Auteur Topic: Theaterronde 1  (gelezen 26023 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #20 Gepost op: 21-11-2005, 18:53:08 »
Ze is door.  ::ok::  Dat kun je op de officiele site nu zien. En snel op deze site ook 'n overzicht (met eigen screenshots!) met wie wel en niet door is.  :)

Offline bitch

  • Forumlid
Re: Theaterronde 1
« Reactie #21 Gepost op: 24-11-2005, 14:05:23 »
ik snap niet dat dat groepje Maika Mercha en nog wat door zijn, imo kunnen die echt niet zingen, vooral die Mercha staat alleen maar te brullen op het podium, wat een ordinair mens is dat zeg!


Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #22 Gepost op: 24-11-2005, 16:44:30 »
Ik vind Mercha juist wel een dijk van een stem hebben. Ze zal nog moeten leren hem wat meer te beheersen, net zoals dat blonde meisje waarvan Jerney zei dat haar stem bijna aan de pijngrens lag. Maar als ze dat eenmaal kan, zal ze een goeie zangeres zijn.

En over ordinair gesproken.. Tja.. ABN zal nog wel even tijd kosten om te leren spreken  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline bitch

  • Forumlid
Re: Theaterronde 1
« Reactie #23 Gepost op: 24-11-2005, 18:41:32 »
neuh, ik vind het echt 3x nix.
Ze is een beetje aandachtsgeil, en dat stuit mij altijd tegen de borst(en), en ze kan misschien wel lekker hard zingen op de toon van Weetnie Houston, maar we weten allemaal hoe die ernu bij loopt.....
Die Ariel, das een leuke spontane meid, die gun ik het wel, maar Mercha, das gewoon een over het paard getild dametje wat nog geen 1% van het leven heeft gezien, tenminste, zo komt ze op mij over.

Bij de mannen heb ik nog niets gezien waarvan ik dacht, dat wordt wat, dus daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #24 Gepost op: 24-11-2005, 19:09:19 »
Toch hoop ik wel dat ze een eind komt.
Maar dat hoop ik van Ariel ook. Charissa vond ik ook een leuke uitstraling een goeie stem, evenals Ellen.
Bij de mannen vind ik ook niet echt dat er wat bij zit. Maar dat komt misschien nog wel, want dat vond ik bij Idols 2 ook niet echt en later vond ik Boris heel erg goed zingen.

Ik kijk al uit naar theaterronde 2!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline frankop12

  • Forumlid
Re: Theaterronde 1
« Reactie #25 Gepost op: 25-11-2005, 02:16:27 »
Nou.. als ik denk aan hoe ze was..  toen ze ooit hier in me huis was met een vriendin van haar.. dan is ze zo vooruit gegaan.. van een onschuldig verlegen meisje.. naar een idol die zeker een eind zou kunnen komen... Ik ben fan!! STEFANIE YOU GO GIRL!!!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theaterronde 1
« Reactie #26 Gepost op: 25-11-2005, 14:13:16 »
Nou.. als ik denk aan hoe ze was..  toen ze ooit hier in me huis was met een vriendin van haar.. dan is ze zo vooruit gegaan.. van een onschuldig verlegen meisje.. naar een idol die zeker een eind zou kunnen komen... Ik ben fan!! STEFANIE YOU GO GIRL!!!
Bedoel je? --->
🜃

Offline frankop12

  • Forumlid
Re: Theaterronde 1
« Reactie #27 Gepost op: 25-11-2005, 15:25:52 »
Ja die bedoel ik ja..

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theaterronde 1
« Reactie #28 Gepost op: 25-11-2005, 16:34:24 »
Ja die bedoel ik ja..
Ik heb d'r nog niet echt horen zingen, zal morgen goed opletten! ;)
🜃

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Theaterronde 1
« Reactie #29 Gepost op: 26-11-2005, 15:02:07 »
In dit clipje kan je haar horen zingen.
Geniet nooit met mate...

Offline bitch

  • Forumlid
Re: Theaterronde 1
« Reactie #30 Gepost op: 28-11-2005, 13:02:11 »
zo, Mercha ligt er lekker uit, haha ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #31 Gepost op: 28-11-2005, 17:00:32 »
Ik vind het wel jammer. Ik had haar wel eens in de liveshows willen zien.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline katje 7

  • Forumlid
Re: Theaterronde 1
« Reactie #32 Gepost op: 13-03-2006, 17:07:24 »
Toen Raffaëla een baby nadeed was ik al voor haar want ik kan ook een baby nadoen. ::tandpastasmiley:: ::love:: en ik dacht dat ze eerst ook op Henkjan was ::oink:: ::bravo:: ::jarig::en ik ben ook op  de zelfde dag jarig