Poll

Om welke deelnemer/auditie heb jij 't hardst moeten lachen?

Robertjan (Frans Bauer)
0 (0%)
Christeline (de Whitney Houston van Curaçao)
0 (0%)
Kevin (John Travolta)
8 (50%)
Patricia (uit Schoonhoven)
2 (12.5%)
Roshana (do re mi)
6 (37.5%)
Iemand anders, namelijk.....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: Voorronde 1  (gelezen 12925 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Voorronde 1
« Gepost op: 5-12-2003, 23:12:32 »
hier alles over de voorronde's die vanaf morgen te zien zijn.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2003, 12:26:48 door Cora Bora »

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Voorronde's
« Reactie #1 Gepost op: 6-12-2003, 22:47:38 »
nouw. K vond het niet veel aan  :(. Niet echt moeten lachen nog. Komt ook omdat je al veel gewend bent denk ik. Hoop dat de volgende afleveringen wel leuker worden..meer sukkels die zichzelf voor lul zetten bedoel ik dan met leuk.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Voorronde's
« Reactie #2 Gepost op: 6-12-2003, 23:06:44 »
Ik ben voor Sanne!!

Niet dat ik zeker weet of ze meedoet, maar ik weet dat ze is opgegeven door haar buurmeisjes. Maar ik zou zeker niet mee willen doen, heb sowieso (zelfs niet onbewust ergens diep onderin) de droom niet om idool te worden, laat staan dat ik mezelf voor schut ga zetten...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Voorronde's
« Reactie #3 Gepost op: 7-12-2003, 12:05:18 »
Ik vond dat 'Grease Lightin'-ventje erg grappig en die mislukte rockgast die een liedje van Linkin Park letterlijk ging opzeggen.  ;D

Dat meisje dat vorig jaar bij de theaterronde zat (Elles?) vond ik erg goed en dat zwarte meisje met dat petje vond ik ook erg goed.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Voorronde's
« Reactie #4 Gepost op: 7-12-2003, 12:10:35 »
Ik vond 't wel al 'n leuke uitzending! Ik heb toch aardig wat afgelachen!  ;D

Ik vind 't echt ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die meedoen en ook nog echt denken dat ze wel 'n idool kunnen worden, terwijl ze echt niet kunnen zingen. Ik heb bijvoorbeeld echt met veel verbazing naar puberende Kevin (Greased lightning) zitten kijken. Die meende echt dat hij de uitstraling, de stem en de juiste kleding had om 't nieuwe idool te worden. Hij moet wel heel verbaasd zijn geweest dat hij van de jury te horen kreeg dat hij deze drie factoren absoluut niet had.

Verder vond ik Robertjan, die Frans Bauer deed, erg grappig. Ik had op de een of andere manier wel echt medelijden met hem. Hij deed zo goed zijn best, maar hij heeft 't idd gewoon niet om 't ver te kunnen schoppen als zanger. Misschien moet hij maar 'ns bij de echte Frans op de koffie gaan voor wat adviezen.  ;)

Ik vond trouwens Rubien (dat donkere meisje met de witte pet), Alice (die vorig jaar ook al in 't theater was) en Boris (Stacy Orrico) erg goed!  :)

Op www.idols.nl zijn trouwens alle audities van deze eerst aflevering terug te bekijken! Leuk voor als je je geheugen weer effe wilt opfrissen!  :D

Edit: ik heb effe 'n nieuwe poll toegevoegd over de audities in de eerste aflevering!  :D
« Laatst bewerkt op: 7-12-2003, 12:23:01 door Han13 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De Voorronde's
« Reactie #5 Gepost op: 7-12-2003, 12:25:11 »
ik heb ook wel met kriebelnde tenen moeten lachen, maar vond het net zoals vorig jaar vooral zielig..  :'(
die arme kevin...  :-[

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Voorronde's
« Reactie #6 Gepost op: 7-12-2003, 12:30:04 »
ik heb ook wel met kriebelnde tenen moeten lachen, maar vond het net zoals vorig jaar vooral zielig..  :'(
die arme kevin...  :-[

Ik vond 't ook erg zielig voor 'n aantal deelnemers. Ze zijn er zelf zo van overtuigd dat ze 'het' hebben om 'n idool te worden en worden vervolgens helemaal de grond in geboord.  :-[

