Poll

Wat vind je van 'Rely On Me'

Geweldig! Dit is echt de Boris die ik wilde horen!
2 (28.6%)
Wel goed, maar niet helemaal de Boris die ik verwacht had.
0 (0%)
Ik vind er niks aan.
0 (0%)
Ik heb de CD nog niet en kan nog geen oordeel geven.
5 (71.4%)
Anders, namelijk.....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: Debut-album Boris: 'Rely On Me'  (gelezen 11446 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Debut-album Boris: 'Rely On Me'
« Gepost op: 20-06-2004, 12:19:37 »
En? Gisteren kwam de cd uit...nog mensen die ´m gekocht hebben? Of naar Zoetermeer of Maastricht zijn geweest? Vertel vertel :D


Poll toegevoegd - Han13
« Laatst bewerkt op: 20-06-2004, 16:20:40 door Han13 »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #1 Gepost op: 20-06-2004, 15:35:40 »
Ik moest gisteren werken en kon dus niet naar Maastricht.  :(

Maar ik heb wel m'n moeder naar de stad gestuurd om de CD voor me te bemachtigen.  ;D

Hij staat nu op en er staan 'n hoop leuke nummers op vind ik! Vooral 'Places To Kiss You', 'M.S.G' en 'Why Are People Running klinken gelijk erg goed. De meeste andere nummers moet ik eerst nog vaker horen, voordat ik ze echt goed kan beoordelen.  :)

Maar ik moet wel terug met de CD, want 't boekje is misdrukt. De songteksten van 'n aantal nummers staan er namelijk dubbel in en van anderen ontbreken ze.  :-\\  Toevallig meer trotse bezitters van de CD die dit hebben?  ???'

Ik vind 't trouwens vreemd dat dat nummer van Gino er niet op staat. Maar daar zullen ze met hem wel niet helemaal uit zijn gekomen denk ik. Hij zal er wel teveel geld voor gevraagd hebben...
« Laatst bewerkt op: 20-06-2004, 15:37:27 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Debut-album Boris: 'Rely on me'
« Reactie #2 Gepost op: 20-06-2004, 15:59:17 »
Op onze media-pagina zijn trouwens 'n aantal recencies van de CD te lezen.   :)

Op zich helemaal niet slecht!  ::ok::

Alleen die laatste laat niet veel heel van de CD. Maar ik begrijp echt niet hoe de schrijver van die recentie dit heeft kunnen schrijven allemaal. In mijn ogen is 't allemaal gezwets. 'When you think of me' 't beste nummer van de CD? Kom op nou zeg!  ::ohno::  Verder houdt die er totaal geen rekening mee dat de CD binnen 3 weken gemaakt is en dat er dus geen tijd was om 12 geweldige nummers te schrijven.

Nee, ik vind 'm echt lekker om te luisteren!  ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Debut-album Boris: 'Rely On Me'
« Reactie #3 Gepost op: 21-06-2004, 12:36:15 »
Vanmorgen stond in de Limburger dat Boris' nieuwe single 'M.S.G' is. Zeker geen verkeerde keuze vind ik!  ::ok::

't wordt dus niet 'For All We Know' wat in Villa BVD beweerd werd.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Debut-album Boris: 'Rely On Me'
« Reactie #4 Gepost op: 21-06-2004, 13:17:15 »
Ik heb dus nog geen tijd gehad om naar de stad te gaan en heb de cd dus nog niet  :(

Ben wel blij dat ´For all we know´ dus niet de nieuwe single wordt (dit blijkt trouwens een cover te zijn...) En dat M.S.G. nummer weet ik ff niet meer hoe dat gaat. Ga het direct nog eens opzoeken...

Die recensies vind ik toch altijd al zo persoonlijk. Sommige doen het om het afkraken. We zullen toch eens zien hoe de verkoop gaat, want daar draait het toch allemaal om  :D

Ik vind 't trouwens vreemd dat dat nummer van Gino er niet op staat. Maar daar zullen ze met hem wel niet helemaal uit zijn gekomen denk ik. Hij zal er wel teveel geld voor gevraagd hebben...
Welk nummer bedoel je eigenlijk, ´she would´ ofzo?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Debut-album Boris: 'Rely On Me'
« Reactie #5 Gepost op: 21-06-2004, 17:05:55 »
Ik heb dus nog geen tijd gehad om naar de stad te gaan en heb de cd dus nog niet  :(

Ben wel blij dat ´For all we know´ dus niet de nieuwe single wordt (dit blijkt trouwens een cover te zijn...) En dat M.S.G. nummer weet ik ff niet meer hoe dat gaat. Ga het direct nog eens opzoeken...

'For All We Know' is idd 'n cover en wel van Marvin Gaye.  :)

M.S.G is trouwens 't nummer wat ze al in Pulse lieten horen. Klinkt 'n beetje Justin Timberlake-achtig vind ik zelf. Ik weet niet of 't 't beste nummer van de CD is (daarvoor heb ik 'm nog te weinig gedraaid), maar 't klinkt wel leuk.  :)

Citaat
Die recensies vind ik toch altijd al zo persoonlijk. Sommige doen het om het afkraken. We zullen toch eens zien hoe de verkoop gaat, want daar draait het toch allemaal om  :D

Precies!  ::ok::

Citaat
Welk nummer bedoel je eigenlijk, ´she would´ ofzo?

'Take me as I am' zou erop komen te staan. Tenminste dat heeft Henkjan Smits ooit verklaard net na dat gedoe met Gino Taihuttu. Dit nummer staat ook op de Sofuja-CD die je bij de Nieuwe Revu kreeg. 'She Would' is geen nummer van Gino, maar 'n nummer van Glenn Corneille en Chantal Nijssen als ik me niet vergis.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Debut-album Boris: 'Rely On Me'
« Reactie #6 Gepost op: 21-06-2004, 21:59:24 »
'For All We Know' is idd 'n cover en wel van Marvin Gaye.  :)
Van Donny Hathaway toch? (Althans volgens de krantenrecensies...)

'Take me as I am' zou erop komen te staan. Tenminste dat heeft Henkjan Smits ooit verklaard net na dat gedoe met Gino Taihuttu. Dit nummer staat ook op de Sofuja-CD die je bij de Nieuwe Revu kreeg. 'She Would' is geen nummer van Gino, maar 'n nummer van Glenn Corneille en Chantal Nijssen als ik me niet vergis.  :)
Och ja  ::schaam:: Op de 1 of andere manier haal ik die 2 namen wel eens door elkaar (schande ik weet het  :-[ )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Debut-album Boris: 'Rely On Me'
« Reactie #7 Gepost op: 21-06-2004, 22:40:25 »

Van Donny Hathaway toch? (Althans volgens de krantenrecensies...)

Oops, je hebt helemaal gelijk. Die twee namen haal ik wel 'ns door elkaar!  :-[ ;D