Poll

Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?

Ja, 't wordt misschien nog wel 'n grotere hype!
3 (17.6%)
Ja, deze nieuwe serie zal de eerste serie zeker evenaren.
1 (5.9%)
Nee, het zal wel weer 'n succes worden, maar nooit zo'n hype als Idols I.
11 (64.7%)
Nee, deze serie wordt geen succes en zal misschien wel floppen.
0 (0%)
Ik zou het echt niet weten.
2 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?  (gelezen 5699 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Gepost op: 5-12-2003, 16:17:44 »
Geef hier je visie over de nieuwe Idols. Wordt 't net zo'n succes als de eerste serie? Of heeft Nederland 't helemaal gehad met al die wannabe-sterren?  ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #1 Gepost op: 5-12-2003, 16:19:14 »
Ik verwacht zelf vrij veel van deze nieuwe serie! 16.000 deelnemers aan de audities moet haast wel veel leuke televisie opleveren en ook nog 'ns 'n paar goede zangers voortbrengen! Ik denk dus dat deze serie Idols I zeker zal evenaren!  :D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #2 Gepost op: 5-12-2003, 22:53:17 »
tja het was natuurlijk een groot succes vorig jaar, dus je zou denken dit jaar weer.  ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2003, 10:45:07 »
Ik denk niet dat het zo'n groot succes wordt als vorig jaar, maar desondanks denk ik dat er meer talent rondloopt dan vorig jaar.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #4 Gepost op: 6-12-2003, 15:44:30 »
Wat Chriz zei  ::vergroot::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #5 Gepost op: 7-12-2003, 20:54:07 »
Mwjah, de nieuwigheid is eraf, dat merkte ik gister al..desondanks lopen er genoeg pubermeisjes rond (met en zonder pukkels ;)) die vast wel een succes van deze serie maken. De idols zijn toch onderling inwisselbaar voor die doelgroep, lijkt me.
No Milk today???

maapie

  • Gast
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #6 Gepost op: 8-12-2003, 15:59:33 »
niemand uit deze idols wordt zo goed als Hind  8) ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #7 Gepost op: 20-12-2003, 13:13:56 »
Volgens de telegraaf van vandaag is het publiek het getreiter van de jury nu al zat. Onderstaand een klein stukje vh bericht:
--------------------------------------
Steeds meer Nederlanders ergeren zich groen en geel aan het tv-programma Idols. Getuige de laatste kijkcijfers van de Stichting Kijkonderzoek neemt de interesse voor de tv-talentenjacht nu al af.
Ruim tachtig procent van de kandidaten blijkt zo vals als een kraai te zingen en wordt doelbewust gebruikt om door de juryleden publiekelijk geschoffeerd te worden. Bovendien blijken jeugdige deelnemers een groot risico te lopen dat ze psychisch beschadigd blijven omdat ze op een vernederende en onbeschofte wijze publiekelijk te kijk worden gezet.
De Idols-vakjury kreeg dit seizoen van de programmamakers vanwege het opkrikken van de kijkcijfers bewust de opdracht mee om steviger te schofferen en keiharde kritiek te spuien. Volgens Idols-juryvoorzitter Henkjan Smits worden er ,, geen tere kinderzieltjes" beschadigd. ,,Iedereen weet toch waar hij of zij aan begint." Smits bevestigt dat de juryleden onder wie Jerney Kaagman zich minder hoeven in te houden. ,,Ja, het is allemaal harder geworden
-----------------------------------------

Vervolgens komt er ook nog een psycholoog geloof ik aan het worden, die vindt dat het echt niet kan om mensen zo af te kraken...

Volgens dit artikel zal Idols II dus niet net zo´n succes worden als Idols I....
Maar met 3,1 en 2,6 miljoen kijkers na 2 afleveringen is dat toch nog steeds erg veel en kun je toch nog niet zeggen dat de mensen het zat lijken te zijn  ???

Misschien zet men dit bericht (zelfs op de voorpagina!!) weer in de krant om kijkers te lokken. We zullen vanavond zien of deze media aandacht weer heeft geholpen...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #8 Gepost op: 20-12-2003, 19:31:10 »
Zolang er meisjes rondlopen met van die enorme planken (bijna hele schuttingen) als Claudia vind ik het volkomen terecht wat die jury doet.

Offline AlexF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wordt Idols II net zo'n succes als deel I?
« Reactie #9 Gepost op: 22-12-2003, 20:25:46 »
Ik denk niet meer dat het Zon Hype wordt.

Hoewel er nu wel meer gediscuseerd wordt als voorheen.

Wel een adviesje is volgend jaar een compleet nieuwe format te gebruiken ;)
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....