Ik begrijp eigenlijk ook nog steeds niet dat familie en bekenden tegen deze deelnemers niet van te voren hebben gezegd dat ze 't echt niet zouden gaan redden.  :-\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De Voorronde's
« Reactie #7 Gepost op: 7-12-2003, 12:33:44 »
Ik vond 't ook erg zielig voor 'n aantal deelnemers. Ze zijn er zelf zo van overtuigd dat ze 'het' hebben om 'n idool te worden en worden vervolgens helemaal de grond in geboord.  :-[


vooral dat kevin tegen tooske zei dat hij het niet van zijn zangtalent moest hebben maar van zijn uitstraling...  ;D

en dan dat grease lightning..O-O-O met die schouders..  ;D ;D ;D :'(

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #8 Gepost op: 7-12-2003, 14:37:15 »
Ik vond die Danny met zijn hanenkam lachen. Daar verwachtte ik echt een heel ruig nummer met een ruige harde stem bij. Dat ruige nummer klopte, maar die piepstem  ;D ;D
En Kevin die vertelt hoe hij zijn puistjes voor de spiegel uitknijpt net zoals ze in een bepaalde film doen, toen kwam ik echt niet meer bij!!!


RubyAnn met haar witte outfit vond ik trouwens erg goed. Daar gaan we nog wel wat van verwachten denk ik.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #9 Gepost op: 7-12-2003, 15:11:24 »
Dat meiske met dat keyboardje ;D GEWELDIG!! Hoe ze dan aan het intoetsen was en vervolgens super vals mee aan het zingen was ;D .
En natuurlijk Kevin, die vond ik ook goed...  :-X

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #10 Gepost op: 7-12-2003, 19:04:02 »
Ik vond 't ook erg zielig voor 'n aantal deelnemers. Ze zijn er zelf zo van overtuigd dat ze 'het' hebben om 'n idool te worden en worden vervolgens helemaal de grond in geboord.  :-[

Ik begrijp eigenlijk ook nog steeds niet dat familie en bekenden tegen deze deelnemers niet van te voren hebben gezegd dat ze 't echt niet zouden gaan redden.  :-\

ik heb een keer gehoord dat al die mensen die daar zijn eerst nog een auditie moeten doen voordat ze naar die jury gaan. En dan denken ze dus dat ze heel goed zijn.omdat ze dus door die auditie zijn gekomen.
Maar dat hoorde ik van een vriendin en die had het weer van een ander en die ander had het van haar buurmeisje en dat buurmeisje was Wanda(die ene van vorig jaar met de speeltuin van marco borsato)...dus weet niet of het waar is verder.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #11 Gepost op: 7-12-2003, 19:36:05 »
't is idd zo dat ze eerst auditie moeten doen voor 'n andere jury als de jury die wij kennen. Dat heb ik iig vorig jaar vernomen van 'n meisje hier uit de buurt dat ook mee heeft gedaan. Die jury bepaalt dan of je goed genoeg bent of grappig genoeg bent om door te gaan naar de echte 4-koppige jury.

Maar ik denk eerlijk gezegd dat deze deelnemers van te voren al echt dachten dat ze wel 'n goede kans maakten, anders hadden ze zich nooit ingeschreven voor de audities. Ik begrijp dan gewoon niet dat hun omgeving ze niet in bescherming neemt en ze vertelt dat ze beter niet mee kunnen doen. Maar wie weet hebben ze dat ook wel tevergeefs gedaan. Als iemand eenmaal overtuigd is van zijn eigen kunnen, dan laat hij/zij zich er waarschijnlijk nog maar moeilijk vanaf brengen.  :-\

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Voorronde 1
« Reactie #12 Gepost op: 7-12-2003, 20:51:12 »
Mensen: als je geen puisten hebt (gehad) ben je geen puber (geweest)!!

Verder vond ik do-re-mi wel leuk, maar echt gelachen..nee.. ik vond het niet echt een geweldige uitzending.. :-\
No Milk today???

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Voorronde 1
« Reactie #13 Gepost op: 9-12-2003, 02:00:07 »
Mensen: als je geen puisten hebt (gehad) ben je geen puber (geweest)!!

