Poll

Wie had de grappigste auditie?

Claudia (deed vorig jaar ook al mee)
0 (0%)
Jack (Great balls of fire)
0 (0%)
Louis (aka Cher)
3 (25%)
Marge (met eigen tekst op liedje van Sting)
0 (0%)
Mark (met zonnebril!)
7 (58.3%)
Joyce (Alles of niets - Linda, Roos en Jessica)
1 (8.3%)
Milan (met veel tekorte T-shirt)
1 (8.3%)
Sacha (Like a virgin - Madonna)
0 (0%)
Een ander, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Auteur Topic: Voorronde 2  (gelezen 11155 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Voorronde 2
« Gepost op: 13-12-2003, 22:28:54 »
In dit topic kun je alles kwijt over de tweede voorronde van Idols, die zojuist is uitgezonden.  :)

't betrof hier de voorronde in Eindhoven, waar dus ook iedereen hier uit Limburg heen moest. Ik was blij verrast om te zien dat onze Boris Titulaer (komt net als mij uit Venlo) ook meedeed. Hij was die jongen die al 'n CD had opgenomen en waarvan de jury zei dat hij zo goed in 't ritme zat.

Dat hij kon zingen wist ik allang, want hij heeft hier in de omgeving best veel al opgetreden. Bovendien heeft hij vorig jaar met 'n heel mooi nummer ('She would') meegedaan aan de voorrondes voor 't Songfestival. 'n aantal juryleden waren toen echt helemaal kapot van z'n liedje (Nance had zelfs gehuild zo mooi vond ze 't), maar de rest vond 't helaas niet geschikt voor 't Songfestival.

Juist omdat Boris al zo veel gedaan heeft, was ik verbaasd hem te zien in 'n programma als Idols. Ik had niet verwacht dat dat iets voor hem zou zijn. Maar goed, erg leuk dat hij door is en ik hoop van harte dat hij heel ver komt!  ::ok::

Verder weer veel leuke audities en aparte types gezien, waarom ik hard moest lachen! Zodra morgen de audities ook op de Idols-site staan, zal ik hier 'n poll toevoegen (ik heb niet alle namen kunnen onthouden  :-[ ) zodat we weer onze mening kunnen geven over de slechtste en beste deelnemers.  ;D

Edit: 't liedje, waarmee Boris met 't Songfestival heeft meegedaan, is nog steeds te beluisteren op de Songfestival-site! Zie hier om direct 't liedje te beluisteren. Is zeker 'n aanrader, want 't is echt 'n prachtig liedje!  :)
« Laatst bewerkt op: 14-12-2003, 17:01:56 door Han13 »

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorronde 2
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2003, 23:15:22 »
Het verbaast me toch wel dat sommige mensen een auditie zien als een loterij waarin je 'kans maakt' op een prijs. Win je de prijs niet, dan probeer je het toch gewoon nog een keer? En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer... Net zolang totdat je prijs hebt. ::)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Voorronde 2
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2003, 23:34:47 »
Die Boris kon wel zingen jah, ik riep hier ook meteen dat die wel door zou gaan...

Die dikkerd die met zijn rode shirt wat te kort was...Echt lachen..Wat een mafkees..

Dan die homofiele jongen met zijn lesbische vriendin...Niks tegen homo's en lesbo's hoor.
Maar dit was toch wel een bijzonder stel...
"Ik moet bevallen" was echt een uitspraak waarbij ik dacht...Je bent een karikatuur van de homojongeren aan het maken.

Geweldig gelachen met die jongen met zijn zonnebril 8) 8) 8)
Toen die buiten stapte: YESSSS Vanavond friet met..!!!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 2
« Reactie #3 Gepost op: 14-12-2003, 15:04:33 »
Het verbaast me toch wel dat sommige mensen een auditie zien als een loterij waarin je 'kans maakt' op een prijs. Win je de prijs niet, dan probeer je het toch gewoon nog een keer? En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer... Net zolang totdat je prijs hebt. ::)
Idd, die Claudia is daar een heel goed voorbeeld van. En nu hebben ze haar ook nog meer hoop gegeven door te zeggen dat ze er op voor uit is gegaan. Stom, stom, stom  ;D

En om die Mark (met zonnenbril), echt ik kwam niet meer bij van het lachen!!

Verder vond ik de uitzending beter dan vorige week, toen er best veel blabla was. Nu hebben we veel meer mensen om ons oordeel over te geven, en dat is altijd leuk!
Die (acrobatische) jongen met dat gele t-shirt, vond ik trouwens erg goed. Hij wil volgens mij wel graag opvallen, maar in zijn geval zeker niet verkeerd  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 2
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2003, 16:11:44 »
ik leer het al. vorig jaar moeten huilen om claudia, dit jaar bijna in m'n broek gepiest van het lachen....  ;D


wie heeft er een foto van haar van vorig jaar? die moét ik als avatar!!!  8)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Voorronde 2
« Reactie #5 Gepost op: 14-12-2003, 16:50:24 »
Ik was heel erg boos op die moeder die gelijk tegen haar dochter zei toen ze naar buiten kwam: 'Nou joh, dan doe je volgend jaar toch gewoon weer een poging.' Even later bleek het meisje daar nog steeds geen behoefte aan te hebben en toen zei die moeder ook nog: 'Ja, joh. Je moest eens weten hoe hard dat wereldje is.'  >:( een beetje je dochter pushen die daardoor landelijk voor lul staan en zelf een beetje schijnheilig op de achtergrond blijven. Ga er zelf staan!  >:(

