Auteur Topic: Nieuwe dingen op de site:  (gelezen 65865 keer)


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe dingen op de site:
« Reactie #81 Gepost op: 26-11-2004, 23:04:27 »
Nieuwtjes van de afgelopen tijd:

Maud laat van zich horen (26-11-2004)
Maud heeft op haar site weer wat nieuwtjes te melden: In juni heb ik met Xander de Buisonjé een duet opgenomen tijdens zijn concert in 't Spant in Bussum. Het was een te gekke ervaring en ik ben dan ook erg blij dat hier een DVD van is gemaakt. Deze ligt nu in de winkel...size] Lees verder...[/size]

Jim schikt met uitgever Story (25-11-2004)
Zanger Jim heeft een schikking getroffen met Sanoma, uitgever van Story. Dat meldde zijn management donderdag. De nummer twee van de eerste Idols -serie had het blad voor de rechter gedaagd wegens een artikel over zijn vermeende cocaïnegebruik. Jim zou de harddrug volgens Story na de première van de film Snow Fever hebben gebruikt...size] Lees verder...[/size]

Boris haal zijn rijbewijs (17-11-2004)
Een paar weken geleden heeft Boris een spoedcursus autorijden gevolgd en met succes! Want hij heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald. Op zijn website schrijft een duidelijk blije Boris: Ik heb m'n rijbewijs!!!!!!!!!... Lees verder...[/size]

Jim eist rectificatie van stuk cokegebruik (17-11-2004)
Zanger Jim heeft uitgever Sanoma van Story voor de rechter gedaagd wegens een artikel over zijn vermeende cocaïnegebruik. Jim zou de harddrug volgens het blad na de première van de film Snow Fever hebben gebruikt... Lees verder...[/size]

Henkjan Smits ontleedt de X-factor (10-11-2004)
"Ik kan zingen en ik kan dansen. Wanneer word ik dan een ster?" Duizend keer heeft talentscout en gevreesd, maar gerespecteerd 'Idols'-juryvoorzitter Henkjan Smits die vraag gekregen. Afgelopen zomer gaf hij antwoord op alle vragen. Hij ontleedde de X-factor en schreef zijn bevindingen op in een boek, dat vandaag wordt gepresenteerd. Met handige tips over hoe je met die sterren-ambitie omgaat, maar ook wetenswaardigheden voor ouders over contracten, foute en goede managers en noodzakelijk realisme... Lees verder...[/size]

Jamai weer vrijgezel (10-11-2004)
Albert Verlinde, producent van de nieuwe musical 'Hello Dolly', zag het al helemaal voor zich; Jamai (18) die op de première van 21 november voor het eerst zijn vriend showt. Alberts hoofdrolspeler kan aan die publicitaire droomwens echter niet voldoen. Het is uit met 'zijn' Boris... Lees verder...[/size]

Idol-Jim zoekt nieuwe platenmaatschappij (05-11-2004)
Jim Bakkum is op zoek naar een nieuwe platenmaatschappij. De nummer 2 van de eerste Idols-editie staat momenteel nog onder contract bij Sony BMG. Zijn manager Dim Paulson zegt dat er vergevorderde gesprekken lopen met maatschappij CTM. De reden voor Jim om mogelijk naar CTM over te stappen is volgens Paulson " horizon verbreding". "CTM is meer dan een platenmaatschappij. Het bedrijf doet ook televisie en geeft publicaties uit"... Lees verder...[/size]

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe dingen op de site:
« Reactie #82 Gepost op: 12-05-2005, 14:55:14 »
Het is bekend: Idols 3 komt eraan!

Natuurlijk zullen we je op idolsweb.org weer voorzien van alle info en kun je meediscussieren op ons forum. Er is nog niet zoveel bekend over Idols 3, dus hou deze site zeker in de gaten.

Henkjan Smits is in ieder geval wel al benaderd. Lees meer op onze nieuwspagina
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...