Auteur Topic: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!  (gelezen 5623 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Gepost op: 29-04-2004, 22:55:42 »
Stemmen voor Maud of Boris kan, zoals 't nu blijkt, al vanaf morgenavond 20.30 uur. We kunnen dus maar liefst meer dan 24 uur voor ze bellen, van vrijdagavond 20.30 uur tot zaterdagavond 23.30 uur. Eik echt te belachelijk voor woorden! 't draait echt weer alleen om 't geld!  >:(

Wat heeft 't nu voor zin om al vanaf morgen te bellen als we de deelnemers nog niet eens hebben horen optreden! Dat slaag dus echt nergens op! Moeten we ze zeker beoordelen aan de hand van hun optredens in de media deze week. Dat slaat echt nergens op vind ik.  :-\\

Bovendien heb ik zo'n voorgevoel dat er zaterdagmiddag ineens 'uitlekt' dat een van de twee finalisten enorm voor staat, wat dus voor nog meer telefoontjes en smsjes zal zorgen. Echt belachelijk als 't zo moet gaan.  ::niet-ok::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2004, 23:11:11 »
welke idioot heeft dat bedacht???!!
En dit jaar willen we wel ff de score (%) weten waarmee de winnaar gewonnen heeft..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #2 Gepost op: 29-04-2004, 23:18:24 »
welke idioot heeft dat bedacht???!!
En dit jaar willen we wel ff de score (%) weten waarmee de winnaar gewonnen heeft..

Tel daar maar niet op. Of we krijgen wel 'n percentage te horen, maar wie zegt mij dat dat percentage klopt? We kunnen echt niks controleren en ze kunnen dus naar hartelust gewoon wat verzinnen.  ::ohno::

Trouwens, ze hebben ook al lang geen notaris meer in de studio gehad. Ze doen dus niet meer echt veel moeite om te bewijzen dat 't allemaal echt is. Hart van Nederland meldde namelijk net ook al dat Edwin Evers vorige week, nog voordat JK eruit was, al aangeboden kreeg om 'n interview te hebben met Maud of Boris.  :-\\

Offline liez

  • Forumlid
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #3 Gepost op: 30-04-2004, 00:07:41 »
nou, ze bekijken het maar met hun zooitje, ik ga dus echt NIET meer stemmen. Moeten ze maar duidelijk zijn. Ik kan mijn geld wel beter besteden!!! ::jaja::

De enige reden waarom ik idols volg is de muziek een aan die hele rompslomp wens ik niet meer mee te doen. ::niet-ok::

Offline liez

  • Forumlid
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2004, 00:09:02 »
ik ben echt wel voor Boris, maar alles wijst erop dat ze Maud laten winnen, dus dan heeft op Boris stemmen toch geen zin meer.

Offline liez

  • Forumlid
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2004, 00:11:36 »
eigenlijk zouden we met zijn allen moeten afspreken niet meer te stemmen. Zodat er in de finale geen één stem is binnengekomen. Jammer dat dit niet haalbaar is, maar t zou wel een goeie zijn.  ::rofl::

Offline Nivek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maud is de beste!
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2004, 10:10:05 »
Dit slaat echt totaal nergens op...vorige week ook al..je kon namelijk al stemmen na het eerste nummer van de kandidaat. JE hebt dan nog niet eens kunnen horen hoe de andere zongen!!! En nu een hele dag van te voren???? schandalige geldklopperij!!! Het gaat nu alleen nog maar om het stemmen en niet meer om de optredens van de kandidaten!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #7 Gepost op: 30-04-2004, 10:28:30 »
Ik blijf 't ook onbegrijpelijk vinden.  ::ohno::

Ik ga zelf dus ook nog echt niet stemmen voordat ik de nummers gehoord heb morgenavond. Ik weet toch al op wie ik ga stemmen, maar 't is tegen mijn principe om vanavond al te stemmen als ik ze nog niet eens heb horen zingen.  :(

ik ben echt wel voor Boris, maar alles wijst erop dat ze Maud laten winnen, dus dan heeft op Boris stemmen toch geen zin meer.

Je moet wel 'n beetje vertrouwen in onze Boris houden he! Daarom iig 1 positief berichtje: de Stadsomroep hier in Venlo wist gisteren te vertellen dat alle Boris-sjaaltjes bij de Kruitvats (in heel Nederland!) uitverkocht zijn en van anderen heb ik gehoord dat er wel nog Maud-sjaaltjes te krijgen zijn. Dus dat is iig positief nieuws!  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #8 Gepost op: 30-04-2004, 16:16:24 »
Trouwens, ze hebben ook al lang geen notaris meer in de studio gehad. Ze doen dus niet meer echt veel moeite om te bewijzen dat 't allemaal echt is. Hart van Nederland meldde namelijk net ook al dat Edwin Evers vorige week, nog voordat JK eruit was, al aangeboden kreeg om 'n interview te hebben met Maud of Boris.  :-\\
Wat  ::oink:: geen notaris meer? Nou dat zegt ook al genoeg!
Ik vind het ook belachelijk dat je nu al kunt stemmen zeg! Als het zo moet, geen idols 3 volgend jaar hoor  ::ohno::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Stemmen kan al vanaf vrijdagavond 20.30 uur!
« Reactie #9 Gepost op: 1-05-2004, 11:21:47 »
Het staat dus nu echt vast dat je al kon stemmen. Als je naar www.idols.nl gaat, krijg je een popup die je aanspoort dat je moet gaan stemmen!!!  ::niet-ok:: En er staat bij dat het al vanaf vrijdag kon.  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Niet ok dus  ::ohno:: ::ohno::
Smiling isn't a crime..