Maar terug naar het positieve: Voor mij was Marieke de beste en dan vooral qua stijl, uitstraling, looks en ik denk dat ze met haar stem en performance nog zover kan groeien dat ze in de finale komt. Een echte leuke meid lijkt me.  ::ok:: (Ik wil een avatar van haar!  ;) )

Mark was het meeste lachen deze keer!  ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 2
« Reactie #6 Gepost op: 14-12-2003, 17:08:36 »
Ik heb inmiddels 'n poll over de meest grappigste auditie van aflevering 2 toegevoegd.  :)

Ik ga zelf ook voor Mark met zijn vertaling van Wes. Echt geweldig hoe hij dat liedje vol overtuiging en met bijbehorende gebaren bracht!  ;D

Voor slechtste liedjeskeuze nomineer ik Joyce, want 'Alles of niets' van Linda, Roos en Jessica is toch wel echt 'n hele slechte keuze. Dan benadruk je met 't liedje eigenlijk al dat je niet kunt zingen. ::)

De beste vond ik echt Boris deze aflevering. Niet alleen omdat hij hier uit Venlo komt, maar omdat hij erg goed zong en 't heel swingend bracht. Ron (die zoveel ratslagen maakte) vond ik ook wel goed (ziet er ook nog 'ns niet verkeerd uit  ;) ), maar mag idd nog wel wat aan zijn performance werken. Hij stond er 'n beetje sloom bij. Marieke deed 't ook wel goed, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze 't erg veel verder gaat schoppen als de workshopuitzendingen. op de een of andere manier zie ik haar nog niet als een van de laatste 10.  :-\

Al met al 'n goede 2de uitzending van Idols!  :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 2
« Reactie #7 Gepost op: 14-12-2003, 19:29:13 »
Ik heb weer erg gelachen gisteren


Dan die homofiele jongen met zijn lesbische vriendin...Niks tegen homo's en lesbo's hoor.
Maar dit was toch wel een bijzonder stel...
"Ik moet bevallen" was echt een uitspraak waarbij ik dacht...Je bent een karikatuur van de homojongeren aan het maken.


Ik had echt gehoopt dat ie kon zingen, ik vond 'm echt grappig, maar helaas...

En die arme Claudia, volgens mij heet ze echt niet door dat ze niet kan zingen. En kies tenminste 1x een fatsoenlijk liedje. Maar ik lag onder de tafel van 't lachen bij Joyce, met Ademnood, ik kreeg er spontaan Ademnood van. En helemaal toen Erik zei: "'t Is en blijft een leuk liedje ;D! Hoezo promotie.... :P

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 2
« Reactie #8 Gepost op: 14-12-2003, 19:59:28 »
ik leer het al. vorig jaar moeten huilen om claudia, dit jaar bijna in m'n broek gepiest van het lachen....  ;D


wie heeft er een foto van haar van vorig jaar? die moét ik als avatar!!!  8)

Niet van vorig jaar....
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 2
« Reactie #9 Gepost op: 15-12-2003, 09:49:44 »
[dommemeisjesmodus]trouwens, die robin was wel erg leuk...  ;D volgens mij gaat die het wel ver schoppen..[/dommemeisjesmodus]

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Voorronde 2
« Reactie #10 Gepost op: 15-12-2003, 09:54:50 »
Dan die homofiele jongen met zijn lesbische vriendin...Niks tegen homo's en lesbo's hoor.
Maar dit was toch wel een bijzonder stel...
"Ik moet bevallen" was echt een uitspraak waarbij ik dacht...Je bent een karikatuur van de homojongeren aan het maken.


hmm dat van die vriendin had ik even gemist...
Ik snapte al niet dat zij niet zag dat hij het prototype homo is.
Maar heeft ze ook echt gezegd dat zij lesbisch is? Geweldig. Dus zij zoeken hun vertier allebei buiten de deur.

we're back :(

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 2
« Reactie #11 Gepost op: 15-12-2003, 09:58:05 »
hmm dat van die vriendin had ik even gemist...
Ik snapte al niet dat zij niet zag dat hij het prototype homo is.
Maar heeft ze ook echt gezegd dat zij lesbisch is? Geweldig. Dus zij zoeken hun vertier allebei buiten de deur.



ik wil het niet weten.... ;D

maar toen ze hem trooste na afloop was het wel duidelijk dat zij het mannetje was en hij het vrouwtje....
als ze maar gelukkig zijn, das het allerbelangrijkst!  ::ok::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 2
« Reactie #12 Gepost op: 15-12-2003, 10:08:07 »
Niet van vorig jaar....


nee moet van vorig jaar met dat mutsie op...  ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Voorronde 2
« Reactie #13 Gepost op: 15-12-2003, 16:03:38 »
Voor mij was Marieke de beste en dan vooral qua stijl, uitstraling, looks en ik denk dat ze met haar stem en performance nog zover kan groeien dat ze in de finale komt. Een echte leuke meid lijkt me.  ::ok:: (Ik wil een avatar van haar!  ;) )

hij staat er voor je!!  ;D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Voorronde 2
« Reactie #14 Gepost op: 16-12-2003, 00:46:17 »
hmm dat van die vriendin had ik even gemist...
Ik snapte al niet dat zij niet zag dat hij het prototype homo is.
Maar heeft ze ook echt gezegd dat zij lesbisch is? Geweldig. Dus zij zoeken hun vertier allebei buiten de deur.



