Poll

Volgend seizoen Idols nog een keer Chantal Janzen als presentatrice ?

Absoluut, geen twijfel mogelijk!
Ja, ze doet het leuk
Ze wordt steeds beter, als dit zich door blijft zetten, JA
Maakt mij niks uit, ik zie wel
Nee, niet zo;n goede presentatrice
Absoluut NIET, vreselijk !

Auteur Topic: Chantal Janzen  (gelezen 57738 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2006, 16:01:51 »
Haha jeeh, cynneke is ook een positief over mevrouw Janzen :)
Ik vond ook dat ze het dit keer erg goed deed :)

Als je een hard oordeel hebt als je het tegen vindt vallen, vind ik ook dat het gezegd moet worden als je wel positief bent.
Dus bij deze ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Chantal Janzen
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2006, 12:04:20 »
opzich is chantal wel leuk, maar ik zie haar liever zingen en acteren als Presenteren, ik vindt dat ze het matig doet.
Ze staat er onwijs stijf bij, en ze verspreekt zich regelmatig.

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Chantal Janzen
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2006, 12:06:24 »
Daar ben ik het mee eens  ::jaja:: Chantal is zeer jong en kan goed communiceren met de kandidaten uit Idols en dat is heel leuk om te zien, ook heeft ze een duidelijke stem veel duidelijker als die van Tooske. Ze vult Martijn goed op en presenteren samen heel leuk.  :)

Nou een duidelijker stem als Tooske heeft ze zeker niet, hahahah Ik vondt Tooske echt een schreeuw lelijk.  ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Chantal Janzen
« Reactie #43 Gepost op: 16-01-2006, 16:22:09 »
Ik erger me dood aan Chantal Janzen...

anoniem 10311

  • Gast
Chantal Janzen heeft relatie met ex-soapie
« Reactie #44 Gepost op: 18-01-2006, 09:58:39 »
AMSTERDAM - Ex-soapacteur Roel Kyvelos is de nieuwe vriend van Chantal Janzen. Dat heeft de Idols-presentatrice dinsdag bevestigd aan 'RTL Boulevard'. De 36-jarige Kyvelos speelde rollen in 'Goudkust' en 'Baantjer'.De twee hebben elkaar op de werkvloer ontmoet.

Op de voormalige televisiezender V8 presenteerde hij 'Een rug te ver', een programma waarin voorbijgangers geld krijgen voor extreme opdrachten. Op de site van de Vereniging van Nieuwe Film- en Televisiemakers noemt Kyvelos zichzelf 'presentator, acteur, redacteur en programmaontwikkelaar'.

Vorige week vertelde Janzen in De Telegraaf over haar nieuwe liefde. Wie hij is, wilde de actrice en presentatrice toen niet zeggen. "We zijn gek op elkaar. Hij heeft veel humor en we maken veel lol samen. Ik ben voor het eerst in tijden weer compleet gelukkig."

bron: Nu.nl

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #45 Gepost op: 18-01-2006, 19:57:36 »
Jups dat hoorde ik ook van Chantal en haar nieuwe vriend, ik hoorde ook eerst dat haar nieuwe vriend een camera-man zou zijn ?? Maarja, ik gun Chantal al het geluk van de wereld he ::bravo:: dus als zij compleet gelukkig is, is dat leuk en misshien straalt haar geluk dan ook over naar haar acteren, maar wie zouden jullie dan dat een betere opvolgster is van Chantal als er eigenlijk volgend seizoen wel een idols komt ?? wat denken jullie..

Ik zou het wel leuk vinden, als ze het haar ook nog een keertje laten doen, anders krijg je elk jaar iemand anders en dat is ook niet zo leuk denk ik ?
Da Vincie

Offline Limburgs;meadje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #46 Gepost op: 11-02-2006, 14:38:32 »
Chantal is 'n topwijfie! ::hand::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #47 Gepost op: 11-02-2006, 23:08:42 »
Ja i know, i know ...
Nu nog steeds van fan Serge ? , Limburgs;meadje  ??
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #48 Gepost op: 11-02-2006, 23:12:04 »
Ik vond Chantal vandaag weer een beetje tegenvallen, af en toe kwam ze weer erg houterig over, ik vrees een kruk voor haar volgende week. Oh nee. ;D
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Chantal Janzen
« Reactie #49 Gepost op: 11-02-2006, 23:13:12 »
Chantal word steeds irritanter..

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #50 Gepost op: 11-02-2006, 23:17:53 »
Ik vond Chantal vandaag weer een beetje tegenvallen, af en toe kwam ze weer erg houterig over, ik vrees een kruk voor haar volgende week. Oh nee. ;D

Hahahaha

Chantal word steeds irritanter..

Maar leg eens uit dan..
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #51 Gepost op: 11-02-2006, 23:19:40 »
Maar leg eens uit dan..
Haar manier van doen, haar grapjes. Een beetje afgezaagd denk ik.
🜃

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #52 Gepost op: 11-02-2006, 23:22:56 »
Haar manier van doen, haar grapjes. Een beetje afgezaagd denk ik.

