Auteur Topic: Idols 2005/2006 terugkijken  (gelezen 187 keer)

Offline Domi

  • Forumlid
Idols 2005/2006 terugkijken
« Gepost op: 8-04-2024, 22:52:49 »
Hallo,

Wat ben ik blij dat dit forum nog bestaat. Ik was als kind namelijk enorme fan van Idols, zeker van seizoen 2005/2006, maar ik was in die tijd ook nog behoorlijk jong. Ik heb daarom al heel lang (zeker 10 jaar!) de droom om alles (of in ieder geval zoveel mogelijk) weer terug te kijken, maar op het internet is dat nu natuurlijk niet meer mogelijk (of als iemand weet van wel, laat het me alsjeblieft weten!)

Ik ben daarom benieuwd of er iemand op dit forum is die dit seizoen Idols misschien in die tijd heeft opgenomen of misschien wel weet of het nog ergens te vinden is, waar je de afleveringen kunt kijken (en dan met name de voorrondes, de liveshows kan ik me nog wel herinneren.)

Ik begrijp heel goed dat het misschien veel te lang geleden is en dat de kans klein is, je mag me ook gerust voor gek verklaren, maar niet geschoten is altijd mis! Ik hoop van harte dat ik met iemand in contact kan komen die mij kan helpen.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Idols 2005/2006 terugkijken
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2024, 18:00:19 »
Hi Domi,

Leuk dat je dit (oude) forum gevonden hebt en welkom!

Volgens mij zijn de audities van dat seizoen in elk geval nog op bol.com te krijgen op DVD. En verder zijn op deze site nog alle afleveringsverslagen te vinden.

Wie weet zijn er nog mensen met een archief van dat seizoen, maar de meesten werkten toen nog op VHS-recorders.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Domi

  • Forumlid
Re: Idols 2005/2006 terugkijken
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2024, 21:59:44 »
Hi Compuart,

Wat fijn dat je reageert. De verslagen van de afleveringen en de foto's zijn ontzettend fijn, echt een beetje een pleister op de wond en daarom ben ik ook heel blij met dit forum!
Maar bewegende beelden zou het feest helemaal compleet maken, haha.

Ik weet dat er in die tijd inderdaad nog met VHS-banden werd gewerkt, maar dat zou voor mij geen probleem zijn. Wellicht kan ik met iemand een verbondje sluiten, om het over te zetten tegen betaling of iets, ik houd alle opties open!

In ieder geval erg bedankt voor uw reactie!