Auteur Topic: Inschrijvers Idols 4 ?  (gelezen 16627 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #40 Gepost op: 29-01-2006, 21:04:05 »
Jim was ook 15 jaar, Jamai 16 als ik me niet vergis, Aäron is dan wel idd bijna 17, maar als de audities van komend seizoen beginnen bij jij ook ongeveer 16.
de audities beginnen in augustus ofzo en dan ben ik nog geen 16..
Maar goed, misschien doe ik het wel. maar reken er niet op

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #41 Gepost op: 29-01-2006, 21:41:13 »
15 is toch een prima leeftijd voor idols..juist leuk denk ik:P er zijn genoeg anderen van ongeveer je leeftijd dan..
ik ben in juli jarig...dus mocht ik zo gek zijn om me uiteindelijk toch op te geven voor idols..dan ben ik 17..
maar ik weet het eigenlijk nog niet hoor.. weet niet of ik het wel durf, kheb hier wel een grote mond :p maar als het zover komt.......
Da Vincie

Offline Annemarietjuhhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #42 Gepost op: 30-01-2006, 10:51:17 »
Ik zou sowieso nooit alleen willen zingen dan... Bestaat er niet zoiets als duo-idols ofzo?? ;)
I am busy and very important

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2006, 16:10:08 »
Misschien bij een eventuele herhaling van POPSTARS kun je het proberen ?:p ::rofl::
Da Vincie

Offline Annemarietjuhhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #44 Gepost op: 30-01-2006, 16:18:57 »
dan moeten jullie me (correctie: ons) wel allemaal aanmoedigen, he! :P (en stemmen via sms/telefoon etc.)
I am busy and very important

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #45 Gepost op: 17-02-2006, 15:05:06 »
dan moeten jullie me (correctie: ons) wel allemaal aanmoedigen, he! :P (en stemmen via sms/telefoon etc.)

je bent de eerste paar rondes afhankelijk van de jury dus das kut :p want hoe populair je ook zou kunnen zijn bij de kijkers..de jury beslist of zij denken dat je goed genoeg bent om populair gevonden te worden door de kijkers...

maar mocht je zover komen zal ik wel sms-en hoor ;)
Da Vincie

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2006, 02:30:30 »
als ik me opgeef zing ik niet om te winnen maar zing ik een liedje voor Lieke
winnen lukt mij toch niet, een fluitketel zingt nog beter dan mij
Menno is gek

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #47 Gepost op: 19-02-2006, 22:42:29 »
haha cool ;) dan gaan we ons samen volgend jaar opgeven met misschien wel nog een paar van hier  ::tandpastasmiley:: en dan kunnen we samen teleurgesteld afdruipen en bij elkaar gaan huilen/lachen omdat we beiden dan niet door zijn :) / :(
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #48 Gepost op: 19-02-2006, 22:47:19 »
ik zit nog steeds te twijfelen of ik mee ga doen. ik kan best zingen, ik hoor het van heel veel mensen, maar ik hoef geen zangcarrière

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #49 Gepost op: 19-02-2006, 22:53:58 »
Nou hey je moet het dan zelf weten, lijkt het je leuk om je op te geven en mee te doen... mij dus wel... ook al ga ik geen eens een ronde verder..lijkt me gewoon leuk en gezellig
Ik kom geen eens in aanmerking voor een zangcarriere..hoef ik dus ook niet..is onbereikbaar.. wel wil ik in musicals spelen dat is n grote droom ;)
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #50 Gepost op: 19-02-2006, 22:55:06 »
Nou hey je moet het dan zelf weten, lijkt het je leuk om je op te geven en mee te doen... mij dus wel... ook al ga ik geen eens een ronde verder..lijkt me gewoon leuk en gezellig
Ik kom geen eens in aanmerking voor een zangcarriere..hoef ik dus ook niet..is onbereikbaar.. wel wil ik in musicals spelen dat is n grote droom ;)
dat lijkt me ook geweldig. misschien is idols daar wel een opstapje toe, ik speel nu de hoofdrol in de schoolmusical dus wie weet

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvers Idols 4 ?
« Reactie #51 Gepost op: 19-02-2006, 23:03:28 »
misschien is idols daar wel een opstapje toe

Ja inderdaad ::tandpastasmiley:: Dat lijkt me dus echt wel tof..

ik speel nu de hoofdrol in de schoolmusical dus wie weet

Hmmm, maar dat zegt niet zoveel he, of je dan ook in grotere musicals kan spelen..misschien is het talent op jou school niet zo goed ;) of ben jij idd goed, maar is niet vergelijkbaar met proffesionele musicals.. wij doen dit jaar op school FAME!, ik = drama docent
Da Vincie