Auteur Topic: Liveshow 7!!!!!  (gelezen 20873 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #20 Gepost op: 11-02-2006, 23:58:20 »
Maar je moet straks natuurlijk ook gaan optreden met je eigen nummers. En dan krijg je geen herkansing als je je tekst vergeet. Dus ik denk dat dit echt een serieus probleem voor Harm gaat worden. Een platenmaatschappij zal er iig bepaald niet blij mee zijn als je niet eens de tekst van je eigen nummers goed zingt bij belangrijke optredens.

't vertrek van Serge heeft me erg verbaasd. Ik vond 't altijd wat moeilijk om te geloven, maar dacht dat hij toch een grote groep fans achter zich had. Volgens mij was het beltegoed van zijn fans deze week op ofzo.  ;D

Maar goed, ik ben benieuwd hoe 't verder loopt. Misschien heeft deze serie van Idols nog meer verrassingen in petto.  :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #21 Gepost op: 12-02-2006, 09:47:47 »
Het was een aflevering met verrassingen...ik was wel de laatste die had verwacht dat serge er uit zou gaan...maar ja schijn bedriegt zegt men en ik denk dat dat bij Serge het geval was...

Over het algemeen vond ik de liedjes lekker gaan...vooral Angelique vlamde gigantisch vanavond, maar ook Ellen hoorde bij mijn top 3...

Ik kijk uit naar volgende week, ben heel benieuwd hoe ze het er dan vanaf gaan brengen ::vergroot::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #22 Gepost op: 12-02-2006, 20:08:41 »
Serge viel qua zang wel tegen in deze aflevering, maar toch erg verrassend dat hij eruit moest. Ik stond echt zo verbaasd te kijken, dat mijn man vroeg of alles wel goed ging  ;D Verder vind ik het toch raar dat de jury heeft geroepen dat het niveau van deze editie van idols hoger ligt, maar dat was gisteravond niet te merken. Het was niet onaardig, maar er is er niet 1 die er alle afleveringen positief uitspringt. Dat maakt het wel heel moeilijk om een favoriet te kiezen vind ik.

Desondanks vond ik Angelique de beste van de avond, maar voor Ellen heb ik ook echt een zwak  ::ok:: Harm ga ik me nu echt aan ergeren, maar ja, hij doet het wel weer  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #23 Gepost op: 13-02-2006, 20:44:46 »
Leuke show, alleen wel een zielige jury die zit te zeiken dat de kandidaten bij elk nummer er wel even naast zaten. Er zaten een paar goeie tussen, en paar slechte.
Het eerste nummer van Ellen was schitterend ingetogen, was voor mij het beste nummer van de gehele show.
Serge was echt slecht, hij concentreerde zich meer op hoe hij goed overkwam op het publiek (thuis en in de zaal) dan op zijn zang, en dat was dus een verkeerde keuze.
Harm was aan het begin al duidelijk gewaarschuwd om zijn teksten te onthouden, helaas vergat hij weer een deel, hopelijk doet hij het volgende week beter.

Heel verrassend die uitslag. Ik was al stomverbaasd dat Serge op de kruk kwam, maar toen hij eruit moest...... totaal onverwacht. Ben wel blij met die uitslag.
Maar zo`n ontknoping, is erg goeie tv.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #24 Gepost op: 14-02-2006, 13:27:10 »
Op zich ben ik wel blij dat Serge eruit is, maar heb wel vraagtekens bij de gang van zaken.

Martijn maakte tijdens de backstage-aflevering al een opmerking dat ons nog wel eens een 'verrassende ontknoping' te wachten zou kunnen staan. Daarna, vlak voor de einduitslag kregen ze kaartjes. Toen zei Martijn iets van 'Ah, de einduitslag' om zich te haasten te zeggen dat het alleen voor het eerste deel was en dat de echt uitslag nog op kaartjes geschreven moest worden.

