Auteur Topic: Kijkcijfers  (gelezen 8290 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Kijkcijfers
« Gepost op: 7-12-2003, 13:55:00 »
De eerste uitzending van gisterenavond trok gisteren maar liefst 3.116.000 kijkers.  :o

Dat belooft veel goeds voor de rest van de uitzendingen! Of juist niet? In de media (zie onze Korte nieuws-pagina) wordt al gesuggereerd dat deze hoge kijkcijfers alleen te danken zijn aan de publiciteit rondom Idols en 't succes van serie I en dus niet zozeer aan de kwaliteit van deze eerste uitzending. Wat denk jij? Zullen de kijkcijfers zo hoog blijven of toch snel weer kelderen?

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #1 Gepost op: 7-12-2003, 14:32:44 »
Als ze meer kandies laten zien (zowel goede, maar natuurlijk ook de slechte  ;D) dan wordt het wel wat. Vond dat ze gisteren erg veel tijd besteedden aan andere dingen, zoals Tooske in de helikopter en Jamai die terugblikte naar zijn audities...Toch denk ik dat de kijkcijfers wel dalen. Kan me niet voorstellen dat tot 1 mei elke week ruim 3 miljoen mensen zullen kijken...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

maapie

  • Gast
Re: Kijkcijfers
« Reactie #2 Gepost op: 8-12-2003, 16:12:16 »
Ik vind ook dat ze (te?) veel tijd besteden aan onnodige dingen, zoals allemaal dansers achter elkaar gemonteerd, of mensen die in de spiegel kijken in de wc.

Wat ik wel weer leuk vind is dat ze een clip van bijv christina aguilera laten zien, en de muziek van de kandi's erin monteren  ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Kijkcijfers
« Reactie #3 Gepost op: 9-12-2003, 16:11:32 »
3 miljoen mensen...  :o das wel erg veel hoor, stel je toch eens voor dat ze alle drie miljoen hierheen komen...  ;D ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #4 Gepost op: 9-12-2003, 18:50:14 »
3 miljoen mensen...  :o das wel erg veel hoor, stel je toch eens voor dat ze alle drie miljoen hierheen komen...  ;D ;)

Haha! Dat zou echt geweldig zijn!  8)

Maar laten we maar reeel blijven: met 10% van die kijkers zijn we ook al heel tevreden.  ;D

Feit is dus wel dat alle andere 'grote' programma's op de zaterdagavond van 21.00 uur tot 22.00 uur gestopt of verplaatst zijn, omdat ze bang zijn kijkers te verliezen aan Idols. Gevolg hiervan is natuurlijk dat er bijna niks anders leuks op is op dat tijdstip en Idols zo automatisch al veel kijkers heeft....tenminste dat lijkt me zo.  :-\

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Kijkcijfers
« Reactie #5 Gepost op: 12-12-2003, 12:29:51 »
3 miljoen mensen...  :o das wel erg veel hoor, stel je toch eens voor dat ze alle drie miljoen hierheen komen...  ;D ;)

brr moet er niet aan denken
stel dat ze allemaal 1 bericht per week posten

moet je kijken wat dan een moderator per week allemaal moet gaan door lezen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Kijkcijfers
« Reactie #6 Gepost op: 12-12-2003, 12:30:39 »

moet je kijken wat dan een moderator per week allemaal moet gaan door lezen


ik wil het niet weten...  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #7 Gepost op: 14-12-2003, 22:39:11 »
Gisteren keken 2.641.000 Nederlanders naar de 2de aflevering van Idols. Dat is dus zo'n half miljoen minder dan vorige week. Waren deze afhakers zo teleurgesteld in de vorige aflevering dat ze besloten niet meer te kijken? Of haalt zo'n eerste aflevering van zo'n sterk gepromoot programma gewoon standaard meer kijkers dan de volgende afleveringen?

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit. Iig vind ik 2.641.000 kijkers nog heel erg veel, dus voorlopig gaat 't nog erg goed met Idols lijkt me.  :)

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Kijkcijfers
« Reactie #8 Gepost op: 14-12-2003, 23:59:44 »
Ik was gister in Utrecht op een Planet Race feestje, waardoor ik Idols niet kon kijken, wellicht waren er nog een half miljoen mensen die ook even wat anders aan het doen waren.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #9 Gepost op: 15-12-2003, 08:43:37 »
Dus die half miljoen mensen kijken dan woensdag wel naar de herhaling!  ;)

De herhaling van aflevering 1 van woensdag had trouwens 648.000 kijkers.  :)


Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Kijkcijfers
« Reactie #10 Gepost op: 15-12-2003, 16:57:46 »
Die herhaling kijk ik donderdag, want die neem ik op  ::ok::
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2003, 21:58:34 »
De herhaling woensdag is ook erg goed bekeken. Wel 1.040.000 Nederlanders keken naar de herhaling van aflevering 2. Dat lijkt me toch echt veel voor 'n herhaling.  :o

Aflevering 3 gisteren is bekeken door 2.542.000 mensen.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #12 Gepost op: 22-12-2003, 14:25:53 »
De herhaling woensdag is ook erg goed bekeken. Wel 1.040.000 Nederlanders keken naar de herhaling van aflevering 2. Dat lijkt me toch echt veel voor 'n herhaling.  :o
  :o :o idd veel voor een herhaling zeg! Dan zijn de kijkcijfers dus absoluut niet achteruit gegaan!

Aflevering 3 gisteren is bekeken door 2.542.000 mensen.  :)
Weer iets minder dan vorige week, maar ja als die herhaling a.s. woensdag ook weer goed wordt bekeken....Aansluitend op die aflevering komt dan trouwens World Idol, dus het wordt een heel avondje Idols kijken  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #13 Gepost op: 22-12-2003, 15:48:52 »
Ik denk niet dat de herhaling woensdag zoveel kijkers zal treffen. Ten eerste is 't kerstavond en brengen veel mensen hun tijd anders door als met televisie kijken. Bovendien zijn er 'n hoop andere programma's op die veel kijkers zullen trekken. (o.a. De Bauers, All you need is love)