovendien vraag ik me af wat de makers er eik aan hebben om ’t zo te spelen. Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze ’n bepaald iemand graag als winnaar zouden zien, maar wat hebben ze eraan om zelf van te voren te bepalen wie wanneer afvalt? ’t maakt voor hen toch echt geen biet uit of Robin nu in de tweede of in de vijfde liveshow was afgevallen? Dus wat is dan ’t nut van alles van te voren uit te stippelen en daarmee te riskeren dat ’t uit gaat komen dat ’t doorgestoken kaart is? En Henkjan zegt altijd maar dat hij de mening van het volk zo belangrijk vindt en dat ze willen dat de populairste wint, want die zou volgens hem ook ’t meeste CD’s kunnen gaan verkopen. Dus waarom zouden ze dan toch zelf willen bepalen wie er ver komt of wie er gaat winnen? Daar zie ik gewoon eik niet zo’n goede reden voor.   :-\\