Woensdag kan je de herhaling zien  ;D
Zij was het mannelijke type..En hij het vrouwelijke type...
Van mij mogen deze twee een rol in de een of andere soap  8)


Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 2
« Reactie #15 Gepost op: 17-12-2003, 19:42:20 »
Story weet 't volgende te melden over Boris:

Boris, het nieuwe idool

De theaterronde moet nog worden uitgezonden, maar insiders weten te melden dat de 23-jarige Boris Titulaer (Venlo, 3 oktober 1980)in elk geval één van de finalisten is!
Afgelopen zaterdag was Boris te zien in de audities, en hij zong de sterren van de hemel. De jury was dan ook luid en duidelijk bijzonder onder de indruk van zijn verpletterende performance.
In de muziekwereld is de in Baarn woonachtige Boris geen onbekende. Muziek zit in zijn bloed, op tienjarige leeftijd wist hij al dat hij zanger wilde worden. Al langer treedt hij hij op onder de naam Sofuja (Soul, Funk & Jazz). Hij is de neef van de bekende Venlose zanger Gé Titulaer en begin dit jaar deed hij mee aan de voorrondes van het Nationale Songfestival. Samen met Glenn Corneille zong hij daar het nummer 'She Would'. Bij de vakjury eindigden zij in de voorrondes op de tweede plaats, vlak na de uiteindelijke winnares Esther Hart. Het liedje werd zo populair dat men besloot om het op single uit te brengen, maar Boris was toen al afgehaakt. Zijn manager had namelijk een constructie bedacht, waardoor Boris de helft van de auteursrechten zou krijgen. Corneille accepteerde dit niet en benaderde een ándere zanger om de plaat mee op te nemen.
Boris had hier geen problemen mee. Hij zei ook al 'nee' tegen Gordon, om met hem een duet in Ahoy te zingen. Kennelijk moet Boris gedacht hebben dat hij er zonder al deze steun en naamsbekendheid ook wel zou komen.

{Bron: Mediawatchers)

't ziet er dus naar uit dat hij 't ver gaat schoppen!  :D
Leuke promotie toch weer voor Venlo!  ;)

Edit: ik denk trouwens dat ze bedoelen dat hij een van de laatste 30 is, die in de workshop-uitzendingen zit. 't kan namelijk niet dat ze nu al weten dat hij bij de laatste 10 zit. Bij de workshops kunnen wij immers stemmen wie er door moet. Maar of dat helemaal eerlijk gaat weet ik eigenlijk niet. Daar had ik vorig jaar ook al zo m'n twijfels over.  :-\
« Laatst bewerkt op: 17-12-2003, 19:46:24 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 2
« Reactie #16 Gepost op: 20-12-2003, 23:12:21 »
Hij kwam me al zo bekend voor, maar nu weet ik dus zeker dat Lowieke (Louis) dus ook uit Venlo komt! En ik weet nu ook weer waar ik 'm van ken. 'n tijdje geleden stond ik met 2 studiegenoten op de bus te wachten en toen stond hij er ook. Hij vroeg 'n studiegenote van me welke mascara ze gebruikte, want hij vond dat ze zo'n mooie lange wimpers had.  ;D

Hij was dus zelf ook opgemaakt met eyeliner enzo en stapte effe later bij ons in de bus. Wij hoorden hem toen tegen iemand anders vertellen dat hij zich over 'n paar jaar echt wilde laten ombouwen, omdat hij zich echt meer 'n meisje voelt dan 'n jongen.

'n nicht van me vertelde me gisteren trouwens ook nog dat ze hem in de zomer bij een afgraving, waar veel in gezwommen wordt in de zomer, hier in de buurt had gezien met z'n vriendin (die ook in de uitzending van Idols was). Lowieke lag door 't zand te rollen op 't strand en zijn vriendin maakte foto's van 'm.  ;D

Zo zie je maar weer dat sommigen echt geen rol spelen, maar ook echt zo zijn als ze overkomen bij Idols.
« Laatst bewerkt op: 20-12-2003, 23:15:14 door Han13 »

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 2
« Reactie #17 Gepost op: 21-12-2003, 14:57:45 »
Die Lowieke (Louis) herkende ik van de Carlo en Ireneshow. Daar was hij laatst als kandidaat en precies net zo als jij zegt Han13, sommige spelen echt geen rol. Toen kwam hij ook al ´vreemd´ over  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...