Poll

Vonden jullie het terecht dat Jamai won?

Ja hij heeft eerlijk gewonnen
5 (38.5%)
Het maakte mij niks uit
4 (30.8%)
Neej Jim moest en zou winnen
2 (15.4%)
Ik weet het niet
0 (0%)
Ze hebben allebei een cd dus wat moeten ze verder!?
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 12

Poll gesloten: 15-12-2003, 20:11:55

Auteur Topic: nieuws en foto's van idols 2003/2004  (gelezen 6498 keer)

Offline Idolsfan

  • Forumlid
nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Gepost op: 5-12-2003, 20:09:50 »
hallo allemaal
fijn dat jullie zijn gekomen voor mijn map over Idols ik zal de volgende keer er meer tekst op zetten en foto's

[verwijderd door de admin]
« Laatst bewerkt op: 6-12-2003, 20:20:01 door Idolsfan »
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Reactie #1 Gepost op: 5-12-2003, 22:54:45 »
ik denk dat ze allebei een beetje gewonnen hebben, ze zijn zeker even succesvol..  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Reactie #2 Gepost op: 6-12-2003, 10:47:38 »
Ik denk dat Jim meer echt een idool is, hij wordt echt aanbeden door al die meisjes. Ik denk dat het met Jamai allemaal wat sneller voorbij is.

Offline Idolsfan

  • Forumlid
vandaag begint idols weer
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2003, 20:21:52 »
hallo mensen vandaag begint idols weer
alleen ik heb een vraag hoe kan je zo'n plaatje onder je naam zetten???
vertel gauw want dan geef ik nog meer nieuws over idols 2003/2004
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: vandaag begint idols weer
« Reactie #4 Gepost op: 7-12-2003, 01:35:51 »
hallo mensen vandaag begint idols weer
alleen ik heb een vraag hoe kan je zo'n plaatje onder je naam zetten???
vertel gauw want dan geef ik nog meer nieuws over idols 2003/2004

Idolsfan, ten eerste welkom op ons forum. In je profiel kan je een avatar uploaden. Als je in je profiel zit, dan zie je links in beeld een kolom met Profielinfo.
In deze kolom zie je een onderwerp ´Forum Profiel instellingen´. Bij dit onderwerp kan je een plaatje kiezen uit het assortiment wat deze site aanbied, maar je kunt ook een plaatje uploaden uit je eigen computerbestand, door te klikken op het item ´bladeren´. Je bladert dan in je eigen PC bestand, en vandaaruit kan je een afbeelding kiezen waaronder je graag herkent wil worden hier op het forum. Let echter op, er zijn grenzen aan het plaatje wat geupload kan worden. Ik dacht dat het niet groter mocht zijn dan 65 bij 65 pixels of daar om trent. iets groter kan ook.

ik hoop dat dit je vraag beantwoord en je nog vaak op ons forum te zien.


Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Reactie #5 Gepost op: 7-12-2003, 12:00:53 »
Welkom Idolsfan!   :D

Ik denk dat Jim meer echt een idool is, hij wordt echt aanbeden door al die meisjes. Ik denk dat het met Jamai allemaal wat sneller voorbij is.

Ik ben 't helemaal met Chriz eens. Al tijdens de live-uitzendingen van Idols was overduidelijk dat Jim meer 't type was waar jonge meisje idool van worden. Jamai heeft denk ik gewonnen, omdat die veel meer mensen aanspreekt...zowel jong als oud. Maar nu blijkt dus dat hun succes toch heel erg afhankelijk is van de jonge meisje en blijkt dus dat Jim 't beter doet dan Jamai.

maapie

  • Gast
Re: nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Reactie #6 Gepost op: 8-12-2003, 16:10:22 »
aan de ene kant vond ik het heeeel jammer dat hind eruit ging vlak voor de finale, maar aan de andere kant ook weer niet

Het was (denk ik hoor, ik ken haar ook niet persoonlijk, dan moet je bij Annemieke zijn ;) ) niks voor haar om in al die drukte te zitten. Nu kan ze rustig aan doen en niet zo verbonden zijn met Idols.  :) ::ok::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Reactie #7 Gepost op: 9-12-2003, 16:12:40 »
aan de ene kant vond ik het heeeel jammer dat hind eruit ging vlak voor de finale, maar aan de andere kant ook weer niet

Het was (denk ik hoor, ik ken haar ook niet persoonlijk, dan moet je bij Annemieke zijn ;) ) niks voor haar om in al die drukte te zitten. Nu kan ze rustig aan doen en niet zo verbonden zijn met Idols.  :) ::ok::

precies, iedereen weet wie ze is, daar gaat het om. dé káns.

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Reactie #8 Gepost op: 16-12-2003, 12:31:25 »
dus de meeste vinden dat jim het beste doet als idol en er zijn een paar  waar het niks uit maakt ::ok:: maakt niet uit alleen ik heb een vraag ik ben nog jong dus...het moet kunnen hoe krijg je plaatjes op je tekst en bedankt dat voor de hulp bij mijn plaatje hij komt er zo snel mogelijk !!!! ::)

doeg
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D

Offline tinkje

  • Forumlid
Re: nieuws en foto's van idols 2003/2004
« Reactie #9 Gepost op: 16-12-2003, 12:55:33 »
dus de meeste vinden dat jim het beste doet als idol en er zijn een paar  waar het niks uit maakt ::ok:: maakt niet uit alleen ik heb een vraag ik ben nog jong dus...het moet kunnen hoe krijg je plaatjes op je tekst en bedankt dat voor de hulp bij mijn plaatje hij komt er zo snel mogelijk !!!! ::
doeg

Anders help ik je straks wel even met het plaatje.

Ik vind trouwens dat Jim een betere 'cd'-stem heeft.

 :-*