Auteur Topic: The Day Before The Final  (gelezen 8834 keer)

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Day Before The Final
« Gepost op: 29-04-2004, 21:11:02 »
Ik heb 2 kaarten gewonnen, maar ik weet niet nog niet of ik ga. Dan moet ik waarschijnlijk alleen gaan  :-\\ Wat kan ik van morgen verwachten? Gaan Maud en Boris nog handtekeningen uitdelen enzo? En nog zingen? Want je kan al vanaf half 9 morgen beelen toch ??? Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven. Wie gaat er nog meer morgen van dit forum?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Day Before The Final
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2004, 22:48:24 »
Je kan idd al vanaf morgenavond 20.30 uur stemmen. Iets wat ik echt belachelijk vind. Ze willen gewoon hun portemonnees vullen en de kijkers arm maken.  >:( 

Ik denk niet dat ze gaan zingen morgenavond. Ze zullen denk ik gewoon vertellen over de afgelopen week. En daarbij dus filmpjes over hun promotietour, de persconferentie en misschien van de audities of de opnames van hun single. En na afloop van die show zal er denk ik net als bij de Day After wel de mogelijkheid zijn om 'n handtekening te bemachtigen.  :)

Maar leuk iig dat je gaat! Doe je ook verslag over hoe 't was?  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Day Before The Final
« Reactie #2 Gepost op: 1-05-2004, 09:08:02 »
Ben benieuwd of je nog geweest bent  :D

Ik vond het op zich wel leuk om ff te zien, maar wat mij betreft hadden ze dit ook in de backstage-uitzending kunnen doen  :-\\ Alles voor de kijkcijfers....

Ze lieten ook eik niks zien van de afgelopen week, alleen koninginnedag, het optreden daar en backstage. En een paar familie, vrienden die Boris en Maud suc6 wensten. Verder leek het of Maud wel erg vaak het woord kreeg van Tooske (maar dat kan aan mij liggen  :-[ ), gelukkig kwam Boris er zelf ook nog tussendoor.

En volgens mij kon er nog NIET gestemd worden. Tooske gaf alleen het telefoonnummer door, zodat iedereen dat alvast weet (  ::) ) Volgens mij mag er ook niet gestemd worden zo vroeg, volgens mij zijn die regeltjes aangepast ofzoiets. Weet ik niet zeker hoor...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: The Day Before The Final
« Reactie #3 Gepost op: 1-05-2004, 13:01:45 »
BEATRIX VERSLAAT IDOLS
--------------------------------------------------------------------------------
 

Met 2 miljoen kijkers (13,6%) versloeg Koningin Beatrix en haar gevolg in Groningen gisteren Idols The Day Before dat 1,4 miljoen kijkers (9,7%) trok. Vanavond DE finale !

bron: tvformats.web-log.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!