Offline *_My_*

  • Forumlid
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #25 Gepost op: 14-02-2006, 17:12:55 »
HeeY Serge..!!
K Vind uT niej Teregt dat Jij Der Uit Bent  Juh WasS egT eeN lekkErDing En nU ben juh Der UIT  ::ohno:: K Ben Egt FAn Van Juh is Was Duh 6 Duh LiVe Show Oowk Bij Idols Toen Zat Juh er nOg Wel In ::jaja:: Maarjah DUh Ander CanDidaten Zijn Oowk Goed HooR ::jaja::
DoeiiDOeii(K)(K)(K) ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #26 Gepost op: 14-02-2006, 17:15:40 »
HeeY Serge..!!
K Vind uT niej Teregt dat Jij Der Uit Bent  Juh WasS egT eeN lekkErDing En nU ben juh Der UIT  ::ohno:: K Ben Egt FAn Van Juh is Was Duh 6 Duh LiVe Show Oowk Bij Idols Toen Zat Juh er nOg Wel In ::jaja:: Maarjah DUh Ander CanDidaten Zijn Oowk Goed HooR ::jaja::
DoeiiDOeii(K)(K)(K) ::bravo::

Alsjeblieft hee ::)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #27 Gepost op: 14-02-2006, 21:28:58 »
Alsjeblieft hee ::)
Wat bedoel je? :-\\
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #28 Gepost op: 14-02-2006, 21:30:50 »
Wat bedoel je? :-\\
Dat je zo'n [dat woord dat ik over Maartjuh_EE zei] kan zijn

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #29 Gepost op: 14-02-2006, 21:32:22 »
Dat je zo'n [dat woord dat ik over Maartjuh_EE zei] kan zijn
Ah joh maak er niet zo'n probleem van. Ik typte eerst ook zo.
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #30 Gepost op: 14-02-2006, 21:34:13 »
Ah joh maak er niet zo'n probleem van. Ik typte eerst ook zo.
Nou, dan ben ik blij dat je er mee ben gestopt

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #31 Gepost op: 14-02-2006, 22:42:01 »
ik heb er niet zo;n problemen mee..met dat 'br33zah-taaltje'  alleen het leest zo irritand als er staat:

Juh / Dur / Duh  (duh 6 duh)   grmpf..
Da Vincie

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #32 Gepost op: 14-02-2006, 23:13:39 »
HeeY Serge..!!
K Vind uT niej Teregt dat Jij Der Uit Bent  Juh WasS egT eeN lekkErDing En nU ben juh Der UIT  ::ohno:: K Ben Egt FAn Van Juh is Was Duh 6 Duh LiVe Show Oowk Bij Idols Toen Zat Juh er nOg Wel In ::jaja:: Maarjah DUh Ander CanDidaten Zijn Oowk Goed HooR ::jaja::
DoeiiDOeii(K)(K)(K) ::bravo::

En nu in het Nederlands..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #33 Gepost op: 15-02-2006, 08:05:42 »
Voor de mensen die het niet kunnen lezen:

Hé Serge!
Ik vind het niet terecht dat je eruit bent. Ik was de 6e liveshow ook nog bij Idols. Toen zat je er nog wel in. ::jaja:: Maar ja de andere kandidaten zijn ook goed hoor. ::jaja::
Doei doei! :-* :-* :-* ::bravo::
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #34 Gepost op: 15-02-2006, 15:03:05 »
ik heb er niet zo;n problemen mee..met dat 'br33zah-taaltje'  alleen het leest zo irritand als er staat:

Juh / Dur / Duh  (duh 6 duh)   grmpf..
Ik word er dus gewoon schijtziek van... als ik in de 2e kamer kom ga ik die hele Br33ZaH-ShIt verbieden

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #35 Gepost op: 15-02-2006, 15:27:16 »
Ik word er dus gewoon schijtziek van... als ik in de 2e kamer kom ga ik die hele Br33ZaH-ShIt verbieden
Idd.

En het is ook gewoon dom van jezelf, gewoon normaal Nederlands gaat veel sneller en als je breezertaal typt lijkt het net alsof je enorm dom bent.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #36 Gepost op: 15-02-2006, 15:47:22 »
Idd.

En het is ook gewoon dom van jezelf, gewoon normaal Nederlands gaat veel sneller en als je breezertaal typt lijkt het net alsof je enorm dom bent.
ja dat snap ik ook nooit ???

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #37 Gepost op: 15-02-2006, 15:53:18 »
ja dat snap ik ook nooit ???
Ach joh laat ze lekker genieten van hun puberteit.

HeT iiS tOch OoCk gEwoOn vet cOol Om zO tE pRaTennn? ;D
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #38 Gepost op: 15-02-2006, 15:57:41 »
Ach joh laat ze lekker genieten van hun puberteit.

HeT iiS tOch OoCk gEwoOn vet cOol Om zO tE pRaTennn? ;D
nou ik ben ook een puber en ik vind het kansloos...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 7!!!!!
« Reactie #39 Gepost op: 15-02-2006, 15:58:29 »
nou ik ben ook een puber en ik vind het kansloos...
Naja jouw probleem.
🜃