Verder vond ik do-re-mi wel leuk, maar echt gelachen..nee.. ik vond het niet echt een geweldige uitzending.. :-\

Soms heb ik toch echt medelijden met die deelnemers....Ik weet het ze doen het zelf...En willen zo graag, vandaar dat ik het een beetje triest vind...Dit is dan toch weer een beetje "uitbuiten" om een programma te maken?

Ik vind het gewoon niet leuk dat mensen zo "afgaan" an publiek..Ook al vragen ze er zelf om.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Voorronde 1
« Reactie #14 Gepost op: 9-12-2003, 12:34:28 »
Soms heb ik toch echt medelijden met die deelnemers....Ik weet het ze doen het zelf...En willen zo graag, vandaar dat ik het een beetje triest vind...Dit is dan toch weer een beetje "uitbuiten" om een programma te maken?

Ik vind het gewoon niet leuk dat mensen zo "afgaan" an publiek..Ook al vragen ze er zelf om.


Ik heb zoiets van: 'oke, kijk de voorrondes dan niet en val later in.' Ik vind dat die sukkels gewoon hard moeten worden aangepakt, want ze zijn zelf zo blind als een rasechte mol. Dat er nog steeds van die losers zijn die een jaar geleden volledig zijn afgezeken en dan er weer staan: 'Hallo, daar ben ik weer' daar erger ik me juist aan.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Voorronde 1
« Reactie #15 Gepost op: 10-12-2003, 13:11:45 »
Ja, Chriz daar heb je eigenlijk wel gelijk in...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 1
« Reactie #16 Gepost op: 10-12-2003, 13:25:50 »
Ik heb zoiets van: 'oke, kijk de voorrondes dan niet en val later in.' Ik vind dat die sukkels gewoon hard moeten worden aangepakt, want ze zijn zelf zo blind als een rasechte mol. Dat er nog steeds van die losers zijn die een jaar geleden volledig zijn afgezeken en dan er weer staan: 'Hallo, daar ben ik weer' daar erger ik me juist aan.

in principe mee eens, zou het uitluitend om volwassen mensen gaan, maar dat is niet zo. pubers zijn heel gevoelig voor kritiek en zeker op de manier waarop de jury dat geeft, helemaal de grond inborend. soms vind ik het echt ronduit gevaarlijk.......

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Voorronde 1
« Reactie #17 Gepost op: 11-12-2003, 09:47:57 »
die do-re-mi was net bij stenders vroeg, om nog een keer La Isla Bonita te zingen.
3x raden...... inderdaad. ;D
En maar roepen dat ze ECHT kan zingen..... ::)
dan is er toch ergens iets goed mis.

Is het jullie trouwens niet opgevallen dat dat orgeltje van d'r ook vals was? Er klopte geen hout van die toonladders.
we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #18 Gepost op: 11-12-2003, 11:32:21 »
die do-re-mi was net bij stenders vroeg, om nog een keer La Isla Bonita te zingen.
3x raden...... inderdaad. ;D
En maar roepen dat ze ECHT kan zingen..... ::)
dan is er toch ergens iets goed mis.

Ik begrijp er ook niks van dat ze zelf nog steeds niet doorheeft dat 't gewoon niet gaat lukken en dat ze echt niet kan zingen. Ze ziet en hoort zichzelf toch ook op televisie en dan nu de radio? Ze zegt maar steeds dat ze te zenuwachtig is en dat 't dan niet lukt of dat ze iets aan haar keel heeft, maar ik weet zeker dat haar stem zonder die zenuwen en zonder die keelproblemen echt niet veel beter klinkt.

Citaat
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat dat orgeltje van d'r ook vals was? Er klopte geen hout van die toonladders.

Ja wat wil je ook met zo'n prul van 5 euro?  :-\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #19 Gepost op: 11-12-2003, 19:06:54 »
Bij elke keer dat ze met haar vinger een toets aanraakte lach ik onder de tafel van 't lachen. M'n ouders hadden speciaal Idols opgenomen, omdat ik zaterdag niet thuis was, heb 't zondagmiddag gekeken, hij was weer leuk ;D