Auteur Topic: auditie 1 (Eindhoven)  (gelezen 15918 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2005, 00:50:17 »
Maar ik moet zeggen dat die jongen uit Maastricht die 't clublied van MVV zong wel echt hilarisch was.  ::rofl::

"Wint die club weleens?" ::rofl:: Zouden ze dit soort mensen gewoon inhuren voor de sjeu? Dat kán toch gewoon niet echt zijn...?

Ik vond die gruntende jongen wel grappig. Hij keek er ook zo diep geconcentreerd bij. Verder begreep ik niet waarom het meisje met dat spugende kind niet doorging. Sorry, maar ze kon best zingen, en aan die uitstraling kan misschien gewerkt worden. Die Italiaan vond ik dan weer niet zo bijzonder. Wel een schat van een jongen, maar niet bijzonder.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Voorronde 1
« Reactie #21 Gepost op: 27-10-2005, 13:39:09 »
He niks tegen Limburgers he?  >:( ;D  Maar ik moet zeggen dat die jongen uit Maastricht die 't clublied van MVV zong wel echt hilarisch was.  ::rofl::
Hoorde van een collega dat die jongen verstandelijk gehandicapt is. Hadden ze hem nou wel of niet tegen zichzelf in bescherming moeten nemen? ???

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: 1e auditie (Eindhoven)
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2005, 14:19:35 »
nee, wij moeten het maar eens wat normaler gaan vinden dat er mensen in allerlei soorten zijn en dit ook accepteren en respecteren.
anders moeten ze maar aangeven welk IQ mee mag doen. doen ze immers met leeftijd ook ::tandpastasmiley::




















« Laatst bewerkt op: 27-10-2005, 16:25:02 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 1e auditie (Eindhoven)
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2005, 14:32:51 »
Dat is nou ook net wat ik bedoel, Ibung. Op de lokale televisie hier was te zien, dat sommigen het wel leuk vonden, maar anderen lachen hem erom uit. Vind ik dus niet kunnen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2005, 18:47:56 »
Hoorde van een collega dat die jongen verstandelijk gehandicapt is. Hadden ze hem nou wel of niet tegen zichzelf in bescherming moeten nemen? ???

Weet je 't zeker? Deze week stond er 'n groot artikel over 'm hier in de Limburger. Daar bleek dat niet echt uit. Ik probeer 't artikel trouwens nog effe voor jullie in te scannen en online te zetten, want was wel leuk.  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 1e auditie (Eindhoven)
« Reactie #25 Gepost op: 27-10-2005, 18:57:37 »
Mijn collega vertelde dat vanmorgen, ja. Ik heb het verslag ervan op de lokale tv gezien hier in Maastricht, ik kon het wel waarderen. Uit het artikel blijkt ook dat hij kok is, collega heeft misschien een ander voor.
« Laatst bewerkt op: 27-10-2005, 19:06:43 door Bodejos »