Haha, het grootste deel van wat ze moet zeggen staat op haar blaadjes he, en leest ze gewoon op haar eigen manier voor, maar zijn door anderen bedacht, en ik vind nog steeds dat ze het wel leuk doet hoor..ik erger me er totaal niet aan, vind het wel een leuke actrice..maarrrrrr
(nu komt er ook wat kritiek)
Dat verhaaltje voor elk optreden, vertelt ze soms een beetje saai, en dan de naam van de kandidaat roepen vind ik een beetje zwak overkomen  ??? .. Dat doet Martijn beter vind ik (of tooske, met haar schreeuwstem) Tal Janzen heeft daar een te zacht/lief stemmetje voor
Da Vincie

Offline Limburgs;meadje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #53 Gepost op: 12-02-2006, 11:51:09 »
Ja i know, i know ...
Nu nog steeds van fan Serge ? , Limburgs;meadje  ??

Jaa nog altijd, v1ncent  ::jaja::
Net of hij nu ineens minder leuk is.. ::hypocriet::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Chantal Janzen
« Reactie #54 Gepost op: 12-02-2006, 11:55:17 »
vind chantal ook niet leuk meer!  ::ohno:: ::ohno::

Haar haar zat echt verschrikkelijk! We dachten zelf dat ze misschien wel een pruik op had want het was zo nepsteil!

Daarin tegen vind ik Martijn nog steeds SUPER presenteren!  :)

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #55 Gepost op: 12-02-2006, 13:20:11 »
vind chantal ook niet leuk meer!  ::ohno:: ::ohno::

Haar haar zat echt verschrikkelijk! We dachten zelf dat ze misschien wel een pruik op had want het was zo nepsteil!

Daarin tegen vind ik Martijn nog steeds SUPER presenteren!  :)

Je vind Chantal ineens niet leuk meer omdat der haar niet zo leuk zat ?? ??? ???  okey dan.. Ik vond het haar ook niet zo heel leuk, beetje netjes, TE netjes en steil..ik vind haar der leuker en spontaner uitzien met wat krullen of golvender haar... maarrrr doordat ze d'r haar niet leuk heeftr zitten, of er niet leuk uitziet.. vind ik haar niet ineens minder..

En bovendien, mij maakt het niet veel uit hoe ze der nou uitziet (of anderen.. uiterlijk is toch niet het belangrijkste ::trots::)
Da Vincie

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chantal Janzen
« Reactie #56 Gepost op: 13-02-2006, 20:51:53 »
Ik begin steeds meer aan haar te wennen!  ::ok::
Ik twijfel alleen nog af en toe of ze nou een grapje maakt of gewoon iest doms zegt  ::)
Ze is wel heel leuk met de kandidaten vind ik

Dat verhaaltje voor elk optreden, vertelt ze soms een beetje saai, en dan de naam van de kandidaat roepen vind ik een beetje zwak overkomen  ??? .. Dat doet Martijn beter vind ik (of tooske, met haar schreeuwstem) Tal Janzen heeft daar een te zacht/lief stemmetje voor
dat verhaaltje is altijd saai, ook bij martijn, ik vind dat ze daar maar mee moeten stoppen  ::jaja::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chantal Janzen
« Reactie #57 Gepost op: 14-02-2006, 16:42:58 »
 ::tandpastasmiley:: bedankt he, lieke, jeweetwel

Die verhaaltjes kunnen sowiezo wel wat korter..of gewoon wat over die kandidaat vertellen nog in het kort.. en niet een lulverhaal over hoeveel octaven Mariah Carey kan zingen, en wanneer haar carriere begon, en met welke albums een artiest is doorgebroken.. dat doet er niet toe.. idd je hebt gelijk..is neit alleen bij Chantal saai,  maar gewoon in het algemeen... OF korter.. OF wat over de kandidaat vertellen
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Chantal Janzen
« Reactie #58 Gepost op: 14-02-2006, 17:17:08 »
::tandpastasmiley:: bedankt he, lieke, jeweetwel

Die verhaaltjes kunnen sowiezo wel wat korter..of gewoon wat over die kandidaat vertellen nog in het kort.. en niet een lulverhaal over hoeveel octaven Mariah Carey kan zingen, en wanneer haar carriere begon, en met welke albums een artiest is doorgebroken.. dat doet er niet toe.. idd je hebt gelijk..is neit alleen bij Chantal saai,  maar gewoon in het algemeen... OF korter.. OF wat over de kandidaat vertellen
dan vind ik die octaven nog wel het interressantst. Maar ja, je hebt gelijk

Offline chantalfanpetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Superfan van Chantal Janzen. Ook fan Olsen en Sita
Re: Chantal Janzen
« Reactie #59 Gepost op: 17-02-2006, 19:11:17 »
Heey!

Ik ben een superfan van Chantal Janzen en ik vind haar hartstikke goed! In alles! ::ok::

Maarja als je presenteert kan je toch niet alles uit je hoofd weten? haha ze is heel erg goed, toch vincent;)
En ze is ook altijd heel grappig! ::rofl::
dus Cynneke ofzoiets hoe weet jij dat allemaal wat wel en niet mag met presenteren? ::trots::
iedereen heeft zijn mening dat weet ik wel!
Maar ik vind Chantal heeel leuk! ::jaja::

Doeiiiii XX Petra
« Laatst bewerkt op: 17-02-2006, 20:01:27 door chantalfanpetra »
Petra Mulder